Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.08.2018 18:31 - АМЕРИКА НИ Е ПО-ЦЕНЕН СЪЮЗНИК ОТ РУСИЯ ПОНЕЖЕ БЪЛГАРИНЪТ ЗА ДОБЪР ПРИЯТЕЛ СТАВА,НО СЛУГА И РОБ НА НИКОГО НЕ СТАВА
Автор: bojil Категория: Политика   
Прочетен: 2946 Коментари: 16 Гласове:
23

Последна промяна: 06.08.2018 16:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
АМЕРИКА НИ Е ПО-ЦЕНЕН СЪЮЗНИК ОТ РУСИЯ ПОНЕЖЕ БЪЛГАРИНЪТ ЗА ДОБЪР ПРИЯТЕЛ СТАВА,НО СЛУГА И РОБ НА НИКОГО НЕ СТАВА


   Америка за нас е по-важен и по-ценен съюзник от Русия,да не говорим за Съветския съюз. Това се дължи на простия факт,че нашата народопсихология може да направи от Българина добър приятел на всеки верен съюзник,но не може да го превърне в ничий слуга или роб.

  Българинът винаги е бил по-свободолюбив от другите народи- затова си е патил много повече от тях. Дори днес той презира всички пълзачески народи като сърби, гърци, турци, комунисти (в т.ч. русофили) и македонисти,които се продават на чужденците за облаги и постове,понеже е свикнал никому да не слугува. Затова Америка е по-важен и по-ценен съюзник за нас от руснаците- тя иска само да й бъдем приятели,а това Българинът го умее най-добре. Русия обаче иска да й бъдем слуги или роби,а същото искат Сърбия и Турция- затова те не могат да бъдат наши съюзници,понеже не търсят у нас приятеля-съюник а роба-пълзач,какъвто Българинът никога не става! С това те не пасват на нашата народопсихология и веднага се превръщат в сили,с които можем да бъдем само добри врагове,но не и добри приятели!

  На Българинът 100 години се вменяваше "робска" психика но ние доказахме че психиката ни не е робска,понеже избрахме да бъдем равни със свободните- не с мужишката ориенталщина и с ислямското покорство на невежите. Българинът винаги е избирал свободата,когато е можел да избира- за разлика от него повечето сърби,турци,комунорусофили и македонисти най-често избират руско-турския ярем,понеже са свикнали да ходят в пълзящо положение (да не казвам в какво друго),и с векове няма да могат да отвикнат.

                  image

  Над 90% от днешните комунисти и русофили не са Българи,защото са еничари т.е. някогашни хора,от които България има само вреда. Такива елементи си продават рода и родината заради интернационала и Русията,след което всичките им свестни роднини се отричат от тях и ги заплюват! После тези престъпници продължават да живуркат сред народа,но вече не са част от него а някаква изолирана мафия която по всяко време може да го предаде или окраде,за да угоди на своя господар. Нашия народ обаче няма друг господар освен Бога и освен онзи,който ще го обедини и поведе срещу силите на мрака,за да бъде прекършен гръбнака на злото и да възтържествуват правдата и доброто!

  В такъв смисъл нашата психология е по-близка до онази на американците отколкото до тази на руснаците,които са склонни да се превиват пред всеки за да се доберат до чуждото а ние не се поколебаваме да губим от своето,за да опазим нашата независимост!

  Съюзът с Америка е полезен за България,понеже ще я предпази от нова съветска инвазия и от онази национална дезинтеграция,която й бе приготвила Сталинска Русия след 1944 г. Днес дезинтеграцията у нас продължава да тече,понеже Русия подкрепя нашите врагове (турци,македонисти,гейско-ромски организации и пр.),но краят на този анти-Български процес се вижда: НАТО,ЕС и дори Израел няма позволят България да се разпадне на онези фалшиви "нации",които ни бе приготвило грузинското гангстерче Сталин!

  Осъзналият вредата от неприятелска намеса в нашите работи Българин може да бъде добър приятел на американците,които го ценят и играят почтено с него но никога няма да стане роб на Русия или Турция а на всеки коварен опит отново да го поробят,ограбят или помакедончат ще отговори с онова отмъщение,което те отдавна са заслужили!

  Америка е далече но е силна,а Русия и Турция са близо и постоянно ни заплашват,застрашават или рекетират. САЩ за разлика от тях никога не са ни заплашвали,рекетирали,поробвали или окупирали,не са подменяли Българския народ с измислен "македонски",не са крали нашата култура и Кирилица,не са обявявали Българите за турци и татари! Америка не иска от нас да й бъдем слуги или роби,нито да я смятаме за "солнцето и воздуха"- тя иска да бъдем приятели,същото което искаме и ние! Затова за нас далеч по-изгоден е съюзът с Америка: тя ще ни освободи от руските окови,които ни сложи Червената армия през 1944 г.,ще позволи да намерим изгубената след 1944 г. национална идентичност,да получим истинска независимост каквато след 1944 г. нямаме,да преодолеем демографския срив,да преборим икономическата криза от перманентните руски грабежи и да възродим България такава,каквато нашите възрожденски деди искаха да видят!



Гласувай:
24


Вълнообразно


1. getmans1 - ОБРАЗНО КАЗАНО, В МОМЕНТА БЪЛГАРИЯ ...
04.08.2018 23:15
ОБРАЗНО КАЗАНО, В МОМЕНТА БЪЛГАРИЯ РАЗДАВА УСМИВКИ И БЛАГОПОЖЕЛАНИЯ НА ЛЯВО И НА ДЯСНО КЪМ СЪСЕДИТЕ. нЕ ЗЛОСТЛОВИ, НЕ СИПЕ КЛЕТВИ И НЕ РАЗМАХВА ПРЪСТ, И ТОВА ПРАВИ ВПЕЧАТЛЕНИЕ.

САМОНАТРАПИЛИЯТ НИ СЕ ОТ СТО И КУСУР ГОДИНИ „ГОЛЯМ БРАТ„ НАПРАВО Е БЕСЕН И Е ЗАДЕЙСТВАЛ ВСИЧКИТЕ СИ „КОЛОНИ“.

ИЗВИНЯВАЙ, ЧЕ ПИША ТАКА НО ИМАМ ПРОБЛЕМ С КЛАВИТУРАТА.
цитирай
2. bojil - ОБРАЗНО КАЗАНО, В МОМЕНТА БЪЛГАРИЯ ...
04.08.2018 23:26
getmans1 написа:
ОБРАЗНО КАЗАНО, В МОМЕНТА БЪЛГАРИЯ РАЗДАВА УСМИВКИ И БЛАГОПОЖЕЛАНИЯ НА ЛЯВО И НА ДЯСНО КЪМ СЪСЕДИТЕ. нЕ ЗЛОСТЛОВИ, НЕ СИПЕ КЛЕТВИ И НЕ РАЗМАХВА ПРЪСТ, И ТОВА ПРАВИ ВПЕЧАТЛЕНИЕ.

САМОНАТРАПИЛИЯТ НИ СЕ ОТ СТО И КУСУР ГОДИНИ „ГОЛЯМ БРАТ„ НАПРАВО Е БЕСЕН И Е ЗАДЕЙСТВАЛ ВСИЧКИТЕ СИ „КОЛОНИ“.

ИЗВИНЯВАЙ, ЧЕ ПИША ТАКА НО ИМАМ ПРОБЛЕМ С КЛАВИТУРАТА.

Големия мечок е бесен винаги,когато му отмъкнеш плячката и пиячката от устата,а достатъчно голям куршум за него още не е измислен...
цитирай
3. nkf - Наистина, това с "робската ...
05.08.2018 15:12
Наистина, това с "робската психика" е една злостна клевета срещу България и Българите. Всъщност такова нещо като "робска психика" е пълен нон-сенс, а още по-голям нон-сенс е да се прилага спрямо Българи. По скоро нещо като "робска психика", доколкото изобщо има такова нещо, може да се търси при съвсем други народи, но тук в България и на Балканите като цяло, няма как. Със САЩ е добре да имаме съюзнически отношения, но не бива все пак да забравяме, че те са тези, които ни подариха на сталин.
цитирай
4. bojo12345 - Мисля, че всички имат своите интереси, за да поддържат отношения с нас.
05.08.2018 19:41
Важното е да не се самозабравяме и да бъдем себе си - както казваш. Това значи никого да не обиждаме, но и да не сервилничим и да не позволяваме нас да смятат за роби и треторазредни европейци - пазачи на граници. Има още много да се желае за политиката ни със съседите и другите държави.
цитирай
5. bojil - Наистина, това с "робската ...
05.08.2018 21:05
nkf написа:
Наистина, това с "робската психика" е една злостна клевета срещу България и Българите. Всъщност такова нещо като "робска психика" е пълен нон-сенс, а още по-голям нон-сенс е да се прилага спрямо Българи. По скоро нещо като "робска психика", доколкото изобщо има такова нещо, може да се търси при съвсем други народи, но тук в България и на Балканите като цяло, няма как. Със САЩ е добре да имаме съюзнически отношения, но не бива все пак да забравяме, че те са тези, които ни подариха на сталин.

Много се дразня когато някоя заблудена овчица ни сложи наред с народите,у които наистина можеш да забележиш прояви на робска психика и се възмущавам от сърце!
цитирай
6. bojil - Важното е да не се самозабравяме и да ...
05.08.2018 21:07
bojo12345 написа:
Важното е да не се самозабравяме и да бъдем себе си - както казваш. Това значи никого да не обиждаме, но и да не сервилничим и да не позволяваме нас да смятат за роби и треторазредни европейци - пазачи на граници. Има още много да се желае за политиката ни със съседите и другите държави.

Съгласен съм,че не е нужно никого да обиждаме а трябва по всяко време да пазим своето достойнство,като го защитаваме от нечестиви посегателства.
цитирай
7. getmans1 - . . . вИНАГИ ИМА „ЖЕРТВИ“ В ГОЛЕМИТЕ ...
05.08.2018 23:48
... вИНАГИ ИМА „ЖЕРТВИ“ В ГОЛЕМИТЕ ГЕОПОЛИТИЧЕСКИ ИГРИ А ВТОРАТА СВЕТОВНА Е ИМЕННО ТАКАВА, НО.
НО, БЪЛГАРИЯ ПОД ДАВЛЕНИЕТО НА СССР ОТКАЗВА „ПЛАНЪТ „МАРШАЛ“ ЗА БЪЛГАРИЯ И ТОВА КОРЕННО ПРОМЕНЯ НЕЩАТА.
И ОЩЕ, ДА НЕ СЕ ЗАБРАВЯ, ЧЕ ПЪРВО НИЕ СЕ САМОЗАГРАЖДАМЕ С БОДЛИВА ТЕЛ А ПОСЛЕ ТЕ НИ СПУСКАТ „ЖЕЛЯЗНАТА ЗАВЕСА“


nkf написа:
Наистина, това с "робската психика" е една злостна клевета срещу България и Българите. Всъщност такова нещо като "робска психика" е пълен нон-сенс, а още по-голям нон-сенс е да се прилага спрямо Българи. По скоро нещо като "робска психика", доколкото изобщо има такова нещо, може да се търси при съвсем други народи, но тук в България и на Балканите като цяло, няма как. Със САЩ е добре да имаме съюзнически отношения, но не бива все пак да забравяме, че те са тези, които ни подариха на сталин.

цитирай
8. bojil - . . . вИНАГИ ИМА „ЖЕРТВИ“ В ГОЛЕМИТЕ ...
06.08.2018 16:08
getmans1 написа:
... вИНАГИ ИМА „ЖЕРТВИ“ В ГОЛЕМИТЕ ГЕОПОЛИТИЧЕСКИ ИГРИ А ВТОРАТА СВЕТОВНА Е ИМЕННО ТАКАВА, НО.
НО, БЪЛГАРИЯ ПОД ДАВЛЕНИЕТО НА СССР ОТКАЗВА „ПЛАНЪТ „МАРШАЛ“ ЗА БЪЛГАРИЯ И ТОВА КОРЕННО ПРОМЕНЯ НЕЩАТА.
И ОЩЕ, ДА НЕ СЕ ЗАБРАВЯ, ЧЕ ПЪРВО НИЕ СЕ САМОЗАГРАЖДАМЕ С БОДЛИВА ТЕЛ А ПОСЛЕ ТЕ НИ СПУСКАТ „ЖЕЛЯЗНАТА ЗАВЕСА“


nkf написа:
Наистина, това с "робската психика" е една злостна клевета срещу България и Българите. Всъщност такова нещо като "робска психика" е пълен нон-сенс, а още по-голям нон-сенс е да се прилага спрямо Българи. По скоро нещо като "робска психика", доколкото изобщо има такова нещо, може да се търси при съвсем други народи, но тук в България и на Балканите като цяло, няма как. Със САЩ е добре да имаме съюзнически отношения, но не бива все пак да забравяме, че те са тези, които ни подариха на сталин.


Аз също не съм убеден,че Щатите носят цялата вина за нашето попадане във веригите на комунизма: по-скоро те не са имали избор и в своите споразумения със Сталин не са можели да прецизират всички детайли а тогавашна България,колко и да е неприятно да си го признаем,е била само един от тях. Аз пък знам друго: че Чърчил е договорил със Сталин сферите на влияние зад гърба на Щатите и ги е поставил пред свършен факт,а те не са можели точно на него да му нареждат- не и преди Англия да изгуби окончателно своята колониална империя.
цитирай
9. nkf - . . . вИНАГИ ИМА „ЖЕРТВИ“ В ГОЛЕМИТЕ ...
08.08.2018 17:36
getmans1 написа:
... вИНАГИ ИМА „ЖЕРТВИ“ В ГОЛЕМИТЕ ГЕОПОЛИТИЧЕСКИ ИГРИ А ВТОРАТА СВЕТОВНА Е ИМЕННО ТАКАВА, НО.
НО, БЪЛГАРИЯ ПОД ДАВЛЕНИЕТО НА СССР ОТКАЗВА „ПЛАНЪТ „МАРШАЛ“ ЗА БЪЛГАРИЯ И ТОВА КОРЕННО ПРОМЕНЯ НЕЩАТА.
И ОЩЕ, ДА НЕ СЕ ЗАБРАВЯ, ЧЕ ПЪРВО НИЕ СЕ САМОЗАГРАЖДАМЕ С БОДЛИВА ТЕЛ А ПОСЛЕ ТЕ НИ СПУСКАТ „ЖЕЛЯЗНАТА ЗАВЕСА“


nkf написа:
Наистина, това с "робската психика" е една злостна клевета срещу България и Българите. Всъщност такова нещо като "робска психика" е пълен нон-сенс, а още по-голям нон-сенс е да се прилага спрямо Българи. По скоро нещо като "робска психика", доколкото изобщо има такова нещо, може да се търси при съвсем други народи, но тук в България и на Балканите като цяло, няма как. Със САЩ е добре да имаме съюзнически отношения, но не бива все пак да забравяме, че те са тези, които ни подариха на сталин.


Някак си е "разбираемо", когато сме жертва на страстно любените от тукашните ултраси външни "приятели". За едните геноцидният режим на комунистите, пряко поддържан от сср е просто "така", "какво да се прави"; за другите - тебе в случая - циничното предателство, колаборация със сталин и спасяването на комунизма - подкрепата за разпросътраняването му по света - от олигархията в англия и особено америка е..."жертва", "колатерал демидж". Те американците хич не искали така да стане, ама - на, какво да се прави; пък и ние "сами като" сме се оградили с бодлива тел... Пък и като сме слушали ссср-то за "маршал", пък сме могли и да не послушаме, нали така? Ама - на ние тъй сме си комунисти и си слушаме ссср-то. Подобна позиция успокоява ли, м?
цитирай
10. nkf - . . . вИНАГИ ИМА „ЖЕРТВИ“ В ГОЛЕМИТЕ ...
08.08.2018 17:38
bojil написа:
getmans1 написа:
... вИНАГИ ИМА „ЖЕРТВИ“ В ГОЛЕМИТЕ ГЕОПОЛИТИЧЕСКИ ИГРИ А ВТОРАТА СВЕТОВНА Е ИМЕННО ТАКАВА, НО.
НО, БЪЛГАРИЯ ПОД ДАВЛЕНИЕТО НА СССР ОТКАЗВА „ПЛАНЪТ „МАРШАЛ“ ЗА БЪЛГАРИЯ И ТОВА КОРЕННО ПРОМЕНЯ НЕЩАТА.
И ОЩЕ, ДА НЕ СЕ ЗАБРАВЯ, ЧЕ ПЪРВО НИЕ СЕ САМОЗАГРАЖДАМЕ С БОДЛИВА ТЕЛ А ПОСЛЕ ТЕ НИ СПУСКАТ „ЖЕЛЯЗНАТА ЗАВЕСА“


nkf написа:
Наистина, това с "робската психика" е една злостна клевета срещу България и Българите. Всъщност такова нещо като "робска психика" е пълен нон-сенс, а още по-голям нон-сенс е да се прилага спрямо Българи. По скоро нещо като "робска психика", доколкото изобщо има такова нещо, може да се търси при съвсем други народи, но тук в България и на Балканите като цяло, няма как. Със САЩ е добре да имаме съюзнически отношения, но не бива все пак да забравяме, че те са тези, които ни подариха на сталин.


Аз също не съм убеден,че Щатите носят цялата вина за нашето попадане във веригите на комунизма: по-скоро те не са имали избор и в своите споразумения със Сталин не са можели да прецизират всички детайли а тогавашна България,колко и да е неприятно да си го признаем,е била само един от тях. Аз пък знам друго: че Чърчил е договорил със Сталин сферите на влияние зад гърба на Щатите и ги е поставил пред свършен факт,а те не са можели точно на него да му нареждат- не и преди Англия да изгуби окончателно своята колониална империя.

Намерил си "правилното" "обяснение", сега със спокойна съвест можеш да обявиш вечното, "чисто" и неподлежащо на съмнение "братство" от векове за векове между "малкото братче България" и великия брат отвъд атлантика. Да здраствует!
цитирай
11. bojil - . . . вИНАГИ ИМА „ЖЕРТВИ“ В ГОЛЕМИТЕ ...
09.08.2018 23:22
getmans1 написа:
... вИНАГИ ИМА „ЖЕРТВИ“ В ГОЛЕМИТЕ ГЕОПОЛИТИЧЕСКИ ИГРИ А ВТОРАТА СВЕТОВНА Е ИМЕННО ТАКАВА, НО.
НО, БЪЛГАРИЯ ПОД ДАВЛЕНИЕТО НА СССР ОТКАЗВА „ПЛАНЪТ „МАРШАЛ“ ЗА БЪЛГАРИЯ И ТОВА КОРЕННО ПРОМЕНЯ НЕЩАТА.
И ОЩЕ, ДА НЕ СЕ ЗАБРАВЯ, ЧЕ ПЪРВО НИЕ СЕ САМОЗАГРАЖДАМЕ С БОДЛИВА ТЕЛ А ПОСЛЕ ТЕ НИ СПУСКАТ „ЖЕЛЯЗНАТА ЗАВЕСА“


nkf написа:
Наистина, това с "робската психика" е една злостна клевета срещу България и Българите. Всъщност такова нещо като "робска психика" е пълен нон-сенс, а още по-голям нон-сенс е да се прилага спрямо Българи. По скоро нещо като "робска психика", доколкото изобщо има такова нещо, може да се търси при съвсем други народи, но тук в България и на Балканите като цяло, няма как. Със САЩ е добре да имаме съюзнически отношения, но не бива все пак да забравяме, че те са тези, които ни подариха на сталин.

На червените кривоглавци все нашия народ им е виновен,а getmans1 го имам за наш приятел и дори съмишленик.
цитирай
12. bojil - . . . вИНАГИ ИМА „ЖЕРТВИ“ В ГОЛЕМИТЕ ...
09.08.2018 23:26
nkf написа:
bojil написа:
getmans1 написа:
... вИНАГИ ИМА „ЖЕРТВИ“ В ГОЛЕМИТЕ ГЕОПОЛИТИЧЕСКИ ИГРИ А ВТОРАТА СВЕТОВНА Е ИМЕННО ТАКАВА, НО.
НО, БЪЛГАРИЯ ПОД ДАВЛЕНИЕТО НА СССР ОТКАЗВА „ПЛАНЪТ „МАРШАЛ“ ЗА БЪЛГАРИЯ И ТОВА КОРЕННО ПРОМЕНЯ НЕЩАТА.
И ОЩЕ, ДА НЕ СЕ ЗАБРАВЯ, ЧЕ ПЪРВО НИЕ СЕ САМОЗАГРАЖДАМЕ С БОДЛИВА ТЕЛ А ПОСЛЕ ТЕ НИ СПУСКАТ „ЖЕЛЯЗНАТА ЗАВЕСА“


nkf написа:
Наистина, това с "робската психика" е една злостна клевета срещу България и Българите. Всъщност такова нещо като "робска психика" е пълен нон-сенс, а още по-голям нон-сенс е да се прилага спрямо Българи. По скоро нещо като "робска психика", доколкото изобщо има такова нещо, може да се търси при съвсем други народи, но тук в България и на Балканите като цяло, няма как. Със САЩ е добре да имаме съюзнически отношения, но не бива все пак да забравяме, че те са тези, които ни подариха на сталин.


Аз също не съм убеден,че Щатите носят цялата вина за нашето попадане във веригите на комунизма: по-скоро те не са имали избор и в своите споразумения със Сталин не са можели да прецизират всички детайли а тогавашна България,колко и да е неприятно да си го признаем,е била само един от тях. Аз пък знам друго: че Чърчил е договорил със Сталин сферите на влияние зад гърба на Щатите и ги е поставил пред свършен факт,а те не са можели точно на него да му нареждат- не и преди Англия да изгуби окончателно своята колониална империя.

Намерил си "правилното" "обяснение", сега със спокойна съвест можеш да обявиш вечното, "чисто" и неподлежащо на съмнение "братство" от векове за векове между "малкото братче България" и великия брат отвъд атлантика. Да здраствует!

Това "от векове за векове" е твърде афифеста работа- никой не знае дали Щатите утре ще са велика сила,дали няма да бъдат разбити от вътрешни и външни врагове и т.н.
цитирай
13. batogo - !!!:))) Поздравления, приятелю!
10.08.2018 17:39
Колкото и да не се харесва мнението ти на някои псевдопатриоти, то съдържа истина и заслужава адмирации. Понеже съм се убедил в тези истини от самия живот, аз подкрепям виждането ти.
цитирай
14. bojil - Колкото и да не се харесва мнението ...
26.08.2018 11:37
batogo написа:
Колкото и да не се харесва мнението ти на някои псевдопатриоти, то съдържа истина и заслужава адмирации. Понеже съм се убедил в тези истини от самия живот, аз подкрепям виждането ти.

Благодаря и аз: Българинът винаги е предпочитал да се асоциира и сприятелява с културните цивилизовани народи- не с дивите тюрки,монголоиди и татари. Това се дължи несъмнено на неговите корени- кръвта вода не става,от Българина не можеш да направиш лесно тюрк,монголец или татарин,както постоянно се опитват от 150-200 години служителите на Руската империя и на руското посолство.
цитирай
15. ok3223 - НЕщо си се ...престарал ...ДОСТА ПО ИЗГЛУПЯЛ.
09.07.2020 20:39
bojil написа:
getmans1 написа:
ОБРАЗНО КАЗАНО, В МОМЕНТА БЪЛГАРИЯ РАЗДАВА УСМИВКИ И БЛАГОПОЖЕЛАНИЯ НА ЛЯВО И НА ДЯСНО КЪМ СЪСЕДИТЕ. нЕ ЗЛОСТЛОВИ, НЕ СИПЕ КЛЕТВИ И НЕ РАЗМАХВА ПРЪСТ, И ТОВА ПРАВИ ВПЕЧАТЛЕНИЕ.

САМОНАТРАПИЛИЯТ НИ СЕ ОТ СТО И КУСУР ГОДИНИ „ГОЛЯМ БРАТ„ НАПРАВО Е БЕСЕН И Е ЗАДЕЙСТВАЛ ВСИЧКИТЕ СИ „КОЛОНИ“.

ИЗВИНЯВАЙ, ЧЕ ПИША ТАКА НО ИМАМ ПРОБЛЕМ С КЛАВИТУРАТА.

Големия мечок е бесен винаги,когато му отмъкнеш плячката и пиячката от устата,а достатъчно голям куршум за него още не е измислен...


и то яяко... За Русията И МЕЧОКА ОЩЕ НЕ Е БИЛ ИЗМИСЛЕН, но у нас, за платената агентура на ЦЪРЪУ ОЛОВНИТЕ БОНБОНЧЕТА СА ГОТОВИ ЗА РАБОТА...
И КАТО ДОЙДЕ ВИДОВ ДЕН, А ТОЙ НАБЛИЖАВА, ВСЕКИ ЩЕ СИ ПОЛУЧИ ОТ ТЯХ СПОРЕД ЗАСЛУГИТЕ.
КУЛТУРНИТЕ НАРОДИ, ЕС, САЩ ,КАКВО ДОНЕСОХА НА БЪЛГАРИЯ?
Та ние днес сме една загиваща държава... Та те ни третират като колония от африкански модел, ако не и по-лошо.
Ние днес сме най- закъсалата и бедна държава в ЕС.
Според статистическите институти на ООН, И директора на статистическият институт към БАН академик Петър Иванов У НАС, В БЪЛГАРИЯ...
НА ВСЕКИ ЧАС УМИРАТ ПО 6 ЧОВЕКА.
ЗА 24 часа, на денонощие по 24 по 6 е равно на...
като често починалите БИЛИ 200 и над 200 умрели за 24часа...
НИЕ,БЪЛГАРИТЕ ДНЕС, БЪЛГАРИЯ, СМЕ ПЪРВИ ПО СМЪРТНОСТ В СВЕТА.
С НАЙ- ГОЛЯМА СМЪРТНОСТ ОТ 280-те държави, колкото са днес всичките държави в ЦЕЛИЯТ ДНЕШЕН СВЯТ... Държава с по голяма смъртност от нашата няма.
България днес е една умираща нация и пак според статистиката, ако не се прекрати тази агония на България, ... след 70-80 год,ЩЕ ИЗЧЕЗНЕМ КАТО НАРОД И ДЪРЖАВА.
А КОГАТО ДРУГАРУВАХМЕ С РУСИЯ НЕ БЯХМЕ ЛИ НАД 8,000,000???
цитирай
16. bojil - ОБРАЗНО КАЗАНО, В МОМЕНТА БЪЛГАРИЯ ...
10.07.2020 01:31
ok3223 написа:
bojil написа:
getmans1 написа:
ОБРАЗНО КАЗАНО, В МОМЕНТА БЪЛГАРИЯ РАЗДАВА УСМИВКИ И БЛАГОПОЖЕЛАНИЯ НА ЛЯВО И НА ДЯСНО КЪМ СЪСЕДИТЕ. нЕ ЗЛОСТЛОВИ, НЕ СИПЕ КЛЕТВИ И НЕ РАЗМАХВА ПРЪСТ, И ТОВА ПРАВИ ВПЕЧАТЛЕНИЕ.

САМОНАТРАПИЛИЯТ НИ СЕ ОТ СТО И КУСУР ГОДИНИ „ГОЛЯМ БРАТ„ НАПРАВО Е БЕСЕН И Е ЗАДЕЙСТВАЛ ВСИЧКИТЕ СИ „КОЛОНИ“.

ИЗВИНЯВАЙ, ЧЕ ПИША ТАКА НО ИМАМ ПРОБЛЕМ С КЛАВИТУРАТА.

Големия мечок е бесен винаги,когато му отмъкнеш плячката и пиячката от устата,а достатъчно голям куршум за него още не е измислен...


и то яяко... За Русията И МЕЧОКА ОЩЕ НЕ Е БИЛ ИЗМИСЛЕН, но у нас, за платената агентура на ЦЪРЪУ ОЛОВНИТЕ БОНБОНЧЕТА СА ГОТОВИ ЗА РАБОТА...
И КАТО ДОЙДЕ ВИДОВ ДЕН, А ТОЙ НАБЛИЖАВА, ВСЕКИ ЩЕ СИ ПОЛУЧИ ОТ ТЯХ СПОРЕД ЗАСЛУГИТЕ.
КУЛТУРНИТЕ НАРОДИ, ЕС, САЩ ,КАКВО ДОНЕСОХА НА БЪЛГАРИЯ?
Та ние днес сме една загиваща държава... Та те ни третират като колония от африкански модел, ако не и по-лошо.
Ние днес сме най- закъсалата и бедна държава в ЕС.
Според статистическите институти на ООН, И директора на статистическият институт към БАН академик Петър Иванов У НАС, В БЪЛГАРИЯ...
НА ВСЕКИ ЧАС УМИРАТ ПО 6 ЧОВЕКА.
ЗА 24 часа, на денонощие по 24 по 6 е равно на...
като често починалите БИЛИ 200 и над 200 умрели за 24часа...
НИЕ,БЪЛГАРИТЕ ДНЕС, БЪЛГАРИЯ, СМЕ ПЪРВИ ПО СМЪРТНОСТ В СВЕТА.
С НАЙ- ГОЛЯМА СМЪРТНОСТ ОТ 280-те държави, колкото са днес всичките държави в ЦЕЛИЯТ ДНЕШЕН СВЯТ... Държава с по голяма смъртност от нашата няма.
България днес е една умираща нация и пак според статистиката, ако не се прекрати тази агония на България, ... след 70-80 год,ЩЕ ИЗЧЕЗНЕМ КАТО НАРОД И ДЪРЖАВА.
А КОГАТО ДРУГАРУВАХМЕ С РУСИЯ НЕ БЯХМЕ ЛИ НАД 8,000,000???

Какво има бре цигане- ти с джепането на махлата ли ни плашиш,с фалшива червена статистика ни будалкаш??!! Още в онова време България е била под 8 млн.- ти ако вярваш на думите на онези червени измамници,аз въобще не им вярвам! За какво "другаруване" говориш малоумник,та я се погледни- 8 млн. агнета и овце другарували с 300 млн. вълци и един от тях ми се хвали,но за овцете равносметката е ясна!... От стари хора знам- червените кретени винаги са готови за идиотщини,за хубави неща не са готови и от тяхната идиотия България е на това дередже!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bojil
Категория: Политика
Прочетен: 1773018
Постинги: 292
Коментари: 5326
Гласове: 64251
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Интересен комплект от финансови съвети
2. Русия искала да провали Илинденското въстание
3. Няма "славянска" азбука- има Българска
4. Как бе посърбен Българския град Пирот
5. Съвецки грабежи в България до 1947 г.
6. Коронавирусите не са нови за човека
7. Русия помагала на турците в арменския геноцид и карала султана да окупира половин България
8. Ботев за истинския лик на сърбите и "румънците"
9. Българските контрачети през Втората световна война
10. 6-те ястребинчета убити от шумкари,за да не ги издадат
11. Руският фокус с македонския заек
12. Какво е направила Русия за България
13. Царска Русия забранявала украинския език,няма общо с Кирил и Методий
14. Уранови находища в България
15. Насраните руски орли - велики стихове
16. Фалшивата ни история е резултат от руската хибридна война срещу нас
17. Москва се е подписала под договор, изрично позволяващ разширяване на НАТО
18. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу България
19. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу народа ни
20. Русия умишлено оставяла хората си да измират от глад,за да краде подаяния от Запада