Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.03.2018 11:35 - КАКВО ЩЯХА ДА РАБОТЯТ СТАЛИН И ПУТИН,АКО НЕ БЕ КОМУНИЗМА И РУСКИЯТ ЦАРИЗЪМ БЕШЕ ОЦЕЛЯЛ
Автор: bojil Категория: Политика   
Прочетен: 2999 Коментари: 10 Гласове:
23

Последна промяна: 26.03.2018 14:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
КАКВО ЩЯХА ДА РАБОТЯТ СТАЛИН И ПУТИН,АКО НЕ БЕ КОМУНИЗМА И РУСКИЯТ ЦАРИЗЪМ БЕШЕ ОЦЕЛЯЛ


   Вариантите не са много: Сталин бил известен грузински бандит,мафиот и гангстер от класа,затова нямаше да работи нищо освен да организира банкови обири,рекет на магазини или подпалване на кораби и петролни рафинерии но рано или късно щеше да бъде застрелян,обесен за тероризъм или пратен в Сибирски лагер,където ще го обръснеха нула номер и ще го сложеха за лагерен каруцар,дървар или най-много готвач. Неговите "другари по съдба" щяха редовно да го изнасилват и да избият всичките му зъби,а той щеше да заприлича на баба Яга и вероятно ще получеше същото прозвище. Путин пък щеше да е обикновено селско момче,което щеше да пасе козите и конете на помешчика,да му дои кобилите или да сади зеле и цвекло а жена му в същото време щеше да дава на помешчика всичко,което се поиска от нея.
             image
  С това не искам да кажа,че комунизмът е механизъм за измъкване на хората от "мизерията" на село: той е "помогнал" на единици,а милиони е затрил също като тотализатора,който всяка година взима парите на милиони хора,раздава малка част от тях на 7-8 човека а останалото прибира и повече никой не го вижда. Едно обаче е сигурно- Путин при царизма нямаше да е президент и дори нямаше да е никой,но щеше да живее далеч по-щастливо от сега. Той сега е държавен глава на велика сила,но това не го прави щастлив- и на него му се иска като всеки нормален човек да седне някой път в кварталното кафене и да пийне по едно с приятели,без да се озърта постоянно като стрелян заек и без на главата му да висят въоръжени охранители. Иска,но не може- това е едно от нещата,които Путин не ги може а ние ги можем!



Гласувай:
24


Вълнообразно


1. batogo - !!!:))) Поздравления, приятелю!
26.03.2018 14:10
Горките... Направо да ги оплаче човек, вместо да ги заплюе... Ама на, извадили късмет, че могли да ползват плюнките като високо-калорична храна и да израстат...
Жалкото е, че овластени тъпоъгълници като тези на снимката нанасят най-тежките удари върху човечеството...
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей, Божиле!
26.03.2018 14:10
Интересен поглед в битието на двама управници, при друг развой на събитията!
Да, сигурно е нямало да бъдат управници, поради нисък , неблагороднически произход!! Впрочем, за Сталин има хипотеза ,че е незаконен син на княз, че е сирийски евреин, което вече говори нещо, че фамилията му идва от остров Джужа, откъдето са се изселили евреи в руската империя Доказателството е фамилията му В Грузия няма друга такава! С Джуга!

Бих добавил, че Сталин е можел да стане висш духовник, завършил е с отличие семинария! Но едва ли, по му отива това, което си описал!
Путин, като млад е можел да направи спортна кариера-борба, джудо, бойни спортове!?
С интерес прочетох постинга ти!

Хубав ден ти пожелавам!
цитирай
3. bojil - Горките. . . Направо да ги оплаче ...
26.03.2018 16:09
batogo написа:
Горките... Направо да ги оплаче човек, вместо да ги заплюе... Ама на, извадили късмет, че могли да ползват плюнките като високо-калорична храна и да израстат...
Жалкото е, че овластени тъпоъгълници като тези на снимката нанасят най-тежките удари върху човечеството...

Явно да си голям политик не е лесна работа: трябва като в предаването за оцеляване да ядеш всякакви червеи,гъсеници и слонски фъшкии,та да отървеш кожата и да те гледа целия свят! :))
цитирай
4. bojil - Интересен поглед в битието на двама ...
26.03.2018 16:11
leonleonovpom2 написа:
Интересен поглед в битието на двама управници, при друг развой на събитията!
Да, сигурно е нямало да бъдат управници, поради нисък , неблагороднически произход!! Впрочем, за Сталин има хипотеза ,че е незаконен син на княз, че е сирийски евреин, което вече говори нещо, че фамилията му идва от остров Джужа, откъдето са се изселили евреи в руската империя Доказателството е фамилията му В Грузия няма друга такава! С Джуга!

Бих добавил, че Сталин е можел да стане висш духовник, завършил е с отличие семинария! Но едва ли, по му отива това, което си описал!
Путин, като млад е можел да направи спортна кариера-борба, джудо, бойни спортове!?
С интерес прочетох постинга ти!

Хубав ден ти пожелавам!

Подозрителния произход на Сталин,за който намекваш нямаше да му позволи да стане християнски духовник- той рано или късно щеше да се отметне от християнството,както впрочем е и станало!
цитирай
5. get - - Нищо изключително НЕ МОЖЕ ДА ИМА В ДИКТАТОРИТЕ! ... ? За Сталин има една много точна ... ?
26.03.2018 23:53
bojil написа:
leonleonovpom2 написа:

Интересен поглед в битието на двама управници, при друг развой на събитията!

...

Подозрителния произход на Сталин,за който намекваш нямаше да му позволи да стане християнски духовник- той рано или късно щеше да се отметне от християнството,както впрочем е и станало!


"Настоящий историк должен понять одну простую и принципиальную вещь. Если он эту вещь не поймет, он будет ходить в тупиках истории нашей страны. А именно, что Сталин был диктатором, был монархом фактически, и от его характера зависело очень многое. Я бы даже сказал, что это бандитизм, возведенный в ранг государственной политики. По уголовным нотам он расписывал коллективизацию, индустриализацию и военные действия. И второе, очень важное замечание о Сталине, до конца характеризующее его, раскрывающее личность его, от которой зависела вся политика. Это был авантюрист во всем. Личность Сталина – жестокость звериная, поэтому это действительно уголовник."

- Автора на тази най-точна и изчерпателна характеристика е Антон Антонов-Овсеенко.
Арестуван в 1940 год. за пръв път като син на враг на народа. Повторно през 1941 г. а през 1943 год е ефективно осъден и излежава ТРИНАДЕСЕТ ГОДИНИ лишаване от свобода в лагерите и затворите на ГУЛАГ.
Освободен е през 1956 г., реабилитиран през 1957 г.През 1967 г. заедно с още 43-ма стари бошевики, жертви на сталински репресии, се обръща с протестно писмо към ЦК на КПСС във връзка опитите за реабилитация на Сталин и престъпленията му.
От 60-те години на миналия век, при условиея на постоянна следене започвна да проучва и събира архивни материали за изследване престъпленията на Сталин и "сталинизма" - арахива му е иззет от КГБ през 1980 год.
Принуден е отново да започне работата си отначало.
През 80-те години на миналия век е принуден и издава в САЩ книгата си за Сталин "Потрета на тирана".
- Препоръчвам ви - да я прочетете?

- Поздрав!

П.П.
Путин по принцип е безличие и поради това бе избран като компромисна фигура на Русия. В потвърждение за "безличността" му - говори прякора от време на стажировката му в КГБ - "Фаса".
Припомням, че същият е непушач - тогава и до момента.
цитирай
6. vladtepes - За фамилията Джугашвили
27.03.2018 15:41
Фамилията Джугашвили произхожда от Осетия или Кахетия - грузински области, за които има спорове с Русия и Азербейджан съответно, в нея няма нищо еврейско.
цитирай
7. vladtepes - За Путин и Сталин
27.03.2018 16:02
Сталин е бил сътрудник в обсерватория и е давал частни уроци - образованието в семинарията е било добро за времето си. Може би щеше да продължи тези занимания. Путин би могъл да завърши право или някакво друго хуманитарно образование и да работи по специалността.
цитирай
8. bojil - Фамилията Джугашвили произхожда ...
27.03.2018 19:36
vladtepes написа:
Фамилията Джугашвили произхожда от Осетия или Кахетия - грузински области, за които има спорове с Русия и Азербейджан съответно, в нея няма нищо еврейско.

Това е много интересно и звучи обнадеждаващо- името Йосиф обаче е смущаващо :))
цитирай
9. bojil - Сталин е бил сътрудник в обсерва...
27.03.2018 19:38
vladtepes написа:
Сталин е бил сътрудник в обсерватория и е давал частни уроци - образованието в семинарията е било добро за времето си. Може би щеше да продължи тези занимания. Путин би могъл да завърши право или някакво друго хуманитарно образование и да работи по специалността.

Надали приятелю,надали- условията тогава за такива дейности са били тежки,тези професии не били достъпни за всеки а Сталин си го е дърпало към престъпленията,които са му били хоби- затова е зарязал всичко друго и отдал живота си на тях.
цитирай
10. bojil - Интересен поглед в битието на ...
27.03.2018 19:41
get написа:
bojil написа:
leonleonovpom2 написа:

Интересен поглед в битието на двама управници, при друг развой на събитията!

...

Подозрителния произход на Сталин,за който намекваш нямаше да му позволи да стане християнски духовник- той рано или късно щеше да се отметне от християнството,както впрочем е и станало!


"Настоящий историк должен понять одну простую и принципиальную вещь. Если он эту вещь не поймет, он будет ходить в тупиках истории нашей страны. А именно, что Сталин был диктатором, был монархом фактически, и от его характера зависело очень многое. Я бы даже сказал, что это бандитизм, возведенный в ранг государственной политики. По уголовным нотам он расписывал коллективизацию, индустриализацию и военные действия. И второе, очень важное замечание о Сталине, до конца характеризующее его, раскрывающее личность его, от которой зависела вся политика. Это был авантюрист во всем. Личность Сталина – жестокость звериная, поэтому это действительно уголовник."

- Автора на тази най-точна и изчерпателна характеристика е Антон Антонов-Овсеенко.
Арестуван в 1940 год. за пръв път като син на враг на народа. Повторно през 1941 г. а през 1943 год е ефективно осъден и излежава ТРИНАДЕСЕТ ГОДИНИ лишаване от свобода в лагерите и затворите на ГУЛАГ.
Освободен е през 1956 г., реабилитиран през 1957 г.През 1967 г. заедно с още 43-ма стари бошевики, жертви на сталински репресии, се обръща с протестно писмо към ЦК на КПСС във връзка опитите за реабилитация на Сталин и престъпленията му.
От 60-те години на миналия век, при условиея на постоянна следене започвна да проучва и събира архивни материали за изследване престъпленията на Сталин и "сталинизма" - арахива му е иззет от КГБ през 1980 год.
Принуден е отново да започне работата си отначало.
През 80-те години на миналия век е принуден и издава в САЩ книгата си за Сталин "Потрета на тирана".
- Препоръчвам ви - да я прочетете?

- Поздрав!

П.П.
Путин по принцип е безличие и поради това бе избран като компромисна фигура на Русия. В потвърждение за "безличността" му - говори прякора от време на стажировката му в КГБ - "Фаса".
Припомням, че същият е непушач - тогава и до момента.

Тази книга със сигурност ще ни хареса,но не вярвам да я намериме в България- червените собственици на резпространителски фирми надали да са допуснали тя да се продава у нас,или най-малкото са орязали сериозно тиража й.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bojil
Категория: Политика
Прочетен: 1772527
Постинги: 292
Коментари: 5326
Гласове: 64249
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Интересен комплект от финансови съвети
2. Русия искала да провали Илинденското въстание
3. Няма "славянска" азбука- има Българска
4. Как бе посърбен Българския град Пирот
5. Съвецки грабежи в България до 1947 г.
6. Коронавирусите не са нови за човека
7. Русия помагала на турците в арменския геноцид и карала султана да окупира половин България
8. Ботев за истинския лик на сърбите и "румънците"
9. Българските контрачети през Втората световна война
10. 6-те ястребинчета убити от шумкари,за да не ги издадат
11. Руският фокус с македонския заек
12. Какво е направила Русия за България
13. Царска Русия забранявала украинския език,няма общо с Кирил и Методий
14. Уранови находища в България
15. Насраните руски орли - велики стихове
16. Фалшивата ни история е резултат от руската хибридна война срещу нас
17. Москва се е подписала под договор, изрично позволяващ разширяване на НАТО
18. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу България
19. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу народа ни
20. Русия умишлено оставяла хората си да измират от глад,за да краде подаяния от Запада