Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2017 16:23 - БСП ЩЕ СТАНЕ ДЕМОКРАТИЧНА ПАРТИЯ ТОГАВА,КОГАТО СЕ ИЗВИНИ НА НАРОДА И МУ ПОИСКА ПРОШКА ЗА ПРЕСТЪПЛЕНИЯТА НА БКП
Автор: bojil Категория: Политика   
Прочетен: 8159 Коментари: 38 Гласове:
23

Последна промяна: 23.04.2017 18:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
БСП ЩЕ СТАНЕ ДЕМОКРАТИЧНА ПАРТИЯ ТОГАВА,КОГАТО СЕ ИЗВИНИ НА НАРОДА И МУ ПОИСКА ПРОШКА ЗА ПРЕСТЪПЛЕНИЯТА НА БКП


   Днешната БСП претендира,че е демократична партия (партия на демокрацията),но едновременно с това е приемничка на БКП,която извърши безброй престъпления срещу народа на България. Ето накратко едни от най-страшните престъпления,които историята и народа никога няма да им простят:

1. БКП стана активен съучастник в насилственото помакедончване и отродяване на 1 милион Българи в земите на бивша Югославия.

2. БКП помогна на Сталиновите орди за изтребването на Българските национални водачи,които народът ни бе излъчил след 1878 г.

3. БКП разори и обезлюди Българските села,които винаги са били гръбнака на нацията. Така тя докара народа на България до такава страшна демографска катастрофа,до каквато и турците не са я докарвали!

4. БКП ликвидира националната икономика и подчини народното препитание на интернационалната,а след 1990 г. нейната приемница БСП напълно съсипа Българската икономика и постави народа ни в зависимост от чуждата.

image
5. БКП ликвидира свободното препитание на хората и ги превърна в роби на банкерите.

6. БКП отне имотите на хората и раздаде най-хубавите дялове от тях на свои фирми и фамилии,протежета и задгранични приятели.

7. БКП докара у нас чуждопоклонството: преди 1944 г. реални чуждопоклонници у нас бяха само комунистите. Затова сега чуждите фирми у нас (руски,турски,сицилиански и пр.) имат много повече права от Българските а чуждите версии за произхода на Българите имат предимство пред нашите собствени версии.

8. БКП научи народа на далавери- до 1944 г. далаверата у нас бе почти непознато понятие!

9. БКП съсипа народната дисциплина- тя открай време дели хората на "орел,рак и щука" и не позволява на България да постигне национално единство.

10. БКП отне на народа ни вярата,с която той е откърмен. Народът ни почита религията от хиляди години а комунистите го лишиха от онова вероучение,
което произвеждаше истински ХОРА и даваше ред на обществото.

11. БКП/БСП остави България без армия и раздаде териториите на бившите казарми на свои "хора",за да направели там "жилища". Народът ни обаче жилища си има- такива нямат само циганите което значи,че тези жилища са строени за техните нужди- не за нашите. Народът на България не е бил без армия никога- дори и през турско! До периода на Големите Български въстания (1686-1691 г.) Българите още имали свои собствени войскови части,които воювали кога на страната на турците,кога против тях. След този период пък сме си имали хайдутство- то е зародено именно тогава а нашите хайдути,въоръжени по всички възможни за онова тежко време начини не са преставали да се борят за народа никога. Техните чети не били нищо друго освен изолирани остатъци от старата Българска войска,набирана от нашите царе преди идването на турците а ръководството и тяхната тактика се организирали така,както в старата Българска армия.

12. БКП,а след нея и БСП почнаха да разпродават земята на България на чужденци- предимно турци и руснаци.

13. Въоръжените банди на БКП бяха активни помагачи на съветските окупатори,които държаха страната ни под своя колониален гнет цели 46 години. Тя бе и колониална администрация на Съветския съюз,а нейната приемница БСП се готви да стане колониална администрация на Русия! Как постъпват народите с помагачите на своите бивши окупатори? Направете справка в Чехия, Полша, Сърбия, Русия и Франция- тогава ще видите! У нас обаче тези помагачи си имат партия и искат отново да ни управляват!

image
  Списъкът с престъпленията на БКП е огромен и е трудно всичко да бъде изброено дори в 100 хиляди тома от по 1000 страници,затова няма да продължавам повече а само ще добавя че партия,която иска да е демократична трябва НЕПРЕМЕННО (!!!) да порицае поне тези 13 основни престъпления и да се разграничи РЕШИТЕЛНО от тях!

  Нещо повече- партия,която претендира да е приемник на БКП е ДЛЪЖНА да поиска прошка от народа си за жестоките престъпления на своята предшественица и да почне решителна борба по всички фронтове срещу техните ужасяващи последици,които изправиха народа ни пред ръба на ликвидацията! Не го ли направи,тази партия не е демократична и няма право да учи другите на демокрация нито да претендира,че трябва да е фактор в управлението на една демократична страна! Единственото право което има една такава партия е да бъде ликвидирана,час по-скоро!



Гласувай:
23


Вълнообразно


1. graucho - Никога няма да поиска
21.04.2017 17:17
Докато има заблуден народ като другарчетата от блога.
цитирай
2. bojil - Докато има заблуден народ като д...
21.04.2017 18:00
graucho написа:
Докато има заблуден народ като другарчетата от блога.

Тя е ДЛЪЖНА да поиска дори от човешка гледна точка- без значение какво е мнението на "другарчетата" в блога и извън блога! Но ти си прав приятелю- няма да го направи,понеже помислите й към нас все още са престъпни.
цитирай
3. batogo - !!!:))) Браво, Божо! Шапка ти свалям за този постинг!
22.04.2017 06:34
Червените никога няма да осъзнаят и признаят тези истини, защото им липсва чест и достойнство! Ако не бяха предавали и продавали България и народа и на руските окупатори, никога нямаше да се доберат до власт, защото са сбирщина селски тарикати, некадърни, мързеливи и нагли! Бездуховна пасмина, която може само да краде чуждото и да руши създаденото!
Чест и почитания за истините, които си извадил наяве!
цитирай
4. vencivaleri1951 - Да, но цифрите говорят друго
22.04.2017 07:21
-Демография
44та 6млн и 300 хиляди души население-87ма година 9млн.
-Селско стопанство разорено, но като калории през 80те само личното
стопанство произвежда селскостопанска продукция съизмерима с прехвалената 39та
-Репресии и политически убийства
До 23та година левите са малка, с не до там голямо влияние парламентарна фракция-малко шумна, но предвидима и сговорчива фракция в парламента. Лидерите и като правило са по скоро с влияние от Европа.
До тази година обаче имаме две национални катастрофи, загубили сме 30% от територията си убити са 3ма министър председатели, над 20 души министри и областни управители. Свален е с жесток преврат премиер, избито и прогонено е и правителството му. Изклани, застреляни или обесени са много интелектуалци-Алеко Константинов, Гео Милев, Румянцев, Ясенов, Хербст, Ламби Кандев...и това са хора с доказано творчество-известни у нас и в чужбина. Практически от посочените никой не е комунист, никой не заплашвал сигурността на страната. Антон Страшимиров, който е антикомунист, депутат от ВМРО/човек на властта сиреч/ написа:
-Клаха народа, както турчин не беше го клал.
Естествено сед тези кланета и изтъпления и левите се радикализират и това е естествена защита и чувство за самосъхранение. Така , че извинението трябва първо да се търси от друго място.

А БКП да се извини , че от страна на газеника и ралото стана ядрена и космическа страна. Че от близо 70 процента неграмотно население стана марка относно образование и култура. Но нищо не е загубено-връщаме се отново към газеника и голям процент неграмотно младо население. Не знам дали някой е обърнал внимание, но в бюрата по труда и други институции млади хора ходят с бабите и родителите си защото са неграмотни и последните им помагат да се оправят с администраторите
цитирай
5. bojil - Червените никога няма да осъзнаят и ...
22.04.2017 11:10
batogo написа:
Червените никога няма да осъзнаят и признаят тези истини, защото им липсва чест и достойнство! Ако не бяха предавали и продавали България и народа и на руските окупатори, никога нямаше да се доберат до власт, защото са сбирщина селски тарикати, некадърни, мързеливи и нагли! Бездуховна пасмина, която може само да краде чуждото и да руши създаденото!
Чест и почитания за истините, които си извадил наяве!

Tия хора са пълни ненужници,не по-полезни от пълните нужници! :))
цитирай
6. bojil - -Демография44та 6млн и 300 хи...
22.04.2017 11:36
vencivaleri1951 написа:
-Демография
44та 6млн и 300 хиляди души население-87ма година 9млн.
-Селско стопанство разорено, но като калории през 80те само личното
стопанство произвежда селскостопанска продукция съизмерима с прехвалената 39та
-Репресии и политически убийства
До 23та година левите са малка, с не до там голямо влияние парламентарна фракция-малко шумна, но предвидима и сговорчива фракция в парламента. Лидерите и като правило са по скоро с влияние от Европа.
До тази година обаче имаме две национални катастрофи, загубили сме 30% от територията си убити са 3ма министър председатели, над 20 души министри и областни управители. Свален е с жесток преврат премиер, избито и прогонено е и правителството му. Изклани, застреляни или обесени са много интелектуалци-Алеко Константинов, Гео Милев, Румянцев, Ясенов, Хербст, Ламби Кандев...и това са хора с доказано творчество-известни у нас и в чужбина. Практически от посочените никой не е комунист, никой не заплашвал сигурността на страната. Антон Страшимиров, който е антикомунист, депутат от ВМРО/човек на властта сиреч/ написа:
-Клаха народа, както турчин не беше го клал.
Естествено сед тези кланета и изтъпления и левите се радикализират и това е естествена защита и чувство за самосъхранение. Така , че извинението трябва първо да се търси от друго място.

А БКП да се извини , че от страна на газеника и ралото стана ядрена и космическа страна. Че от близо 70 процента неграмотно население стана марка относно образование и култура. Но нищо не е загубено-връщаме се отново към газеника и голям процент неграмотно младо население. Не знам дали някой е обърнал внимание, но в бюрата по труда и други институции млади хора ходят с бабите и родителите си защото са неграмотни и последните им помагат да се оправят с администраторите

В грешка си Валери: на 9-ти септ.1944 г. комунизмът завари България със 7 млн.население,от което 6 млн. Българи и 100 000 цигани. В 2014 г. той я остави с 6,9 млн.население,от което 5 млн.Българи и над 1 млн.
цигани. Калориите през 80-те са от ГМО- не от оригиналните продукти на 1939 г. ГМО комунизмът не знае да изобретява (също като с ядреното оръжие),но знае да потребява: огромните сортове помело,чесън,
праз,картофи и пр. са китайско произведение- не са американско. Репресии у нас преди 9-ти имаше само за криминални престъпления,а червените бяха спецове в тях още от своята поява през 1891 г. Защо до 1891 г. не е имало такива "репресии"??? Щото не е имало криминална банда като червената "партия",която да криминализира мирното инак Българско общество! А своите думи Антон Страшимиров вероятно ги е казал за самите комунисти- не за Българските власти,попаднали под атаките на хора,подкупени с конфискуваното от комунистите злато на царска Русия!

Хората,за които казваш че първо били избити,а после червените се радикализирали- я не се прави на кьорав бе човече- те бяха избити след червения терористичен акт в черквата "Света Неделя" срещу майки и деца,непредизвикан с нищо от нашенските власти! Целия народ тогава е възмутен от това жестоко злодеяние и част от цитираните хора (които са една шепа в сравнение с онези,които изби комунизма!) навярно са убити от своите собствени роднини,за да не срамят честното им име пред народа и обществото! Затова за някои от тях комунистите не казват кой ги е убил- защото са убити от свои близки,възмутени че онези са давали подкрепа на тероризма и заподозрели ги в подготвяне на също такъв тероризъм и на други места!

А газеника и неграмотността вие сами си ги измисляте: такива неща е имало в България,но когато е била под турско и значително по-рядко: след това. Електрификацията не е измислена от Ленин нито от Димитров: тя е почнала у нас още в края на 19 - нач.на 20 век и при идването на комунизма България била далеч по-електрифицирана от страни като Гърция,Турция,Италия,Испания,Португалия,Румъния,СССР,
Югославия и пр.! Дори и тогава обаче нивото на грамотност у нас било много по-голямо от нивото на грамотност в страни като Италия,Испания,Гърция,Португалия,Русия,Китай,Америка и пр.,а до 16-17 век попадналите под турско Българи били далеч по-грамотни от свободните британци! Работните ни хора още след Освобождението почнаха да снабдяват своите домакинства с най-новите технологии за осветление,а средната грамотност дори сред нашето селячество бе далеч по-висока от грамотността сред Политбюро на ВКП (болшевики) в новосъздадения Съветски съюз- затова се чудя къде си тръгнал да излизаш насреща ми с твойте повърхностни знания??
цитирай
7. krumbelosvet - Благодаря на автора.
23.04.2017 13:09
Не бях стещал ТАКОВА ИСТОРИЧЕСКО НЕВЕЦЕСТВО. Ако има разум и съвест, авторът може точка по точка да намери фактите, които ОПРОВЕРГАВАТ наивния му, ПЕЩЕРЕН антикомунизъм. Чудя се, как се втълпява такава бъркотия от думи без основание. Може би ако баща ти е подскачал по митинги с тебе на раменете. Пази Боже .
цитирай
8. bojil - Не бях стещал ТАКОВА ...
23.04.2017 18:43
krumbelosvet написа:
Не бях стещал ТАКОВА ИСТОРИЧЕСКО НЕВЕЦЕСТВО. Ако има разум и съвест, авторът може точка по точка да намери фактите, които ОПРОВЕРГАВАТ наивния му, ПЕЩЕРЕН антикомунизъм. Чудя се, как се втълпява такава бъркотия от думи без основание. Може би ако баща ти е подскачал по митинги с тебе на раменете. Пази Боже .

Какво те притеснява теб антикомунизма- комунизмът отдавна си отиде и няма да се върне вече,
комунистите са в период на масово измиране: Бог се погрижи за тях преди ние да си го помислим. Защо ти е да защитаваш тия дискредитирани малоумници- на тях само първото престъпление им стига народът завинаги да ги прокълне!
цитирай
9. schumpov - И как така антикомунизмът е пеще...
23.04.2017 19:14
И как така антикомунизмът е пещерен , а комунизмът не е!?
цитирай
10. bojil - И как така антикомунизмът е ...
23.04.2017 22:02
schumpov написа:
И как така антикомунизмът е пещерен , а комунизмът не е!?

Браво за чудесния въпрос приятелю- нямаше да се сетя да им го задам!
цитирай
11. krumbelosvet - Ох, убийствен довод
23.04.2017 22:54
Ама братя блогери, пещерният комунизъм е съществувал в пещерите, при първобитните хора. А пещерните антикомунисти си мислят, че днешните комунисти са на пещерно равнище.!!! Омръзна ми да напомням, че Пабло Пикасо Е ПЛАЩАЛ ЧЛЕНСКИ ВНОС НА Френската компартия до края на дните си. Че Айнщайн е убеден социалист. А Хемингуей пише, че по време на Испанската гражданска война, най-добрите хора които познава са пеели съветската песен от революцията "По долинам и по взгорям". И Вапцаровската вяра НЕ Е ПЕЩЕРНА. И аз не съм пещерен. Мернете поне първият ми пост "Нещастието на българите и партийният бяс", супер-кратък е, макар че цитира Библията, Гьоте и Вазов, мернете и поста "Писмо в бутилка 1. Хронология". А има и още две "писма в бутилка", чиста наука...
И накрая, Вие наистина ли не знаете за кървавия ДЕСЕН терор от 1923-44 година? Потопените шлепове с арестувани земеделци и комунисти? Отрязаните партизански глави? Разстреляните деца ястребинчета? Изгорения Гео Милев? Бомбандировките? Запалените къщи на ятаци? И т.н. и т.н.
цитирай
12. get - Proch nejsem komunistou? - Карел Чапек: Защо не съм комунист? – Защото съм порядъчен човек.
24.04.2017 00:00
- Какво ни казва Чапек?
„Действително, щом сърцето ми е на страната на бедните, за какъв дявол не съм станал още комунист? Именно заради това, че съм на страната на бедните.
Видях такава безгранична нужда, че всичко наоколо ми опротивя. Буржоазията, която не може или не иска да помогне, ми е чужда. Но също така чужд ми е и комунизмът, предлагащ вместо помощ - знамето на революцията.
ЦЕЛТА на комунизма е ДА ВЛАСТВА, а НЕ ДА СПАСЯВА; на неговото знаме е изписан лозунгът на властта, а не на помощта.
Аз НЕ МОГА ДА БЪДА КОМУНИСТ, ЗАЩОТО, КОМУНИСТЪТ НЕ ЗНАЕ МОРАЛА НА ПОМОЩТА и съчувствието към страдащия. (...)"

"Защо не съм Комунист" - Бъртран Ръсел// “Why I am not a Communist “ Bertrand Arthur William Russell

Защото: Болшевизма не е просто политическа доктрина, той още е ѝ религия, със своите догмати и свещенни писания. (...)
Относительно ЛЮБОЙ политической ДОКТРИНЫ существуют два вопроса, которые следует задать:
(1) её теоретические принципы верны?
(2) её практическая политика, вероятно, увеличит человеческое счастье?
Со своей стороны, я думаю, что теоретические принципы Коммунизма ложны, и я думаю, что её практические решения, также производят неизмеримое увеличение человеческого страдания.
Теоретические доктрины Коммунизма главным образом получены от Маркса.
Мои возражения Марксу двух видов: один, что он был бестолков; и другой, что его мышление было почти полностью вдохновлено ненавистью.
Доктрина прибавочной стоимости, которая должна демонстрировать эксплуатацию наемных работников при капитализме, достигнута:
(a), скрыто принимая доктрину народонаселения М-а-л-ь-т-у-с-а, явно же которую, Маркс и все его ученики отвергают;
(б), применяя трудовую т-е-о-р-и-ю с-т-о-и-м-о-с-т-и Рикардо, а не цены промышленных товаров. Он полностью удовлетворен результатом, не потому что это соответствует фактам или потому что это логически последовательно, но потому что ЭТО РАССЧИТАНО НА ПРОБУЖДЕНИЕ ЯРОСТИ В НАЕМНЫХ РАБОТНИКАХ.

цитирай
13. bojil - Ама братя блогери, пещерният ко...
24.04.2017 15:49
krumbelosvet написа:
Ама братя блогери, пещерният комунизъм е съществувал в пещерите, при първобитните хора. А пещерните антикомунисти си мислят, че днешните комунисти са на пещерно равнище.!!! Омръзна ми да напомням, че Пабло Пикасо Е ПЛАЩАЛ ЧЛЕНСКИ ВНОС НА Френската компартия до края на дните си. Че Айнщайн е убеден социалист. А Хемингуей пише, че по време на Испанската гражданска война, най-добрите хора които познава са пеели съветската песен от революцията "По долинам и по взгорям". И Вапцаровската вяра НЕ Е ПЕЩЕРНА. И аз не съм пещерен. Мернете поне първият ми пост "Нещастието на българите и партийният бяс", супер-кратък е, макар че цитира Библията, Гьоте и Вазов, мернете и поста "Писмо в бутилка 1. Хронология". А има и още две "писма в бутилка", чиста наука...
И накрая, Вие наистина ли не знаете за кървавия ДЕСЕН терор от 1923-44 година? Потопените шлепове с арестувани земеделци и комунисти? Отрязаните партизански глави? Разстреляните деца ястребинчета? Изгорения Гео Милев? Бомбандировките? Запалените къщи на ятаци? И т.н. и т.н.

Ако пещерният комунизъм бе в пещерите на първобитната ера,пещерният антикомунизъм също е бил тогава и бил голяма крачка към прогреса,понеже агитирал хората да изоставят "крепостната" си зависимост от пещерите и да заживеят в землянки. Тогава се създало първото неравенство: едни хора си държели на пещерния комунизъм и останали в пещерите,а привържениците на прогреса си направили землянки и останали да живеят в тях. Първия сой се оказва много устойчива категория понеже от него все още има хора в турска Кападокия,които не искат да изоставят пещерите си и повярвайте- техния комунизъм е много по-истински от оня,който на нас ни се пробутваше!

А десния "терор" след 1923 г. сещаш ли се какво го предизвика? Аз ще те подсетя- предизвика го лявото посегателство над живота и имотите на невинни хора т.е. ЛЕВИЯ ТЕРОР,който избухна с нищо непредизвикан у нас през 1923 г.,финансиран с парите на Москва и ръководен от нейните нечестиви агенти! Така че той беше отговор- не първопричина а нечестивците,за които говоря не отидоха лично да се бият и да застанат на топа на устата- те пратиха там наивните хорица,които им бяха повярвали барабар с техните деца,без да се свенят от детската наивност и невинност! А децата ястребинчета недей да ги намесваш,че ще се насадиш на пачи яйца- те са избити от самите комунисти понеже на тези червени изчадия им трябвали невинни жертви,за които да имат повод и оправдание да "отмъщават"!
цитирай
14. bojil - - Какво ни казва Чапек?„Дейст...
24.04.2017 15:57
get написа:
- Какво ни казва Чапек?
„Действително, щом сърцето ми е на страната на бедните, за какъв дявол не съм станал още комунист? Именно заради това, че съм на страната на бедните.
Видях такава безгранична нужда, че всичко наоколо ми опротивя. Буржоазията, която не може или не иска да помогне, ми е чужда. Но също така чужд ми е и комунизмът, предлагащ вместо помощ - знамето на революцията.
ЦЕЛТА на комунизма е ДА ВЛАСТВА, а НЕ ДА СПАСЯВА; на неговото знаме е изписан лозунгът на властта, а не на помощта.
Аз НЕ МОГА ДА БЪДА КОМУНИСТ, ЗАЩОТО, КОМУНИСТЪТ НЕ ЗНАЕ МОРАЛА НА ПОМОЩТА и съчувствието към страдащия. (...)"

"Защо не съм Комунист" - Бъртран Ръсел// “Why I am not a Communist “ Bertrand Arthur William Russell

Защото: Болшевизма не е просто политическа доктрина, той още е ѝ религия, със своите догмати и свещенни писания. (...)
Относительно ЛЮБОЙ политической ДОКТРИНЫ существуют два вопроса, которые следует задать:
(1) её теоретические принципы верны?
(2) её практическая политика, вероятно, увеличит человеческое счастье?
Со своей стороны, я думаю, что теоретические принципы Коммунизма ложны, и я думаю, что её практические решения, также производят неизмеримое увеличение человеческого страдания.
Теоретические доктрины Коммунизма главным образом получены от Маркса.
Мои возражения Марксу двух видов: один, что он был бестолков; и другой, что его мышление было почти полностью вдохновлено ненавистью.
Доктрина прибавочной стоимости, которая должна демонстрировать эксплуатацию наемных работников при капитализме, достигнута:
(a), скрыто принимая доктрину народонаселения М-а-л-ь-т-у-с-а, явно же которую, Маркс и все его ученики отвергают;
(б), применяя трудовую т-е-о-р-и-ю с-т-о-и-м-о-с-т-и Рикардо, а не цены промышленных товаров. Он полностью удовлетворен результатом, не потому что это соответствует фактам или потому что это логически последовательно, но потому что ЭТО РАССЧИТАНО НА ПРОБУЖДЕНИЕ ЯРОСТИ В НАЕМНЫХ РАБОТНИКАХ.


Маркс бил извънредно опасен отракан мошеник на едро,еврогей и международен престъпник- трябвало е да бъде вкаран в концлагер доживот,а не книги да му се публикуват! Той обаче бил изключително полезен за "империалистите",срещу които така яростно ритат неговите привърженици- затова самите "империалисти" финансирали неговите трудове и с нетърпение ги чакали да излязат от печат,а после доволно потривали ръце! Но това наивните жертви на червената идеология трудно ще го разберат-
бидейки тесногръди по природа те си затварят очите за всичко,което не пасва на техните заблуди! Неслучайно шефовете на Холивуд са казали за хора като тях: "Не позволявайте истината да развали хубавата история!"...
цитирай
15. get - - Какво ни казва Чапек? „Дейст...
24.04.2017 22:27
bojil написа:
get написа:
- Какво ни казва Чапек?
„Действително, щом сърцето ми е на страната на бедните, за какъв дявол не съм станал още комунист? ...
Аз НЕ МОГА ДА БЪДА КОМУНИСТ, ЗАЩОТО, КОМУНИСТЪТ НЕ ЗНАЕ МОРАЛА НА ПОМОЩТА и съчувствието към страдащия. (...)"

"Защо не съм Комунист" - Бъртран Ръсел// “Why I am not a Communist “ Bertrand Arthur William Russell

Защото: Болшевизма не е просто политическа доктрина, той още е й; религия, със своите догмати и свещенни писания. (...)
Относительно ЛЮБОЙ политической ДОКТРИНЫ существуют два вопроса, которые следует задать:
(1) её теоретические принципы верны?
(2) её практическая политика, вероятно, увеличит человеческое счастье?
Со своей стороны, я думаю, что теоретические принципы Коммунизма ложны, и я думаю, что её практические решения, также производят неизмеримое увеличение человеческого страдания.

Он полностью удовлетворен результатом, не потому что это соответствует фактам или потому что это логически последовательно, но потому что ЭТО РАССЧИТАНО НА ПРОБУЖДЕНИЕ ЯРОСТИ В НАЕМНЫХ РАБОТНИКАХ.

Маркс бил извънредно опасен отракан мошеник на едро,еврогей и международен престъпник- трябвало е да бъде вкаран в концлагер доживот,а не книги да му се публикуват! Той обаче бил изключително полезен за "империалистите",срещу които така яростно ритат неговите привърженици- затова самите "империалисти" финансирали неговите трудове и с нетърпение ги чакали да излязат от печат,а после доволно потривали ръце! Но това наивните жертви на червената идеология трудно ще го разберат-
бидейки тесногръди по природа те си затварят очите за всичко,което не пасва на техните заблуди! Неслучайно шефовете на Холивуд са казали за хора като тях: "Не позволявайте истината да развали хубавата история!"...


Исус отговори(л):
вярно е казаното за тях от пророк Исая:

«Непрестанно ще слушате,
но няма да разбирате.
Непрестанно ще гледате,
но няма да проумявате това,
което виждате.
Сърцата на тези хора
са закоравели.
Те са запушили ушите си
и са затворили очите си,
за да не видят с очите си,
нито да чуят с ушите си
и разберат със сърцата си,
и се обърнат към мен,
за да ги излекувам.»
цитирай
16. get - Паноптикум на тайната съветска агентура в България ?
24.04.2017 22:38
krumbelosvet написа:
Ама братя блогери, пещерният комунизъм е съществувал в пещерите, при първобитните хора. А пещерните антикомунисти си мислят, че днешните комунисти са на пещерно равнище.!!! Омръзна ми да напомням, че Пабло Пикасо Е ПЛАЩАЛ ЧЛЕНСКИ ВНОС НА Френската компартия до края на дните си. Че Айнщайн е убеден социалист. ...
И накрая, Вие наистина ли не знаете за кървавия ДЕСЕН терор от 1923-44 година? Потопените шлепове с арестувани земеделци и комунисти? Отрязаните партизански глави? Разстреляните деца ястребинчета? Изгорения Гео Милев? Бомбандировките? Запалените къщи на ятаци? И т.н. и т.н.


I.
от „Доклад на Енчо Атанасов и Георги Портнов за дейността на Добруджанския революционен комитет"
1. През 1919 година съгласно постановление на Одеското Бюро (Одеското бюро на Коминтерна, което е поделение на Южното бюро на Коминтерна със седалище в Киев.) беше създаден Добруджански революционен комитет (РКД) 10 във Варна. (...)
2. По подготовката за въоръжено завземане на властта беше направено следното: организацията е приключена. Всяка територия, в рамките на Добруджанския революционен комитет е подчинена на началник от Червената армия и е разделена на райони, които на свой ред са разделени на десетини. Готови сме за въоръжено завземане на властта ...
3.
Поддържаме следните връзки: С България – непосредствено с коммунистическата партия на България.
II.
1. По време на управлението на Ал. Стамболийски Антон Прудкин(агент на Охранката а в последствие на СССР) е градоначалник на София. През март 1920 г. лично подготвя терористичен акт, по време на лекцията „Положението в болшевишка Русия” на белогвардейския публицист и писател Пьотр Рис, при който загиват няколко души, вкл. български прокурор.

2. За да подготви почвата за болшевишки преврат в България, през 1922 г. в страната ни пристига кандидат-членът на ЦК на РКП(б) Владимир Павлович Милютин, който в периода 1922-1924 г. е представител на Коминтерна за Австрия и Балканите.

3. Българите - сътрудници на съветското военно разузнаване са цял легион. За сега няма да ги изреждам!

III.
Тайная помощь Москвы:

1.
В феврале 1924 года болгарская секция Коминтерна обратилась в ЦК ВКП(б) с просьбой об организации переброски оружия из СССР в Болгарию. Было решено поручить выполнение этой просьбы Разведупру и ИНО. В апреле 1924 года руководитель Разведупра Я. Берзин отправился в Севастополь, чтобы лично осмотреть оружие, которое предназначалось для болгарских товарищей. Еще несколько «болгарских товарищей» должны были отбыть в Бургас и Варну для создания приемно-перевалочных баз, с которых оружие распространялось бы по всей Болгарии. ....
2.
Дело не ограничивалось только отправкой в Болгарию военных инструкторов, оружия и боеприпасов.
3.
Москва разработала специальную инструкцию для ЦК Компартии Болгарии и нелегальной военной организации (НВО) партии по организации вооруженного восстания. Документ датирован августом 1924 года. Процитируем его полностью.


«I. О выработке плана вооруженного восстания

1. Для уточнения работы по подготовке восстания и наиболее целесообразного использования организационных сил, а также материальных средств является необходимым немедленно выработать основные соображения об организации и проведении вооруженного восстания.

2. В основу выработки оперативного плана восстания должны быть положены следующие данные:

а) Социальная карта Болгарии с определением наиболее благоприятных нам районов по классовому составу населения, его организованности и степени революционной активности, т.е. с определением районов, которые являются и явятся базисами революции, производящими главный первоначальный удар, в дальнейшем питающими силы восстания и революции.

б) Военно-географические данные Болгарии с определением выгодных для нас направлений в смысле наступления, обороны, а также с оценкой важности различных узлов путей сообщения и связи и горных перевалов, могущих иметь важное значение в предстоящих операциях.

в) Дислокация регулярных частей армии и полиции, а также фашистских отрядов. Однако дислокация частей может меняться, в зависимости от чего и должны вноситься коррективы в общем плане восстания. Отсюда крайняя важность правильной работы разведки, своевременно сообщающей о происходящей или предстоящей перегруппировке правительственных сил.

3. Каждый центр НВО области, округа, района и города обязан выработать свои соображения о захвате власти на порученной ему территории.

4. На основании соображений местных центров НВО следующие вышестоящие инстанции должны вносить коррективы в свои соображения о том, чтобы силы тех районов, где власть может быть захвачена легко и быстро, своевременно, без задержки направлять в те районы, где соотношение сил не в нашу пользу.

5. При выработке планов восстания должны приниматься во внимание следующие стратегические и тактические положения:

а) 1. Противник силен своим вооружением, организованностью, военной выучкой и искусством управления в бою.

Слабые его стороны: отсутствие кровной заинтересованности (в массе в целом) в победе над повстанцами, нерешительность действий в бою, вынужденность действовать относительно крупными отрядами. Свои сильные стороны противник наиболее полно может использовать днем и на открытой местности.

2. Наши силы (повстанцы) относительно слабы вооружением, недостаточно обучены и уступают в искусстве управления боем. Наши сильные стороны: кровная заинтересованность в победе восстания, энтузиазм, готовность самопожертвования. Отсюда проявление максимума инициации каждым рядовым бойцом, возможность возложить выполнение дерзких нападений на небольшие группы бойцов; использование внезапности; действия ночью; принятие решительных боев в городах, населенных пунктах и лесах; как правило, уклонение от решительных боев (в первоначальный период восстания) на открытом поле и т.д.

б) Главным резервуаром живой силы восстания служит беднейшее крестьянство. Одной из главных причин поражения в сентябре 1923 года является то, что города как центры буржуазно-государственного аппарата управления-принуждения остались в руках правительственных сил и не были заняты повстанцами. Поэтому необходимо обратить сугубое внимание на организацию и проведение захвата городов крестьянскими повстанческими отрядами (самостоятельно и с одновременным восстанием внутри города).

в) Во всех операциях, где только это возможно, полностью использовать внезапность (стратегическую и тактическую).

г) Проводить в жизнь «принцип Частной победы», в каждой конкретной обстановке определить, какой из объектов действия имеет наибольшую важность для нас, и на него направить максимум сил и средств с тем, чтобы по ликвидации его обрушиться на следующий наиболее важный объект. Одной из основных задач в первоначальный момент восстания является захват оружия для вооружения восставших масс.

д) Силы противника ликвидировать (разоружить, разбить, нейтрализовать и т.д.) на месте там, где застанет восстание, не давая возможности производить переброску и сосредоточение его сил.

Средствами для этого являются:

1. Внезапная решительная атака пр[отивни]ка (казармы, целые районы, занятые им) с целью его полной ликвидации. Этот способ борьбы наиболее решительный и в кратчайший срок может дать наибольший результат.

(тук спирам - без да съм приключил с ФАКТИТЕ ЗА ПРЕДАТЕЛСКАТА РОЛЯ НА КОМУНИСТИТЕ ... в миналото и ... понастоящем?)!
цитирай
17. bojil - - Какво ни казва Чапек?„Дейст...
28.04.2017 14:40
get написа:
bojil написа:
get написа:
- Какво ни казва Чапек?
„Действително, щом сърцето ми е на страната на бедните, за какъв дявол не съм станал още комунист? ...
Аз НЕ МОГА ДА БЪДА КОМУНИСТ, ЗАЩОТО, КОМУНИСТЪТ НЕ ЗНАЕ МОРАЛА НА ПОМОЩТА и съчувствието към страдащия. (...)"

"Защо не съм Комунист" - Бъртран Ръсел// “Why I am not a Communist “ Bertrand Arthur William Russell

Защото: Болшевизма не е просто политическа доктрина, той още е й; религия, със своите догмати и свещенни писания. (...)
Относительно ЛЮБОЙ политической ДОКТРИНЫ существуют два вопроса, которые следует задать:
(1) её теоретические принципы верны?
(2) её практическая политика, вероятно, увеличит человеческое счастье?
Со своей стороны, я думаю, что теоретические принципы Коммунизма ложны, и я думаю, что её практические решения, также производят неизмеримое увеличение человеческого страдания.

Он полностью удовлетворен результатом, не потому что это соответствует фактам или потому что это логически последовательно, но потому что ЭТО РАССЧИТАНО НА ПРОБУЖДЕНИЕ ЯРОСТИ В НАЕМНЫХ РАБОТНИКАХ.

Маркс бил извънредно опасен отракан мошеник на едро,еврогей и международен престъпник- трябвало е да бъде вкаран в концлагер доживот,а не книги да му се публикуват! Той обаче бил изключително полезен за "империалистите",срещу които така яростно ритат неговите привърженици- затова самите "империалисти" финансирали неговите трудове и с нетърпение ги чакали да излязат от печат,а после доволно потривали ръце! Но това наивните жертви на червената идеология трудно ще го разберат-
бидейки тесногръди по природа те си затварят очите за всичко,което не пасва на техните заблуди! Неслучайно шефовете на Холивуд са казали за хора като тях: "Не позволявайте истината да развали хубавата история!"...


Исус отговори(л):
вярно е казаното за тях от пророк Исая:

«Непрестанно ще слушате,
но няма да разбирате.
Непрестанно ще гледате,
но няма да проумявате това,
което виждате.
Сърцата на тези хора
са закоравели.
Те са запушили ушите си
и са затворили очите си,
за да не видят с очите си,
нито да чуят с ушите си
и разберат със сърцата си,
и се обърнат към мен,
за да ги излекувам.»

Пред думите и делата на Христос ние можем само да се прекланяме!
цитирай
18. bojil - Ама братя блогери, пещерният ко...
28.04.2017 14:43
get написа:
krumbelosvet написа:
Ама братя блогери, пещерният комунизъм е съществувал в пещерите, при първобитните хора. А пещерните антикомунисти си мислят, че днешните комунисти са на пещерно равнище.!!! Омръзна ми да напомням, че Пабло Пикасо Е ПЛАЩАЛ ЧЛЕНСКИ ВНОС НА Френската компартия до края на дните си. Че Айнщайн е убеден социалист. ...
И накрая, Вие наистина ли не знаете за кървавия ДЕСЕН терор от 1923-44 година? Потопените шлепове с арестувани земеделци и комунисти? Отрязаните партизански глави? Разстреляните деца ястребинчета? Изгорения Гео Милев? Бомбандировките? Запалените къщи на ятаци? И т.н. и т.н.


I.
от „Доклад на Енчо Атанасов и Георги Портнов за дейността на Добруджанския революционен комитет"
1. През 1919 година съгласно постановление на Одеското Бюро (Одеското бюро на Коминтерна, което е поделение на Южното бюро на Коминтерна със седалище в Киев.) беше създаден Добруджански революционен комитет (РКД) 10 във Варна. (...)
2. По подготовката за въоръжено завземане на властта беше направено следното: организацията е приключена. Всяка територия, в рамките на Добруджанския революционен комитет е подчинена на началник от Червената армия и е разделена на райони, които на свой ред са разделени на десетини. Готови сме за въоръжено завземане на властта ...
3.
Поддържаме следните връзки: С България – непосредствено с коммунистическата партия на България.
II.
1. По време на управлението на Ал. Стамболийски Антон Прудкин(агент на Охранката а в последствие на СССР) е градоначалник на София. През март 1920 г. лично подготвя терористичен акт, по време на лекцията „Положението в болшевишка Русия” на белогвардейския публицист и писател Пьотр Рис, при който загиват няколко души, вкл. български прокурор.

2. За да подготви почвата за болшевишки преврат в България, през 1922 г. в страната ни пристига кандидат-членът на ЦК на РКП(б) Владимир Павлович Милютин, който в периода 1922-1924 г. е представител на Коминтерна за Австрия и Балканите.

3. Българите - сътрудници на съветското военно разузнаване са цял легион. За сега няма да ги изреждам!

III.
Тайная помощь Москвы:

1.
В феврале 1924 года болгарская секция Коминтерна обратилась в ЦК ВКП(б) с просьбой об организации переброски оружия из СССР в Болгарию. Было решено поручить выполнение этой просьбы Разведупру и ИНО. В апреле 1924 года руководитель Разведупра Я. Берзин отправился в Севастополь, чтобы лично осмотреть оружие, которое предназначалось для болгарских товарищей. Еще несколько «болгарских товарищей» должны были отбыть в Бургас и Варну для создания приемно-перевалочных баз, с которых оружие распространялось бы по всей Болгарии. ....
2.
Дело не ограничивалось только отправкой в Болгарию военных инструкторов, оружия и боеприпасов.
3.
Москва разработала специальную инструкцию для ЦК Компартии Болгарии и нелегальной военной организации (НВО) партии по организации вооруженного восстания. Документ датирован августом 1924 года. Процитируем его полностью.


«I. О выработке плана вооруженного восстания

1. Для уточнения работы по подготовке восстания и наиболее целесообразного использования организационных сил, а также материальных средств является необходимым немедленно выработать основные соображения об организации и проведении вооруженного восстания.

2. В основу выработки оперативного плана восстания должны быть положены следующие данные:

а) Социальная карта Болгарии с определением наиболее благоприятных нам районов по классовому составу населения, его организованности и степени революционной активности, т.е. с определением районов, которые являются и явятся базисами революции, производящими главный первоначальный удар, в дальнейшем питающими силы восстания и революции.

б) Военно-географические данные Болгарии с определением выгодных для нас направлений в смысле наступления, обороны, а также с оценкой важности различных узлов путей сообщения и связи и горных перевалов, могущих иметь важное значение в предстоящих операциях.

в) Дислокация регулярных частей армии и полиции, а также фашистских отрядов. Однако дислокация частей может меняться, в зависимости от чего и должны вноситься коррективы в общем плане восстания. Отсюда крайняя важность правильной работы разведки, своевременно сообщающей о происходящей или предстоящей перегруппировке правительственных сил.

3. Каждый центр НВО области, округа, района и города обязан выработать свои соображения о захвате власти на порученной ему территории.

4. На основании соображений местных центров НВО следующие вышестоящие инстанции должны вносить коррективы в свои соображения о том, чтобы силы тех районов, где власть может быть захвачена легко и быстро, своевременно, без задержки направлять в те районы, где соотношение сил не в нашу пользу.

5. При выработке планов восстания должны приниматься во внимание следующие стратегические и тактические положения:

а) 1. Противник силен своим вооружением, организованностью, военной выучкой и искусством управления в бою.

Слабые его стороны: отсутствие кровной заинтересованности (в массе в целом) в победе над повстанцами, нерешительность действий в бою, вынужденность действовать относительно крупными отрядами. Свои сильные стороны противник наиболее полно может использовать днем и на открытой местности.

2. Наши силы (повстанцы) относительно слабы вооружением, недостаточно обучены и уступают в искусстве управления боем. Наши сильные стороны: кровная заинтересованность в победе восстания, энтузиазм, готовность самопожертвования. Отсюда проявление максимума инициации каждым рядовым бойцом, возможность возложить выполнение дерзких нападений на небольшие группы бойцов; использование внезапности; действия ночью; принятие решительных боев в городах, населенных пунктах и лесах; как правило, уклонение от решительных боев (в первоначальный период восстания) на открытом поле и т.д.

б) Главным резервуаром живой силы восстания служит беднейшее крестьянство. Одной из главных причин поражения в сентябре 1923 года является то, что города как центры буржуазно-государственного аппарата управления-принуждения остались в руках правительственных сил и не были заняты повстанцами. Поэтому необходимо обратить сугубое внимание на организацию и проведение захвата городов крестьянскими повстанческими отрядами (самостоятельно и с одновременным восстанием внутри города).

в) Во всех операциях, где только это возможно, полностью использовать внезапность (стратегическую и тактическую).

г) Проводить в жизнь «принцип Частной победы», в каждой конкретной обстановке определить, какой из объектов действия имеет наибольшую важность для нас, и на него направить максимум сил и средств с тем, чтобы по ликвидации его обрушиться на следующий наиболее важный объект. Одной из основных задач в первоначальный момент восстания является захват оружия для вооружения восставших масс.

д) Силы противника ликвидировать (разоружить, разбить, нейтрализовать и т.д.) на месте там, где застанет восстание, не давая возможности производить переброску и сосредоточение его сил.

Средствами для этого являются:

1. Внезапная решительная атака пр[отивни]ка (казармы, целые районы, занятые им) с целью его полной ликвидации. Этот способ борьбы наиболее решительный и в кратчайший срок может дать наибольший результат.

(тук спирам - без да съм приключил с ФАКТИТЕ ЗА ПРЕДАТЕЛСКАТА РОЛЯ НА КОМУНИСТИТЕ ... в миналото и ... понастоящем?)!

От твоите цитати добре личи кой пръв е вдигнал ръка на народа си и защо аз съм прав да пиша тези неща- благодаря за което!
цитирай
19. krumbelosvet - Къв Добружански Комитет?
28.04.2017 18:34
Никой анти-ком досега ни е говорил за тоя "Добружански комитет". Защо ли са изпускали тая златна възможност?
Комитетът добружански, а инструкциите - национарни. БРСДП (тогава още няма комунисти) си има ръководство начело с Благоев, което не реагира на 9-то юнския преврат, а камо ли преди него. Чел съм, че Димитров е имал среща с Ленин, на която е говорил за въстание. Но Ленин го предупредил, ча партията е слаба, няма връзки с армията, и ще бъде разбита...
цитирай
20. krumbelosvet - Драги десни
28.04.2017 18:41
Драги десни "търсачи на истината". Ма вие в поста и ВЪВ ВСИЧКИ КОМЕНТИ "забравяте" деветоюнския военен преврат срещу ЗАКОННО ИЗБРАНОТО З Е М Е Д Е Л С К О правителство. Тогава в България още няма комунисти, а социял-демократите на дядо Благоев НЕ РЕАГИРАТ НА ПРЕВРАТА.! Решават, че се борят две БУРЖОАЗНИ сили. Едва след кървавия терор на военните и щпицкомандите, спонтанно започват да мислят за съпротива.
цитирай
21. bojil - Никой анти-ком досега ни е говорил ...
28.04.2017 19:20
krumbelosvet написа:
Никой анти-ком досега ни е говорил за тоя "Добружански комитет". Защо ли са изпускали тая златна възможност?
Комитетът добружански, а инструкциите - национарни. БРСДП (тогава още няма комунисти) си има ръководство начело с Благоев, което не реагира на 9-то юнския преврат, а камо ли преди него. Чел съм, че Димитров е имал среща с Ленин, на която е говорил за въстание. Но Ленин го предупредил, ча партията е слаба, няма връзки с армията, и ще бъде разбита...

На тая идиотска партия все въстания и войни й се въртят в главата- никаква мисъл за добруването на хората,най-малко пък на Българите!...
цитирай
22. bojil - Драги десни ...
28.04.2017 19:29
krumbelosvet написа:
Драги десни "търсачи на истината". Ма вие в поста и ВЪВ ВСИЧКИ КОМЕНТИ "забравяте" деветоюнския военен преврат срещу ЗАКОННО ИЗБРАНОТО З Е М Е Д Е Л С К О правителство. Тогава в България още няма комунисти, а социял-демократите на дядо Благоев НЕ РЕАГИРАТ НА ПРЕВРАТА.! Решават, че се борят две БУРЖОАЗНИ сили. Едва след кървавия терор на военните и щпицкомандите, спонтанно започват да мислят за съпротива.

През 1923 г. комунисти у нас вече има- това е Бе-Капе,създадено в 1919 г. и то съществува отделно от БРСДП. На преврата от 1923 г. те не реагират,понеже нямат ясна и точна директива от Москва какво да правят- без директива те са безгласни букви,роботи без батерии и без кабелно захранване. Това показва,че превратът е бил неочакван за всички и е изненадал мракобесните сили у нас,които мислели страната за вече оплетена в злодейските си мрежи заради подмолната просъветска дейност на предателя и ренегат Стамболийски. Неговата партия се наричала БЗНС,но платформата й била "либерална" ще рече: социалистическа,а казаният агент на руско-съветските империалисти и колониалисти работел против България зад гърба на своето "паство",въоръжавайки червени контрареволюционни чети и пращайки ги в сръбска Македония да пречат на нашето освобождение и на нашата кауза там. За тая мръснишка работа ВМРО многократно го предупреждавало,че може да бъде осъден на смърт от водачите на Българското освободително движение но този соц.любимец,на когото "Партията" обичаше да вдига паметници (съвсем неслучайно!) не вземал предвид предупрежденията,
понеже получавал от Москва много големи обещания и суми в американска валута- такава,каквато получавали и червеите партизани,пратени от съветските главорези да тормозят България в периода 1943-1944 г.
цитирай
23. krumbelosvet - Разбрах.
29.04.2017 06:24
Касапите на Стамболийски, човекът, който предупреди Фердинанд ДА НЕ ВЛИЗА ВЪВ ВОЙНАТА са добрите. Стамболийски и всички, които НЕ СА КАСАПИ са мракобеси. Вие симпатизирате на касапите. Пази Боже от такива "демократи".
А пък невероятните ви лъжи за демографиата и икономиката не коментирам. Слепи да бяхте, повече щяхте да виждате.
цитирай
24. zuzi0550 - БКП-БСП и Демокрация, не може да се ...
29.04.2017 10:15
БКП-БСП и Демокрация, не може да се слагат в едно изречение и да искаш то да има смисъл.
цитирай
25. krumbelosvet - Съжалявам,
29.04.2017 22:15
Съжалявам, че попаднах в това тролско "вилпоургиево" сборище, за което истината е без значение. Отивам да взема душ. Лека нощ.
цитирай
26. get - - Круме, за кой ли път отново демонстрирате пълна не само политическа а и историческа ... ?
30.04.2017 01:24
krumbelosvet написа:
Касапите на Стамболийски, човекът, който предупреди Фердинанд ДА НЕ ВЛИЗА ВЪВ ВОЙНАТА са добрите. Стамболийски и всички, ....КАСАПИ са мракобеси. Вие симпатизирате на касапите. Пази Боже от такива "демократи".
А пък невероятните ви лъжи за демографиата и икономиката не коментирам. Слепи да бяхте, повече щяхте да виждате.


... профанност в мислене и ПОВЕДЕНИЕ?!

Първо - ако следва да говорим: Кога и в лицето на Кого - за пръв път в България се демонстрира ФАШИСТКА ИДЕОЛОГИЯ ... то това е по време и от самият земеделски водач Ал. Стамболийски? Ако трябва мога с цитат + примери, да потвърдя заявеното от мен?!

Второ - потвърждение за политическа и историческа НЕГРАМОТНОСТ при Вас
ПСЕВДОпредставителите на лявата ни полу-интелигенция е че говорите по въпроси без достатъчно или при условие на тотално НЕЗНАНИЕ на фактология?
В случая това е касателно за ВДРО(Вътрешна добруджанска революционна организация) сформирана непосредствено след ПСВ Задачи: Освобождение на ОКУПИРАНА ДОБРУДЖА ! Само за сведение тогавашнатани граница с Румъния е преминавала, където в момента се намира курорта "Златни пясъци"?
Руските болшевики в лицето най-вече на Коминтерна ПОСТАВЯТ ЗАДАЧАТА ЗА ИЗНОС НА РЕВОЛЮЦИЯ ОЩЕ ОТ 1919 г.
В тази връзка решават да превземат отвътре българските НАЦИОНАЛНО-ОСВОБОДИТЕЛНИ ОРГАНИЗАЦИИ ... създаденив ОРЯЗАНА БЪЛГАРИЯ след позорния "мир" в Ньой?
Във връзка с горното и в изпълнение ДИРЕКТИВИТЕ НА КОМИНТЕРНА се създава първо паралелна а в последствие ВКЛЮЧИЛА СЕ във ВДРО, организация с подобно наименование Добруджанска рев. орг-ция?
Цитираните ДВАМА са дейци ИМЕННО НА ТАЗИ, ПОДЧИНЕНА НА КОМИНТЕРНА ОРГАНИЗАЦИЯ!
Но такава тактика Коминтерна провежда не само спрямо организацията на българите от Добруджа, а и по отношение на Тракия и Македония - искаш ли факти в подкрепа?

- Като примерно един от инфиртрираните в ръководството на организацията функционери Дочо Михайлов е и член на ИК на Коминтерна.
- Други две водещи в ръководството на организацията фигури към 1924 г. на Върбан Петров и Никола Кямилев са сътрудници на ОГПУ! Първият е секретен сътрудник с псевдоним "Андре" на ръководство при съветският резидент "д-р Чарский". Вторият Кямилев е получавал месечно издръжка от 5 000 лв. предавани от съветското разузнаване чрез НЕБЕЗИВЕСТНИЯТ Коста Янков или Петров-Андре!
И това не си го изсмуквам сега от пръстите а се съдържа в писмена единица на българският ЦДА с N 1492 Б/ !!
Както има подобни данни и за племенницата му Здравка Кямилева участничка в групата за политически убийства при ЦК на БКП от 1942 - 43 г. ... по който сюжет гледахме пропагандният филм "Черните ангели" - искаш ли номера на архивната единица - ако не вярваш сам да си търсиш отговора С ЧИИ ПАРИ СА СЕ ИЗДЪРЖАЛИ "борците на народа" срещу ... фашизма - какъвто към него момент в България изобщо не го е имало!

В заключение?
- Уважаеми идейно-объркан ми сънароднико, изкушен от писането и политиката? Като такъв следва да знаеш Словото, както лекува така и убива ... така, че дори и ти като един "блогов автор" си отговорен пред съвестта й народа си - за съдържанието на това, което пишеш ?!
Пишейки неверни неща - лъжеш себе си, клеймейки несъществуващи или превратно тълкувани от казионната комунистическа историография факти - наред с тях, поемаш моралната тежест и на себе си .... както бе преди време с твърдението за хилядите жертви от Септемврийското 1923 г. въстание ... реалната цифра на които, според Партиздат - Колко "хиляди" бяха ... ?

Упоменатият в предходният ми пост: Милютин, Владимир Павлович (1884 - 1937) - ако си направите труда да отворите ДОРИ РУСКАТА УИКИПЕДИЯ ТАМ ЩЕ ПРОЧЕТЕТЕ?
"1922—1924 — представитель Коминтерна в Австрии и на Балканах."
Е те този бе човека, по свирката на който нашите "леви" създаваха - добруджанска, македонска, шопска ... и нам колко още си нации ... с цел осъществяване на лелеената на Коминтерна мечта, за Балканска съветска федерация - Тпфу! ... само като си помисля, че и аз на времето съм вярвал в едни такива глупости п о б е с н я в а м!!!?
цитирай
27. bojil - Съжалявам, че попаднах ...
30.04.2017 22:16
krumbelosvet написа:
Съжалявам, че попаднах в това тролско "вилпоургиево" сборище, за което истината е без значение. Отивам да взема душ. Лека нощ.

Ние сме патриоти и мразим чуждиците,които ти обичаш- мразим думата "трол" и думата "валпургиево",обичаме обаче Истината! На теб приятно къпане,пази се и недей да пиеш студена вода.
цитирай
28. slavimirgenchev1953 - Тази мафиотска оганизация,
30.04.2017 23:28
сбрала в своите редици всякакви наглеци, няма никога да стане нормална партия, защото е извършила хиляди престъпления. Никога не би могла да ги изкупи, най-малко с едно извинение и признаване на вината. Те го могат само с мезета.
Просто трябва да се изхвърли от живота.
цитирай
29. bojil - сбрала в своите редици всякакви ...
01.05.2017 00:48
slavimirgenchev1953 написа:
сбрала в своите редици всякакви наглеци, няма никога да стане нормална партия, защото е извършила хиляди престъпления. Никога не би могла да ги изкупи, най-малко с едно извинение и признаване на вината. Те го могат само с мезета.
Просто трябва да се изхвърли от живота.

Да- тя се нуждае или от основно прочистване,или от тотална декомунизация а червената бабичка Кормелия,дето кряска истерично по нейните сборища трябва да сади лук,да бере тютюн и да пасе козите на село,наместо да харчи крадените Луканови милиони.
цитирай
30. slavimirgenchev1953 - Така е, но това няма да стане доброволно, защото комунистите изпитват ужас от труда.
01.05.2017 11:15
bojil написа:
slavimirgenchev1953 написа:
сбрала в своите редици всякакви наглеци, няма никога да стане нормална партия, защото е извършила хиляди престъпления. Никога не би могла да ги изкупи, най-малко с едно извинение и признаване на вината. Те го могат само с мезета.
Просто трябва да се изхвърли от живота.

Да- тя се нуждае или от основно прочистване,или от тотална декомунизация а червената бабичка Кормелия,дето кряска истерично по нейните сборища трябва да сади лук,да бере тютюн и да пасе козите на село,наместо да харчи крадените Луканови милиони.

цитирай
31. bojil - (Така е,но това няма да стане доброволно,защото комунистите изпитват ужас от труда)
01.05.2017 12:53
slavimirgenchev1953 написа:
bojil написа:
slavimirgenchev1953 написа:
сбрала в своите редици всякакви наглеци, няма никога да стане нормална партия, защото е извършила хиляди престъпления. Никога не би могла да ги изкупи, най-малко с едно извинение и признаване на вината. Те го могат само с мезета.
Просто трябва да се изхвърли от живота.

Да- тя се нуждае или от основно прочистване,или от тотална декомунизация а червената бабичка Кормелия,дето кряска истерично по нейните сборища трябва да сади лук,да бере тютюн и да пасе козите на село,наместо да харчи крадените Луканови милиони.

Те се сещат за труда само на 1-ви май,който е създаден за да ги подсеща,че без трудещи се които да им изкарват прехраната "каузата" на тия паразити е свършена!
цитирай
32. bojil - Касапите на Стамболийски, чове...
01.05.2017 13:24
get написа:
krumbelosvet написа:
Касапите на Стамболийски, човекът, който предупреди Фердинанд ДА НЕ ВЛИЗА ВЪВ ВОЙНАТА са добрите. Стамболийски и всички, ....КАСАПИ са мракобеси. Вие симпатизирате на касапите. Пази Боже от такива "демократи".
А пък невероятните ви лъжи за демографиата и икономиката не коментирам. Слепи да бяхте, повече щяхте да виждате.


... профанност в мислене и ПОВЕДЕНИЕ?!

Първо - ако следва да говорим: Кога и в лицето на Кого - за пръв път в България се демонстрира ФАШИСТКА ИДЕОЛОГИЯ ... то това е по време и от самият земеделски водач Ал. Стамболийски? Ако трябва мога с цитат + примери, да потвърдя заявеното от мен?!

Второ - потвърждение за политическа и историческа НЕГРАМОТНОСТ при Вас
ПСЕВДОпредставителите на лявата ни полу-интелигенция е че говорите по въпроси без достатъчно или при условие на тотално НЕЗНАНИЕ на фактология?
В случая това е касателно за ВДРО(Вътрешна добруджанска революционна организация) сформирана непосредствено след ПСВ Задачи: Освобождение на ОКУПИРАНА ДОБРУДЖА ! Само за сведение тогавашнатани граница с Румъния е преминавала, където в момента се намира курорта "Златни пясъци"?
Руските болшевики в лицето най-вече на Коминтерна ПОСТАВЯТ ЗАДАЧАТА ЗА ИЗНОС НА РЕВОЛЮЦИЯ ОЩЕ ОТ 1919 г.
В тази връзка решават да превземат отвътре българските НАЦИОНАЛНО-ОСВОБОДИТЕЛНИ ОРГАНИЗАЦИИ ... създаденив ОРЯЗАНА БЪЛГАРИЯ след позорния "мир" в Ньой?
Във връзка с горното и в изпълнение ДИРЕКТИВИТЕ НА КОМИНТЕРНА се създава първо паралелна а в последствие ВКЛЮЧИЛА СЕ във ВДРО, организация с подобно наименование Добруджанска рев. орг-ция?
Цитираните ДВАМА са дейци ИМЕННО НА ТАЗИ, ПОДЧИНЕНА НА КОМИНТЕРНА ОРГАНИЗАЦИЯ!
Но такава тактика Коминтерна провежда не само спрямо организацията на българите от Добруджа, а и по отношение на Тракия и Македония - искаш ли факти в подкрепа?

- Като примерно един от инфиртрираните в ръководството на организацията функционери Дочо Михайлов е и член на ИК на Коминтерна.
- Други две водещи в ръководството на организацията фигури към 1924 г. на Върбан Петров и Никола Кямилев са сътрудници на ОГПУ! Първият е секретен сътрудник с псевдоним "Андре" на ръководство при съветският резидент "д-р Чарский". Вторият Кямилев е получавал месечно издръжка от 5 000 лв. предавани от съветското разузнаване чрез НЕБЕЗИВЕСТНИЯТ Коста Янков или Петров-Андре!
И това не си го изсмуквам сега от пръстите а се съдържа в писмена единица на българският ЦДА с N 1492 Б/ !!
Както има подобни данни и за племенницата му Здравка Кямилева участничка в групата за политически убийства при ЦК на БКП от 1942 - 43 г. ... по който сюжет гледахме пропагандният филм "Черните ангели" - искаш ли номера на архивната единица - ако не вярваш сам да си търсиш отговора С ЧИИ ПАРИ СА СЕ ИЗДЪРЖАЛИ "борците на народа" срещу ... фашизма - какъвто към него момент в България изобщо не го е имало!

В заключение?
- Уважаеми идейно-объркан ми сънароднико, изкушен от писането и политиката? Като такъв следва да знаеш Словото, както лекува така и убива ... така, че дори и ти като един "блогов автор" си отговорен пред съвестта й народа си - за съдържанието на това, което пишеш ?!
Пишейки неверни неща - лъжеш себе си, клеймейки несъществуващи или превратно тълкувани от казионната комунистическа историография факти - наред с тях, поемаш моралната тежест и на себе си .... както бе преди време с твърдението за хилядите жертви от Септемврийското 1923 г. въстание ... реалната цифра на които, според Партиздат - Колко "хиляди" бяха ... ?

Упоменатият в предходният ми пост: Милютин, Владимир Павлович (1884 - 1937) - ако си направите труда да отворите ДОРИ РУСКАТА УИКИПЕДИЯ ТАМ ЩЕ ПРОЧЕТЕТЕ?
"1922—1924 — представитель Коминтерна в Австрии и на Балканах."
Е те този бе човека, по свирката на който нашите "леви" създаваха - добруджанска, македонска, шопска ... и нам колко още си нации ... с цел осъществяване на лелеената на Коминтерна мечта, за Балканска съветска федерация - Тпфу! ... само като си помисля, че и аз на времето съм вярвал в едни такива глупости п о б е с н я в а м!!!?

Подкрепям те на 100 процента- чудесна аргументация,приятелю Гет!
цитирай
33. nkf - Божиле, няма как червените да се ...
01.05.2017 14:06
Божиле, няма как червените да се извинят, защото извинението изисква осъзнаване, съвест, морал, емпатия, а те са лишение от това и постовете на комунетата под статията го потвърждават. Комунизмът е психическа болест и съответно последователите му са болни хора, невменяеми и всякакви разумни и нравствени аргументи са недостижими за тях. Така че покаяние и извинение и искане на прошка не очаквай от комунисти.
цитирай
34. bojil - Божиле, няма как червените да се ...
02.05.2017 12:25
nkf написа:
Божиле, няма как червените да се извинят, защото извинението изисква осъзнаване, съвест, морал, емпатия, а те са лишение от това и постовете на комунетата под статията го потвърждават. Комунизмът е психическа болест и съответно последователите му са болни хора, невменяеми и всякакви разумни и нравствени аргументи са недостижими за тях. Така че покаяние и извинение и искане на прошка не очаквай от комунисти.

Точно това е основната мисъл на постинга ми- браво! Това исках да кажа: от комуниста демократ ще стане тогава,когато Мохамед стане християнски мисионер,сиреч никога! Затова е гавра Нинова да учи нас на демокрация- това е все едно турския мюфтия в Цариград да учи римския папа на евангелие!
цитирай
35. zuzi0550 - и на челна стойка да застанат пред ...
03.05.2017 11:00
и на челна стойка да застанат пред народа, не трябва да им се вярва.
цитирай
36. bojil - и на челна стойка да застанат пред ...
03.05.2017 15:28
zuzi0550 написа:
и на челна стойка да застанат пред народа, не трябва да им се вярва.

Те са доказали хиляди пъти,че не заслужават доверие- мошеника е вълк сред агнета и ако ще да сложи зайча кожа,няма да стане заек.
цитирай
37. nkf - Божиле, няма как червените да се ...
03.05.2017 18:01
bojil написа:
nkf написа:
Божиле, няма как червените да се извинят, защото извинението изисква осъзнаване, съвест, морал, емпатия, а те са лишение от това и постовете на комунетата под статията го потвърждават. Комунизмът е психическа болест и съответно последователите му са болни хора, невменяеми и всякакви разумни и нравствени аргументи са недостижими за тях. Така че покаяние и извинение и искане на прошка не очаквай от комунисти.

Точно това е основната мисъл на постинга ми- браво! Това исках да кажа: от комуниста демократ ще стане тогава,когато Мохамед стане християнски мисионер,сиреч никога! Затова е гавра Нинова да учи нас на демокрация- това е все едно турския мюфтия в Цариград да учи римския папа на евангелие!

Всред тях дори има не малък брой откровени сталинисти. Те, ако можеха, биха отворели отново лагерите и отново биха избивали, но не могат - времената са други. Някои мислят, че има разлика между тукашните комунисти и западните, но аз не съм съгласен - комуниста си е комунист, независимо дали български френски или шведски.
цитирай
38. bojil - Точно така
04.05.2017 05:24
nkf написа:
bojil написа:
nkf написа:
Божиле, няма как червените да се извинят, защото извинението изисква осъзнаване, съвест, морал, емпатия, а те са лишение от това и постовете на комунетата под статията го потвърждават. Комунизмът е психическа болест и съответно последователите му са болни хора, невменяеми и всякакви разумни и нравствени аргументи са недостижими за тях. Така че покаяние и извинение и искане на прошка не очаквай от комунисти.

Точно това е основната мисъл на постинга ми- браво! Това исках да кажа: от комуниста демократ ще стане тогава,когато Мохамед стане християнски мисионер,сиреч никога! Затова е гавра Нинова да учи нас на демокрация- това е все едно турския мюфтия в Цариград да учи римския папа на евангелие!

Всред тях дори има не малък брой откровени сталинисти. Те, ако можеха, биха отворели отново лагерите и отново биха избивали, но не могат - времената са други. Някои мислят, че има разлика между тукашните комунисти и западните, но аз не съм съгласен - комуниста си е комунист, независимо дали български френски или шведски.

Червените ненормалници скоро няма да свършат,но психиатрии за тях ще отворим нови ако концлагерите не стигнат! :)) Няма майтап бе,Уили! :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bojil
Категория: Политика
Прочетен: 1772056
Постинги: 292
Коментари: 5326
Гласове: 64245
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Интересен комплект от финансови съвети
2. Русия искала да провали Илинденското въстание
3. Няма "славянска" азбука- има Българска
4. Как бе посърбен Българския град Пирот
5. Съвецки грабежи в България до 1947 г.
6. Коронавирусите не са нови за човека
7. Русия помагала на турците в арменския геноцид и карала султана да окупира половин България
8. Ботев за истинския лик на сърбите и "румънците"
9. Българските контрачети през Втората световна война
10. 6-те ястребинчета убити от шумкари,за да не ги издадат
11. Руският фокус с македонския заек
12. Какво е направила Русия за България
13. Царска Русия забранявала украинския език,няма общо с Кирил и Методий
14. Уранови находища в България
15. Насраните руски орли - велики стихове
16. Фалшивата ни история е резултат от руската хибридна война срещу нас
17. Москва се е подписала под договор, изрично позволяващ разширяване на НАТО
18. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу България
19. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу народа ни
20. Русия умишлено оставяла хората си да измират от глад,за да краде подаяния от Запада