Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2018 07:25 - ДЕН 27
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 4052 Коментари: 19 Гласове:
10

Последна промяна: 09.07.2018 12:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Днес отивам на протест. Кръвното ми е 109/61. Пулс-93. Тежа 77,9 кг. Днес ще мине мой познат лекар да ми измери кръвната захар. Ще ви я съобщя долълнително. По повод това, което пролича от думите на лицето Караянчева мога да и кажа, че съветниците и са тъпи и неефективни. Моите приятели и тези, които сега са около мен многократно ми предлагаха да спра гладната стачка, като я продължат те щафетно, но аз съм категоричен. `Вероятно вече са започнали да правят психологически профили на хората около мен, но това няма да им помогне.ТЕ НЕ МОГАТ ДА БЪДАТ ОБВИНЕНИ В ПОДСТРЕКАВАНЕ КЪМ САМОУБИЙСТВО, както се опитват да нагласят нещата.
Оставям да довърша след като се върна от протеста.
П.П. Допуснал съм грешка с 10 кг. по невнимание. Теглото ми е 67,9 кг.. за което се извинявам.
Относно пържолите и кебапчетата, които ми приписват, искам да изкажа дълбока благодарност на Илияна Беновска, която ми ги дъвче старателно /защото има зъби/ и ми ги плюе в устата полуразложени, за да мога да ги усвоя максимално.
От утре няколко човека започват гладна стачка в моя подкрепа, но това няма да прекрати моята.



Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. attila - Подбирай си Обкръжението от "Протестиращи" !!!
09.07.2018 07:57
Кольо

Подбирай си Обкръжението от "Протестиращи", Особенно тези които не Познаваш, или Малко Познаваш !

КУРВИТЕ от ДАНС и КОПЕЛЕТА от ГДБОП Със Сигурност ще се Опитат да Инфилтрират Компрометирани Лица, Които да те Омаскарят или Поставени Агенти, Които да ви Профилират и Доносничат за Плановете ви !

ДА СЕ ЗНАЕ !

Мирните Протести са Под Егидата на Копелетата от МВР и КУРВИТЕ от ДАНС !

Истинския БЪЛГАРИН не Излиза да Протестира ! Истинския БЪЛГАРИН Излиза да УБИВА-Комунисти, Милиционери и Техните ПОТОМСТВА !

Комуниста не е дошъл на Власт с Мирни Протести и Демократични Избори , той дойде с Оръжие, Преврат и Руски Танкове и може да се свали само и единствено с Българско Оръжие и Кървава Революция.

Първо се Атакуват Партийни Централи-Бардаци и Милиционерски Участъци-Курварници, там е ЗЛОТО!

Всички Партии в Задунайската Кочина са Продукт на Майката КУРВА-БКП и Бащата ПЕДЕРАСТ-ДС, така че Която и да Атакувате няма да Сгрешите.

БЪЛГАРИ ПОМНЕТЕ:

КОЙ Е КОМУНИСТ, ТОЙ НЕ Е ЧОВЕК!

КОЙ Е МИЛИЦИОНЕР, ТОЙ Е ПОДЧОВЕК!

КОМУНИСТ И МИЛИЦИОНЕР СЕ УБИВА САМО СЕМЕЙНО, НЕ ПО ЕДИНИЧНО!

Руските Окупатори докараха 1944 година Комунистите и Милиционерите от селата с КАРУЦИ, ние Българите ще ги прибираме обратно с КАТАФАЛКИ.

Комуниста няма Майка и Баща, Род и Родина.

Комуниста е Интернационалист тоест Копеле и ражда Копелета.

Комунисти, Деца на Комунисти, Внуци на Комунисти-САМО ДО СТЕНАТА !

Милиционери, Деца на Милиционери, Внуци на Милиционери-САМО ПОД ЗЕМЯТА !

КАЗАХ !

w-w-w.b-u-l-g-a-r-y-a.g-a/c-o-m-m-u-n-i-s-m.h-t-m-l


цитирай
2. predatorkapredatorka - а, как върви дозн.разследване..
09.07.2018 08:07
с-у оня министър Н Московски/във връзка със смъртта на детето му
не съм чела нещо ново скоро..
питам и аз,нали около него се въртят най-мръсни далавери..и схеми за 100 ици милиони..
а, това е ..ново, кольо...

www-bg/archives/author/gdboec

цитирай
3. valdor1356 - Обичам те, Кольо! А Юлия е скофра.
09.07.2018 08:44
Обичам те, Кольо!
А Юлия е скофра.
цитирай
4. apostapostoloff - Не обръщай внимание на неокомунягата Волгин,
09.07.2018 08:48
който смята, че страдаш от тежка форма на идиотия.
цитирай
5. predatorkapredatorka - 3. valdor1356 ...
09.07.2018 09:16
и аз те оби4ам, поли..
а сега..от сините хапченца, КСАНАКС, познах ли?
цитирай
6. noveli - Към слепите
09.07.2018 09:31
За два дни Босия е качил десет килограма!!!! :))))))

http://mejdu-redovete/%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D1%82-%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%B4-%D0%B4%D0%B2%D0%B0-%D0%B4%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%87%D0%B8%D0%B2%D0%BA%D0%B0-%D0%B1%D0%BE%D1%81%D0%B8%D1%8F-%D0%B5-%D0%BA%D0%B0%D1%87/
цитирай
7. predatorkapredatorka - !!??6. noveli - Към слепите 09:31 За два дни Босия е качил десет килограма!!!! :))))))
09.07.2018 09:41
а бе...утке...
и ние имаме ФБ на село..
не само..в ямболя имате..
ама дрта досада..
цитирай
8. lik - Спокойно! Босия с ПЪЛНА сигурност ...
09.07.2018 09:56
Спокойно! Босия с ПЪЛНА сигурност НЯМА да умре ПОНЕ от глад и гладуване. Иначе си е смъртничък като всеки от нас, разбира се. А как ще излезе от положението, което сам е създал, това си е лично негова работа. Държавата е длъжна да осигури постоянно присъствие на официален медицински екип /а не приятели лекари да преглеждат по улиците.../, след като Босия застава на ПУБЛИЧНО място. Длъжна е НЕ защото Босия е специален скъпоценен гражданин, а защото както той лично, така и заинтересовани лица и групи биха ОБВИНИЛИ държавата, че не е направила всичко за съхраняване на неговия живот и здраве. Нищо друго, освен квалифицирана медицинска помощ, държавата не е длъжна да прави за Босия и не трябва да прави друго.
цитирай
9. noveli - Редакторке
09.07.2018 10:19
Не показвай, че си по-тъпа от много изтъпен трион. Не съм от Ямбол, кукло, писах ти вече. Може да ме намериш във ФБ - Noveli Zareva. Ако имаше малко сиво, сама щеше да се сетиш да го направиш. Не знам дали тук може да се блокира, но определено си за изолатор. Много съм алергична към тъповати хора, без извинение.
цитирай
10. predatorkapredatorka - ти ли..ти миришеш още повече, психокуку..
09.07.2018 10:33

надали, ще се объркам....maybe...
а ,който му е алергично, да се изолира..
аз имам железен имунитет..

София,Квартал “Павлово”, ул. “Вихрен”17, бл.45, ет.4 тел.08788947…

ето линк към снимки: http://www.psychodrama-bg/wp-content/gallery/miscellaneous/tc_training05_big.jpg

Новели друг път не се крий…от мен никой не се е скрил!!!!!!!!!!!!
цитирай
11. predatorkapredatorka - сорри...още по-лошо излезе...дрътоффелло продажна..
09.07.2018 10:35

Коментатор на АФЕРА е разкрил самоличността на „Новели Зарева”, никнейм, с който в АФЕРА се подвизава лице, което като дневален дежурно, под всяка публикация, яростно храчи срещу сайта, Веселина Томова и срещу всички, които не любят страстно Борисов, Цветанов и Групировката им. Ето и коментара на Georgi Gotsov:
цитирай
12. noveli - Редакторке
09.07.2018 10:45
Не съм простакеса, но да ти кажа, колкото това в Афера е вярно, толкова пари да имаш в джоба си. Гарантирам ти, че ще стигнеш до варелите за боклук.
Нямам идоли и кумири, към всяка ситуация подхождам различно, кукмицине! Имам нюх за имитацията и лъжата.
И още нещо: русофил съм, не понасям фалшивите антикомунисти и протестъри!
Искам промяна на конституцията и НК, искам да няма вицепрезидент и много харесвам Мая Манолова, Деси Радева и Валери Симеонов. Харесвам и Томислав Дончев и съпругата му. Не искам еврото.
Не знам дали имаш такъв капацитет, за да ме форматираш. Чиба!
цитирай
13. predatorkapredatorka - кой ти каза, че не си ..простакела, ми то си личи,сама се форматираш..
09.07.2018 10:51
Психотерапевтката“ е за психотерапия!Толкова простотия и злоба се „изсипа“ от тази жена!Кой им „дава“ дипломи на такива хора!Вместо да ги освидетелстват,те ги дипломират!Ужас!“

Грешите уважаема.
Какви дипломи?
Тези дипломи и титли се дават срещу заплащане за определени курсове!
Няма такива специалности във висшите учебни заведения.

този блог не е твой,нали..
чиба си ти..и още гладна чобанка..
Не чакам „пари“ от мутри и престъпници..
аз съм действащо мед. лице, ако питаш сериозно.
и раздавам Илачите, а не..листовки за Психодрами..
чаоо..лел4е..айде на кръжока при..лудите..
цитирай
14. noveli - Редакторке хахава!
09.07.2018 11:03
Не се занимавам с психология, а с изкуство. Написах ти на разбираем език, че това не се отнася за мен. Но след като ти харесва да се отнася за мен, трябва да знаеш, че въпросната психоложка е вероятно на не повече от 30 години. Така че дъртофелница ще казваш на майка си.
цитирай
15. noveli - Редакторке
09.07.2018 11:05
Съвсем добронамерено те съветвам да престанеш, ако не си съгласна с коментарите ми по същество, опонирай по същество. Не се дръж като отчаяна домакиня, зарязана от мъжа си в кухнята до коритото с пране.
Иначе много ще страдаш, довери ми се ;)
цитирай
16. predatorkapredatorka - мадам ново-кукувели..
09.07.2018 11:17
изглежда, твоите Психодрами не ти помагат особено..
имам и друга идея, безплатна..
при доктора, и хапченца за твоята..масирана ФБ ХиперАктивна депресия..
нали си „изкуствовъдка“ довери ми се,аз работя с прагматични средства, Нова Германска Медицина/ако си чувала..
доказано..
цитирай
17. noveli - РедакторЕ
09.07.2018 11:39
Голям БОЕЦ си, признах тъ! От Варненско все сте такива:)))))))))))))))))))))))))) Очаквам те да ми се явиш във Фейса ,чакам тъ! :)))))))))))))))))))))
цитирай
18. leonleonovpomm2 - Леле на какво сте направили пост...
09.07.2018 13:02
Леле на какво сте направили постинга.
Юлия, защо не се дърлите на друго място?
цитирай
19. nedovolen - Мдаа, с тези пререкания кой по по най ...
09.07.2018 13:44
Мдаа, с тези пререкания кой по по най правят Босия да се чете по-малко.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11735353
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031