Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2017 00:01 - ЖЕЛАНИЕТО ЗА ПРОМЯНА - КОЛКО СИЛНО Е ТО?
Автор: vesisweet Категория: Бизнес   
Прочетен: 640 Коментари: 1 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Здравей читателю!
 Както разбираш, този блог е чисто нов - от днес. Първият си пост посвещавам на това колко силно може да е желанието за промяна у един човек, за да се почувства  финансово успяващ, партнирайки на компания с дългогодишна история на световния и двадсетгодишна история на българския пазар - AVON.Представител съм от две години и като че ли трябваше да "узрее" моментът, че Ейвън е не само каталожна търговия,но и ВЪЗМОЖНОСТ за развитие..даже кариера.
Докато си пих сутрешното кафе с наслада, си дадох равносметка за нещо, което ме направи по-уверена,  по-позитивна, по-мотивирана към успех! Нека споделя...

Оказа се, че за сравнително кратко време /много по-кратко от моите очаквания/ е ВЪЗМОЖНО човек да „ПРЕОБЪРНЕ" НЕВЪЗМОЖНОТО ВЪВ ВЪЗМОЖНО! Вече съм с приз от AVON. Да получиш признателност от компания, която обичаш, за мен е нещо като прегръдка на близък, носеща смисъла на "Толкова се гордея с теб"! image:-).

ОПИТАЙ И ТИ! Бих се радвала! Оказва се, че с Avon и най-смелата мечта би могла да стане реалност...Аз вече ЗНАМ ЗАЩО И ЗНАМ КАК да помогна на всеки, който има интерес. Достатъчно е да ми пише!

..и тъй като съм в наистина страхотно натроение, поздравявам те с новата страхотна и мотивираща песничка на Поли Генова - вече любима за мен! А за теб ? image;-)






Гласувай:
5


Вълнообразно


Следващ постинг

1. cortana - Ами успех Ви желая!
24.01.2017 00:49
:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vesisweet
Категория: Бизнес
Прочетен: 4994
Постинги: 2
Коментари: 1
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930