Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2010 09:00 - АЗ СЪМ МАЙКА МАРИЯ...
Автор: bven Категория: Поезия   
Прочетен: 14085 Коментари: 22 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg




image



 
АЗ СЪМ Майка Мария, дошла при вас в този ден чрез Татяна.

Аз дойдох, за да напомня още веднъж за възможността, която ви се предоставя всяка година.

Повтарям ви, че всяка година на 8 декември от 12 до 13 часа местно време можете да посветите времето си на общуване с мен. Аз ще приема всяка ваша проява на Любов и благодарност. Ще пребъда с вас през цялото време в този Час на Милостта.

Вие можете да общувате с мен, можете да ме виждате.

Ще бъде така, като че ли се намирам редом до вас. Аз използвам даваната от вас енергия, за да проявя своето присъствие едновременно навсякъде по Земята. И колкото по-чист е вашият устрем, толкова по-голямо ще бъде моето присъствие до вас. По този начин ежегодно можем да повишаваме вибрациите на физическия план.

В замяна Бог ви дава възможност да ме помолите за изпълнение на желанията ви отнасящи се до вас самите или до вашите близки.

Можете да молите за изпълнение на всички ваши желания, дори за тези, които ви се струва, че е невъзможно да се осъществят. Аз ще приема всички ваши желания в моето сърце и ще моля Бога за изпълнение на вашите молби.

За мен не е важно вашето вероизповедание и принадлежността ви към конкретна религия, за мен всички вие сте мои деца. И аз ще поема върху себе си грижата за вас и ще се постарая да удовлетворя нуждите и потребностите ви.

Необходимо е да отделите само един час в годината за мен...

Можете да слушате или да пеете песни, посветени на мен, можете да четете Розарии и молитви, посветени на мен...

Импулсът на вашите сърца, насочен към мен, ще ме подбуди да ви чуя, и аз ще приложа всички усилия, за да осъществя молбите ви. Даваната от вас енергия на молитвите и Любовта не винаги е достатъчна, за да изпълня това, за което молите.

Затова ще ви бъда много признателна ако можете по-често да мислите за мен и да ми изпращате вашата енергия на Любовта и молитвената си енергия.

Щом възникне сложна ситуация в живота ви, това ще бъде за сигнал за вас, че отдавна не сте се обръщали към мен и аз не съм успяла да регулирам възникналата ситуация и да насоча нейното развитие по най-лекия път.

Винаги помнете,че Бог не иска да ви наказва. Той иска да следвате Пътя на Любовта. И ако вие като малки деца допускате лоши постъпки, то не забравяйте искрено да се разкаяте за тях и да ме помолите допуснатите от вас грешки да не предизвикат твърде тежко въздаяние. Защото Законът изисква всички извършени от вас деяния, тяхната енергия, да ви бъдат върнати. Тогава ще можете да видите своите собствени грешки и да вземете мерки за поправянето им.

Няма значение колко пъти сте сгрешили, важен е вашият постоянен стремеж към праведност и поправяне на допуснатите грешки.

Вие, с вашето човешко съзнание, не можете да оцените доколко това, което правите е лошо или добро в очите на Бога, затова по-често се обръщайте за помощ към Небесата. Молете за изкупуване на вашите грехове.

Понякога човек извършва дори твърде лоша, в очите на обществото, постъпка, но в очите на Бога тази постъпка не е грях, защото Бог използва човека като оръдие, за да може някой да изкупи своята карма.

Именно затова се казва да не съдите. Не съдете и няма да бъдете съдени.

Обаче никога не трябва да се проявява снизходителност към онези индивиди, които твърде много са се увлекли, заиграли са се и си позволяват твърде неблаговидни постъпки като разчитат на това, че Бог ще им прости всичко.

Бог е милостив и търпелив, но когато човек не иска да извлече уроци от своето поведение, тогава той сам се поставя в много трудна ситуация и по това доколко е способен да се смири с обстоятелствата, в които е попаднал, Бог съди за неговата чистосърдечност и разкаяние.

Помнете, че винаги, когато срещате в живота си тежка и несправедлива според вас ситуация, в 100 процента от случаите вие сами сте били причина за създаването на тази ситуация благодарение на вашите неправилни избори и лоши постъпки.

Всичко в живота ви се определя от вашите минали избори и постъпки.

Но няма никаква предопределеност във вашата съдба, защото понякога един верен избор и праведна постъпка изкупуват кармата на много грехове в това число и на най-ужасните грехове, извършени в миналото от вас.

Аз дойдох днес за да ви напомня, че съм винаги до вас като любяща и грижовна майка.

Аз обичам всички вас, моите деца, и се грижа за вас.

Живейте в мир и Любов.

АЗ СЪМ Майка Мария




 sirius1-bg.net/sirius/dict9/maria081207.html



Тагове:   Мария,   майка,


Гласувай:
14



1. hristo27 - На всички с хубавото име Мария - Ч...
15.08.2010 10:38
На всички с хубавото име Мария - ЧЕСТИТ ИМЕН ДЕН!
цитирай
2. bven - Амин, Христо27 !
15.08.2010 11:08
Нека всички деца, момичета и жени празнуват на този ден. Честит Имен ден!
цитирай
3. ckarlet - Прекрасен постинг! Честит пр...
15.08.2010 13:36
Прекрасен постинг!
Честит празник на всички, които почитат и празнуват днес!
Поздрави!
цитирай
4. stela50 - Много хубав постинг ,Бвен ...
15.08.2010 14:05
Красиви и вълнуващи слова...
Честит празник на всички !
Благодарности от мен !
цитирай
5. erato7 - Честит празник на всички ни!
15.08.2010 16:48
Честит празник на всички ни!
цитирай
6. bven - Сkarlet, честит праозник!
15.08.2010 18:24
Бъди щастлива!
цитирай
7. bven - Честит празник, Стела50!
15.08.2010 18:25
Бъди здрава и весела!
цитирай
8. bven - Честито и на теб,erato7 ,
15.08.2010 18:26
Радости и щастие!
цитирай
9. universalnite000 - Мир и Любов за всеки ! Поздрави !
15.08.2010 19:15
Мир и Любов за всеки ! Поздрави !
цитирай
10. mileidi46 - Straxotno poslanie....
15.08.2010 20:08
Blagodarq!!
Neka bude blagosloven vceki boji den za vsi4ki xora po sveta!!! I ti!!
Moqta maika se kazva su6to kato teb-Mariq Marinova!:)))
цитирай
11. bven - На 9:
15.08.2010 20:47
Мир и любов за всички, Универсални000 ! Да бъде!
цитирай
12. bven - mileidi46, още един път честито
15.08.2010 20:48
и нека бъдете щастливи всички!
цитирай
13. alexiev63 - Честит имен ден Майко Мария!
15.08.2010 20:49
Бог да ти дава изобилно мир в сърцето, щастие и любов, но най вече здраве.
цитирай
14. bven - Благодаря от сърце, alexiev63 -
15.08.2010 20:51
нека да стане пожеланото от теб!
цитирай
15. анонимен - Mersi
15.08.2010 23:27
Mersi Da vi se vrasta
цитирай
16. divna8 - Прекрасен поздрав - с благослов за ...
16.08.2010 08:19
Прекрасен поздрав - с благослов за всички!
Дано докосне сърцата на повече хора
и ги првърне в ЧОВЕЦИ...
Пожелавам - на себе си - да съм и аз
между докоснатите в СЪРЦЕТО, БУДНИ ДУШИ...
Пожелавам го и на всички, които също го желаят!!!
Чудесен постинг, поздравления Бвен!
Имаш чудесни идеи... :):):)
цитирай
17. liliyanaandreeva - Съвременната младеж не е религиозна и е технократично-прагматична...
16.08.2010 08:43
за да усети вибрациите по пътя на любовта си купува вибратори от сексшопинга!...
цитирай
18. bven - На 16:
16.08.2010 12:24
Благодаря и бъди и ти благословена със здраве, щастие и любов!
цитирай
19. bven - liliyanaandreeva, всеки върви по своя път -
16.08.2010 12:26
нека не бъдем критични и да мислим за младите добро и с добро!:)
цитирай
20. bven - На 15: анонимен - който и да си -
16.08.2010 21:23
бъди щастлив!
цитирай
21. bven - На 16: Нека си между докоснатите в сърцето будни души, Дивна8!
16.08.2010 21:25
Нека винаги бъде празнично настроението ти и много любов и светлина за всички около теб! :)
цитирай
22. анонимен - Poslanieto
10.02.2011 12:49
da stigne do vseki!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bven
Категория: Поезия
Прочетен: 14867909
Постинги: 2718
Коментари: 13249
Гласове: 39042
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. българия отвръща на удара
2. Умма: Дали да се имунизирам
3. коледна приказка
4. Кръстова гора
5. Дивна8: Без извинение, г-н премиер!
6. истинската история на българите и александър
7. трите колена на българския род
8. мудри на новото време
9. подкрепете бъдещето на децата ни!
10. Българите от Казан - да вземем пример!
11. Българите са в сърцето на велика цивилизация!
12. Кармичната мисия на рода Дуло
13. Тайната на свещения български език
14. свещена българска земя
15. истинската българска история
16. ти си чудесна!
17. 10 знака, че вече сте с пробудено съзнание
18. Българите - богосъздаденият народ
19. златото на българите
20. тайните строители на българия
21. българското първо началие на Човечеството
22. ал джазира за българската земя
23. СВЕЩЕНОТО ПОЗНАНИЕ НА КАТАРА
24. и ще се разбере кои са българите!
25. защо сме още по-бедни?
26. България е най-древната държава