Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.08.2017 16:19 - ПРЕЗ 1944 Г. РУСОФИЛИ ПОКАНИХА СТАЛИН ДА НИ ОКУПИРА,А РУСКО-СЪВЕТСКОТО ОГРАБВАНЕ НА БЪЛГАРИЯ ОБЯВИХА ЗА "ФАШИСТКО"
Автор: bojil Категория: Политика   
Прочетен: 2751 Коментари: 14 Гласове:
16

Последна промяна: 16.09.2017 16:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ПРЕЗ 1944 Г. РУСОФИЛИ ПОКАНИХА СТАЛИН ДА НИ ОКУПИРА,А РУСКО-СЪВЕТСКОТО ОГРАБВАНЕ НА БЪЛГАРИЯ ОБЯВИХА А "ФАШИСТКО"

   В края на Втората световна война става ясно,че Германия ще загуби войната. През 1944 г. страни като България били без особено значение,понеже от тях не зависел вече развоя на военните действия. Нашето правителство не пратило нито един войник на Източния фронт,макар че това можеше значително да наклони везните и Съветския съюз да загуби войната още през 1942 г. Така страната ни спасява Съветска Русия от разгром,но не получава благодарност от кръвожадния й лидер.

  На 05.09.1944 г. Сталин обявява война на България,която спаси страната му от разгром чрез своето въздържане от военни действия срещу нея. Защо е направил това,като в тогавашна България не е имало ни фашисти ни нацисти ни опасни милитаристи,които да заплашват света с унищожение? Отговорът е прост: за да ни ограби и да изкраде нашите ресурси,с които да храни огромната си армия отракани изнасилвачи.

  Той обаче нямаше да смее да ни нападне и окупира,ако на помощ не му се бяха притекли русофилите. Тези дребни душици с продадени съвести поканили нещастния мракобес да дойде да ни окупира но го канели с такъв неистов бяс и с пяна на устата,както само жалките им днешни наследници канят Сталиновия наместник Путин да дойде за да ни превземе.

  С такива подли,коварни и продажни престъпници като нашите "русофили" най-добре се е справял Телериг. Той в един ден изловил цялата византийска агентурна мрежа,подриваща устоите на страната и се разправил тъй ефикасно с нея,че само 30 г. по-късно омаломощената и изправена на ръба на пропастта България отново станала велика сила и почнала да громи всичките си противници с онази страшна сила,от която по-рано треперели Европа и Азия.

  Затова червената агентура на съветския колониализъм не обича Телериг- тя няма да му вдигне паметник и да го даде за пример на нашите политици и тайни служби,за да се учат от неговите успехи. Червените кандидати за кокала усещат,че балона им издиша отвсякъде и с невиждана истерия реват по-силно от разгонени магарета,за да измолят от Путин някоя и друга руска "армийка",която да дойде отново да ни окупира а тях да назначи за помешчици и генералгубернатори.

image

  Ако не бяха ежедневните истерични покани на русофилите,Сталин нямаше да смее да припари в България понеже армията му щеше да удари на камък и да срещне съпротива,не по-лоша от финландската ако не и от германската и щеше да изяде доста пердах,преди да ни превземе и съсипе. Това нямаше да донесе особени ползи,а щеше да причини международна намеса в негова вреда и да му стежни живота. Ако червените русофили не пречеха на народа ни да се обедини и консолидира,той щеше да окаже на Червената армия такава страшна афганистанска съпротива,че всичките й фронтове щяха да заорат заради нашия а евентуалната съветска окупация щеше да заприлича повече на капитулация. Без русофилското съдействие в полза на окупатора България нямаше да бъде ограбена до последната стотинка и да стои вързана в онези тесни и тъмни обори,в които бе хвърлена между 1944-1997 г. Неоспоримо доказателство за това е фактът,че след 1944 г. в България на няколко пъти бяха въвеждани купонни системи- явление,останало съвършено непознато за Царска България през цялото й дотогавашно съществуване.

  Как по-конкретно е станало самото поканване? Много лесно- чрез съветския таен агент Иван Маринов,
назначен по онова време за военен министър на България. На него е заръчано от правителството на Муравиев още на 2 септември 1944 г. да обяви война на Германия,за да отърве страната ни от чужда окупация и България да се превърне в съвоюваща на съюзниците страна. Вместо да обяви война на Германия обаче,този изпечен мръсник уведомил съветските ръководители за решението на Българското правителство и те веднага обявили война на България,за да изпреварят нашия ход и да не изтърват очертаващата се доволна плячка от стотици,ако не и хиляди милиарди долари в днешен еквивалент. Заради тази неоценима "заслуга" продажникът Ив.Маринов е обявен за "Герой на Съветския съюз" и награден с пожизнена пенсионна дотация,взимана разбира се от нашия бюджет- не от съветския.

  Този уродлив дегененегат е награден със съветски орден "Суворов" за извършените предателства в услуга на вражеските интереси и е сложен да командва Българската армия чак до юли 1945 г.,понеже спечелил доверието на окупаторите със своята изявена анти-Българска дейност и успял да се докаже като отракан продажник,ренегат и майцеубиец със следните "попкръстьовски" постъпки,всяка от които заслужава смъртна присъда:

1. Членувал във Военния съюз- просъветска организация на изявени продажници и "русофили",имаща за цел да подчини България на червените окупатори и да отнеме нейния суверенитет.
2. Забавил декларацията за обявяване война на Германия,за да излезе че тя е изготвена "постфактум" т.е.- след влизането на Сталиновите орди в България.
3. Поканил съветската армия да дойде час по-скоро да ни окупира и уведомил врага за спешните мерки,които правителството планувало да предприеме за спасението на България.
4. Забранил на Българската армия да защитава страната от нахлуващите в нея червени башибозуци,с което пробил нашата отбрана и създал безопасен коридор,по който окупаторите да влязат в страната.
5. Взел пряко участие в организацията на деветосептемврийския преврат.
6. Взел пряко участие и в самия преврат,като съгласувал с червените мутренски отряди точния час на неговото начало и пратил Български такнове в услуга на жадните за плячка превратаджии.

  По тази причина паметта на този продажен "русофилски" урод,донесъл безброй нещастия на страната със своите злодейства трябва да бъде завинаги прокълната от поколенията,гробът и останките му затрити безследно със специална държавна наредба а родът му- прогонен завинаги от страната!

  Затова в страните без русофили съветската окупация нямаше никакво бъдеще,понеже бе обречена на провал. Германия е ярък пример в това отношение: ако бе оставена само на съветската армия,тя бързо щеше да се измъкне от съветския хомот ако въобще бъдеше победена. Там обаче Сталин си имаше силни помощници от Запада,без чиито колективни усилия червената система нямаше да изкара и една година,а ГДР щеше скоро да бъде унищожена под ударите на обединените германци така,както бе унищожена през 1989 г. Съветска армия както знаем имаше и в страни като Австрия и Финландия но червения присвоизъм там не можа да се задържи,понеже броят на русофилите бе твърде малък и Сталинските главорези нямаше кого да назначат,за да управлява страната от тяхно име.

  С течение на времето същите продажни русофили обявиха народа ни за подкупен и продажен. Като са давали такава тежка квалификация обаче те явно са имали предвид самите себе си,понеже те са най-яркото доказателство за съществуването на продажни елементи в средите на нашия иначе добър народ. Такива продажници обаче има достатъчно и сред другите народи- единствената разлика е тази,че броят на русофилите т.е. на платените русолюбци там е далеч по-малък,отколкото у нас.

  Затова у нас нещата бяха други- русофилските сборища,които Руската империя бе създала още през турско след 1804 г. и увеличила с големи попълнения между 1877-1885 г. но най-много: между 1944-1990 г. се пълнеха с алчни плячкаджии,жадни да се докопат до чуждото и да обявят за "фашисти" всички,чиито имоти са им харесали. По този начин числото на "русофилите" т.е. на плячкаджиите се увеличаваше непрестанно до момента,в който червения антиживковистки преврат от 1989 г. сложи край на цялото това безумие.



Гласувай:
17



1. 1997 - Много патос, много пропагандни внушения
25.08.2017 18:23
Байгън
цитирай
2. batogo - !!!:))) Поздравления, приятелю!
25.08.2017 18:28
Нямам какво да добавя към това изчерпателно твое изявление, за верността на което се подписвам. Истината е най-доброто лекарство срещу червената чума!
цитирай
3. bojil - (Много патос, много пропагандни внушения)
26.08.2017 13:33
1997 написа:
Байгън

Може така да звучи понякога но е истина,че събитията са се развили точно така.
цитирай
4. bojil - Нямам какво да добавя към това из...
26.08.2017 13:35
batogo написа:
Нямам какво да добавя към това изчерпателно твое изявление, за верността на което се подписвам. Истината е най-доброто лекарство срещу червената чума!

На нас още ни липсва точно и компетентно написана история на събитията в България от онези години което е сигурен признак,че комунизмът не си е отишъл а само се е маскирал,заемайки изчаквателна позиция.
цитирай
5. batogo - !!!:)))
27.08.2017 06:28
Точно, приятелю! Но няма да дочакат, защото времето им изтече.
цитирай
6. bojil - Точно, приятелю! Но няма да доча...
27.08.2017 13:48
batogo написа:
Точно, приятелю! Но няма да дочакат, защото времето им изтече.

Eстествено че няма- газ ги лаже но ще се ухапят,понеже Бог реши да ги спре!
цитирай
7. get - Байгън Наместо да "ба...
27.08.2017 19:43
1997 написа:
Байгън


Наместо да "байгъносваш" да вземеш да си отговориш на три "елементарни" въпроса?
1.
Кога за пръв път е разисквано от "анти-хитлеристката" коалиция СЛЕД ВОЙНАТА В ЧИЯ ЗОНА НА ВЛИЯНИЕ ще попадне България?
2.
Защо в българската литература има такъв дефицит при изследването на този период от историята на България?
3.
Защо в руско-езичната историческа литература има много повече информация по интересуващия ни въпрос(времеви период) - така, че чети РУСКА ИСТОРИОГРАФИЯ за да не останеш прост като комунист!
- Защото, само нискоЧЕЛИ културно и морално хора могат да бъдат симпатизанти на тази идеология и партия, която на НЯКОЛКО ПЪТИ ПРЕДАВА БЪЛГАРИЯ и НАРОДА Й!
цитирай
8. get - - Въпреки симпатиите ми към вас - ще трябва да ви разочаровам, и опонирайки ... ще кажа?
27.08.2017 21:40
batogo написа:
Точно, приятелю! Но няма да дочакат, защото времето им изтече.


В БЪЛГАРИЯ типа общество не мога да го определя, като "пазарно" и "демократично" а по-скоро е от вида "нео-комунистическо?
- Какво имам в предвид, ще се оринтирате, като прочетете книгата на Милован Джилас "Новата класа"?
По рано от него, именно поради това,~ през 1920 г. болшевиките критикувани от К. Каутски - побързаха да го нарекат "ренегат" и "реакционер" :))))!

В по-нови времена съветската партийна-номенклатура е критикувана ОТНОВО ОТ СЪЩИТЕ ПОЗИЦИИ "обуржоазяването й" от А. Грамши, Е. Берлингуер и С. Карильо - за което не им бе простено и бяха обявени за "уклонисти-марксисти" известно още и като "евро-комунисти"?!


Накратко Джилас,, пишейки за "новата класа", обяснява че съвременният комунизъм(чети-разбирай този в СССР и САТЕЛИТЕТИ МУ) това е такъв вид на тоталитарно владичество, което включва в себе си:
власт
собственост
идеология .... и още други характерни черти, които при интерес ще изкоментира?

- Но, продължавам да съм на мнението си, че това, което в момента е в България не е свободно-пазарно стопанство, с присъщо за същото демократично гражданско-общество при условието на Върховенството на закона ... а е по-скоро общество на МИМИКРИРАЛ КОМУНИЗЪМ , поради което му поставям представката "нео"!

- Друг подвид на нео-комунизма, е този, който в момента с активната подкрепа на МЕЖДУНАРОДЕН ФИНАНСОВ КАПИТАЛ СЕ СТРОИ в .... Китай?!

-Поздрав!
цитирай
9. barin - Здравей, bojil. Вярно е, но не за ...
28.08.2017 10:43
Здравей, bojil. Вярно е, но не за вечни времена. Освобождавали сме се и сме се издигали след падения. Сигурно и това ще преодолеем, но след много години и едва ли ще доживеем.
Поздрави!
цитирай
10. bojil - Байгън Наместо да "ба...
28.08.2017 14:45
get написа:
1997 написа:
Байгън


Наместо да "байгъносваш" да вземеш да си отговориш на три "елементарни" въпроса?
1.
Кога за пръв път е разисквано от "анти-хитлеристката" коалиция СЛЕД ВОЙНАТА В ЧИЯ ЗОНА НА ВЛИЯНИЕ ще попадне България?
2.
Защо в българската литература има такъв дефицит при изследването на този период от историята на България?
3.
Защо в руско-езичната историческа литература има много повече информация по интересуващия ни въпрос(времеви период) - така, че чети РУСКА ИСТОРИОГРАФИЯ за да не останеш прост като комунист!
- Защото, само нискоЧЕЛИ културно и морално хора могат да бъдат симпатизанти на тази идеология и партия, която на НЯКОЛКО ПЪТИ ПРЕДАВА БЪЛГАРИЯ и НАРОДА Й!

Фактът,че у нас още е забранено да бъдат изучавани и преподавани събитията,станали в България около Втората световна война показва,че само комунисти се разпореждат в нашето образование и всички глупости за "турско присъствие" и "мирно съжителство" са написани единствено от тях!
цитирай
11. bojil - Здравей, bojil. Вярно е, но не за ...
28.08.2017 14:50
barin написа:
Здравей, bojil. Вярно е, но не за вечни времена. Освобождавали сме се и сме се издигали след падения. Сигурно и това ще преодолеем, но след много години и едва ли ще доживеем.Поздрави!

Ние отдавна щяхме да сме го преодолели,но маскирани като "демократи" комунисти държат властта и пречат на народа да се върне към своите изконни общочовешки достояния.
цитирай
12. bojil - Точно, приятелю! Но няма да доча...
28.08.2017 16:45
get написа:
batogo написа:
Точно, приятелю! Но няма да дочакат, защото времето им изтече.


В БЪЛГАРИЯ типа общество не мога да го определя, като "пазарно" и "демократично" а по-скоро е от вида "нео-комунистическо?
- Какво имам в предвид, ще се оринтирате, като прочетете книгата на Милован Джилас "Новата класа"?
По рано от него, именно поради това,~ през 1920 г. болшевиките критикувани от К. Каутски - побързаха да го нарекат "ренегат" и "реакционер" :))))!

В по-нови времена съветската партийна-номенклатура е критикувана ОТНОВО ОТ СЪЩИТЕ ПОЗИЦИИ "обуржоазяването й" от А. Грамши, Е. Берлингуер и С. Карильо - за което не им бе простено и бяха обявени за "уклонисти-марксисти" известно още и като "евро-комунисти"?!


Накратко Джилас,, пишейки за "новата класа", обяснява че съвременният комунизъм(чети-разбирай този в СССР и САТЕЛИТЕТИ МУ) това е такъв вид на тоталитарно владичество, което включва в себе си:
власт
собственост
идеология .... и още други характерни черти, които при интерес ще изкоментира?

- Но, продължавам да съм на мнението си, че това, което в момента е в България не е свободно-пазарно стопанство, с присъщо за същото демократично гражданско-общество при условието на Върховенството на закона ... а е по-скоро общество на МИМИКРИРАЛ КОМУНИЗЪМ , поради което му поставям представката "нео"!

- Друг подвид на нео-комунизма, е този, който в момента с активната подкрепа на МЕЖДУНАРОДЕН ФИНАНСОВ КАПИТАЛ СЕ СТРОИ в .... Китай?!

-Поздрав!

От година и половина се готвя да пусна статия,че днешна България строи китайски тип комунизъм т.е. капитализъм под партийно ръководство,но днес се амбицирах да я довърша- престоят на черновата в архив не е полезен за народа а през това време и на други хора ще им хрумне същата идея,разбира се. Затова се радвам,че и ти си на същото мнение приятелю!
цитирай
13. schumpov - По-нагоре прочетох, че съвреме...
31.08.2017 19:35
По-нагоре прочетох , че съвременния комунизъм било : власт, пари и някаква идеология. И съвременния и предишния комунизъм изповядват идеологията : да вземем чуждото. Преди време нашите комунисти говореха, че ще строят комунизъм с човешко лице, явно човешкото лице не им харесва и сега ще го строят с китайско лице.
цитирай
14. bojil - По-нагоре прочетох, че съвреме...
01.09.2017 15:45
schumpov написа:
По-нагоре прочетох , че съвременния комунизъм било : власт, пари и някаква идеология. И съвременния и предишния комунизъм изповядват идеологията : да вземем чуждото. Преди време нашите комунисти говореха, че ще строят комунизъм с човешко лице, явно човешкото лице не им харесва и сега ще го строят с китайско лице.

Приказката за комунизма с човешко лице е много добра- тя е потвърждение от първа ръка,че лицето на първичния ортодоксален комунизъм е напълно нечовешко!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bojil
Категория: Политика
Прочетен: 1772769
Постинги: 292
Коментари: 5326
Гласове: 64251
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Интересен комплект от финансови съвети
2. Русия искала да провали Илинденското въстание
3. Няма "славянска" азбука- има Българска
4. Как бе посърбен Българския град Пирот
5. Съвецки грабежи в България до 1947 г.
6. Коронавирусите не са нови за човека
7. Русия помагала на турците в арменския геноцид и карала султана да окупира половин България
8. Ботев за истинския лик на сърбите и "румънците"
9. Българските контрачети през Втората световна война
10. 6-те ястребинчета убити от шумкари,за да не ги издадат
11. Руският фокус с македонския заек
12. Какво е направила Русия за България
13. Царска Русия забранявала украинския език,няма общо с Кирил и Методий
14. Уранови находища в България
15. Насраните руски орли - велики стихове
16. Фалшивата ни история е резултат от руската хибридна война срещу нас
17. Москва се е подписала под договор, изрично позволяващ разширяване на НАТО
18. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу България
19. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу народа ни
20. Русия умишлено оставяла хората си да измират от глад,за да краде подаяния от Запада