Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2019 13:09 - Нова възможност за Гочо да коментира без да чете
Автор: merlin68 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10455 Коментари: 91 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 На 8 юли 1958г., земетресение с магнитут 8.3 по Рихтер, става причина за гигантско свлачище (над 30 млн. куб.м.) скали и лед в залив Гилберт (начало на залива Литуя). В резултат на това се вдига най-голямата известна в историята вълна която достига 524 м.image http://www.drgeorgepc.com/Tsunami1958LituyaB.html
Excerpts from Presentation at the Tsunami Symposium of Tsunami Society of May 25-27, 1999, in Honolulu, Hawaii, USA
                                      Линкът е към научен доклад(на английски)
Втори доклад върху направена възстановка на цунамито от 1958г. в мащаб 1:675 в Цюрих Швейцария
Hermann M. Fritz’, Willi H. Hager2 and Hans-Erwin Minor” Laboratory of Hydraulics, Hydrology and Glaciology (VAW) Swiss Federal Institute of Technology (ETH) CH-8092 Zurich, Switzerland
                                         https://library.lanl.gov/tsunami/ts191.pdf

Заливът Гилберт е като фиорд, чиито два противоположни бряга, между които разстоянието е 1350м. са стръмни високи склонове. От единия от тях, почти отвесен, с височина 915м. се срутва огромна ледено-скална маса, паднала почти отвесно в залива. Вълната която достига отсрещния склон е с височина 524 метра. Дърветата и почвения слой до основната скала са изкоренени и отмити напълно.


image
Склона от който тръгва свалчището (тази и снимката отдолу са правени от Дон Дж. Милър от Геоложката служба на САЩ, дни след цунамито)

image
На снимката е отсрещният склон ударен от вълната, дърветата са изкоренени, а почвеният слой е отмит на височина до 524м.

Този материал е подготвен преди няколко месеца в отговор на всеизвестния специалист по всичко на блога - Гочо, който е толкова уникално гениален, че коментира без да чете това което коментира. Той е в отговор на твърдението му, че според науката не можело да има цунами с височина на вълната над 100м., а стотиците опровержения на "научните" му твърдения в медиите определя като фалшиви новини нямащи общо с науката. Сега го гледам, че след близо година обещания, че ще опровергае с научни доказателства височината на вълната от цунамито през 1958г., е постнал един бълвоч, изцяло в празнодумния си стил и го е гарнирал със заглавие на някакъв доклад, който нито е чел, нито пък е дал линк към него, някой ако пък реши да го прочете.
За разлика от Гочо, за който, перефразирайки вонящия му приятел, ще кажа - патологичният празнодумец, е толкова празнодумен, че не може дори да допусне, че има хора които преди да кажат или напишат нещо, го проверяват, аз съм предоставил линкове към два научни доклада по случая. Съществуват разбира се още много научни публикации потвърждаващи събитието. Данните от тези доклади и изследвания са широко разпространени и в медиите. Освен Канал 3, който, Гочо обяви за фейк, позовавайки се на това, че профилът му в Ютуб бил по-популярен от техния, за цунамито в Аляска от 1958г. пишат още стотици медии от десетки страни, има и научно-популярни филми. Сред тях са такива като BBC и Natignal Geographic, които едва ли не са проверили фактите които коментират, още повече, че не става въпрос за политика.


П.П.
Понеже се канех, но не ми се пише специално и на широко, се обръщам към някой представител на Блог.бг, ако случайно надникне тук:
- Не ви ли прави впечатление, че един, или няколко, крайно бездарни, но пък много напористи тролове, превръщат платформата ви в естествена за тях среда, тоест - кочина? Имам предвид постоянното цвъкане на минуси, особено на постинги, които преди това са "напомпали" на първа и също постоянното писане на постинги мацащи пишещите (особено поезия), които прасетата-критици не харесват. Лично на мен, прасетата не ми пречат толкова много. Това, че Гочо, или някой трол от котилото му, ползвайки се от единственото си умение - да прави каквото си ще в незащитената ви платформа, ми цвъка минуси безприсъствено, слабо ме вълнува. Но от естетическа гледна точка, блога и особено първата му страница, седят много грозно, по свински, точно по образа на "помпадуридиот", "помпадурдебил"... и всичките останали от дружинката гочева.
Ама защо в тази работа намесвам Гочо ли? - ами елементарно, защото само неговите и на малкото му дружки постинги, гордо се помпят на първа без минуси, а наш Гочко се изявява като ментор на троловете си, обяснявайки им за какво били прави, и за какво - не.
Не вдявам, как точно позволявате на едно, или няколко прасета да ви клепят така платформата, но това си е ваша работа, както казах - на мен и така не ми пречи, въпреки, че е дразнещо и много неестетично.


Тагове:   трол,   гочо,


Гласувай:
26



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - - Не ви ли прави впечатление, че е...
17.06.2019 13:19
- Не ви ли прави впечатление, че един, или няколко, крайно бездарни, но пък много напористи тролове, превръщат платформата ви в естествена за тях среда, тоест - кочина? Имам предвид постоянното цвъкане на минуси, особено на постинги, които пр

Напълно вярно.Ето този трол blackpredator помпи всички постинги на тролите valdor13555. wonder theeconomist bobigadulkata плюс още десетки други и после им слага минуси
познаваш ли двемогилския лилипут стоенчо
цитирай
2. cortana - Привет, Пумпалчо на кака! :)
17.06.2019 13:26
Прочети какво ти отговорих като рекоментар при Жоро, а тук да кажа следните две неща:
1во: Ще помоля Жоро много внимателно да прочете този твой постинг, за да не излизаш с ТРОЛСКОТО 'да коментира без да чете'. :)
2ро: Ти осъзнаваш ли, че..... нови 2 подточки :):):)
..... 1во, това, което сега пишеш, по същество коренно се различава от говореното от теб тогава.
..... 2ро, отново някой се е изгубил в превода и въпросните 524 метра, които никой няма да отрече, НЕ СА ВИСОЧИНАТА НА ВЪЛНАТА.
Постарай се да намериш НАУЧНИЯТ ДОКЛАД ЗА КОЙТО ДОСТАТЪЧЕН ЖОКЕР ТИ Е ДАЛ ЖОРО И В КОЙТО СЪЩО ПРИСЪСТВАТ ВЪПРОСНИТЕ МЕТРИ, КАКТО Е И ОБЯСНЕНО КАК СЕ ПОЛУЧАВАТ И КАКВО ОЗНАЧАВАТ.
Прочети, осмисли, премисли и после говори поредните си глупости. :)
Тогава ще разбереш, че понякога някои неща при някои източници са преекспонирани, независимо по какви причини.

Повтарям бавно, защото типично не мислиш бързо :):)
524 метра има, да. Но те НЕ СА ВИСОЧИНА НА ВЪЛНАТА.

И един въпрос за домашно:
В залива има рибарска лодка с двама рибари в нея, свидетели. В техните показания също се чете за коренно различна височина на вълната.
Да не говорим как така те оцеляват при такива протичащи процеси, както ти си ги представяш и мислиш?
Мисли логично поне преди да бръщолевиш, какиното. :):)
цитирай
3. анонимен - Аз и братчедите помпадури не сме от ...
17.06.2019 13:47
Аз и братчедите помпадури не сме от дружинката на Гочо. Ние сме фейкове, но пишем и сериозни материали. А може много лесно да се сложи край на тая кочина.
Като всеки напомпан злоумишлено си дезактивира постинга, тогава черният капут и другите помпащи, щото има още трима, ще останат без жертви на мръсните си игри.
но ти представяш ли си някоя вечно напомпана офцъ като валдор да си скрие постинга
след като тя е тука само за да я дупи капута на първа
цитирай
4. morskipesni - Орта-орманската тарамбука достатъчно се самоунижава.
17.06.2019 13:57
Не е необходима квалифицирана помощ, циреят сам ще се пукне.
цитирай
5. анонимен - и аз го помня товасамият черен ...
17.06.2019 14:21
и аз го помня това
самият черен изрод обясни как е помпата

та, мери, не се питай вече кой е прасето в кочината
и щом валдор качи постинг начи оня е тук и ше я нагъзи пак
цитирай
6. rustam - Хубаво си се постарал
17.06.2019 14:22
да се запознаеш с визираното явление.
Само че това, за което пишеш, не е "цунами" по дефиниция. Вярно, че е феномен, ама не е цунами. За да стане една вълна цунами, първо фронтът на вълната трябва да се измерва в километри, по-точно десетки километра. Понякога този фронт достига стотици км.



цитирай
7. getmans1 - и аз го помня това самият черен ...
17.06.2019 14:26
pompaduridiot написа:
и аз го помня това
самият черен изрод обясни как е помпата

та, мери, не се питай вече кой е прасето в кочината
и щом валдор качи постинг начи оня е тук и ше я нагъзи пак


... НАЛИ ЗНАЕШ, КОЙТО ПРЪДНЕ В АВТОБУСА ПЪРВИ БЪРЧИ НОС ДА ДУШИ ...
цитирай
8. cortana - Аз отново се включвам този път изключително набързо, само за да кажа следното:
17.06.2019 14:37
Една ЛИЧНОСТ, Пумпалчо, постъпва така:
Браво, Русам, шапка Ви свалям за безпристрастното мнение!


Пумпалчо, не схващаш ли, какиното?
Пояснявам ти:
..... В случая Рустам се изявява като личност, защото е безпристрастен и ти обяснява нещо, което още тогава Жоро се опита да ти каже дори не само между редовете, а директно и именно заради такива неща говореше на Леоновпом, че пише глупости. Защото пишеше просто глупости. :) И това, че въпросният случай не е цунами, много добре е споменато и в постинга, който ти определяш като посредствен. Да не говорим, че както съм казвала не веднъж, вие не познавате Жоро и не знаете, че ВИНАГИ играете неговата Игра. Тоест, и ти в случая и момента с този постинг го правиш и ще се убедиш. :):) Смехът тепърва предстои, но запомни, какиното, че той няма да е за теб, а спрямо теб и подобните ти.
..... Аз постъпвам в случая като личност, като стискам ръката на Рустам за опита да ти отвори очите, но ти нали си наденал очилата на пръцко, който всичко си мисли, че знае..... :):):)


А сега 'две' думи по това, което Гети говори за 'Жоро-Стар му показа, на Кофичко, що е помпа'.
'Жоро-Стар' знае що е помпа десетки години преди блога да се появи въобще. Това първо. И доказуемо.
Второ: 'Жоро-Стар' е тук ПРЪВ. Това също е доказуемо. Но не от самото начало я е имало помпата, така ли е? Следователно изводът е, че..... може би 'Жоро-Стар' е наясно като ЛИЧНОСТ, че това не бива да се прави и години наред не открехваше никого. Факт. Доказуем.
Когато обаче Кофичко се направи на многознайко, както казва Гети, 'Жоро-Стар' показа на всички какво значи помпа и много блогери станаха свидетели тогава как Кофичко се мъчеше само на икономиста да държи постинга на началната страница, но 7 други достигнаха за няма и половин час по 50 000 четенки и Кофичко се наака. :):):)
Още повече се наака обаче, когато Жоро показа, че паралелно с това, на любимата му жена, два от първите 'и постинги тук, са били напомпени с по 100 000 четенки. :):):)

ТАКА, ЧЕ ДА СИ ГО КАЖЕМ ПРЯМО В ОЧИТЕ:
Ако 'Жоро-Стар' реши на началната страница да са неговите приятели тук, би могъл и то не той, а алгоритъмът му, да ги държи там и 7те с по 100 ХИЛЯДИ четенки за няма и 30 минути.
КОЙ ЩЕ МОЖЕ ДА ГО СПРЕ ПИТАМ?
Модераторите като свалят постингите ли?
Та нали за 30 минути нови 7 ще са горе!
И така до безкрай?

Просто питам. :):):))
цитирай
9. getmans1 - Е, явно дойде времето и аз да се из...
17.06.2019 15:02
Е, явно дойде времето и аз да се изрека по въпроса, изхвърленото от това срутище количество вода дори не е вълна и ако някъде се нарича вълна то е условно и за краткост ... Някога докато къпех децата и си играех да им правя вълнички омокрях цялата стая ... се едно, цунами ...хахахаха.
цитирай
10. getmans1 - 9. cortana - Аз отново се включвам този път изключително набързо, само за да кажа следното: 14:37
17.06.2019 15:16
Бе, Корти, ти хубаво питаш ама нанай отговор ще получиш ... домакина просто търси доводи да унижи опонента си ... ама ги търси като теле под вола ... Иначе няма как да е, нерде Аляска и „цунамито„ в легена Литуя нерде извратените блогови порядки въведени от аверчетата му, на Мерлин.
цитирай
11. blackpredator - я, я пак
17.06.2019 15:45
Жоро-Стар' показа на всички какво значи помпа и много блогери станаха свидетели тогава как Кофичко се мъчеше само на икономиста да държи постинга на началната страница, но 7 други достигнаха за няма и половин час по 50 000 четенки и Кофичко се наака. :):):)
Още повече се наака обаче, когато Жоро показа, че паралелно с това, на любимата му жена, два от първите 'и постинги тук, са били напомпени с по 100 000 четенки. :):):)

мноо си тъп, лъжлив ненужен фуклЮ гоче

7 други достигнаха за няма и половин час по 50 000 четенки,
га има цунами у легена..
дребно човече си ти Гоче...
цитирай
12. cortana - А самото доказателство, че имаше такъв случай и Кофичко е бил с помпичката си зад икономиста.....
17.06.2019 15:58
..... мисля, че се явява фактът, че той си спомня и се опитва да го отрече, а Гети например не, напротив. :)
Другият момент е, че се така засяга, а уж бил широкоскроен и личност, която няма болнаво его. :):):))))

МОЛЯ НЯКОЙ ДА ЦИТИРА ГОРНИЯ КОМЕНТАР, ЗАЩОТО ПУМПАЛЧО ЩЕ ГО ИЗТРИЕ ЗАРАДИ КОМПЛЕКСИРАЩИТЕ ГО РАБОТЕЩИ ЛИНКОВЕ!! :):):)))
цитирай
13. hater - аре стига обиждайте троловете като ...
17.06.2019 16:27
аре стига обиждайте троловете като наричате нещото черен пръдльо трол
троловете са остроумни интелигентни забавни
те внасят живот в един сайт
те са витамините у сайта

черния пръдльо е зъл долен подъл мръсен хейтър
а хейтърите като него са токсините
цитирай
14. merlin68 - Гетьо, ти си уникално. . . Аз пиша, че ...
17.06.2019 17:16
Гетьо, ти си уникално... Аз пиша, че това с помпите, нелогнатите плюсове и минуси е доста крива практика, а ти ми пускаш коментар - инструкция как се помпи... естествено, че го изтрих. Дай и останалите дебили дето още не знаят как се сере в блога, да се научат и те. Ми ти бе Гетьо, що си го запази тоя постинг 5 години?
А, иначе по собственото ти мнение, което не притежава никаква друга стойност, освен, че ти е собствено, ще кажа - Блеки съвсем ясно пише защо е провокиран да го направи, което ще рече, че това не е началото, въпреки собственото ти мнение.
Съвсем друг въпрос е, че Блеки е усарил явно повечко ракии и е публикувал инструктаж за дебилите.
цитирай
15. merlin68 - Е, явно дойде времето и аз да се из...
17.06.2019 17:18
getmans1 написа:
Е, явно дойде времето и аз да се изрека по въпроса, изхвърленото от това срутище количество вода дори не е вълна и ако някъде се нарича вълна то е условно и за краткост ... Някога докато къпех децата и си играех да им правя вълнички омокрях цялата стая ... се едно, цунами ...хахахаха.


Разбира се, твоето мнение и обяснение що е цунами и що е къпане в леген е много по-ценно от това на писалите научни публикации по въпроса.
цитирай
16. merlin68 - да се запознаеш с визираното явл...
17.06.2019 17:20
rustam написа:
да се запознаеш с визираното явление.
Само че това, за което пишеш, не е "цунами" по дефиниция. Вярно, че е феномен, ама не е цунами. За да стане една вълна цунами, първо фронтът на вълната трябва да се измерва в километри, по-точно десетки километра. Понякога този фронт достига стотици км.





Рустаме, трябваше да идеш на научните конференции където са изнесени докладите за ЦУНАМИТО в Аляска през 1958г. и да развиеш пред специалистите по въпроса тезата си - що е то цунами и какъв ФРОНТ трябва да има.
След това иди на някоя конференция по рибовъдство и им обясни за зеления хайвер дето снася белугата.
И веднага след това иди на конференция по история, да изяснищ на историците що е то Византийска страна засвидетелствана във Ватиканския препис.
И да не изброявам останалите ти научни шедьоври, сериозно съперничещи си с гочевите.
цитирай
17. merlin68 - Прочети какво ти отговорих като ...
17.06.2019 17:41
cortana написа:
Прочети какво ти отговорих като рекоментар при Жоро, а тук да кажа следните две неща:
1во: Ще помоля Жоро много внимателно да прочете този твой постинг, за да не излизаш с ТРОЛСКОТО 'да коментира без да чете'. :)
2ро: Ти осъзнаваш ли, че..... нови 2 подточки :):):)
..... 1во, това, което сега пишеш, по същество коренно се различава от говореното от теб тогава.
..... 2ро, отново някой се е изгубил в превода и въпросните 524 метра, които никой няма да отрече, НЕ СА ВИСОЧИНАТА НА ВЪЛНАТА.
Постарай се да намериш НАУЧНИЯТ ДОКЛАД ЗА КОЙТО ДОСТАТЪЧЕН ЖОКЕР ТИ Е ДАЛ ЖОРО И В КОЙТО СЪЩО ПРИСЪСТВАТ ВЪПРОСНИТЕ МЕТРИ, КАКТО Е И ОБЯСНЕНО КАК СЕ ПОЛУЧАВАТ И КАКВО ОЗНАЧАВАТ.
Прочети, осмисли, премисли и после говори поредните си глупости. :)
Тогава ще разбереш, че понякога някои неща при някои източници са преекспонирани, независимо по какви причини.

Повтарям бавно, защото типично не мислиш бързо :):)
524 метра има, да. Но те НЕ СА ВИСОЧИНА НА ВЪЛНАТА.

И един въпрос за домашно:
В залива има рибарска лодка с двама рибари в нея, свидетели. В техните показания също се чете за коренно различна височина на вълната.
Да не говорим как така те оцеляват при такива протичащи процеси, както ти си ги представяш и мислиш?
Мисли логично поне преди да бръщолевиш, какиното. :):)


Гочо в женски дрехи, аз да не съм като теб да не знам какво чета и какво пиша? Казаното от мен тук е потвърждение на постинга който написах преди почти година, той си седи там и можеш да сравниш, че тук не казвам нищо което да е обратно на написаното по-рано.
Загубен в превода си ти, при това далеч не само в него. 30 метровата вълна за която писа ти, няма да се качи на 524 метра, ако щеш цял ден да я буташ нагоре.
цитирай
18. merlin68 - Аз и братчедите помпадури не сме от ...
17.06.2019 17:43
pompaduridiot написа:
Аз и братчедите помпадури не сме от дружинката на Гочо. Ние сме фейкове, но пишем и сериозни материали. А може много лесно да се сложи край на тая кочина.
Като всеки напомпан злоумишлено си дезактивира постинга, тогава черният капут и другите помпащи, щото има още трима, ще останат без жертви на мръсните си игри.
но ти представяш ли си някоя вечно напомпана офцъ като валдор да си скрие постинга
след като тя е тука само за да я дупи капута на първа


Не ми се е случвало да чета сериозни материали писани от помияри. Ви сте обикновени прасета, които оплескаха блога с помия.
цитирай
19. getmans1 - Гетьо, ти си уникално. . . Аз пиша, че ...
17.06.2019 17:48
merlin68 написа:
Гетьо, ти си уникално... Аз пиша, че това с помпите, нелогнатите плюсове и минуси е доста крива практика, а ти ми пускаш коментар - инструкция как се помпи... естествено, че го изтрих. Дай и останалите дебили дето още не знаят как се сере в блога, да се научат и те. Ми ти бе Гетьо, що си го запази тоя постинг 5 години?
А, иначе по собственото ти мнение, което не притежава никаква друга стойност, освен, че ти е собствено, ще кажа - Блеки съвсем ясно пише защо е провокиран да го направи, което ще рече, че това не е началото, въпреки собственото ти мнение.
Съвсем друг въпрос е, че Блеки е усарил явно повечко ракии и е публикувал инструктаж за дебилите.


... Мерлине, ако ЧеПърдалото е „уСарил„ ... каквото и да значи това, но аз се досещам ... повечко ракийки би го изтрил след ден, НООООООО го стори това дело едва преди година и то след мои не еднократно а многократно повдигания на въпроса от моя страна ...
В коментарите под този негов постинг има и още инструкции към дружинката от „чинки и врабчета„ как да се въздейства и на модераториторите ... многократно съм бил жертва на тези номера и когато съм повдигал въпроса дружинката дружно ми се подиграваше ... дори и ти си го правил така, че не се изкарвай светец.


цитирай
20. merlin68 - . . . . . В случая Рустам се изявява ...
17.06.2019 17:55
cortana написа:

..... В случая Рустам се изявява като личност, защото е безпристрастен и ти обяснява нещо, което още тогава Жоро се опита да ти каже дори не само между редовете
..... Аз постъпвам в случая като личност, като стискам ръката на Рустам за опита да ти отвори очите, но ти нали си наденал очилата на пръцко, който всичко си мисли, че знае..... :):):)

Абе Гочо, как така подлеца, дето му се каниш да го смажеш вчера, днес се превърна в личност:))) Много интересни критерии имаш за "подлец", "личност" и въобще.

Има един голям проблем Гочо, това което за теб, Гетьо и Рустам не е цунами, за учените изследващи тези явления е безспорно цунами, нещо което се вижда от докладите които съм ви предоставил, и от всички публикации по темата. Ако вие се смятате за по-добри експерти, в което съм сигурен (имам предид че се смятате, не, че сте експерти), то идете на следващата среща на световните специалисти в тази област и ги разбийте с революционното си открите, че те не знаят що е то цунами и колко километра фронт трябва да има.
цитирай
21. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
17.06.2019 17:57
Намесих се преди и съжалявам !
Защото се заформи скандал , а не съм го искал или търсил!
Според скромното ми мнение общото между цунамито и това явление в Аляска е, че не са обикновени вълни, дело на вятъра или на подводни течения
Това не е класическата вълна, разбиваща се в брега
Пример за цунами е вълната в Лисабон преди стотици години
Морето, след земетресението се отдръпва с километри навътре и после идва вълната Видели са я като стена оцелелите, успели да се качат на високите места в града
Механизмът е такъв При земетресението с епицентър дъното на океана се отварят пукнатини в него Те поглъщат вода Но светкавично след това се затварят Водата под високо налягане се изхвърля Но вследствие на отделената енергия количеството вода, коието тръгва обратно към брега е много по- голямо от засмуканото
Следователно ,причина за цунамито е рязко повишеното подводно нолягане в епицентъра на земетресението
Същата е и причината в твоя, описан случай Рязко стоварилата се маса във водата предизвиква неимоверно повишаване на налягането й и направо я изстрелва към отсрещния бряг
Единствената разлика между цунамито и нея е източника за повишаване на налягането! В първият случай е подводен епицентър на земетресение, а във втория- огромната маса , паднала ударно отгоре!
Пиша го най- добронамерено, ако греша, приемам корекции
Е, не съм завършил география, но тя винаги ми е била хоби-от десетгодишен още!

Хубав ден, Краси!
цитирай
22. planinitenabulgaria - Проанализирах с помощта на последните програми на Центъра постинга и
17.06.2019 17:59
коментариите към него. Най-висока оценка получава Коментар №11 на Чернопръцко, който бих написал буквално същишят, но той ме е изпреварил. Той е изпреварил и другите коментатори, защото е от типа 2 в 1 - умен като Генерал радеВ и интелигентен като десА мерцедесА.
Читайте, завидуйте, а учусь его постингами....
Коментирам същото, каквото и той!
А относно постинга - той прави много голям смисъл...Грасувам за него!
цитирай
23. merlin68 - аре стига обиждайте троловете като ...
17.06.2019 18:01
hater написа:
аре стига обиждайте троловете като наричате нещото черен пръдльо трол
троловете са остроумни интелигентни забавни
те внасят живот в един сайт
те са витамините у сайта

черния пръдльо е зъл долен подъл мръсен хейтър
а хейтърите като него са токсините

Такива ли са троловете? - А аз досега не знаех и те мислех за трол, а ти при тотална липса на интелект, чувство за хумор и забавност, излиза, че си нещо друго, да не споменавам какво.
Хайде чиба от блога на цялат ви тролска сган!
цитирай
24. анонимен - Ти май не вдяваш?Тоя същия пърдя...
17.06.2019 18:10
Ти май не вдяваш?Тоя същия пърдятор, дето му вика Джуфла, и теб сега напомпи, и помпи всички от путинската ви шайка.Оня ден ти се възмути що троша валдор имал минуси, ама не видя, че прочитите й бяха 13300.,

Ако няма помпи, няма да има и минуси.

И теб те напомпи сега и заради помпата ще ти цвъкна минуси.

цитирай
25. starforlife - Мери, скъпа Мери,
17.06.2019 18:15
хайде в една почивка в процеси, които всеки нормален мъж, а не градско чедо или женчо умее да върши поне относително, да взема кратко отношение и аз.

Ако трябва с едно изречениe да репликирам този твой постинг, то ще бъде, че той е толкова вярен, колкото предходният ти, който едва сега виждам, че си изтролил.
А защо го казвам това и какво имам предвид, ще го кажа да речем при следващата ми почивка след час, за да е минало достатъчно време и да е ясно на всеки четящ ме тогава, че цветищите цинизми, които ще употребя в коментара си, не са в състояние на афект, а са "планирано" отсега (за икономист0 - думата е една - ха ха ха) и ти си ги пожелал като курва-нимфоманка.
цитирай
26. starforlife - В момента само искам да кажа и нещо на ЛеоновПом:
17.06.2019 18:18
Иване, ти си толкова мъж и стойностен човек, колкото същата курва-нимфоманка.
Такъв лицемер като теб в мъжки образ не бях срещал скоро.
А какво имам предвид - ще си наложа да премълча, но мисля, че ти отлично се досещаш, защото отворя ли си устата - ще те направя за 2 стотинки и всеки в блога ще ти се не само смее, а ще разбере, че си просто един капут!

Изключваме това, че като свръх комплексиран човек (за това пък не ме карай да си отварям устата) - с този Лисабон ни наду главите, без да осъзнаваш колко си смешен и жалък.
И като се беше пък изхвърлил като чикия на пясък, че си (бил) супер математик - вземи лист и молив, пък така поработи изчислително дори само в/у диаграмата, която Мери е публикувал тук и която сама по себе си показва на всеки интелигентен човек, а не празнодумец, че Правдата е на моя страна, "Литуя" НЕ Е цунами, 524 метра НЕ Е височина на вълна дори и в целия този цирк вие сте едни клоуни с пилешки мозъци.
цитирай
27. merlin68 - Намесих се преди и съжалявам ! ...
17.06.2019 18:20
leonleonovpom2 написа:
Намесих се преди и съжалявам !
Защото се заформи скандал , а не съм го искал или търсил!
Според скромното ми мнение общото между цунамито и това явление в Аляска е, че не са обикновени вълни, дело на вятъра или на подводни течения
Това не е класическата вълна, разбиваща се в брега
Пример за цунами е вълната в Лисабон преди стотици години
Морето, след земетресението се отдръпва с километри навътре и после идва вълната Видели са я като стена оцелелите, успели да се качат на високите места в града
Механизмът е такъв При земетресението с епицентър дъното на океана се отварят пукнатини в него Те поглъщат вода Но светкавично след това се затварят Водата под високо налягане се изхвърля Но вследствие на отделената енергия количеството вода, коието тръгва обратно към брега е много по- голямо от засмуканото
Следователно ,причина за цунамито е рязко повишеното подводно нолягане в епицентъра на земетресението
Същата е и причината в твоя, описан случай Рязко стоварилата се маса във водата предизвиква неимоверно повишаване на налягането й и направо я изстрелва към отсрещния бряг
Единствената разлика между цунамито и нея е източника за повишаване на налягането! В първият случай е подводен епицентър на земетресение, а във втория- огромната маса , паднала ударно отгоре!
Пиша го най- добронамерено, ако греша, приемам корекции
Е, не съм завършил география, но тя винаги ми е била хоби-от десетгодишен още!

Хубав ден, Краси!

Здравей Иване!
Определението няма нищо общо с причината! Цунами са огромни вълни, а дали причината за образуването им е подводен земетръс, вулкан, или срутване на огромна земна маса, няма никакво значение.
цитирай
28. merlin68 - Ти май не вдяваш?Тоя същия пърдя...
17.06.2019 18:23
pompaduridiot написа:
Ти май не вдяваш?Тоя същия пърдятор, дето му вика Джуфла, и теб сега напомпи, и помпи всички от путинската ви шайка.Оня ден ти се възмути що троша валдор имал минуси, ама не видя, че прочитите й бяха 13300.,

Ако няма помпи, няма да има и минуси.

И теб те напомпи сега и заради помпата ще ти цвъкна минуси.



Вече ти казах да се изнасяш от блога ми.
Имам непоносимост към дебилите. Когато някой представи идеята, че проблемите в блога щели да се решат, не като изхвърлят причинителите им като теб, а като блогерите триели напомпените си постинги, аз го определям като дебил. Хайде къш от тук, влез ако искаш 500 пъти и ми слложи минус, от това по-малък дебил няма да станеш.
цитирай
29. merlin68 - Иване, ти си толкова мъж и стойно...
17.06.2019 18:28
starforlife написа:
Иване, ти си толкова мъж и стойностен човек, колкото същата курва-нимфоманка.
Такъв лицемер като теб в мъжки образ не бях срещал скоро.
А какво имам предвид - ще си наложа да премълча, но мисля, че ти отлично се досещаш, защото отворя ли си устата - ще те направя за 2 стотинки и секи в блога ще ти се не само смее, а ще разбере, че си просто един капут!

Изключваме това, че като свръх комплексиран човек (за това пък не ме карай да си отварям устата) - с този Лисабон ни наду главите, без да осъзнаваш колко си смешен и жалък.
И като се беше пък изхвърлил като чикия на пясък, че си (бил) супар математик - вземи лист и молив, пък така поработи изчислително дори само в/у диаграмата, която Мери е публикувал тук и която сама по себе си показва на всеки интелигентен човек, а не празнодумец, че Правдата е на моя страна, "Литуя" НЕ Е цунами, 524 метра НЕ Е височина на вълна дори и в целият този цирк вие сте едни клоуни с пилешки мозъци.


Трудно ми е да си представя Гочо по-голям комплексар от теб:)))
И я ни обясни, ти с молив и лист, гледайки диаграмата, какви изчисления направи? Колко е висока вълната на това нещо, дето според теб не е цунами?
Но, отчасти си прав, не съм направил превод на важно уточнение - учените правили докладите, не казват цунами, а МЕГА ЦУНАМИ.
цитирай
30. merlin68 - хайде в една почивка в процеси, к...
17.06.2019 18:41
starforlife написа:
хайде в една почивка в процеси, които всеки нормален мъж, а не градско чедо или женчо умее да върши поне относително, да взема кратко отношение и аз.

Ако трябва с едно изречениe да репликирам този твой постинг, то ще бъде, че той е толкова вярен, колкото предходният ти, който едва сега виждам, че си изтролил.
А защо го казвам това и какво имам предвид, ще го кажа да речем при следващата ми почивка след час, за да е минало достатъчно време и да е ясно на всеки четящ ме тогава, че цветищите цинизми, които ще употребя в коментара си, не са в състояние на афект, а са "планирано" отсега (за икономист0 - думата е една - ха ха ха) и ти си ги пожелал като курва-нимфоманка.


Гочо, често се питам, когато няма какво да пишеш, защо продължаваш да пишеш и то отделяйки ценно време от почивката си:)
Другото за което за пореден път ти правя напомняне е - нямам намерение да крася блога си с крайните ти цинизми. Така, че си спести коментара който се готвиш да правиш. Когато ти се появи смислена мисъл, ела я сподели. ... То това последното прозвуча като сбогуване завинаги:)))
цитирай
31. leonleonovpom2 - Е, против такива коментари съм!...
17.06.2019 18:59
Е, против такива коментари съм!
Когато субекта писал за обекта, самият става обект!
Няма да се коментира написаното, а ще се коментира написалият го Бих приел, ако ,темата съм аз!И съм го обявил
Спокойно можеш да критикуващш написаното, казах ,че приемам корекции, това е мое мнение, не съм го чул по радиото! Защо трябва да намесваш качества, ,при това съмнителни, че са мои Каквото съм постигнал е само с мой труд И е оценено, без да се влияе от това какъв съм Интересното е ,че силните оценки идват отвън
Явно Българска чертица е да се осмива правещият нещо
Аз също ще премълча много работи, които изобщо не се вписват в моите разбирания И не им е мястото тук
С какво все пак съм станал смешен с вълната в Лисабон Че тя е класика за цунами! Че е затрила един от най-големите и богати градове в света тогава ли? Че не е цунами вълната ли
Не ме разбирай криво Смятам ,че имаш качества и то не малки Но погрешно търсиш противник, като база за доказването им
Това е грешно Колкото и да е чудно, работил съм с чужди специалисти, откъде ли не и съм се убедил ,че е така!
Желая ти успех!

По същество- За да се изчислят параметрите на вълната липсва основен показател-количеството енергия, което я е причинило!

Не ми е ясно, какъв световен проблем решава една неординерна вълна,чийто параметри не могат реално зда бъдат изчислени

Хубава вечер , Краси!
цитирай
32. starforlife - Ами, Иване... Не ЛеоновПом говоря... Аз също съм против такива неща предстови си!
17.06.2019 19:28
Но когато ти се изявяваш като един пълен КАПУТ, например Вмир да те МОЛИ да бъдеш на ниво и като човек на Науката, а ти в името на "приятелството" ти с Мери и то не за друго, а заради идиотските ти плюсове и въобще подкрепа, рейтинг тук...
Що за мъж си, че да ти са важни плюсове, къде си в класацията, колко те прочели, колко одобрили, ДА СКИМТИШ ДА ТЕ ПОДКРЕПЯТ С/У РУСТАМ и т.н.?
ХАЙДЕ ОТРЕЧИ, ЧЕ НЕ СИ МИ ПИСАЛ КАКВИ ЛИ НЕ ЛС-ТА КАТО НАПРИМЕР ДА ТЕ ПОМПЯ ДОРИ, А КАТО НЕ ГО ПРАВЯ И ДОРИ НЕ ТИ ОТГОВАРЯМ - СЕ ЦУПИШ ДОРИ КАТО ОЩИПАНА МОМА!

ОТРЕЧИ ДЕ!
ПАК ТЕ ПИТАМ: АЗ ЛИ НЕЩО СЕГА СЪМ ПЕДАЛ ИЛИ ТИ ПРОСТО СИ КОМПЛЕКСАР И МИШОК?

ОТРЕЧИ И ВСИЧКИ ЩЕ ТЕ ВИДЯТ И ТО ОЩЕ КОЛКО И КАКВИ НЕЩА!

Така, че Иване, каквото повикало - такова се обадило.
ТАКА ДЕЙСТВАМ АЗ, ЗАЩОТО НЕ СЪМ ЛИЦЕМЕР И НЯМА ЧОВЕК ТУК, НА КОГОТО ДА СЕ МАЗНЯ КАКТО ТИ ПРАВИШ ЗАРАДИ НЯКАКВА СИ БЛОГОВА СЛАВА И РЕЙТИНГ!
ЗАЩОТО СЪМ МЪЖ И НЕ УВЪРТАМ, А ГОВОРЯ ПРЯМО, А ТИ СИ ЕДИН АБСОЛЮТЕН КОМПЛЕКСАР, ПИЧ!
АБСОЛЮТЕН!

(край на комуникацията с теб, пък ти скимти колкото щеш)

ВРЕМЕ Е НЕЩАТА ТУК ДА СЕ КАЗВАТ ТАКИВА, КАКВИТО СА!
цитирай
33. starforlife - А сега към Мери и двата му ТРОЛСКИ И АБСОЛЮТНО ЛЪЖОВНИ постинги - този и предходния:
17.06.2019 19:29
Добре, Мери, скъпа Мери – не се възбуждай как ще ме изтриеш, за да не те видят за пореден път какъв си лъжец и как пригаждаш нещата както ти отърва на теб.

Драги съблогъри,
В предходния постинг на лъжецът с НИК Мерлин68, фразата му "Гочо най-прямо и отвесно ме пита, дали искам да ми купи жилище в Русия и да се изнеса там да живея." е една абсолютна лъжа. ТОВА СА МОИ ДУМИ КЪМ КВГ55, КОЙТО АКО ИМА ЧЕСТ И ДОСТОЙНСТВО ЩЕ ПОТВЪРДИ.
ТАКА ЛИ Е, КВГ55? КЪМ ТЕБ ЛИ БЯХА ОТПРАВЕНИ ДУМИТЕ ИЛИ КЪМ МЕРЛИН68?

Същото касае и този постинг: Домакинът извърта нещата както на него му изнася и е угодно само и само да не се види, че грешалият и продължаващият да греши е той.
Показвам нагледно:
В постинга той ви е дал линкове, нали така?
Е… Последвах само първият линк, но там всеки може да види и установи като мен две неща:
Първо: Това НЕ Е сериозен научен сайт (какъвто е този, който аз дадох като жокер да потърсите) и там се говори, ОК, за изследвания в/у "Литуя", но…
Но…
НО…

(Продължението може да дочетете при мен, драги съблогъри. Ще се убедите какъв шут е домакина и как сам си вкарва автоголове.)
цитирай
34. анонимен - Не ме интересуват вашите кавги за ...
17.06.2019 19:46
Не ме интересуват вашите кавги за цунамита.Ти ревеш, че първа е кочина, защото някои помпят и блъскат минуси.Аз ти отговорих кой помпи и как сам си го е признал.
Та свинаря е твоя блеки, а не някой друг.

Ето ти го и нагледно.
Огъзи с 2000 прочита офцъта валдор и ще я затрупа с минуси.
цитирай
35. анонимен - И същият тоя гаден помпадур създава ...
17.06.2019 19:54
И същият тоя гаден помпадур създава интриги, лъже и клевети, твърдейки при Гочо, че блогърката нимфодора е Ник на полигор, злепоставили публично жената.Днес двама нейни колеги потвърдиха самоличността й.Същество, което обижда публично жена така, не е прасе, а плазмодий.
цитирай
36. leonleonovpom2 - Разочарован ,но не и изненадан съм от тебе ,Георги!
17.06.2019 20:02
Първо, сигурно има половин година, откакто не съм те търсил изобщо!
Второ, което е и първо, ти мен потърси, а не обратното
Какви плюсове съм търсил, няма един човек, на когото да съм адресирал подобна молба Нека я представи в брога ми, ако не е така!
Постингите ми са с нормален брой читатери, предвид и коментарите Имам поглед върху последните на последната страница , няма нещо необичайно при тях
Ако някой друг освен тебе има молба от мене ,да ми помпи постинга, да я представи?
Аз си имам достатъчно тематика за занимание, за да се занимавам с подобни долнопробни неща
И твърдиш, че поведението ти, избило в коментара, е мъжкарско, така ли?
Имам доста коментари от Вмир в архива и са съвсем противоположни на това, което пишеш! И ги имам от встъпването си тук, преди повече от седем години
Бъди така добър, колкото си и агресивен, прати ми коментара от Вмир, за който говориш!
цитирай
37. starforlife - Ей... Капут...
17.06.2019 20:12
(той си знае на кого говоря)
Не се прави, че не си прочел Вмир, защото ти тук живееш бе, льольо!
Върни се и си го прочети пак, но не се прави, че тогава не го прочете.
И тук говоря за идиотската Арктика-Антарктика-Антарктида.
Както не се прави и за другите неща, защото казах вече, че си един НЕДОСТОЕН ЧОВЕК и именно затова съм решил такива да ви маризя с епитети както реша.
Заслужено е, защото сте едни путьовци.
Виртуални при това.
Русть0 ще го намеря и без твоя помощ и то сигурно ще е скоро. Само да се поосвободя.

АБЕ ТИ НОРМАЛЕН ЛИ СИ ДА СЕ ОПИТВАШ ДА СЕ ПРАВИШ НА ТОВА, КОЕТО МОЖЕ И ДА СИ БИЛ, НО ОТДАВНА СИ ИЗВЕТРЯЛ КАПУТ КАТО ЕДНО 50% ДЪРТИ КОМПЛЕКСАРИ ТУК?
Венци втори си, проумей го.
Пълно куку. С претенции при това.
Хайде бЕгай прочети инфото в първия линк на домакина, вникни много добре в ЗДАКЛЮЧЕНИЕТО и тогава може и да осъзнаеш, че ти не си никакъв човек на Науката а един льольо, правещ се на такъв и най-вече тръшкащ се околните да го признават.

Е... Аз те признах.
ПРИЗНАХ, ЧЕ СИ КАПУТ БЕЗ ГРАМ ДОСТОЙНСТВО, А ЛАМТЯЩ ЗА ВИРТУАЛНА СЛАВА, ЧЕ ДА СИ ИЗБИВАШ КОМПЛЕКСИТЕ, пък ти пак си дюдюкай, че не си изненадан.
Лайнар!
Кой нормален човек си прави архив от коментари бе? КОЙ?
Кой, освен този, за какъвто пиша, че е комплексар за виртуална слава и живеещ тук?
Не лайнар. Ти си смешен и жалък лайнар!
Намери си молбата на Вмир в архивите.
Бааси зомбито.
цитирай
38. starforlife - Кросии... Моля тееее... Изтрий Стар, че ми отиде на кино блоговото реноме!
17.06.2019 20:25
Виждаш ли се какъв си путьо бе, Иван?
Скимтиш точно както казах, че ще стане.

А за оценките...
Ти на мен ли ще ги правиш бе, фифи?
Изветрял чикиджия, който се мазни на този и онзи за блогова слава!
ПФУ!

ПС: Идиотия, както и Интелект, се доказват не в блог и въобще Интернет.
С теб (и всеки претендиращ, като с това не казвам, че съм най-, а просто, че не съм въздухар) съм готов да си премерим и двете по правилния начин. Реалния начин.
Уви, ти си знаеш, че си пърцуца и няма да се навиеш.
Айде бЕгай да плачеш в кенефа и да не забравиш да пишеш ЛС на "Красиии" да ме изтрие, защото ти пропадна реномето.

ПС-2: Какво стана с листа и молива, Научни корифеьо?
Поне прочети заключението от първия инк, с който самият "Красии" си вкарва автогол.
Ама не знаеш английски, нали?
Бааси дърваря.
цитирай
39. tonsun - https://filmisub.com/filmi/6801-bolgen-vlnata-2015.html
17.06.2019 20:38
Началото... До 2.09
цитирай
40. starforlife - АБСОЛЮТЕН ИДИОТ!
17.06.2019 20:45
ЕТО ТОВА ПЪК НЕ САМО КАЗВАМ, А ПОКАЗАХ, ЧЕ СИ!

Педерастко от моя страна?
Ами НЕ! ТВЪРДО НЕ!
Ти просто ме ПОМОЛИ да запозная тези, които не си им втръснал сигурно от подобни увъртания, но и те заради блоговото облизване те търпят.
Свирчо!
Сещай се за какви свирки говоря и не само за теб, а "приятелите" ти ТУК.
цитирай
41. getmans1 - . . . Сега, аз също не съм търсил твоя ...
17.06.2019 20:47
[quote=starforlife ...

Същото касае и този постинг: Домакинът извърта нещата както на него му изнася и е угодно само и само да не се види, че грешалият и продължаващият да греши е той.
Показвам нагледно:
В постинга той ви е дал линкове, нали така?
Е… Последвах само първият линк, но там всеки може да види и установи като мен две неща:
Първо: Това НЕ Е сериозен научен сайт (какъвто е този, който аз дадох като жокер да потърсите) и там се говори, ОК, за изследвания в/у "Литуя", но…
Но…
НО…

(Продължението може да дочетете при мен, драги съблогъри. Ще се убедите какъв шут е домакина и как сам си вкарва автоголове.)[/quote]

... Сега, аз също не съм търсил твоя специален доклад но ... прочетох две-три популярни статии в Гугъл а и от схемичката на този постинг се вижда, че в никакъв случай не може сериозно да се говори за цунами, дори не може да се говори и за така популярната в последно време приливна вълна.

Той, Мерлин де, от висотата ... честно казано, не знам от каква висота ... ме принизява за това, че съм учил в сондьорско училище но в разглежданата днешната материя си няма на идея какво предимство ми носи това ... не само да се съглася с Рстам но и да твърдя, че това не е дори вълна или ако ще се нарече така би трябвало да е под някакво условие като например да бъде по лесно възприто от масовия читател ... по същата причина се опитах да ги обесня и с бебешкото коритце ... хахахаха ... ама се оказа, че за някои и това опростяване на нещата е непосилно за възприемане.

За това СТАР, предлагам да оставим давещитете се да сеоправят както си знаят ... мен не ме бърка дори и да се величаят на воля.
цитирай
42. starforlife - ~
17.06.2019 20:48
getmans1 написа:
Той, Мерлин де, от висотата ... честно казано, не знам от каква висота ... ме принизява за това, че съм учил в сондьорско училище но в разглежданата днешната материя си няма на идея какво предимство ми носи това ... не само да се съглася с Рстам но и да твърдя, че това не е дори вълна или ако ще се нарече така би трябвало да е под някакво условие като например да бъде по лесно възприто от масовия читател ... по същата причина се опитах да ги обесня и с бебешкото коритце ... хахахаха ... ама се оказа, че за някои и това опростяване на нещата е непосилно за възприемане.

За това СТАР, предлагам да оставим давещитете се да сеоправят както си знаят ... мен не ме бърка дори и да се величаят на воля.

Радо, прочети довършека на коментара ми при мен и се посмей с автогола на Мери.

А с Иван приключих.
Просто се случи.
Една "Литуя" да наговори 524 ИСТИНИ, подкрепени с цитати по дни и часове.
Час от подкрепящите "научни литУЙски доклади".

ЗАЩОТО КАЗАХ, ЧЕ Е КРАЙНО ВРЕМЕ ТУК НЕЩАТА ДА СЕ ГОВОРЯТ ТАКИВА, КАКВИТО СА!
цитирай
43. leonleonovpom2 - Да и аз приключих с тебеЗащо пр...
17.06.2019 21:00
Да и аз приключих с тебе
Защо пропускаш твоите лични?
Явно ,много си млад и зелен, личните не са прани гащи!
Както и да е...

Аз поисках прошка и съм дал прошка! Това е минало!
Напразно се ровиш в него

Имам толкова много странични занимания, че просто е смешно ,което твърдиш!
Не уважаваш хората ,не ги зачиташ за нищо, твоя работа!
Всеки е господар на себе си!
цитирай
44. pompadurgender - Ихаа, напомпих блогърката валдор, ...
17.06.2019 21:06
Ихаа, напомпих блогърката валдор, мери, сладур!
цитирай
45. starforlife - Виж сега, БЕЗГРАНИЧНИ ЛИЦЕМЕРЕ...
17.06.2019 21:07
Не знам аз колко съм млад и зелен...
Не знам и ти колко си дърт и превтасал...
Но обръщам внимание на следния факт, който сам измолваш да покажа на четящите:

ТИ ЛИЦЕМЕРНО ПОИСКА ПРОШКА ОТ РУСТЬ0 И МУ УЖ, ПОДЧЕРТАВАМ, ДАДЕ!
Да. Факт.
Но лицемерно, за да си вдигаш измислените виртуални акции.
След това само се виж дали не писа постинг, в който се заяжда с него за разликата в две години, че не правела еди колко си?
М?
М?
ТАКА ЛИ Е, ЛИЦИРЕ БЕЗОЧЛИВ, ИЛИ СИ ИЗМИСЛЯМ?
После: ОК, осмял-осмял.
Но ти продължи това да го разнасяш насам-натам в коментари под други блогъри.
ТАКА ЛИ Е, ЛИЦИРЕ БЕЗОЧЛИВ, ИЛИ СИ ИЗМИСЛЯМ?

ЕТО ТАКАВА Е ТВОЯТА ПРОШКА И ТАКА СИ Я ПОИСКАЛ!
Просто театър. Да се правиш на хрисим и благороден.
Е такива путьовци най- не ги обичам.
Затова - не праните им гащи, а насраните им - на простора. Да помиришат и другите.
Защото от парфюмиране - затова тук е тази лайнарщина.
цитирай
46. leonleonovpom2 - Това не е писано от мен!
17.06.2019 21:12
Основни причини за образуването им :

Причина за възникването на цунами е рязкото разместване на участъци от океанското дъно при изригване на вулкани или земетресения, а по-рядко при сриване на лавина в морето или извършване на подводни ядрени взривове.

То само потвърждава написаното
цитирай
47. leonleonovpom2 - 05. 06 21:19 - 2019 - 1453 = 476?...
17.06.2019 21:18
05.06 21:19 - 2019 - 1453 = 476?
Прочетен: 578 Коментари: 38

Това разлика от две години ли е?

Абсолюгна лъжа е ,че аз съм престъпил прошката!?
Написаното е в отговор на постинг насочен срещу мен, заради постинг , посветен на Ботев!
Така ,че моето е в отговор
Простил съм и ако има подобно поведение от другата страна, ще спазвам прошката
не съм я престъпил първи, считам станалото за инцидент, така че за мен е валидна! И ще я спазвам!
Вече, който я наруши, ще си носи гайлето!

Ти защо толкова си се загрижил? Нали искаше отмен потвърждение да присъствам на срещата ви и да наблюдавам!?

Край!
цитирай
48. starforlife - 2в1:
17.06.2019 21:37
~ 52. leonleonovpom2
Абре, "човеко на Науката", що не млъкнеш, а се излагаш както тогава бре?
Естествено, че не е писано от теб, но това, че си Гугъл-дървен-философ, не те прави с нищо близък до Науката.
Ти прочете ли заключението в първия линк, който самият Мери дава?
М?
Не знаеш английски дори малко, нали?
ТАКА ЛИ Е?
Ако да, то каква Наука те гони бре, фифи?
Литуя НЕ Е цунами, проумей.
Да не говорим, че повече се спореше за височината на вълната, която дори в този случай изобщо НЕ Е 524 метра, а много пъти по-малка.

~ 53. leonleonovpom2
Ти наистина си идиот.
Кой ти говори за математика бре, куку?
Та аз дори не съм вадил числата и не съм чел постинга ти, защото не ме интересува.
Говори се за това, че на далия както твърдиш прошка, ти се вреш м/у чатала да му търсиш чепа...
И като го намериш - прошката ти е дотам.
Ето за това лицемерие говоря: Че уж простил, ама търси повод да уязви и като го намери - тича да пише като пъпчив първокласник.
Че то така, ако беше мъжкото и нормалното - от години да съм писал за стотици тук.
За мен също впрочем - не се смятам за лилия непорочна в изявите и безгрешието си.

ПРОСТО ПРОШКАТА ТИ Е ЛИЦЕМЕРИЕ, ЗА ДА СЕ ПРАВИШ ПРЕД ОКОЛНИТЕ НА БЛАГОРОДЕН!
Ето за това идеше реч, а ти ми вадиш две числа.
Бааси идиота.
цитирай
49. starforlife - И понеже си променил, дописал, коментара си, та
17.06.2019 21:39
Ами не, не е отговор.
Простилият не търси да е отгоре, да захапе и той.
Пуска се кратък коментар под този постинг, който не знаех, че съществува, защото не ви чета, а понякога диагонализирам, а не се прави нарочен, че после и да се разнася наляво-надясно и то с недомлъвки, а не мъжкарската.
И само не ми казвай аз как правя по отношение на Мери или другиго, защото аз прошка не съм имал, освен това не мразя, а ти Русть0 го мразиш.

И не ми започвай сега разни скимтящи отричания, защото... си млад и зелен да се пробваш някого да разубедиш тук.

ПС: Снощи мернах постинг на Борн, открих забавно нещо в него във вид на недоглеждане и посредственост и когато ми кефне - ще се поебавам, показвайки въпросната посредственост - не съм влизал пак, за да видя има ли я все още неразвенчана или някой все пак мву сечи повечко пипето.
Схващаш ли?
Не търча да показвам аз умен, а някои прости, а просто си се посмея с посредствеността и ненаблюдателноста на някой и си трайкам докато не ми скимне да намекна за това, а не да се ям и то с тръшкането, че съм човек на Наууукатааа, четящ от 10 годишен.
Аз на 10 още не можех да чета.
Дори на 18 не можех.
Научих се вчера.
Схващаш ли?
Какво значение има за какъв ме мисли някой ТУК?
КАКВО?
АБСОЛЮТНО НИКАКВО!
цитирай
50. leonleonovpom2 - Разбира се, че не си и не може да си ...
17.06.2019 21:47
Разбира се, че не си и не може да си човек на науката!
Напълно съм съгласен тук с тебе!
цитирай
51. leonleonovpom2 - И какво си се загрижил? Каза каното ...
17.06.2019 21:53
И какво си се загрижил? Каза, каквото каза, което не съм искал от тебе, разбрах злобата ти, ясно ми е всичко ? Дори и с 50 %, имам капацитет все още, за твое съжаление!
Ако искаш, да ти отстъпя в класацията,да заемеш мястото ми?
Нищо не получавам за него, виждам ,че завиждаш, хайде, халал да ти е!
цитирай
52. starforlife - ~
17.06.2019 21:58
leonleonovpom2 написа:
Разбира се, че не си и не може да си човек на науката!
Напълно съм съгласен тук с тебе!

Иване,
толкова си тъп, че дори обикновена ирония не разбираш.
Още повече, към кого са насочени нечии думи.
Ти също не си човек на Науката, а обикновен дъртак с незатихнала мания за значимост.
Аз какъвто съм ми е напълно достатъчно и съм си екстра в живота. Дано след 20 години не съм ЛеоновПом3 тук.

'Айде жив и здрав (прав и корав е неуместно да допълня в твоя случай - ха ха ха) и знай, че аз омраза и въоще лоши чувства не тая.

Изпроси си - показах ти мнението си. Обосновано при това, но премълчавайки толкова много още.
През кура ми е дали ти ще продължиш да ме избягваш и дали дори зад гърба ми плюеш или ми се присмиваш когато допусна някаква грешка - от това онова в скобите по-горе няма да стане по-умесно.
Ти беше умилкващ се докато не видя, че не съм от тези, които да педерастеят с размяна на комплименти, прочити, коментари, плюсове и т.н.
Нямаше файда от мен - спря да се навърташ и умилкваш.
Но файдата ти от това при всичките, с които си ги разменяте тези неща - е точно нулева, пичове.
цитирай
53. haterka - Маллли! Тупаницата между Гочо ...
17.06.2019 22:05
Маллли!

Тупаницата между Гочо и Ванката беше достойна за нов холивудски блогбасстър.
Още, още!
цитирай
54. merlin68 - Гочо, всички знаем отлично, че си ...
17.06.2019 22:26
Гочо, всички знаем отлично, че си вулгарен, невъзпитан и простоват празнодумец, но не ти ли се струва, че дори като за такъв почваш да прекаляваш като просташки обиждаш хора които нищо лошо не са казали за теб. При това хора на възраст и с опит, нещо което би трябвало да оцениш, на Запад много се цени... ама на теб само фасадата ти е западна, иначе си Бай Ганьо на квадрат.
Лична кореспонденция не се публикува, зато ти изтрих няколко поста, ако случайно съм пропуснал нещо, ще го забърша и него. Ако продължаваш дебелашки да обиждаш други потребители от блога ми, може изцяло да те забърша. Забавен си ми, но заради едното си забавление няма да принуждавам хората тук да ти търпят простотията.
цитирай
55. leonleonovpom2 - Да, голям шегаджия си!Би трябвало да си наясно ,че и аз не падам по- долу
17.06.2019 22:34
Какво е станало при Борн, той ми е приятел, ние обичаме политическите шеги !?Нещо не си съгласен с някоя шега ли? Не е правилно конструирана, ,според кодифичето ли?
Трябва да събера шегите и да ги пратя в "Стършел" Дали ще ги публикуват, как мислиш?Чувал съм ,че имат лимит- минимум 500 публикации и тогава! А на мен не ми достигат две или три!?Нямаш ли връзки там, да ми ходатайстваш?

Иначе , Стефан има свободен достъп до коментари, не си опитал, не си успял

Сега сериозно!

Аз не броя грешки правописни или математически Това, което си изровил е едно изключение, от което капитал няма да правя! Даже смятам, че вероятно е закачка

Моята максима тук е- Важно е как пишеш, но по-важно е какво пишеш!
И съвсем накрая:
Пожелавам ти, тези въпросни 20 години занапред, да ги преживееш!
цитирай
56. getmans1 - Гочо, всички знаем отлично, че си ...
17.06.2019 22:45
merlin68 написа:
Гочо, всички знаем отлично, че си вулгарен, невъзпитан и простоват празнодумец, но не ти ли се струва, че дори като за такъв почваш да прекаляваш като просташки обиждаш хора които нищо лошо не са казали за теб. При това хора на възраст и с опит, нещо което би трябвало да оцениш, на Запад много се цени... ама на теб само фасадата ти е западна, иначе си Бай Ганьо на квадрат.
Лична кореспонденция не се публикува, зато ти изтрих няколко поста, ако случайно съм пропуснал нещо, ще го забърша и него. Ако продължаваш дебелашки да обиждаш други потребители от блога ми, може изцяло да те забърша. Забавен си ми, но заради едното си забавление няма да принуждавам хората тук да ти търпят простотията.


... Ма, ти сериозно ли не видиш твоята „незначителна„ роличка в случая с цялата тая каша ... от „цунамито„ та и до личните дрън-дрън ...
цитирай
57. merlin68 - Добре, Мери, скъпа Мери – не се въ...
17.06.2019 23:01
starforlife написа:
Добре, Мери, скъпа Мери – не се възбуждай как ще ме изтриеш, за да не те видят за пореден път какъв си лъжец и как пригаждаш нещата както ти отърва на теб.

Драги съблогъри,
В предходния постинг на лъжецът с НИК Мерлин68, фразата му "Гочо най-прямо и отвесно ме пита, дали искам да ми купи жилище в Русия и да се изнеса там да живея." е една абсолютна лъжа. ТОВА СА МОИ ДУМИ КЪМ КВГ55, КОЙТО АКО ИМА ЧЕСТ И ДОСТОЙНСТВО ЩЕ ПОТВЪРДИ.
ТАКА ЛИ Е, КВГ55? КЪМ ТЕБ ЛИ БЯХА ОТПРАВЕНИ ДУМИТЕ ИЛИ КЪМ МЕРЛИН68?

Същото касае и този постинг: Домакинът извърта нещата както на него му изнася и е угодно само и само да не се види, че грешалият и продължаващият да греши е той.
Показвам нагледно:
В постинга той ви е дал линкове, нали така?
Е… Последвах само първият линк, но там всеки може да види и установи като мен две неща:
Първо: Това НЕ Е сериозен научен сайт (какъвто е този, който аз дадох като жокер да потърсите) и там се говори, ОК, за изследвания в/у "Литуя", но…
Но…
НО…

(Продължението може да дочетете при мен, драги съблогъри. Ще се убедите какъв шут е домакина и как сам си вкарва автоголове.)

Гочо, в предния ми постинг, който разбира се е абсолютен ташак с теб, има ясен твой цитат в който предлагаш да купиш жилище в Русия, без да уточняваш на мен или на градския ти. Но това е без абсолютно никакво значение, защото е повече от ясно, че ти нито на него, нито на мен ще купиш жилище. Това е ироничен постинг - правя си ташак с един празнодумец:))
Що се отнася до това, че сайта в който е публикуван единият от докладите които съм дал, според теб не е научен... ти доклада ли чете, или разглежда и оценява сайта? Докладът е представен на научен симпозиум през 1999г. Това, че ти имаш друго мнение за цунамитата не те прави специалист и в тази област, или по-точно, прави те точно толкова, колкото и в останалите дето претендираш - гола вода и кал в ушите.
А претенцията ти, че ти си дал автентичен доклад от научен сайт... смях - ти нищо не си дал.
цитирай
58. merlin68 - Е, явно дойде времето и аз да се из...
17.06.2019 23:21
getmans1 написа:
Е, явно дойде времето и аз да се изрека по въпроса, изхвърленото от това срутище количество вода дори не е вълна и ако някъде се нарича вълна то е условно и за краткост ... Някога докато къпех децата и си играех да им правя вълнички омокрях цялата стая ... се едно, цунами ...хахахаха. Той, Мерлин де, от висотата ... честно казано, не знам от каква висота ... ме принизява за това, че съм учил в сондьорско училище но в разглежданата днешната материя си няма на идея какво предимство ми носи това ... не само да се съглася с Рстам но и да твърдя, че това не е дори вълна или ако ще се нарече така би трябвало да е под някакво условие като например да бъде по лесно възприто от масовия читател ... по същата причина се опитах да ги обесня и с бебешкото коритце ... хахахаха ... ама се оказа, че за някои и това опростяване на нещата е непосилно за възприемане.


Първо, Гетьо, аз никога не съм се присмивал на училището което си завършил, виж на теб - да, и мисля да продължа докато дрънкаш глупости.
Второ, сриването на 30 млн. кубика скална маса, лед, а според една от научните теории и освобождаването на хиляди кубици вода затворени до тогава от срутената стена на ледника е трудно сравнимо с къпането на дете в корито и омокрянето на стаята. Значи, тази маса вдига такава вълна, която преминава 1350 метра и се пльосва на отсрещния бряг изкоренявайки дърветата на височина 524 метра, прехвърля билото и се спуска надолу продължавайки да изкоренява дървета. Вълната която се връща на обратно отнася всички дървета и целия почвен слой обратно в залива. Това Гетьо, може ли да го квалифицираме като страшна разрушителна сила? - Да
"Цунами е природно явление, представляващо поредица необичайно високи и разрушителни вълни), възникващи при масивно разместване на водите на езеро, море или океан." - тълковен речник.
В докладите си учените изследвали станалото в Литуя, го наричат МЕГА ЦУНАМИ.
Хайде ти, като човек с образование даващо ти голямо предимство, обори докладите.
цитирай
59. starforlife - ~
17.06.2019 23:45
merlin68 написа:
Гочо, в предния ми постинг, който разбира се е абсолютен ташак с теб, има ясен твой цитат в който предлагаш да купиш жилище в Русия, без да уточняваш на мен или на градския ти. Но това е без абсолютно никакво значение, защото е повече от ясно, че ти нито на него, нито на мен ще купиш жилище. Това е ироничен постинг - правя си ташак с един празнодумец:))

Интересно тогава защо КВГ ми отправя репликата, че е твърде щедро и трябва да говори с домочадието си?
ТИ СЕ ЕДИН ОБИКНОВЕН КОМПЛЕКСИРАН ЛЪЖЕЦ, ТАШАКО ПРАЗЕН.
Вижда се вече за кой ли път.
После: Аз си чакам да каже КВГ за екскурзията - ще си говорим после кой е празнодумецът.
А иначе си прав, ирония има. Но тя е в това, че той няма да се навие да живее в скапаната ви Русия и на мен няма да ми се наложи да извадя пачката. Но иначе бих удържал на думата си. Аз не съм ти, фифи.


merlin68 написа:
Що се отнася до това, че сайта в който е публикуван единият от докладите които съм дал, според теб не е научен... ти доклада ли чете, или разглежда и оценява сайта? Докладът е представен на научен симпозиум през 1999г. Това, че ти имаш друго мнение за цунамитата не те прави специалист и в тази област, или по-точно, прави те точно толкова, колкото и в останалите дето претендираш - гола вода и кал в ушите.
А претенцията ти, че ти си дал автентичен доклад от научен сайт... смях - ти нищо не си дал.

Прочетох не доклада, защото това там не е доклад, льольо, но явно ти си много зле с английския... Та, прочетох ИНФОРМАЦИЯТА там, в която се споменават източници, а не е пак казвам доклад.
А какъв е сайтът си личи от пръв поглед: Непрофесионално направена платформа, нещо като бюлетинен (да не се връщам и гледам пак) ареал.
В който не е доклад потретвам, а изнесени няколко дори становища по въпроса за Литуя, изчетох ги всичките и награя при мен съм ти цитирал част от заключението на базата на тях.
Оспори го де.
Та нали всеки ще влезе и прочете бе, льольооооооооооооо.

Колкото до това, че аз нищо не казвам:
Първо - снощи имах 10 мин. да се вмъкна в деня, защото те знаем какъв си дребнав заядливко, опитващ се да изкарва злоста си като ирония, а дори не приемащ насрещна такава. А пък и държа на думата си и като съм казал 16-ти, значи 16-ти - аз не съм ти да не си држи явно на думата.
Второ - за въпросните 10 минути, напълно достатъчен жокер съм дал да бъде открит докладът (Който пък е от 2010-та и хайде дори така да го кажем, че за 11 години да е напреднала Науката и да е по-достоверен от "твоя", м?).
Та аз дори в прав текст съм цитирал къде е публикуван бе, некадъритет с некадъритетите! Какво има сложно да си го откриеш сам, освен че си зле и с Гугъл, а не само с английския?
Това, че ти не можеш да го намериш и се опитваш да ме предизвикаш да ти го дам наготово - само показва какво си лайно некадърно и изсъхнало, а не аз колко не съм прав.
Искаш диаграми, купища, и въобще скрийншотове от доклада ли?
Ами ела и заяви при мен, че си прочел продължението на коментара ми тук след "но", "Но", "НО", като може да изразиш несъгласие(СЪС ЗАКЛЮЧЕНИЕТО НА СОБСТВЕНИЯ СИ ИЗТОЧНИК - ха ха ха), ако не те е срам и ще получиш купища такива.
Може дори линк към "моя" доклад да ти дам, некадърнико, че за себе си да се образоваш малко.

Абе я паси на яслата на посредствеността както при соца - що ли се занимавам с левак като теб.
цитирай
60. merlin68 - Гочо, само твоят лайномет може да ...
18.06.2019 00:13
Гочо, само твоят лайномет може да има такова "водно разпръскващо действие", че да изкорени дърветата на височина 524 метра над морското равнище и да отнесе целия почвен слой в морето. Гочо, "водно разпръскващо действие" имат комплексарските ти слюнки дето ги мяташ из блога от множество никове. Сега си виж напомпания кух постинг на първа как се мъдри с двадесет и кусур плюса и нито един минус. От тях реални са не повече от 10 другите са на кухите ти помпадурски никове с които упражняваш лайно разпръскващо действие из целия блог и пльоскаш минуси на поезията която на теб като виден поет не ти се нрави.
Лошо в това няма, даже е много забавно на моменти:) Само трябва да знаеш, че дългата еуфория води до тежка депресия.
цитирай
61. born - Късно попаднах на "дискус...
18.06.2019 00:19
Късно попаднах на "дискусията"/купона/, но се чудя как може да се "дискутира" с Божественото Гочи , след като
ТОЙ е НАЧАЛОТО на Сътворението!
Ето нещо, което не уважавате и пренебрегвате, защото ТОЙ е тук ПРЪВ !!!
"8. cortana - ...Второ: 'Жоро-Стар' е тук ПРЪВ. ..."
А с Първите в съответните заведения разговарят /релевантно и ноторно/ твърде щадящо и успокояващо, с разбиране на проблемите им в интерес на цялостното лечение.
Призовавам всички да променим подобаващо отношението си към Фърст Стар с пълно разбиране и откликване на проблемите му и както вече споменах - това ще бъде в интерес на цялостното лечение.
Ето започвам първи да показвам:
Да, Да, Yes, Гочи !
Ти си най- умния, най- богатия, най- надарения, най- якия, най- красивия,най-начетения, най-най-Първия !
Ти си нашата най- сияйна Звезда !
Ти си нашето Слънце !
Всичко, което кажеш е Самата Истина, Единствената Истина !
Ти си Единствения Един и Гетю е Твоят Пророк !!!
Амин ! И алилуя !
ПП. Пази Боже...
цитирай
62. starforlife - Хааааааа ха ха ха ГЛЕДАЙТЕ СМЯХ.
18.06.2019 00:25
merlin68 написа:
Гочо, само твоят лайномет може да има такова "водно разпръскващо действие", че да изкорени дърветата на височина 524 метра над морското равнище и да отнесе целия почвен слой в морето.

Ами, Мери, имаш проблем. И то голЕм.
Защото вече трябва да спориш не с мен, а с ЦИТИРАНИЯ ОТ ТЕБ ИЗТОЧНИК!
ТАМ ТАКА ПИШЕ. В ЗАКЛЮЧЕНИЕТО. АЗ САМО ПРЕВЕДОХ.

Та какво казваш?
Блогърите са леваци като теб и не знаят английски, че да прочетат сами и ти се смеят, че със собствения си източник трябва да спориш ли?

Иначе, фифи, има процеси като свличане да речем.
Изкоренени по-горе дървета... Ударени от струя, а не вълна... По пътя си надолу изкореняват нови.
Абе въобще - ловинообразни процеси, ама ти не си чувал.
(И като си такъв математик над мен - коя математическа... "закономерност" ги описва тези лавинообразни процеси. Две са. Едната се базира на умножение, другата на събиране - ха ха ха)
Да не говорим колко и на каква височина специално за дърветата са изкоренени от вода и колко от самия катаклизъм и негови процеси преди водата.
Ето затова в "моя" източник... Който повтарям, че е научен доклад, а твоят е събрани мнения и изведено заключение, което е ПРОТИВ ТВОИТЕ ТВЪРДЕНИЯ, има 35 страници предимно диаграми, изчисления, модели.
Страниците на "твоя" източник са... една. Без нито една формула.
Определено Наука. ЛеановПомовска.

Виж за отнасянето на почвения слой - мнооого добре си прочети източника (и заспори с него - ха ха ха).




'Айде лека нощ, Мерииии.
А ти отивай да спориш със собствения си източник.
хаааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа ха ха ха - е нЕма такъв идиот...
цитирай
63. merlin68 - Гочко, значи, според твоя превод, ...
18.06.2019 00:47
Гочко, значи, според твоя превод, вълна не е имало а "водно разпръскващо действие" - дъжд:)) Изкоренени по-горе дървета от дъжда се търкалят надолу и изкореняват останалите - много добра теория Гоче, как сам не се сетих.
Гочко, хайде наспи се, че утре трябва да влезеш в още петнайсетина профила и да си сложиш плюсчета на тъпнята и да осериш с минуси постингите на останалите. Въобще, чака те напрегнатия ден на един меринджей, бизнесмен, програмист и виден културтрегер:)))
цитирай
64. tikoev - Понеже ме заинтригуваха разсъж...
18.06.2019 08:30
Понеже ме заинтригуваха разсъжденията на една "група" ерудити" в блога относно темата реших и аз да се поизуча относно "Дали кокошката е първа или яйцето?" И така: японската дума "цунами" се появява за първи път през 1896 година в английския език и я въвежда журналиста Лафкадио Хърн който е бил свидетел на събитието в Япония. Хората са крещяли "цунами" (вълна). И така при възприемането си в английския език никъде не се споменава за дефиниция относно дължина и височина на вълната (цунамито). Merlin ви дава информацията че всичко на височина 524 метра е пометено от вълната поради особеностите на релефа на фиорда. Дали това е височината на бедствието или не е е друга бира. Става дума за друго. Свлачището е предизвикало вълна. Цунамито вълна ли е? Вълна е и не може да го отречете. Тогава защо вълната да не е цунами, а не градинска пръскалка както се опитват да я изкарат някои ерудити в случая. А доколкото за дължината на цунамито грабвайте кибритените клечки и дерзайте! Хубав ден ви желая!
цитирай
65. haterka - В интерес на истината многото гл...
18.06.2019 09:37
В интерес на истината многото гласове на постингите на Жоро са от неговите многобройни профили.
Точно така с многото си профили си гласуваше сам чудовището, а сега уондър.
цитирай
66. starforlife - 2в1:
18.06.2019 09:42
~ 64. tikoev
Тикоев, аз ти благодаря за интересния коментар, който в основата си е вярен, но...
Но...
НО...
Но ще си позволя набързо да го репликирам при мен, в нов постинг - ха ха ха.
ЗаповядайТЕ и прочетете. В същия постинг се надявам утре - сега ще му отделя не повече от 15 мин. - ще допълня диаграми, формули, цитати ЩОМ СЕ "НАЛАГА", за да прогледне някой.


~ 65. haterka
В интерес на Истината, Жоро много често публикува статистиката си и се вижда откъде идват гласовете му. Нека някой, който е цитиран в нея отрече.
Това, че ти с многобройните си профили ме посещаваш (в 90% от времето нелогнат, което носи обаче прочит), но НЕ ми гласуваш, не означава, че не го правя около 25-30 човека редовно.
ДА ГИ ИЗБРОЯ ЛИ КАТО НИК-ове, ПЪК ДА КАЖЕТЕ КОИ СА МОИ?
цитирай
67. haterka - Убаво де, не подскачай. Както каеш. ...
18.06.2019 09:48
Убаво де, не подскачай.Както каеш. Айде продължете тупаника.
цитирай
68. getmans1 - Мерлине, хайде пак да се върнем на ...
18.06.2019 10:21
Мерлине, хайде пак да се върнем на моето коритце ... ако хей така метнеш с ръка ще създадеш вълничка т.е. ще саздадешенергия която ще образува вълна която ще раздвижи водата на около 30-на сантиметра. НО АКО ПРОДЪЛЖИШ ДА ДВИЖИШ РЪКАТА СИ ДО КРАЯ НА КОРИТОТО ЩЕ ИЗХВЪРЛИШ ВОДА ИЗВЪН НЕГО НО САМО В САМО В ПОЛОСАТА САМО СРЕЩУ РЪКАТА ТИ ... т.е. ръката ти ще действа като бутало. Тези 30 мил. куб. метри скална маса и лед не са паднали на ДЪНОТО като чирясло а са проддължили напред докато се освободи насъбралата се в тях енергия натрупана от двежението им на долу по склона. Вълната която се е образувала в страни от насоченото напред движение на срутищито явно е била сериозна заради терена и едва ли е породена от самото земетресение. Доколкото си спомням от прочетеното преди време земетресението там е било на дълбочина от около 65 км. и според мен твърде дълбоко за обазуване на голяма вълна.

Аз ни най-малко нямам намерение да оспорвам мнението на Георгиус Прарас-Караянис, просто превеждам смисъла на написанато от него на по-разбираем като за лаици език.
Твоя си работа дали ще се съгласиш с мен или ще продължиш да си приказваш научноподобно или академично както тук някои го предпочитат но не забравяй, че някои предпочитат да го карат го простичко и без фалша на наукоподобните раздувки.

цитирай
69. starforlife - И преди да тичам по задачи, ще пренеса част от коментар-постинга си само:
18.06.2019 10:25
~ ПОСОЧЕНИЯТ ПОНЕ КАТО ПЪРВИ, вторият не съм го последвал и не мисля да го правя, защото спорът е чиста проба загуба на време, НЕ Е НАУЧЕН ДОКЛАД, А СТАТИЯ, ПОЧИВАЩА НА СПОМЕНАВАНЕТО НА НЯКОЛКО ТАКИВА. НО ДОРИ В НЕЯ - СТАТИЯТА, КОЯТО МЕРЛИН ИЗНАСЯ КАТО ДОКАЗАТЕЛСТВО, ЕСЕНЦИРАНО В КРАЯ Й, СЕ КАЗВА, ЧЕ 524 МЕТРА НЕ Е ВИСОЧИНАТА НА ВЪЛНАТА. ЧЕ ТОВА Е, ЦИТИРАМ, ВОДНО РАЗПРЪСКВАЩОТО ВЪЗДЕЙСТВИЕ. ТОЕСТ, ДО КАКВА ВИСОЧИНА Е ПРЪСНАЛО И НАНЕСЛО ПОРАЖЕНИЯ. ВЪЛНАТА СИ Е ПОСОЧЕНА С ДРУГА, КОРЕННО РАЗЛИЧНА И В ДЕСЕТКИ ПЪТИ ПО-МАЛКА ВИСОЧИНА.

Забележка за поредният опит за злостна ирония на Мери:
Мери, в това за пръските, ти принизяваш силата на водата, зависеща в голяма степен и много случаи, КАКТО И В ТОЗИ ПРИ ЛИТУЯ И ЗАТОВА В МОЯ ИЗТОЧНИК ИМА НАЙ-МАЛКО 50 ФОРМУЛИ, не зависи от височина, обем и т.н., а от величини като скорост, налягане и т.н.
Наясно ли си какво е линейна якост на материалите? Защото аз съм учил КТРЕА (конструиране и технология на радио-електронна апаратура), както и по-известната дисциплина - СЪПРОМАТ - и съм наясно с неща, с които без да целя да те принидя, ти не си.
Наясно ли си, че при водното рязане примерно, с налягане 1400-1500 бара, водата реже стомана 10 см?
Хайде сега съпостави линейната якост на стоманата с тази на дървото и осъзнай, че само една струйка с диаметър ПОЛОВИН МИЛИМЕТЪР, движеща се със скорост КОЯТО ХОРАТА В МОЯ ИЗТОЧНИК обосновават с формули, а не логически съждения, може за секунда да отреже/изкорени бука с диаметър на стъблото половин метър.

Ето такъв поглед, скъпа Мери, върху нещата ти никога нямаш, а твоите заключения обикновено са чисто човешки, от логична гледна точка, но на базата на знанията ти и опитът ти, и затова често говориш пълни глупости в някои области.




Повече като диаграми и може би формули - надвечер, Мери.
А ти разширявай общата си култура, пич.
Например по случая, освен да се научиш да боравиш по-добре с Гугъл и да намериш най-достоверния източник - попрочети за якост на материалите и водното рязане.
цитирай
70. pantaleev - Доста интересно
18.06.2019 10:26
От грозната разправия тук става ясно, че Гоче звездата никога не е смятал за приятел Иван Симеонов.
Обвинява го че мрази. В интерес на истината отнесе много подигравки от мен и от Рустам, но само веднъж излезе яко от релси и ме заплаши с онзи който заема две места в автобуса и понамирисва.
Гоче спри да се правиш на велик и си кажи - Ти и твоята компания не мразите ли потребители в сайта?!? Заплахи за бой, делене на потребителите на читави и нечитави не е ли омраза?! Защото това което си написал дори срещу Симеонов е омраза.
цитирай
71. tonsun - http://inlife.bg/%D0%BD%D0%B0-%D0%B0%D0%BB%D1%8F%D1%81%D0%BA%D0%B0-%D1%81%D0%B0-%D0%BE%D1%82%D0%BA%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B8-%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%B4%D0%B8-%D0%BE
18.06.2019 10:37
На Аляска са открити следи от 200 метрово цунами
/ако не се отвори линка, това е заглавието на статията/
цитирай
72. haterka - Момент. Делението на потребите...
18.06.2019 10:37
Момент. Делението на потребителите на читави и нечитави е патент не само на гочо.
То е присъщо за групичката троли около лайното блякпредатор.
Когато тролът валдор беше изцвъкал един постинг, че тя е много велика и целият блог я обича, тя директно посочи двма души, които са гадни и я мразят. Тя посочи джуфла и хисарския гризач за лоши, а после лайното включи и гочо.
Само че и гочо, и джуфла, и хисарския гризач се представиха с името и адреса си, гочо и джуфла и със снимки.
А споменатите анонимни троли като черен пръдльо и валдор са анонимни безличия.
цитирай
73. pantaleev - Хейтърке
18.06.2019 10:44
Не знам каква си и коя си. Никога не съм видял предатора да използва думите читави и нечитави спрямо някой. Не съм видял и група при него с заплахи за смазване на някой. Това е по темата. Намирисва ми на фрустрация от твоя страна. Да не би да си падаш по него?
цитирай
74. haterka - Ни най малко, гнуся се от него. Но той ...http://pompaduridiot.blog.bg/recepti/2019/06/17/misana-i-toti-samo-za-dve-minuti.1661913
18.06.2019 10:55
Ни най малко, гнуся се от него.
Но той много яко си пада по хисарския гризач полигор, защото го търси навсякъде и го открива дори в една красива дама като нимфодора.
Ето как тази отрепка публично обижда една дама, клеветейки, че е нечий ник.
2. blackpredator - както гледам Гоче,
16.06 16:04
тотално си игнорирал постинга на Валдор
естествено, не те засяга
особено що се отнася за чувството за хумор

моето чувство за хумор мноо прай (rofl) на коментара ти към нимфорода:
"Като израз на както вече казах в началото - харесването на Поезията Ви - бихте ли ми дали разрешението си когато ми се прииска, да интерпретирам така някой Ваш стих?
Поздравления за изливащото се от Перото Ви и дано Музата винаги да е там, под (не зад) лявото рамо."

щото нимфорода е нимфетката Полигория
казвам го със сичката сериозност на чувството ми за хумор
и не излизай с тъпотата "полигор отрече..."
"
цитирай
75. getmans1 - Ха-хахахахаха ... хехехехехехе
18.06.2019 11:02
pantaleev написа:
Не знам каква си и коя си. Никога не съм видял предатора да използва думите читави и нечитави спрямо някой. Не съм видял и група при него с заплахи за смазване на някой. Това е по темата. Намирисва ми на фрустрация от твоя страна. Да не би да си падаш по него?


.... Щом блоговата клюкарка се намеси темата окончателно отива на кино ....
цитирай
76. blackpredator - самонабедилият се Панагюрски енциклопедист,
18.06.2019 11:06
наподобяващ по интелект един известен струйник,
твърди, нямало вълна а струя...
утепа сичката механика на флуидите

има гигантската вълна и още как
вълна с височина от 1720 фута на главата на залива Литуя и последващата огромна вълна по главното тяло на залива, причинени от импулсивно събитие с много голямо енергийно съдържание.
с генеративни причини, комбинация от тектонични движения, импулсен каменопад на 30-40 млн куб, съчетани с геоморфологията на залива

хисарският херпес няма да го коментирам
туй е работа на блоговите доктори..
цитирай
77. pantaleev - Не знам каква си и коя си. Никога не ...
18.06.2019 11:19
getmans1 написа:
pantaleev написа:
Не знам каква си и коя си. Никога не съм видял предатора да използва думите читави и нечитави спрямо някой. Не съм видял и група при него с заплахи за смазване на някой. Това е по темата. Намирисва ми на фрустрация от твоя страна. Да не би да си падаш по него?


.... Щом блоговата клюкарка се намеси темата окончателно отива на кино ....








.... каза пуделът на блога!
цитирай
78. haterka - За да потвърди тезата ми, че е обзет ...
18.06.2019 11:28
За да потвърди тезата ми, че е обзет от обсесия по хисарския гризач, поради което го търси във всеки профил, той го намира и в мое лице, ех тази мъжка любов.
Гетю показа вчера постинга, в който самия тоя беше се пофалил че може да бъде като тутю и да помпи на ред, и беше разяснил технологията.
И сега тоя помпи наред сичките от неговия кръг.
тия 2900 прочита на разгонената улична котка валдор да не са дошли сами
толкова е малоумен че дори не осъзнава как превърна валдорката в блоговата курва
цитирай
79. haterka - Напомпи уондър, софи и валеска и ше ...
18.06.2019 12:04
Напомпи уондър, софи и валеска и ше почне да цвъка минуси.
лайното блеки
цитирай
80. starforlife - Ще отправя две кратки реплики до ТРОЛОВЕТЕ pantaleev и blackpredator. Със забележката, че първият е 20 пъти по-трол от втория.
18.06.2019 12:16
~ 76. blackpredator
Първо, Кофичко, никога не съм се самонабеждавал за енциклопедист. Има сфери, в които съм сила, има такива, в които имам минимални познания.
Тук въпросът е когато нещо зачетеш или заспориш, да се задълбочиш и го проумееш доколкото ти е възможно, доколкото ти е капацитета и общата култура.
Второ, за случая "Литуя" фрази могат КАКТО ТИ ПРАВИШ, да се цитират много и да се посочат много източници. Включително и относително и напълно научни, в които да присъства това, което се опитваш да прокараш като истина.
Поне намери ли моя източник и проете ли го?
Защото там не се подмятат фрази, често чисто медийни, а се говори с терминология, диаграми, формули.

И ПОЕНТВАМ, ЧЕ В САМИЯ ИЗТОЧНИК, КОЙТО МЕРИ Е ЦИТИРАЛ, СЕ ГОВОРЯТ ДРУГИ НЕЩА КАТО ЗАКЛЮЧЕНИЕ И НЕ САМО!
Кой казвате ТРОЛИ без дори да е прочел или съумял да си преведе своите собствени източници?



~ pantaleev да не търся в кой коментар прочетох
Не са отправяни такива разни думи и дори заплахи ли? Ти, троле, сериозно ли мислиш, че хората тук са слепи и не са в час?
От Рустамч0? От Икономистч0? От Блейкч0?
А стига бе! Бива безочливост и женчовщина от твоя страна, но чак пък толкова.
Например за мъжеенето на Блекч0 и осирането му като пълен страхлив путьо пред "Тетеван" знае целия блог. Да се правиш ти точно, че не знаеш, троле, е малко чиста проба педерастия, но ти си си такъв.
Претенции за епитетите ми към теб? М, "даскалче"?

ПС: И естествено, че няма омраза при мен, троле.
Ако имаше - на някои отдавна да съм извил врата.
Но пък от друга страна... шоуто тепърва предстои.
цитирай
81. haterka - Мери, вече разбра кой прави кочи...
18.06.2019 12:29
Мери, вече разбра кой прави кочината.
Веднага след като лайното дойде тук напомпи 7 постинга и ще започне с минусите.
Погледни пак след два часа постингите на първа с помпите и минусите.
Лайното е лудо, мери.
цитирай
82. merlin68 - ~ ПОСОЧЕНИЯТ ПОНЕ КАТО ПЪРВИ, вт...
18.06.2019 13:35
starforlife написа:
~ ПОСОЧЕНИЯТ ПОНЕ КАТО ПЪРВИ, вторият не съм го последвал и не мисля да го правя, защото спорът е чиста проба загуба на време, НЕ Е НАУЧЕН ДОКЛАД, А СТАТИЯ, ПОЧИВАЩА НА СПОМЕНАВАНЕТО НА НЯКОЛКО ТАКИВА. НО ДОРИ В НЕЯ - СТАТИЯТА, КОЯТО МЕРЛИН ИЗНАСЯ КАТО ДОКАЗАТЕЛСТВО, ЕСЕНЦИРАНО В КРАЯ Й, СЕ КАЗВА, ЧЕ 524 МЕТРА НЕ Е ВИСОЧИНАТА НА ВЪЛНАТА. ЧЕ ТОВА Е, ЦИТИРАМ, ВОДНО РАЗПРЪСКВАЩОТО ВЪЗДЕЙСТВИЕ. ТОЕСТ, ДО КАКВА ВИСОЧИНА Е ПРЪСНАЛО И НАНЕСЛО ПОРАЖЕНИЯ. ВЪЛНАТА СИ Е ПОСОЧЕНА С ДРУГА, КОРЕННО РАЗЛИЧНА И В ДЕСЕТКИ ПЪТИ ПО-МАЛКА ВИСОЧИНА.

Забележка за поредният опит за злостна ирония на Мери:
Мери, в това за пръските, ти принизяваш силата на водата, зависеща в голяма степен и много случаи, КАКТО И В ТОЗИ ПРИ ЛИТУЯ И ЗАТОВА В МОЯ ИЗТОЧНИК ИМА НАЙ-МАЛКО 50 ФОРМУЛИ, не зависи от височина, обем и т.н., а от величини като скорост, налягане и т.н.
Наясно ли си какво е линейна якост на материалите? Защото аз съм учил КТРЕА (конструиране и технология на радио-електронна апаратура), както и по-известната дисциплина - СЪПРОМАТ - и съм наясно с неща, с които без да целя да те принидя, ти не си.
Наясно ли си, че при водното рязане примерно, с налягане 1400-1500 бара, водата реже стомана 10 см?
Хайде сега съпостави линейната якост на стоманата с тази на дървото и осъзнай, че само една струйка с диаметър ПОЛОВИН МИЛИМЕТЪР, движеща се със скорост КОЯТО ХОРАТА В МОЯ ИЗТОЧНИК обосновават с формули, а не логически съждения, може за секунда да отреже/изкорени бука с диаметър на стъблото половин метър.

Ето такъв поглед, скъпа Мери, върху нещата ти никога нямаш, а твоите заключения обикновено са чисто човешки, от логична гледна точка, но на базата на знанията ти и опитът ти, и затова често говориш пълни глупости в някои области.




Повече като диаграми и може би формули - надвечер, Мери.
А ти разширявай общата си култура, пич.
Например по случая, освен да се научиш да боравиш по-добре с Гугъл и да намериш най-достоверния източник - попрочети за якост на материалите и водното рязане.


В момента нямам време, затова само цитирам този уникален коментар, обясняващ перфектно, как капките вода от залива Литуя са се превърнали във водна резачка. Няколко милиона разпръснати капки са отрязали няколко милиона дървета.
Помислете уважаеми колеги върху гениалността на автора на този коментар:))
Като си свърша задачите ще го коментирам по-подробно:)
цитирай
83. pantaleev - Аууу Гоче Звездата a.k.a Грухчеванов!
18.06.2019 14:04
Мали колко си страшен. Екшън герой който ще раздава правосъдие много скоро. Кажи по кое кино ще те дават "мъжки" за да си взема пуканки и да гледам от първия ред. Комедиант такъв. И това за трола въобще не ме обижда. За девет години в блога много като теб съм ги карал да си говорят сами. Не съм благ и добър като Венци или като Иван. Ти се пази от Рустам и по скоро от бившите му ученици. Чакат те.
цитирай
84. leonleonovpom2 - И все пак!
18.06.2019 14:55
Нека да събеседваме, какъвто е и смисълът на блога! Преглъщам вулгарността по мой адрес и нека , ако е наистина по силите ни, да се върнем към една нормална полемика

В науката има една принципно положение Когато отричаш нешо и казваш ,че не е така, подминавам смешно, трябва задължително да кажеш, как е!
Не минава- Не е така ,но не знам как е?!
Добре, станал съм смешен с цитираното за Лисабон За сведение, това го занм, преди някой да се е родил Може да сметне на каква възраст съм бил тогава
Какви са фактите?
Силно, катастрофално земетресение в Лисабон Епицентърът е на километри в океана Уплашените , оцелели хора се събират пред площада на кралския дворец, който също е оцелял Хора съобщават че морето се е дръпнало с километри навътре Ще избегна пикантни подробности И тотава ужасени съобщават че към града се носи вълна като стена Хората се разбягват ,търсят високи места по хълмовете Вълната се стоварва върху двореца и го унищожава...
Десетки хиляди загиват от нея!Колкото от самото земетресение

Каква е причината водата първо да се оттегли навътре, а след това да се върне?
Аз я знам, но след като е смешна, интересно ми е да чуя сериозната, но обоснована!

Цунами на японски ,доколкото знам означава точно вълна
Посочих в коментарите преди, че е Вълна но с различен произход Не е дело на вятъра или на подводни течения С много по мощен източник е, сравним с мощен ядрен взрив!

Та, какво е станало? Защо водата се разхожда , веднъж назад, после напред
Що за прищявка?Каква е причината?
И кое е смешното в това?
Да се посмея и аз, защото така не го схващам?
Като смешно!

Хубав ден на всички!
цитирай
85. starforlife - ~
18.06.2019 17:11
pantaleev написа:
Кажи по кое кино ще те дават "мъжки" за да си взема пуканки и да гледам от първия ред. Комедиант такъв. За девет години в блога много като теб съм ги карал да си говорят сами. Не съм благ и добър като Венци или като Иван.

Просто кажи кога и къде.
цитирай
86. starforlife - А Мери естествено отново изопачава казаното от мен.
18.06.2019 17:12
Или е още по-тъп, отколкото го мислех и нищо не е разбрал.
цитирай
87. born - Кажи по кое кино ще те дават "...
18.06.2019 22:56
starforlife написа:
pantaleev написа:
Кажи по кое кино ще те дават "мъжки" за да си взема пуканки и да гледам от първия ред. Комедиант такъв. За девет години в блога много като теб съм ги карал да си говорят сами. Не съм благ и добър като Венци или като Иван.

Просто кажи кога и къде.


Не се хващай на въдицата, pantaleev. Аз му определих среща на 12 април, но не се вястна. Чаках го точно 1 час, ама ядец. Шубето му си е шубе.
цитирай
88. pantaleev - born
19.06.2019 09:40
Този си мисли че е центъра на Вселената и всички трябва с него да се занимаваме. Това агресивно пълничко момче трябва някъде да избие насъбрана агресия от комплекси и затова иска физическа разправа с потребители на сайта които с всеки изминал ден го взимат все повече на подбив.
цитирай
89. zax - Това си е чиста конверсия на Цуна...
19.06.2019 10:09
Това си е чиста конверсия на Цунамито в Цунамиго.
:)
цитирай
90. born - Този си мисли че е центъра на Всел...
20.06.2019 14:44
pantaleev написа:
Този си мисли че е центъра на Вселената и всички трябва с него да се занимаваме. Това агресивно пълничко момче трябва някъде да избие насъбрана агресия от комплекси и затова иска физическа разправа с потребители на сайта които с всеки изминал ден го взимат все повече на подбив.


Надявам се, че в искането на физическа разправа с потребители на сайта, които основателно го взимат на подбив, ще има достатъчно разум да подбере такива, които няма да му наритат дебелата дупара, защото не всичко изглежда така, както изглежда реално на пръв поглед тук. Иначе такива КАВАЛИ съм виждал неведнъж да хленчат впоследствие, че не знаели с кого се закачат . Амин.
цитирай
91. krumbelosvet - Странно
23.06.2019 05:43
През дългия си живот, 77, не съм попадал на изчерпателно обяснение на цунами.
Скоростта на разпространение, е НЕВЪЗМОЖНА за повърхностна вълна, тъй като при атмосферно налягане водата не може да НАМАЛИ О Б Е М А си както пружината - дължината си, и както газовете при ВЗРИВ, ядрен например, който прави Г Ъ Б А, т.е. ВРЪЩАНЕ на флуид към епицентъра.
Дали наистина няма изчерпателно обяснение на ефектите от дълбочинното свиване на ОБЕМА на водата при дълбочинен ВЗРИВ? Май наистина няма. Няма и по- прости неща. Например, защо земетресението има ТОЧКОВ епицентър при положение, че се обяснява с ЛИНЕЕН разлом...
Изглежда, че приплъзванията в разлома водят до взривове, или от проникване на вода надолу (това е отчетено даже при нови микроязовири), или при избликване на магма нагоре и съответното освобождаване на разтворени гозове или допир с влага. И ето ти точков епицентър. Преди години при ПЛИТКО земетресение в София, Дъщеря ми и колегите й чули мощен взрив НА ПОВЪРХНОСТТА (в близост до болница Токуда, където по разлом тече река). Газовете от подземния взрив, са достигнали повърхността...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merlin68
Категория: Политика
Прочетен: 1680293
Постинги: 293
Коментари: 4201
Гласове: 19298
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031