Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2017 17:36 - СОЦИАЛИЗМЪТ ВОДИ НАРОДИТЕ КЪМ АЛКОХОЛИЗЪМ
Автор: bojil Категория: Политика   
Прочетен: 6933 Коментари: 26 Гласове:
20

Последна промяна: 12.02.2017 20:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
            СОЦИАЛИЗМЪТ ВОДИ НАРОДИТЕ КЪМ АЛКОХОЛИЗЪМ


   Това чудновато заключение се прави в резултат на съвременни статистики които недвусмислено показват,че на първите 9 места по напиване и алкохолизъм в света са се окопали 8 бивши соц. страни и единственото,което пречи на Русия да заеме заслуженото първо място е недоимъкът и ниската покупателна способност на нейните граждани (http://www.clubz.bg/15654-homoseksualistite_ot_zapad_li_ni_karat_da_se_razvejdame_i_da_
piem
):

image
   Затова,според http://www.dnes.bg/mish-mash/2017/01/16/jitelite-na-moldova-shampioni-po-piene.328918?utm_source=blog&utm_medium=
dnesbox&utm_campaign=footer#comment-newest
първото място е временно "превзето" от молдовците:

Жителите на Молдова – шампиони по пиене
Те изпиват по 17,4 литра чист алкохол годишно
16 яну 2017 17:15, Елка Василева 


Снимка: архив, Reuters
Ако на британците, които съблюдават Сухия януари - месец на алкохолно въздържание, им е дошло до гуша да странят от чашката и вече планират почивка със запои, най-подходящата за целта е Молдова. Интерактивна карта, изготвена от британския сайт Vouchercloud, показва, че жителите на източноевропейската страна са първенци по консумация на чист алкохол, пише в. "Дейли стар".

Картата свидетелства, че на източноевропейците им е "най-слаб ангелът" по отношение на пиенето - след жителите на Молдова, които консумират внушителните 17,4 литра чист алкохол годишно или еквивалент на 178 бутилки вино на глава от населението, най-отявлени пиячи се оказват обитателите на Литва, Беларус и Русия.
Пети по годишна консумация на чист алкохол са чехите.

Британците могат и да се мислят за сериозни пиячи, но според картата те дори не попадат в Топ 10. Жителите на Острова изпиват 12 литра чист алкохол годишни или еквивалент на 408 халби бира на глава от населението - "постижение", отреждащо им 17-о място в света по пиене. Следват ги американците с годишна консумация от 9 литра чист алкохол "на калпак".


На обратния полюс са страни, в които продажбата и консумацията на алкохол са ограничени по религиозни причини, като например Кувейт и Пакистан. Жителите на тези държави изпиват едва 100 милилитра чист алкохол годишно - еквивалент на бутилка вино.

Картата е изготвена на базата на данни за периода от 2010 г. до 2015 г. на Световната здравна организация.

Топ 10 на страните според годишното потребление на чист алкохол включва:

1. Молдова - 17,4 литра на глава от населението
2. Литва - 17,1 литра
3. Беларус - 16,2 литра
4. Русия - 14,5 литра
5. Чехия - 14,1 литра
6. Украйна - 13,9 литра
7. Андора - 13,8 литра
8. Румъния - 12,9 литра
9. Сърбия - 12,6 литра
10. Австралия - 12,6 литра.

/БТА/

  Статистиката е категорична: социализма-депесизма и марксизма-присвоизма,
през които минаха против своята воля източноевропейските народи са повлияли зле на тяхното психическо здраве и  устойчивост,"дарявайки" населението с висок ръст на психизма-алкохолизма и силен спад на раждаемостта.

  Безхитростната статистика показва,че първата шестица е "превзета" от 5 бивши съветски републики,с което първото място безапелационно се печели от бившата СССР. Ако отчетем и факта,че "румънци" и молдовци са две части от един и същ народ лесно ще усетим,че веднага след "десетото" място има цяла редица от други бивши соц.-страни,чакащи своя "шанс" да дръпнат напред и да получат необходимото "признание".

  Тенденцията е всеобща а липсата на България в този списък се дължи на друга причина: хилядолетната Българска традиция хората да си правят домашен алкохол,чието отразяване в статистиките е практически невъзможно. Властите впрочем опитаха и него да му вземат но се оказа,че народ с такива древни традиции трудно може да бъде прекаран така,че да скъса с тях безропотно и да приеме чуждия нему обичай любимата ракийка да бъде купувана от магазина.

image image  
  Българинът определено не обича чуждите обичаи и дори се отвращава от тях- затова властници недейте му набутвайте такива,за да не си намерите постовете заети от другиго!
Пиенето пък отдавна е любимо хоби на голяма част от нашите младежи поради тъжната причина,че социализма-депесизма ликвидира стадата и земеделските навици на Българите,за да прибере най-добрите им имоти и като остави милиони без корен и самостойно препитание,прогони част от младежта ни към чужбина а друга част- към кръчмите и бюрата за безработни!



Гласувай:
21


Вълнообразно


1. 1997 - Види се при комунизма нещата не стоят така
06.02.2017 18:25
Никой не осъжда китайците и особено северокорейците. Интересна логика.
цитирай
2. bojil - Никой не осъжда китайците и особено ...
06.02.2017 21:09
1997 написа:
Никой не осъжда китайците и особено северокорейците. Интересна логика.

За тези страни няма достоверни данни: китайците и корейците са притворни лицемери и не позволяват на никакви международни институции да проверяват нивото на алкохолизъм в страните им,за да не излизат наяве провалите на "Партията",която ръководи прехода от червен феодализъм към червен капитализъм у тях.
цитирай
3. batogo - !!!:)))Така е, Божо!
07.02.2017 10:02
Безпътицата, безперспективността и примитивното съзнание са в основата на всички пороци. А те са основни черти на социализЪма-комунизЪма.Това животът постоянно го доказва.
цитирай
4. born - Въпросът не се свежда до количеството употребен алкохол.
07.02.2017 11:13
Въпросът се свежда до това дали си майстор в професията и колко можеш да изпиеш без да се налокаш. Както и от маниера на пияча. Т.е. издържливостта.
Естествено е лаиците в употребата на алкохол да са на по задни места, тъй като българинът-професионалист може да изпие минимум два пъти /и повече/ от разните му мижави еврогейчета. И айде сега да не се мъчим да превъзпитаваме нашите мъжаги, опитвайки се да ги превърнем в трезвеници-вегани.
Да не ни дават акъл такива , които се напиват с бира, докато българинът изтрезнява с бира.
Как беше : ГОРДЕЯ СЕ, ЧЕ СЪМ БЪЛГАРИН !
цитирай
5. getmans1 - А, кой държи първото място по упо...
07.02.2017 15:37
А, кой държи първото място по употреба на разни препарати на битовата химия, авто течности и други алкохолсъдържащи технически течности?
цитирай
6. litatru - Алкохолизмът и
07.02.2017 23:11
наркоманията са болестни състояния, които водят до преждевременна смърт.
Народ, в който е пренаселено с пияници и наркомани, не е народ - не става за нищо.
Лека нощ!
Литатру
цитирай
7. zaw12929 - Най големите алкохолици не са от ...
08.02.2017 15:19
Най големите алкохолици не са от соцстраните- не споря с вашето мнение,, че СОЦИАЛИЗМЪТ ВОДИ НАРОДИТЕ КЪМ АЛКОХОЛИЗЪМ, но социализъм няма, а е актуално сега какво става при любимия ви капитализъм- защо сме най бедни, умиращи безработни и най нагло причината бил социализма Я се разкарай под някой препикан подлез че да се осъзнаеш...
цитирай
8. bojil - Безпътицата, безперспективно...
08.02.2017 15:58
batogo написа:
Безпътицата, безперспективността и примитивното съзнание са в основата на всички пороци. А те са основни черти на социализЪма-комунизЪма.Това животът постоянно го доказва.

Да- проваления живот и проваленото бъдеще в един момент си казват думата,а хората не са балъци за да не забележат това.
цитирай
9. bojil - Въпросът се свежда до това дали си ...
08.02.2017 16:03
born написа:
Въпросът се свежда до това дали си майстор в професията и колко можеш да изпиеш без да се налокаш. Както и от маниера на пияча. Т.е. издържливостта.
Естествено е лаиците в употребата на алкохол да са на по задни места, тъй като българинът-професионалист може да изпие минимум два пъти /и повече/ от разните му мижави еврогейчета. И айде сега да не се мъчим да превъзпитаваме нашите мъжаги, опитвайки се да ги превърнем в трезвеници-вегани.
Да не ни дават акъл такива , които се напиват с бира, докато българинът изтрезнява с бира.
Как беше : ГОРДЕЯ СЕ, ЧЕ СЪМ БЪЛГАРИН !

Българинът определено може да стане майстор във всичко,с което се захване включително и в това,но странна е оная закономерност,според която майстори са станали поданиците на всички бивши соц-страни! Ако кажем като патриоти,че Българинът е превърнал тези хора в майстори,московските възпитаници първи ще го отрекат! Кое остава тогава като първопричина за тяхното пропиване? Остава социализъма!
цитирай
10. bojil - А, кой държи първото място по упо...
08.02.2017 16:15
getmans1 написа:
А, кой държи първото място по употреба на разни препарати на битовата химия, авто течности и други алкохолсъдържащи технически течности?

Няма точна статистика по въпроса,но се догаждам кой може да е и зная че не сме ние Българите,за които пиенето е изкуство от векове и хилядолетия.
цитирай
11. bojil - наркоманията са болестни състо...
08.02.2017 16:18
litatru написа:
наркоманията са болестни състояния, които водят до преждевременна смърт.
Народ, в който е пренаселено с пияници и наркомани, не е народ - не става за нищо. Лека нощ!
Литатру

Пороците,които си изброила съсипват изпадналите под тяхно влияние и ги превръщат най-често в парцали. Хубавото е,че не са масово явление но има хора,които обичат да се напиват без да са алкохолици. При тях нещата са доста по-различни,но не винаги са по-добри.
цитирай
12. bojil - Най големите алкохолици не са от ...
08.02.2017 16:22
zaw12929 написа:
Най големите алкохолици не са от соцстраните- не споря с вашето мнение,, че СОЦИАЛИЗМЪТ ВОДИ НАРОДИТЕ КЪМ АЛКОХОЛИЗЪМ, но социализъм няма, а е актуално сега какво става при любимия ви капитализъм- защо сме най бедни, умиращи безработни и най нагло причината бил социализма Я се разкарай под някой препикан подлез че да се осъзнаеш...

Добър въпрос: защо жителите на източна Европа т.е. бившите соц-поданици са най-бедни,умиращи и безработни? И още един: защо по време на несъществувалия до 1944 г. "фашизъм" ние а не руснаците бяхме най-проспериращата нация в източна Европа и дори пращахме на Русия храни,за да спасяваме нейното "блаженстващо" под комунизма население от гладна смърт?
цитирай
13. merlin68 - "Статистиката е категори...
12.02.2017 13:45
"Статистиката е категорична: социализма-депесизма и марксизма-присвоизма,
през които минаха против своята воля източноевропейските народи са повлияли зле на тяхното психическо здраве и устойчивост,"дарявайки" населението с висок ръст на психизма-алкохолизма и силен спад на раждаемостта."
"Пиенето пък отдавна е любимо хоби на голяма част от нашите младежи поради тъжната причина,че социализма-депесизма ликвидира стадата и земеделските навици на Българите,за да прибере най-добрите им имоти и като остави милиони без корен и самостойно препитание,прогони част от младежта ни към чужбина а друга част- към кръчмите и бюрата за безработни!"

Статистиката може и да е вярна... обаче изводите ти са абсолютна недомислица.
Както сам казваш статистиката е за периода 2010 - 2015г. тоест започва 21 години след края на социализма. Така, че резултатите от нея по-скоро се дължат травмите постигнали тези общества в следствие на така наречената "демокрация".
Социализмът не е прогонил младежите в чужбина, по кръчмите и в бюрата по труда. Напротив през този период населението на страната ни беше с 1/3 по-голямо от днес, нямаше никаква безработица и в рамките на работния ден кръчмите бяха съвсем пусти.
цитирай
14. bojil - "Статистиката е категори...
12.02.2017 20:00
merlin68 написа:
"Статистиката е категорична: социализма-депесизма и марксизма-присвоизма,
през които минаха против своята воля източноевропейските народи са повлияли зле на тяхното психическо здраве и устойчивост,"дарявайки" населението с висок ръст на психизма-алкохолизма и силен спад на раждаемостта."
"Пиенето пък отдавна е любимо хоби на голяма част от нашите младежи поради тъжната причина,че социализма-депесизма ликвидира стадата и земеделските навици на Българите,за да прибере най-добрите им имоти и като остави милиони без корен и самостойно препитание,прогони част от младежта ни към чужбина а друга част- към кръчмите и бюрата за безработни!"

Статистиката може и да е вярна... обаче изводите ти са абсолютна недомислица.
Както сам казваш статистиката е за периода 2010 - 2015г. тоест започва 21 години след края на социализма. Така, че резултатите от нея по-скоро се дължат травмите постигнали тези общества в следствие на така наречената "демокрация".
Социализмът не е прогонил младежите в чужбина, по кръчмите и в бюрата по труда. Напротив през този период населението на страната ни беше с 1/3 по-голямо от днес, нямаше никаква безработица и в рамките на работния ден кръчмите бяха съвсем пусти.

Нямам нищо против твоята логика,но преди 30-40 г. условия за положително развитие нямаше,а границите ни бяха военен фронт- не можеше пиле да прехвръкне,камо ли човек да премине. Тогавашната власт ("Партията") бореше безработицата с насилствени мерки и насила даваше "работа" или по-скоро заплата на цигани,прошлеци и на всякаква измет,само и само да отчете че няма безработица: оттам е тая фалирала икономика днес. Забравяш още,че през Царско време също нямаше безработица: тогава хората (с изключение на инвалидите и мързеливците) сами си намираха работа и не се налагаше властта да им диктува кой къде и какво да работи.за разлика от времето след 1944 г.

"Травмата" у младежта,за която говориш не е от демокрацията,а от пълната липса на демокрация и от това,че "промените" у нас са само камуфлажни та когото и да изберем,истински управляващи накрая все се оказват "онези същите" т.е. комунистите,а народът не може да се освободи от мъртвата им хватка 73 години вече.
цитирай
15. merlin68 - Да, вярно е, че границите се охра...
12.02.2017 21:09
Да, вярно е, че границите се охраняваха и нелегално да излезеш или влезеш в страната си беше много рисковано. Но също така е вярно, че масово желание за емиграция подобно на днешното не е имало. Ако днес имаше същите условия на живот в България, едва ли страната ни щеше да загуби повече от 100-200 хиляди емигранти.
Това, че властта тогава на сила е давала работа е твърде силно казано:) Един от основните принципи беше - "който не работи, не трябва да яде". Принцип изключително правилен според мен за едно общество - трябва да допринесеш за да потребиш. Конституционното право на труд, бе гарантирано на 100% за всички, а това освен, че отговаряше на горния принцип, водеше и до изключително ниска престъпност, спокоен живот и гарантирани доходи.
В днешната конституция гражданите имат повече права, но я ми кажи ти, кое от тези права е гарантирано? - колкото по-малко държава, толкова по-малко гаранции за правата на гражданите й. Почти всеки ден нашите майки, баби, дядовци по селата са избивани, насилвани, грабени от едно маргинализирано население лишено от правото на труд и лишаващо останалите граждани от право на живот. И като говориш за фалити - социализма не фалира, той бе продаден от една част от върхушката си. Виж, днешната ни икономика е пред пълен крах в следствие на липсата на държавна политика в сферата на заетостта.
Демокрация в България има, тя е точно това което виждаме - няколко партии с професионални политици, нямащи идеи и желание да управляват държава, а гледащи на професията си като на доходоносна работа - да окрадат каквото могат от бюджета и еврофондовете, да приберат колкото се може повече рушвети, да изпълнят някое чуждо нараждане... Това е демокрацията у нас, а както се вижда през последните години, тя е такава и на запад. Комунистите са мъртви отдавна, метастазите на рака който уби комунизма днес унищожават държавата.
цитирай
16. bojil - Да, вярно е, че границите се охра...
13.02.2017 15:15
merlin68 написа:
Да, вярно е, че границите се охраняваха и нелегално да излезеш или влезеш в страната си беше много рисковано. Но също така е вярно, че масово желание за емиграция подобно на днешното не е имало. Ако днес имаше същите условия на живот в България, едва ли страната ни щеше да загуби повече от 100-200 хиляди емигранти.
Това, че властта тогава на сила е давала работа е твърде силно казано:) Един от основните принципи беше - "който не работи, не трябва да яде". Принцип изключително правилен според мен за едно общество - трябва да допринесеш за да потребиш. Конституционното право на труд, бе гарантирано на 100% за всички, а това освен, че отговаряше на горния принцип, водеше и до изключително ниска престъпност, спокоен живот и гарантирани доходи.
В днешната конституция гражданите имат повече права, но я ми кажи ти, кое от тези права е гарантирано? - колкото по-малко държава, толкова по-малко гаранции за правата на гражданите й. Почти всеки ден нашите майки, баби, дядовци по селата са избивани, насилвани, грабени от едно маргинализирано население лишено от правото на труд и лишаващо останалите граждани от право на живот. И като говориш за фалити - социализма не фалира, той бе продаден от една част от върхушката си. Виж, днешната ни икономика е пред пълен крах в следствие на липсата на държавна политика в сферата на заетостта.
Демокрация в България има, тя е точно това което виждаме - няколко партии с професионални политици, нямащи идеи и желание да управляват държава, а гледащи на професията си като на доходоносна работа - да окрадат каквото могат от бюджета и еврофондовете, да приберат колкото се може повече рушвети, да изпълнят някое чуждо нараждане... Това е демокрацията у нас, а както се вижда през последните години, тя е такава и на запад. Комунистите са мъртви отдавна, метастазите на рака който уби комунизма днес унищожават държавата.

Желанието за промяна или бягство от страната се натрупа у нашето население в периода 1944-1989 г. и в неговия край бе така силно,че положението бе станало неудържимо. Принципът,че трябва да яде само този който е работил не бе въведен от комунизма,а съсипан от него: той съществуваше у нас до 1944 г.,а после много хора почнаха да се водят на "щат" в разни предприятия,без работниците да са им виждали очите. Демокрация у нас в момента реално погледнато няма: ще познаеш че я има едва тогава,когато видиш крупните престъпници (онези с милионите и милиардите) избесени или предадени на пълна конфискация,когато циганските золуми бъдат озаптени ако ще и с брутални средства,когато мафиотите си намерят майстора и бъдат пратени в каторгите,а банкери като Цв.Василев бъдат ликвидирани заради посегателства срещу националната сигурност. Ето това е демокрация- другото е мижикрация на същите червени мафиоти,които покровителствуват бандите и грабежите,пречейки на всички опити за възмездие срещу тях!

А социализмът за фалиране- фалира не един път,а няколко пъти: между най-тежките му фалити бяха ония от 1951 и 1960-61 г.,когато се върна купонната система защото Съветския съюз принуди България да му стане СЪДЛЪЖНИК по банкови заеми (теглени от Световната банка- основния хранител на комунизма!) и да плаща лихви за пари,от които не е видяла нито една копейка! До 1989 г. бай Тошо бореше тези фалити по свой начин,без да се съобразява много с руснаците на Брежнев,когото бе вербувал за "наш" човек а тези начини бяха: незаконен износ на оръжие и незаконна търговия с наркотици. Това обаче не можеше да продължи вечно и в един момент края му дойде,а руснаците свалиха Живков с преврат,понеже той бе почнал да се обгражда с патриоти и да игнорира техните хора в ръководството на "партията",които бяха мнозинство.

А ако са мъртви комунистите,социалистите са съвсем живи и продължават да продават страната ни за постове и облаги,както са го правили 70 години: те никога не са и отвиквали от това. Те са хората,
които бъркат постоянно в еврофондовете: не бъркаме ние с теб! Техният комунизъм впрочем се самоуби: гибелта му бе обществено предопределена и отдавна предизвестена,но това не го знаеше народа а червената върхушка,която още преди 10-ти ноември бе получила инструкции от Москва как да се окопае във властта,за да преживее наближаващото време на "промените",които бяха преднамерено подготвени и дирижирани от самите тях.
цитирай
17. batogo - !!!:))) Поздравления, Божо!
19.02.2017 09:29
Много точен, обективен и разумен отговор си дал на соц-застъпника Мерлин, приятелю. Десет процента от казаното от теб да осъзнае, ще му е много полезно и ще разреди мъглата в промитото му съзнание.
Бъди жив и здрав!
цитирай
18. bojil - Много точен, обективен и разумен ...
19.02.2017 12:05
batogo написа:
Много точен, обективен и разумен отговор си дал на соц-застъпника Мерлин, приятелю. Десет процента от казаното от теб да осъзнае, ще му е много полезно и ще разреди мъглата в промитото му съзнание. Бъди жив и здрав!

Смятам,че всеки разумен човек може да осъзнае това- стига да му повярва. Мерлин със сигурност е достатъчно разумен за това- остава само да му повярва и тогава ще го осъзнае цялото без никакви проблеми.
цитирай
19. 1997 - Защо да не му повярва?
21.02.2017 00:30
bojil написа:
Смятам,че всеки разумен човек може да осъзнае това- стига да му повярва. Мерлин със сигурност е достатъчно разумен за това- остава само да му повярва и тогава ще го осъзнае цялото без никакви проблеми.

Вярата е целта на всяка пропаганда.
цитирай
20. bojil - Смятам, че всеки разумен човек може ...
26.02.2017 22:50
1997 написа:
bojil написа:
Смятам,че всеки разумен човек може да осъзнае това- стига да му повярва. Мерлин със сигурност е достатъчно разумен за това- остава само да му повярва и тогава ще го осъзнае цялото без никакви проблеми.

Вярата е целта на всяка пропаганда.

Пропагандата не ме интересува- истината е важна.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bojil
Категория: Политика
Прочетен: 1772123
Постинги: 292
Коментари: 5326
Гласове: 64246
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Интересен комплект от финансови съвети
2. Русия искала да провали Илинденското въстание
3. Няма "славянска" азбука- има Българска
4. Как бе посърбен Българския град Пирот
5. Съвецки грабежи в България до 1947 г.
6. Коронавирусите не са нови за човека
7. Русия помагала на турците в арменския геноцид и карала султана да окупира половин България
8. Ботев за истинския лик на сърбите и "румънците"
9. Българските контрачети през Втората световна война
10. 6-те ястребинчета убити от шумкари,за да не ги издадат
11. Руският фокус с македонския заек
12. Какво е направила Русия за България
13. Царска Русия забранявала украинския език,няма общо с Кирил и Методий
14. Уранови находища в България
15. Насраните руски орли - велики стихове
16. Фалшивата ни история е резултат от руската хибридна война срещу нас
17. Москва се е подписала под договор, изрично позволяващ разширяване на НАТО
18. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу България
19. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу народа ни
20. Русия умишлено оставяла хората си да измират от глад,за да краде подаяния от Запада