Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2017 14:38 - Беновска пред БЛИЦ след скандала с Плевнелиев: Нека Радев хубаво проветри президентството от дъха на гнилите соросоидни ябълки!
Автор: varg1 Категория: Новини   
Прочетен: 747 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Грозна сцена на брутална цензура се разигра, както вече съобщи БЛИЦ, на последната пресконференция на Росен Плевнелиев като държавен глава. Президентът се уплаши от неудобните въпроси на журналистката Илиана Беновска, а в момента, в който тя понечи да му направи подарък, гардовете от НСО буквално я изнесоха. Потърсихме Беновска за коментар за случилото се. Ето какво сподели тя пред медията ни като уточни, че го прави в добро настроение:
- Какво очаквахте от отиващия си президент, когато тръгнахте към него с ябълката!
- Очаквах от президента Плевнелиев смел отговор какво е получил, за да води абсолютно национално безотговорна и антибългарска политика, пропагандирайки и насаждайки, като момче за доставка на пица, в България най-мрачната от американската политика, а именно соросоидната, грантаджийската „Америка за България” и капиталската. Той очевидно нямаше смелост да отговори на този въпрос, а продължението ми съвсем не беше удобно, май. Попитах защо си позволи, в името на своите интереси, да нажежи до червено отношенията между България и Русия в разрез с националните интереси на родината ни и народопсихологията на България.

Исках да му подаря, не да му хвърля и не да го замерям, а да се приближа до него и да му подаря една зряла българска червена ябълка, защото той беше една гнила ябълка в българската политика, използвам метафората на заминалия си посланик Ксавие Лапер дьо Кабан, който обвини определени кръгове, без президента, че са гнили ябълки в българската политика и съдебната система.

Този път НСО вероятно бяха подготвени, защото тръгнаха към мен, преди аз да съм тръгнала. Няма да го нарека цензура, ще го оставя на вас журналистите да го квалифицират".

- Защо охраната нападна една крехка жена, толкова ли сте опасна?
- Аз съм много тренирана. Двама мъже, силни, атлети, които имат за задача всеки ден на тренират, така доста сериозна сила приложиха срещу мен. Не се оплаквам. За мен беше също една добра форма на фитнес, да си докажа, че тежестите, които вдигам, фитнесът, който правя всеки ден, имат смисъл.

Един приятел политик с когото споделих какво имам намерение да направя ,ми каза, че може би сега ще ме обезвредят като видят в чантата ми ябълките, защото това сега се смята за преносима бомба.

Съжалявам, че не можах да кажа финалното изречение, то е към бъдещия президент Радев, може би той сам ще се сети и неговият екип също: „Да проветрят хубаво, да отворят всички прозорци на президентството и да проветрят”.
  image
Имате още 5 години да му задавате въпроси!
Не, аз нямам намерение да го атакувам, ако няма за какво, но чисто хигиенно като човек на човек му казвам да проветри президентството.

Цанка ДОНКОВА, БЛИЦ
 



Гласувай:
5



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20122478
Постинги: 18642
Коментари: 10023
Гласове: 71260
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031