Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.03 11:35 - КАКВО ЩЯХА ДА РАБОТЯТ СТАЛИН И ПУТИН,АКО НЕ БЕ КОМУНИЗМА И РУСКИЯТ ЦАРИЗЪМ БЕШЕ ОЦЕЛЯЛ
Автор: bojil Категория: Политика   
Прочетен: 974 Коментари: 10 Гласове:
22

Последна промяна: 26.03 14:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
КАКВО ЩЯХА ДА РАБОТЯТ СТАЛИН И ПУТИН,АКО НЕ БЕ КОМУНИЗМА И РУСКИЯТ ЦАРИЗЪМ БЕШЕ ОЦЕЛЯЛ


   Вариантите не са много: Сталин бил известен грузински бандит,мафиот и гангстер от класа,затова нямаше да работи нищо освен да организира банкови обири,рекет на магазини или подпалване на кораби и петролни рафинерии но рано или късно щеше да бъде застрелян,обесен за тероризъм или пратен в Сибирски лагер,където ще го обръснеха нула номер и ще го сложеха за лагерен каруцар,дървар или най-много готвач. Неговите "другари по съдба" щяха редовно да го изнасилват и да избият всичките му зъби,а той щеше да заприлича на баба Яга и вероятно ще получеше същото прозвище. Путин пък щеше да е обикновено селско момче,което щеше да пасе козите и конете на помешчика,да му дои кобилите или да сади зеле и цвекло а жена му в същото време щеше да дава на помешчика всичко,което се поиска от нея.
             image
  С това не искам да кажа,че комунизмът е механизъм за измъкване на хората от "мизерията" на село: той е "помогнал" на единици,а милиони е затрил също като тотализатора,който всяка година взима парите на милиони хора,раздава малка част от тях на 7-8 човека а останалото прибира и повече никой не го вижда. Едно обаче е сигурно- Путин при царизма нямаше да е президент и дори нямаше да е никой,но щеше да живее далеч по-щастливо от сега. Той сега е държавен глава на велика сила,но това не го прави щастлив- и на него му се иска като всеки нормален човек да седне някой път в кварталното кафене и да пийне по едно с приятели,без да се озърта постоянно като стрелян заек и без на главата му да висят въоръжени охранители. Иска,но не може- това е едно от нещата,които Путин не ги може а ние ги можем!



Гласувай:
23
1


Вълнообразно


1. batogo - !!!:))) Поздравления, приятелю!
26.03 14:10
Горките... Направо да ги оплаче човек, вместо да ги заплюе... Ама на, извадили късмет, че могли да ползват плюнките като високо-калорична храна и да израстат...
Жалкото е, че овластени тъпоъгълници като тези на снимката нанасят най-тежките удари върху човечеството...
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей, Божиле!
26.03 14:10
Интересен поглед в битието на двама управници, при друг развой на събитията!
Да, сигурно е нямало да бъдат управници, поради нисък , неблагороднически произход!! Впрочем, за Сталин има хипотеза ,че е незаконен син на княз, че е сирийски евреин, което вече говори нещо, че фамилията му идва от остров Джужа, откъдето са се изселили евреи в руската империя Доказателството е фамилията му В Грузия няма друга такава! С Джуга!

Бих добавил, че Сталин е можел да стане висш духовник, завършил е с отличие семинария! Но едва ли, по му отива това, което си описал!
Путин, като млад е можел да направи спортна кариера-борба, джудо, бойни спортове!?
С интерес прочетох постинга ти!

Хубав ден ти пожелавам!
цитирай
3. bojil - Горките. . . Направо да ги оплаче ...
26.03 16:09
batogo написа:
Горките... Направо да ги оплаче човек, вместо да ги заплюе... Ама на, извадили късмет, че могли да ползват плюнките като високо-калорична храна и да израстат...
Жалкото е, че овластени тъпоъгълници като тези на снимката нанасят най-тежките удари върху човечеството...

Явно да си голям политик не е лесна работа: трябва като в предаването за оцеляване да ядеш всякакви червеи,гъсеници и слонски фъшкии,та да отървеш кожата и да те гледа целия свят! :))
цитирай
4. bojil - Интересен поглед в битието на двама ...
26.03 16:11
leonleonovpom2 написа:
Интересен поглед в битието на двама управници, при друг развой на събитията!
Да, сигурно е нямало да бъдат управници, поради нисък , неблагороднически произход!! Впрочем, за Сталин има хипотеза ,че е незаконен син на княз, че е сирийски евреин, което вече говори нещо, че фамилията му идва от остров Джужа, откъдето са се изселили евреи в руската империя Доказателството е фамилията му В Грузия няма друга такава! С Джуга!

Бих добавил, че Сталин е можел да стане висш духовник, завършил е с отличие семинария! Но едва ли, по му отива това, което си описал!
Путин, като млад е можел да направи спортна кариера-борба, джудо, бойни спортове!?
С интерес прочетох постинга ти!

Хубав ден ти пожелавам!

Подозрителния произход на Сталин,за който намекваш нямаше да му позволи да стане християнски духовник- той рано или късно щеше да се отметне от християнството,както впрочем е и станало!
цитирай
5. get - - Нищо изключително НЕ МОЖЕ ДА ИМА В ДИКТАТОРИТЕ! ... ? За Сталин има една много точна ... ?
26.03 23:53
bojil написа:
leonleonovpom2 написа:

Интересен поглед в битието на двама управници, при друг развой на събитията!

...

Подозрителния произход на Сталин,за който намекваш нямаше да му позволи да стане християнски духовник- той рано или късно щеше да се отметне от християнството,както впрочем е и станало!


"Настоящий историк должен понять одну простую и принципиальную вещь. Если он эту вещь не поймет, он будет ходить в тупиках истории нашей страны. А именно, что Сталин был диктатором, был монархом фактически, и от его характера зависело очень многое. Я бы даже сказал, что это бандитизм, возведенный в ранг государственной политики. По уголовным нотам он расписывал коллективизацию, индустриализацию и военные действия. И второе, очень важное замечание о Сталине, до конца характеризующее его, раскрывающее личность его, от которой зависела вся политика. Это был авантюрист во всем. Личность Сталина – жестокость звериная, поэтому это действительно уголовник."

- Автора на тази най-точна и изчерпателна характеристика е Антон Антонов-Овсеенко.
Арестуван в 1940 год. за пръв път като син на враг на народа. Повторно през 1941 г. а през 1943 год е ефективно осъден и излежава ТРИНАДЕСЕТ ГОДИНИ лишаване от свобода в лагерите и затворите на ГУЛАГ.
Освободен е през 1956 г., реабилитиран през 1957 г.През 1967 г. заедно с още 43-ма стари бошевики, жертви на сталински репресии, се обръща с протестно писмо към ЦК на КПСС във връзка опитите за реабилитация на Сталин и престъпленията му.
От 60-те години на миналия век, при условиея на постоянна следене започвна да проучва и събира архивни материали за изследване престъпленията на Сталин и "сталинизма" - арахива му е иззет от КГБ през 1980 год.
Принуден е отново да започне работата си отначало.
През 80-те години на миналия век е принуден и издава в САЩ книгата си за Сталин "Потрета на тирана".
- Препоръчвам ви - да я прочетете?

- Поздрав!

П.П.
Путин по принцип е безличие и поради това бе избран като компромисна фигура на Русия. В потвърждение за "безличността" му - говори прякора от време на стажировката му в КГБ - "Фаса".
Припомням, че същият е непушач - тогава и до момента.
цитирай
6. vladtepes - За фамилията Джугашвили
27.03 15:41
Фамилията Джугашвили произхожда от Осетия или Кахетия - грузински области, за които има спорове с Русия и Азербейджан съответно, в нея няма нищо еврейско.
цитирай
7. vladtepes - За Путин и Сталин
27.03 16:02
Сталин е бил сътрудник в обсерватория и е давал частни уроци - образованието в семинарията е било добро за времето си. Може би щеше да продължи тези занимания. Путин би могъл да завърши право или някакво друго хуманитарно образование и да работи по специалността.
цитирай
8. bojil - Фамилията Джугашвили произхожда ...
27.03 19:36
vladtepes написа:
Фамилията Джугашвили произхожда от Осетия или Кахетия - грузински области, за които има спорове с Русия и Азербейджан съответно, в нея няма нищо еврейско.

Това е много интересно и звучи обнадеждаващо- името Йосиф обаче е смущаващо :))
цитирай
9. bojil - Сталин е бил сътрудник в обсерва...
27.03 19:38
vladtepes написа:
Сталин е бил сътрудник в обсерватория и е давал частни уроци - образованието в семинарията е било добро за времето си. Може би щеше да продължи тези занимания. Путин би могъл да завърши право или някакво друго хуманитарно образование и да работи по специалността.

Надали приятелю,надали- условията тогава за такива дейности са били тежки,тези професии не били достъпни за всеки а Сталин си го е дърпало към престъпленията,които са му били хоби- затова е зарязал всичко друго и отдал живота си на тях.
цитирай
10. bojil - Интересен поглед в битието на ...
27.03 19:41
get написа:
bojil написа:
leonleonovpom2 написа:

Интересен поглед в битието на двама управници, при друг развой на събитията!

...

Подозрителния произход на Сталин,за който намекваш нямаше да му позволи да стане християнски духовник- той рано или късно щеше да се отметне от християнството,както впрочем е и станало!


"Настоящий историк должен понять одну простую и принципиальную вещь. Если он эту вещь не поймет, он будет ходить в тупиках истории нашей страны. А именно, что Сталин был диктатором, был монархом фактически, и от его характера зависело очень многое. Я бы даже сказал, что это бандитизм, возведенный в ранг государственной политики. По уголовным нотам он расписывал коллективизацию, индустриализацию и военные действия. И второе, очень важное замечание о Сталине, до конца характеризующее его, раскрывающее личность его, от которой зависела вся политика. Это был авантюрист во всем. Личность Сталина – жестокость звериная, поэтому это действительно уголовник."

- Автора на тази най-точна и изчерпателна характеристика е Антон Антонов-Овсеенко.
Арестуван в 1940 год. за пръв път като син на враг на народа. Повторно през 1941 г. а през 1943 год е ефективно осъден и излежава ТРИНАДЕСЕТ ГОДИНИ лишаване от свобода в лагерите и затворите на ГУЛАГ.
Освободен е през 1956 г., реабилитиран през 1957 г.През 1967 г. заедно с още 43-ма стари бошевики, жертви на сталински репресии, се обръща с протестно писмо към ЦК на КПСС във връзка опитите за реабилитация на Сталин и престъпленията му.
От 60-те години на миналия век, при условиея на постоянна следене започвна да проучва и събира архивни материали за изследване престъпленията на Сталин и "сталинизма" - арахива му е иззет от КГБ през 1980 год.
Принуден е отново да започне работата си отначало.
През 80-те години на миналия век е принуден и издава в САЩ книгата си за Сталин "Потрета на тирана".
- Препоръчвам ви - да я прочетете?

- Поздрав!

П.П.
Путин по принцип е безличие и поради това бе избран като компромисна фигура на Русия. В потвърждение за "безличността" му - говори прякора от време на стажировката му в КГБ - "Фаса".
Припомням, че същият е непушач - тогава и до момента.

Тази книга със сигурност ще ни хареса,но не вярвам да я намериме в България- червените собственици на резпространителски фирми надали да са допуснали тя да се продава у нас,или най-малкото са орязали сериозно тиража й.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bojil
Категория: Политика
Прочетен: 392596
Постинги: 136
Коментари: 1801
Гласове: 23941
Календар
«  Октомври, 2018  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031