Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2018 14:11 - В БЪЛГАРИЯ ИМА САМО ДВЕ МЕДИИ,КОИТО ХАРЕСВАТ ИСТИНАТА ЗА КОМУНИЗМА – САМО ТЕ НЕ ИЗЛЪЧВАТ ТУРСКИ СЕРИАЛИ
Автор: bojil Категория: Политика   
Прочетен: 12135 Коментари: 65 Гласове:
32

Последна промяна: 29.09.2018 14:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
В БЪЛГАРИЯ ИМА САМО ДВЕ МЕДИИ,КОИТО ХАРЕСВАТ ИСТИНАТА ЗА КОМУНИЗМА – САМО ТЕ НЕ ИЗЛЪЧВАТ ТУРСКИ СЕРИАЛИ


  Медиите в България са собственост на руснаци и русофили,понеже 99% от тях мразят истината за комунизма и системно я заобикалят. Те са купени с руски пари от сина на кримска циганка Телян Беевски,затова у нас няма свобода на словото. "Лъвския пай" от журналистите е назначен на работа от тях,затова те не отразяват своето мнение или това на народа,а мнението на своите руски и "русофилски" работодатели.

               image

  Между многото "наши" телевизии има само две,които харесват истината за комунизма- БНТ и ТВ "Европа". За БНТ обаче нещата са много относителни- там истината се казва само тогава,когато начело на властта е някоя партия,неподчинена на руснаците- във всички други случаи,както бе до 2014 г. БНТ действа както другите телевизии и тогава у нас остава само една истински свободна медия- ТВ "Европа". Проверката показа че само тези две телевизии не излъчват турски сериали,което не може да е случайно: с турските сериали Русия опитва да разложи нашето общество и да сломи неговите съпротивителни сили срещу готвената от Турция нова инвазия срещу България,която рано или късно ще се случи след 70-годишното отслабване и изоставане,което комунизмът причини на страната между 1944-2014 г.

  Защо Русия иска да има нова окупация на България от турците? Причините за това са няколко и всичките са полезни за руските интереси:

1. Турска окупация на България при условията за съществуване,създадени в Кемалова Турция след 1923 г. ще доведе до катастрофално намаляване броя на Българското население и заместването му с турско и циганско- кауза,за която Русия от XVI век работи.

2. Нова турска окупация ще създаде условия за увеличаване броя на русофилите в България.

3. Нова турска окупация ще увеличи броя на Българите,склонни да сътрудничат на Русия в борбата й срещу НАТО както и броя на готовите да продадат България на руснаците под предлог,че така я отървават "завинаги" от турците.

4. Нова турска окупация би намалила в огромна степен броя на патриотите,които биха се съпротивили на "доброволното" съединяване на страната ни с Русия,за което мечтаят "русофилите". После вината за "прочистването" на България от патриоти ще бъде хвърлена на трурците,а паметта на тия патриоти ще бъде тачена демагогски и те ще бъдат представяни на поколенията като борци за Българо-руско "съединение"- не като борци за независима България!

5. Нова турска инвазия срещу България ще даде повод на руснаците да вкарат войски в страната под предлог че я "спасяват",а после с "99-процентов" референдум да акексират нашите земи до Стара планина с основната идея да има обща руско-сръбска граница по р. Искър,понеже Сърбия ще бъде привикана да им "помогне" в последния решаващ момент.

  Руските медии в България са част от неоколониалната политика на Москва а тя е насочена срещу всички страни,в които е имало руско "присъствие" през последните 150 години. Те включват най-четените вестници и най-гледаните телевизии у нас,с изключение само на двете споменати по-горе. "Нашите" руски медии работят подло но неотменно срещу нашия народ и не харесват истината за очернящия "братушките" комунизъм-присвоизъм,но за сметка на това много харесват турски сериали и постоянно ни ги пробутват,без да са правили предварителен референдум иска ли ги народът или не.
     image
  В турските сериали играят разбира се най-угледните турци- там няма снимки на изродите,които ще се нахвърлят на народа ни ако той им попадне в ръцете! Телевизиите които ги пускат никога няма да поканят Антон Тодоров да покаже на "техните" зрители оцелелите исторически документи,доказващи престъпленията на червения режим по простата причина,че руските им собственици не могат да си вкарат такъв глупашки автогол. Те обаче държат Българската журналистика в ръцете си и оставят без работа всеки журналист,който опита да напише "нератифицирани" от руската цензура истини за ситуацията в България и по света!

          image

  Наивните русофили опитващи да ни убедят,че Русия не искала турска окупация на България не разполагат с никакви аргументи,които да докажат голословните им твърдения. Това е така,понеже Русия иска такава окупация и то много,затова полага усилия да намалява нашето население колкото се може повече и да го замества с циганско,като противопоставя своите партии БСП и ДПС на всички полезни за България закони,които могат да решат ефективно нашия демографски проблем!



Гласувай:
34


Вълнообразно


1. radostinalassa - Русия не иска турска окупация
29.09.2018 14:17
Как можа да го напишеш само. Ние сме останали 8.5 % от населението на света. И намаляваме все повече, в сравнение с другите раси.
цитирай
2. apostapostoloff - В България има много идиоти, но
29.09.2018 14:33
нито един Достоевски.
цитирай
3. bojil - (Русия не иска турска окупация)
29.09.2018 14:37
radostinalassa написа:
Как можа да го напишеш само. Ние сме останали 8.5 % от населението на света. И намаляваме все повече, в сравнение с другите раси.

Напротив- иска я и то много,затова полага усилия да намалява нашето население колкото се може повече и да го замества с циганско,като противопоставя своите партии БСП и ДПС на всички полезни за България закони,които могат да решат ефективно нашия демографски проблем!
цитирай
4. bojil - (В България има много ****)
29.09.2018 14:47
apostapostoloff написа:
нито един Достоевски.

Не вярвай,че Достоевски е коренно различен от своите идиоти- той не е могъл да избяга от средата си и от руснак да стане китаец или пигмеин! А той пише в книгите си за руски идиоти- не за Български но ти го казвам за в случай,че не си го забелязал. Руските идиоти според него били в пъти по-големи идиоти от Българските- затова е посветил книгата си на тях а не на нашите!
цитирай
5. radostinalassa - Ти нямаш глобален поглед към света
29.09.2018 15:31
Дали съм ти го казвала. Трябва да почна от адамитите да ти обяснявам.
цитирай
6. radostinalassa - Пусни и другите лольовци и ...
29.09.2018 16:27
ще си същият като тях. Няма смисъл във вашите постинги.
цитирай
7. bojil - Дали съм ти го ...
29.09.2018 16:51
radostinalassa написа:
Дали съм ти го казвала. Трябва да почна от адамитите да ти обяснявам.

Нямам против- обяснявай,при мен има свобода на благоприличното слово за разлика от руските медии.
цитирай
8. bojil - ще си същият като тях. Няма смисъл ...
29.09.2018 16:53
radostinalassa написа:
ще си същият като тях. Няма смисъл във вашите постинги.

Ами смисълът е точно този- да се изземат Българските медии от ръцете на руските им шефове и да се дадат в ръцете на Българи,които няма да лъжат България и да дезинформират народа й.
цитирай
9. radostinalassa - Критиката ми е в тази насока
29.09.2018 17:09
Защо да са руските, като всички знаем , че ни командват янките. Те са превърнали и Русия в колония. По - точно англичаните. Все пак сме родствени народи с русите, а не със саксите. Обясни ми това.
цитирай
10. radostinalassa - И как Русия командва нашите СМИ
29.09.2018 18:27
след като нашите политици като Плевнелиев ни скарваха с нея ? С магическа пръчка ли ?
цитирай
11. bojil - (И как Русия командва нашите СМИ)
29.09.2018 20:00
radostinalassa написа:
след като нашите политици като Плевнелиев ни скарваха с нея ? С магическа пръчка ли ?

Въпросът ти е добър,но не обяснява защо "нашите" медии цензурират истината за комунизма и са на последните места по свобода на словото в Европа. Това не може да се обясни с ролята на "Българския" фактор понеже парите,послужили за изкупуването на почти всички медии в България от "собственик" като Телян Беевски не са Български а не са и американски,още по-малко пък са турски.
цитирай
12. bojil - Защо да са руските, като ...
29.09.2018 20:03
radostinalassa написа:
Защо да са руските, като всички знаем , че ни командват янките. Те са превърнали и Русия в колония. По - точно англичаните. Все пак сме родствени народи с русите, а не със саксите. Обясни ми това.

За янките може да имаш право,но за англичаните не съм съгласен- те са Господин Никой пред Америка,свършено е с "бойната им слава" най-вероятно завинаги.
цитирай
13. radostinalassa - Току що слушах, че саксите имат най - много ..
29.09.2018 21:18
транснационални компании.Те са имали доста колонии и в Америка.
Парите за медиите и образованието са на Сорос. И за адвокатите по правата на човека.
цитирай
14. schumpov - Русия не може да направи нищо без ...
30.09.2018 08:29
Русия не може да направи нищо без активната помощ на българските комунисти. Припомни си словото на обединителя на нацията (според конституцията ) , руското мекере Румен Радев. Според него във войнишкото въстание един срещу друг се биели патриоти, но пропусна да спомене, че едните "патриоти" са подстрекавани от българските комунисти в услуга на руските комунисти
цитирай
15. dadide - ???
30.09.2018 10:02
radostinalassa написа:
... Все пак сме родствени народи с русите, а не със саксите. Обясни ми това.

Ето до какво води слушането и четенето на "нашите" медии! Българите НЯМАТ никакви родствени връзки с угро фините нарекли се "руси"!!!
цитирай
16. radostinalassa - До какво водят генетичните изследвания по - точно
30.09.2018 14:19
И това са американски изследвания. Невежеството е пагубно за нас.
цитирай
17. krumbelosvet - Да, всичко у нас е купено от русите
30.09.2018 14:25
Да, всичко у нас е купено от русите. Сорос също.
Колко трябва да е по-краен човек, за да му се привижда като русофилство РУСОФОБИЯТА на нашите медии?
цитирай
18. balar - Всъщност
30.09.2018 14:44
медиите ни са криптоеврейски.
цитирай
19. radostinalassa - На практика хаплогрупите не са толкова важни
30.09.2018 14:59
Те носят малък брой гени, свързани с мъжката полова хромозома. Много по - важна е системата за тъканна съвместимост. И точно тя показва истината за родството.
цитирай
20. get - Защо да са руските, като всички з...
30.09.2018 15:35
radostinalassa написа:
Защо да са руските, като всички знаем , че ни командват янките. Те са превърнали и Русия в колония. По - точно англичаните. Все пак сме родствени народи с русите, а не със саксите. Обясни ми това.


- ИМЕННО!
- С белоруси и украинци СМЕ РОДСТВЕНИ, защото са ЕВРОПЕЙСКИ НАРОДИ - но с угро-фините, известни до Петър Първи, като МОСКОВИТИ - НЕ СМЕ родствени!
- По този исорико-генеалогичен ПЪТ, сме родствени ДОРИ СЪС "САКСИТЕ" от провинция САКСОНИЯ-АНХАЛТ - отколкото С ПОЛЗВАЩИ ПРОИЗВОДНИЯТ ТЕХЕН ЕЗИК "англо-саксонски" ... от АЛБИОНА и АМЕРИКА!
... но това което обяснявам - ЗА РАДОСТИНА "ЛАСИ"(!) - са УМСТВЕНО НЕПОСТИЖМИ неща - ЗА ... ОСМИСЛЯНЕ :))) !?
цитирай
21. barin - Здравей, Божиле. С турските сер...
01.10.2018 14:58
Здравей, Божиле. С турските сериали вече прекаляват, както преди години с латиноамериканските. По принцип всяко нещо е хубаво, но трябва да бъде с мярка, за да не омръзва.
Поздрави!
цитирай
22. bojil - транснационални компании. Те са ...
01.10.2018 16:48
radostinalassa написа:
транснационални компании.Те са имали доста колонии и в Америка.
Парите за медиите и образованието са на Сорос. И за адвокатите по правата на човека.

В такъв случай Сорос е човек на руснаците!
цитирай
23. bojil - Русия не може да направи нищо без ...
01.10.2018 16:50
schumpov написа:
Русия не може да направи нищо без активната помощ на българските комунисти. Припомни си словото на обединителя на нацията (според конституцията ) , руското мекере Румен Радев. Според него във войнишкото въстание един срещу друг се биели патриоти, но пропусна да спомене, че едните "патриоти" са подстрекавани от българските комунисти в услуга на руските комунисти

Абсолютно прав си- руснаците никога нямаше да могат да ни наложат онова поробване,в което бяхме след 1944 г. ако не бяха русофилите да им помагат!
цитирай
24. bojil - . . . Все пак сме родствени народи с ...
01.10.2018 16:51
dadide написа:
radostinalassa написа:
... Все пак сме родствени народи с русите, а не със саксите. Обясни ми това.

Ето до какво води слушането и четенето на "нашите" медии! Българите НЯМАТ никакви родствени връзки с угро фините нарекли се "руси"!!!

Всеки случай ние сме много по-близки кръвни братя на украинците че и на сърбите,отколкото сме на руснаците.
цитирай
25. bojil - И това са американски изследвания. ...
01.10.2018 16:53
radostinalassa написа:
И това са американски изследвания. Невежеството е пагубно за нас.

Американски са понеже са измислени в Америка,но вече има и наши- проведени в България.
цитирай
26. bojil - Да, всичко у нас е купено от ...
01.10.2018 16:55
krumbelosvet написа:
Да, всичко у нас е купено от русите. Сорос също.
Колко трябва да е по-краен човек, за да му се привижда като русофилство РУСОФОБИЯТА на нашите медии?

Медиите ни не са русофобски,а крипторусофилски- затова на теб и на други им се струва,че са "против" Русия. Те обаче системно режат всички добри инициативи,опитващи да прославят който и да е неприятен на руснаците творец. Работят и за руските интереси- пробутват ни всички глупости,които помагат на Москва да ни охулва и да ни прави на джендъри и гейове,каквито до съветската окупация у нас почти никак не е имало!
цитирай
27. bojil - медиите ни са ...
01.10.2018 17:00
balar написа:
медиите ни са криптоеврейски.

Едно нещо за тях е сигурно- медиите ни са крипторусофилски. Другото е хипотеза на незапознати хора,мислещи че щом медиите ни не се късат от хвалби към Путин и промосковско подлизурство,значи са "русофобски". Ако това беше така обаче,защо техния собственик е човек на руснаците и те публикуват само полезни за руската антиевропейска пропаганда "новини"?
цитирай
28. bojil - Те носят малък брой гени, свързани с ...
01.10.2018 17:02
radostinalassa написа:
Те носят малък брой гени, свързани с мъжката полова хромозома. Много по - важна е системата за тъканна съвместимост. И точно тя показва истината за родството.

Приемаме- нека така да бъде.
цитирай
29. bojil - Защо да са руските, като всички з...
01.10.2018 17:04
get написа:
radostinalassa написа:
Защо да са руските, като всички знаем , че ни командват янките. Те са превърнали и Русия в колония. По - точно англичаните. Все пак сме родствени народи с русите, а не със саксите. Обясни ми това.


- ИМЕННО!
- С белоруси и украинци СМЕ РОДСТВЕНИ, защото са ЕВРОПЕЙСКИ НАРОДИ - но с угро-фините, известни до Петър Първи, като МОСКОВИТИ - НЕ СМЕ родствени!
- По този исорико-генеалогичен ПЪТ, сме родствени ДОРИ СЪС "САКСИТЕ" от провинция САКСОНИЯ-АНХАЛТ - отколкото С ПОЛЗВАЩИ ПРОИЗВОДНИЯТ ТЕХЕН ЕЗИК "англо-саксонски" ... от АЛБИОНА и АМЕРИКА!
... но това което обяснявам - ЗА РАДОСТИНА "ЛАСИ"(!) - са УМСТВЕНО НЕПОСТИЖМИ неща - ЗА ... ОСМИСЛЯНЕ :))) !?

Аз съм на същото мнение: най-близките ни кръвни братя са укранците и неориенталските народи от Балканския п-в,а навярно и беларусите.
цитирай
30. bojil - Здравей, ...
01.10.2018 17:06
barin написа:
Здравей, Божиле. С турските сериали вече прекаляват, както преди години с латиноамериканските. По принцип всяко нещо е хубаво, но трябва да бъде с мярка, за да не омръзва. Поздрави!

Благодаря- поздрав и за теб приятелю! Напълно прав си- всеки може да изтърпи 1-2 турски филма,че и 1-2 сериала но такова прекалено оливане,каквото у нас се прави може да стане само преднамерено!
цитирай
31. radostinalassa - А как ще обясниш, че Волжска България,..
01.10.2018 18:23
т.е. днешните казански татари, преименувани така от Ленин , откъдето е дошъл Аспарух са Р1а1, И което е много по - важно изследването за тъканната съвместимост на янките показва, че таталите не са родствени с нас ? Чакаме. Ако трябва ще го пусна отново.
цитирай
32. nedovolen - Не вярвам на нито една медия
02.10.2018 05:49
и институция. Босия ми предложи медиите да наричаме мЪдии:
"3. nedovolen - Прав е Босия. Аз за това телевизия не ...
26.09 06:32
Прав е Босия.
Аз за това телевизия не гледам, вестник не разгръщам /понякога, между редовете/, радио не слушам /само радио1- класическите хитове/, те ми казват колко съм добре.
На всяка гръмка новина по медиите действам обратно и досега не съм сбъркал.

Мед, медии...?
Едно говедо ако срещне цвете, ще го стъпче. Човек ако срещне, ще го откъсне.
Пчелата ще направи от него мед. И светеца и мъдреца не могат да правят мед. Могат само да го ядат. Кой е най-умния?
И каква е връзката с българските граждани журнаГлисти.


4. bosia - до недоволен
26.09 10:47
Светецът и мъдрецът ще направят кошер, за да защитят пчелата и никога няма да и вземат всичкия мед, за да може да изкара спокойно дългата зима и да има какво да яде и да си гледа птомството.При българските политици и журнаГлисти е обратното.
А ако не ти харесва, че мед и медии имат един корен, можем леко да ги променим.
Например, спокойно можем да казваме мЪдии,а не мЕдии.
Поне у нас това е по-точно."

Пренесох коментарите, без коментар.
:)))
цитирай
33. bojil - (А как ще обясниш, че Волжска България,..)
02.10.2018 11:05
radostinalassa написа:
т.е. днешните казански татари, преименувани така от Ленин , откъдето е дошъл Аспарух са Р1а1, И което е много по - важно изследването за тъканната съвместимост на янките показва, че таталите не са родствени с нас ? Чакаме. Ако трябва ще го пусна отново.

Както наши приятели и изследователи доказаха,огромните заблуди около Волжка България,които битуват у нас са създадени от Русия в полза на нейната деструктивна политика. Затова перифразирам написаното от теб,за да ме разбереш правилно какво всъщност си казала:

"А как ще обясниш че в Нова Англия, т.е. днешните американски индианци, преименувани на ИНДИАНЦИ от Колумб, откъдето са дошли крал Артур и първите английски крале генното изследване показва, че индианците не са родствени с днешните англичани?"

Ами няма как да са родствени Българите и татарите, затова ти правя ново перифразиране:

"А как ще обясниш че в Анатолийска Гърция, т.е. днешните анадолски турци, преименувани на ТУРЦИ от Ататюрк, откъдето са дошли дедите на древните гърци генното изследване показва, че туркомонголите не са родствени с днешните гърци?"
цитирай
34. bojil - и институция. Босия ми предложи ...
02.10.2018 11:12
nedovolen написа:
и институция. Босия ми предложи медиите да наричаме мЪдии:
"3. nedovolen - Прав е Босия. Аз за това телевизия не ...
26.09 06:32
Прав е Босия.
Аз за това телевизия не гледам, вестник не разгръщам /понякога, между редовете/, радио не слушам /само радио1- класическите хитове/, те ми казват колко съм добре.
На всяка гръмка новина по медиите действам обратно и досега не съм сбъркал.

Мед, медии...?
Едно говедо ако срещне цвете, ще го стъпче. Човек ако срещне, ще го откъсне.
Пчелата ще направи от него мед. И светеца и мъдреца не могат да правят мед. Могат само да го ядат. Кой е най-умния?
И каква е връзката с българските граждани журнаГлисти.


4. bosia - до недоволен
26.09 10:47
Светецът и мъдрецът ще направят кошер, за да защитят пчелата и никога няма да и вземат всичкия мед, за да може да изкара спокойно дългата зима и да има какво да яде и да си гледа птомството.При българските политици и журнаГлисти е обратното.
А ако не ти харесва, че мед и медии имат един корен, можем леко да ги променим.
Например, спокойно можем да казваме мЪдии,а не мЕдии.
Поне у нас това е по-точно."

Пренесох коментарите, без коментар.
:)))

Босия е напълно прав и много хубаво е отговорил- издига ми се в очите,досега просто не съм го познавал.
цитирай
35. get - @ 31. radostinalassa - А как ще обясниш, че ...!?
02.10.2018 11:47
radostinalassa написа:
т.е. днешните казански татари, преименувани така от Ленин , откъдето е дошъл Аспарух са Р1а1, И което е много по - важно изследването за тъканната съвместимост на янките показва, че таталите не са родствени с нас ? Чакаме. Ако трябва ще го пусна отново.


- Няма защо АЗ ДО ОБЯСНЯВАМ - след като е ОБЯСНЕНО ВЕЧЕ от така любимият ви Клесьов?
Цитат:
http://okknews/klesov-proishozhdenie-russkih-tatar-bashkir/
Анатолий Клесов - группа ученых во главе с Олегом и Еленой Балановскими изучали татар Евразии. Мы писали об этом материал, но реакция местных историков, этнологов Татарстана была негативной, текст собрал много комментариев. Вы согласны с выводом генетиков, что У крымских, сибирских и поволжских ТАТАР НЕТ ОБЩЕГО ПРЕДКА?
— Нет, НЕ СОГЛАСЕН. Я писал в «Вестнике Академии ДНК-генеалогии», почему так думаю. Для начала неправильна сама постановка вопроса, потому что у всех татар — и крымских, и астраханских, и касимовских, и сибирских, и мишарей, и других — набор родов. У них не может быть общего предка. Каждый род — свой общий предок.
И у русских, и у татар, — это R1a, R — это большой род, а у него есть подрод — R1, а там есть еще один подрод. Так вот ОН У РУССКИХ И ТАТАР РАЗНЫЙ. У них РАЗНЫЕ ИНДЕКСЫ.
У РУССКИХ в основном Z280, а у ТАТАР — Z93.
Они ПРОИЗОШЛИ ОТ ОДНОГО ОБЩЕГО ПРЕДКА, но Z280 — это одна линия, а Z93 — другая.
Они РАЗОШЛИСЬ ПРИМЕРНО 5 тысяч лет назад, задолго до тех времен, когда было иго.
Генетики, изучая мутации, выстраивают филогенетическое дерево — какая мутация когда произошла и какая веточка откуда пошла. Получается как дерево. Так вот ПЕТ ТЫСЯЧ ЛЕТ НАЗАД БЫЛ ОБЩИЙ ПРЕДОК и для Z280, и для Z93.
ВОТ ТОГДА РАЗОШЛИСЬ ЛИНИИ, КОТОРЫЕ СТАЛИ ДОМИНИРУЮЩИМИ У РУССКИХ И ТАТАР.

... С ДОПЪЛНЕНИЕТО - ЦИТАТ?

http://www-kazan/articles/tayny-tatarskogo-genoma-raskroem-soobshcha - ТАЙНЫ ТАТАРСКОГО ГЕНОМА / Айгуль ШАРАФИЕВА/2011
- Пока же на основе скудных данных татарский геном выглядит так: чуть больше, чем НА ТРЕТЬ, ТАТАРЫ - "АРИИ" (R1a), на ЧЕТВЕРТЬ - ФИННО-УГРЫ (N), на десятую часть принадлежат к роду J2. Столько же в татарской крови "африканской" гаплогруппы E, "древнеевропейской" I, "тюркской" R1b и совсем чуть-чуть "монголоидной" С и "крови индейцев" - Q.

ИЗВОД:
Очевидно е ... противоречивостта и колебливостта - ако стъпим ЕДИНСТВЕНО И САМО - НА ДАННИ, получени ЧРЕЗ ИЗСЛЕДВАНЕ НА ДНК на интересуващият ни НАРОД?
Защото НАРОДА - не е СБОР ОТ ХРОМОЗОМИ ... а нещо МНОГО ПО-СЛОЖНО И ВКЛЮЧВАЩО В СЕБЕ СИ ... ЕЗИК, КУЛТУРА материална и духовна и ред още фактори?
Предвид ТОВА СЛЕДВА ДА НАПРАВЯ историо-софската БЕЛЕЖКА - Че през ДЕВЕТНАДЕСЕТИ ВЕК - МОСКОВСКАТА ИМПЕРИЯ - ПРОЯВЯВА АПЕТИТИ КЪМ ЗАВЛАДЯВАНЕ НА ЗЕМИ НАСЕЛЕНИ ПРЕДИМНО СЪС "СЛАВЯНО"-езично НАСЕЛЕНИЕ?
- От това време датира СПЕКУЛАТИВНАТА ВЕРСИЯ-ТЕОРИЯ ... НА ИСТОРИЯ НА "РУСКИЯТ НАРОД" писана от Михаил Погодин - в която той ...?
Той "доказва" ЧЕ ИСТОРИЯТА НА ДЪРЖАВАТА "МОСКОВИТИЯ" - начева с генезиса НА ЕДИН "ТРИЕДИНЕН" - руско-"славянски" НАРОД(имал е в предвид БЕЛОРУСИ, КИЕВСКИ РУСИ и МОСКОВИТИ ?)!
- Като първоначално "ГИ НАСЕЛВА" в 11-12-ти векове по поречието на Днепър(отговарящо на Киевска Рус) а после "доказва" че са се "разелили" с което ... ЕДВА ЛИ НЕ още от 13-ти (ТРИНАДЕСЕТИ) ВЕК е възникнал "руският народ" - респективно и РУСКАТА ДЪРЖАВА ... предобраз на МОСКОВСКАТА ИМПЕРИЯ!
... в заключение и без да съм развил и на една-десета темата-проблем - Ще приключа казвайки?
- Тази ВЪЗПРИЕТА от ДЕВЕТНАДЕСЕТИ ВЕК ОТ ОФИЦИАЛНАТА ИМПЕРСКА история - "ТЕОРИЯ НА ПОГОДИН" - все още продължава ДА Е ОФИЦИАЛНА И ДО МОМЕНТА - в пост СЪВЕТСКО-ИМПЕРСКОТО образувание Руска федерация!

- А този, КОЙТО КАТО РАДОСТИНКА И ПОДОБНИТЕ Й - продължава ДА ПОВТАРЯ ТЕЗИ РУСКО-ИМПЕРСКИ (шитни!) - се явява СЪЗНАТЕЛЕН ПОТУРНАК-БЪЛГАРСКИ ... тъй като ПОВТАРЯЙКИ РУСКО-ИМПЕРСКИТЕ ЛЪЖИ - се явява ПРОВОДНИК НА РУСКАТА ЗАВОЕВАТЕЛНА ПОЛИТИКА - ТУК в ЮГО-ИЗТОЧНА ЕВРОПА!!!

п.п.
Ще е ПОЛЕЗНО ЗА ДОМОРАСЛИ "ГЕНЕТИЦИ" - като нашата дуняша-раша, Радостинка да изслуша ... и обърне най-вече ВНИМАНИЕ?
КАКВО КАЗВА в 35-та до 37-ма минути В ЛЕКЦИЯТА си, директора на Институт по обща генетика с името на Н.И. Вавилова РАН - доктора и професор Николай Казимирович Янковски
- Вот на етот адрес в ю-туб:
https://www.youtube.com/watch?v=_S44kUJJb7E&feature=youtu.be&t=33m25s

... та накрая ще завърша с кавърверсия на една руска "молитва"?
Спаси Господь от бури и потопа
А так же от а-к-т-и-в-н-о-с-т-и ХОЛОПА(!)...
Спаси от несвободы и оков
и от мерзавци - като българо-съветските ПОДЛОГИ.
цитирай
36. radostinalassa - Не те разбирам
02.10.2018 16:46
Какво общо могат да имат индианците и англичаните.
И какво разбираш под туркомонголи. Доколкото знам днешните гърци са семити.
цитирай
37. stih - Тъжни констатации...
02.10.2018 18:57
Прочетох и се замислих...

" Руските медии в България са част от неоколониалната политика на Москва а тя е насочена срещу всички страни,в които е имало руско "присъствие" през последните 150 години. Те включват най-четените вестници и най-гледаните телевизии у нас,с изключение само на двете споменати по-горе. "Нашите" руски медии работят подло но неотменно срещу нашия народ и не харесват истината за очернящия "братушките" комунизъм-присвоизъм,но за сметка на това много харесват турски сериали и постоянно ни ги пробутват,без да са правили предварителен референдум иска ли ги народът или не."

Жалко е, че с времето всичко получава преоценка и понятията се объркват...

Бог да пази България!
цитирай
38. zaw12929 - Обръщение, към мразещите Турция – ...
02.10.2018 23:02
Обръщение, към мразещите Турция – като етикет, че са патриоти Казаното : "Медиите в България са собственост на руснаци и русофили,понеже 99% от тях мразят истината за комунизма и системно я заобикалят" ПОКАЗА: Вие , които ни натрапвате американската филмова продукция със сигурност въобще не гледате филми , нямате реална оценка за ситуацията с филмите и в това няма нищо лошо- имате други занимания, но да давате за пример БНТ- пример за висококачествена филмова продукция е абсолютно непознаване на фактите. По полека с оценките
БНТ е накупила най тъпите филми на света- американските, като "Дързост и красота", като филмите за преследване разкриване престъпления или училище, филми за природни бедствия или за военни действия на американски войни, които ползват санитарни самолети- за да унищожават с измама населението. Нали американци с "приятелски огън" убиха български войни... такива са им филмите престъпление и секс... , които явно ви подхождат, няма лошо, всеки има вкус, едни са гейове, други нормални
Турската интелигенция създава много филми, които се занимават с човешките отношения, каквито и у нас вълнуват хората - но български филми няма и в турските , за разлика от американските хората виждат случки и проблеми каквито им се случват, на които търсят отговори- любов, семейни отношения, но в тях няма религиозни обреди, които да ни натрапват тяхната религия.
Вие, като не ги гледате не можете да ги оценявате, да отричате творчеството на турските творци. Те с творчеството си представят една визитна картичка за едни нормални човешки отношения. При излъчването на турски сериал няма надписи, че е забранен за деца и юноши, за разлика от долнопробните американски филми- които излъчват рекламираните от вас телевизии- филми превърнати в секс филми и училища за престъпници.
Гледайте си ги, но не нападайте филмите на Турция- заслужават си гледането и Турция е съседката ни и най голямата и с големи темпове развиваща се държава не само на Балканите. Дръжте си политиката- оставете филмите, омразата е лош съветник! И разболява...

цитирай
39. bojil - Обръщение, към ...
03.10.2018 06:22
zaw12929 написа:
Обръщение, към мразещите Турция – като етикет, че са патриоти Казаното : "Медиите в България са собственост на руснаци и русофили,понеже 99% от тях мразят истината за комунизма и системно я заобикалят" ПОКАЗА: Вие , които ни натрапвате американската филмова продукция със сигурност въобще не гледате филми , нямате реална оценка за ситуацията с филмите и в това няма нищо лошо- имате други занимания, но да давате за пример БНТ- пример за висококачествена филмова продукция е абсолютно непознаване на фактите. По полека с оценките
БНТ е накупила най тъпите филми на света- американските, като "Дързост и красота", като филмите за преследване разкриване престъпления или училище, филми за природни бедствия или за военни действия на американски войни, които ползват санитарни самолети- за да унищожават с измама населението. Нали американци с "приятелски огън" убиха български войни... такива са им филмите престъпление и секс... , които явно ви подхождат, няма лошо, всеки има вкус, едни са гейове, други нормални
Турската интелигенция създава много филми, които се занимават с човешките отношения, каквито и у нас вълнуват хората - но български филми няма и в турските , за разлика от американските хората виждат случки и проблеми каквито им се случват, на които търсят отговори- любов, семейни отношения, но в тях няма религиозни обреди, които да ни натрапват тяхната религия.
Вие, като не ги гледате не можете да ги оценявате, да отричате творчеството на турските творци. Те с творчеството си представят една визитна картичка за едни нормални човешки отношения. При излъчването на турски сериал няма надписи, че е забранен за деца и юноши, за разлика от долнопробните американски филми- които излъчват рекламираните от вас телевизии- филми превърнати в секс филми и училища за престъпници.
Гледайте си ги, но не нападайте филмите на Турция- заслужават си гледането и Турция е съседката ни и най голямата и с големи темпове развиваща се държава не само на Балканите. Дръжте си политиката- оставете филмите, омразата е лош съветник! И разболява...


Браво,разсмя ме- "турски творец" е толкова смешно понятие,звучи ми като "тапирски професор" или "татарски космонавт"! :)) Но и ти уважаема си фенка на турските сериали и турските "творци" (~тапирски професори): трябва да благодариш на твоите съпартийци за тяхната поява на Български екран,без червените дембели България никога нямаше да знае нищичко за тях! :))
цитирай
40. bojil - Прочетох и се замислих. . . " ...
03.10.2018 06:25
stih написа:
Прочетох и се замислих...

" Руските медии в България са част от неоколониалната политика на Москва а тя е насочена срещу всички страни,в които е имало руско "присъствие" през последните 150 години. Те включват най-четените вестници и най-гледаните телевизии у нас,с изключение само на двете споменати по-горе. "Нашите" руски медии работят подло но неотменно срещу нашия народ и не харесват истината за очернящия "братушките" комунизъм-присвоизъм,но за сметка на това много харесват турски сериали и постоянно ни ги пробутват,без да са правили предварителен референдум иска ли ги народът или не."

Жалко е, че с времето всичко получава преоценка и понятията се объркват...

Бог да пази България!

Права си- за всичко съм съгласен с теб.
цитирай
41. bojil - Какво общо могат да имат ...
03.10.2018 06:27
radostinalassa написа:
Какво общо могат да имат индианците и англичаните.
И какво разбираш под туркомонголи. Доколкото знам днешните гърци са семити.

Ето че си забелязала: индианците и англичаните имат почти толкова общо помежду си,колкото татарите и Българите.
цитирай
42. radostinalassa - Аз не съм забелязала, а съм изучавала генетиката на народите
03.10.2018 14:27
Това се изкористява като расизъм , твърде неправилно.
цитирай
43. radostinalassa - Ти смяташ, че монголо татарите са монголоидни
03.10.2018 20:57
Това не е вярно, те са повечето Р1а1.
цитирай
44. bojil - (Аз не съм забелязала, а съм изучавала генетиката на народите)
04.10.2018 14:32
radostinalassa написа:
Това се изкористява като расизъм , твърде неправилно.

Знам че е неправилно,но кажи го на червените професори да видиш как ще реагират- за тях всеки факт,който оборва техните глупости и грешки е расизъм или фашизъм.
цитирай
45. bojil - (Ти смяташ, че монголо татарите са монголоидни)
04.10.2018 14:35
radostinalassa написа:
Това не е вярно, те са повечето Р1а1.

Знам че не е вярно,затова тия неща не ги смятам аз- руските историци и повлияните от техните глупости червени професори смятат така.
цитирай
46. bojil - т. е. днешните казански татари, ...
04.10.2018 14:44
get написа:
radostinalassa написа:
т.е. днешните казански татари, преименувани така от Ленин , откъдето е дошъл Аспарух са Р1а1, И което е много по - важно изследването за тъканната съвместимост на янките показва, че таталите не са родствени с нас ? Чакаме. Ако трябва ще го пусна отново.


- Няма защо АЗ ДО ОБЯСНЯВАМ - след като е ОБЯСНЕНО ВЕЧЕ от така любимият ви Клесьов?
Цитат:
http://okknews/klesov-proishozhdenie-russkih-tatar-bashkir/
Анатолий Клесов - группа ученых во главе с Олегом и Еленой Балановскими изучали татар Евразии. Мы писали об этом материал, но реакция местных историков, этнологов Татарстана была негативной, текст собрал много комментариев. Вы согласны с выводом генетиков, что У крымских, сибирских и поволжских ТАТАР НЕТ ОБЩЕГО ПРЕДКА?
— Нет, НЕ СОГЛАСЕН. Я писал в «Вестнике Академии ДНК-генеалогии», почему так думаю. Для начала неправильна сама постановка вопроса, потому что у всех татар — и крымских, и астраханских, и касимовских, и сибирских, и мишарей, и других — набор родов. У них не может быть общего предка. Каждый род — свой общий предок.
И у русских, и у татар, — это R1a, R — это большой род, а у него есть подрод — R1, а там есть еще один подрод. Так вот ОН У РУССКИХ И ТАТАР РАЗНЫЙ. У них РАЗНЫЕ ИНДЕКСЫ.
У РУССКИХ в основном Z280, а у ТАТАР — Z93.
Они ПРОИЗОШЛИ ОТ ОДНОГО ОБЩЕГО ПРЕДКА, но Z280 — это одна линия, а Z93 — другая.
Они РАЗОШЛИСЬ ПРИМЕРНО 5 тысяч лет назад, задолго до тех времен, когда было иго.
Генетики, изучая мутации, выстраивают филогенетическое дерево — какая мутация когда произошла и какая веточка откуда пошла. Получается как дерево. Так вот ПЕТ ТЫСЯЧ ЛЕТ НАЗАД БЫЛ ОБЩИЙ ПРЕДОК и для Z280, и для Z93.
ВОТ ТОГДА РАЗОШЛИСЬ ЛИНИИ, КОТОРЫЕ СТАЛИ ДОМИНИРУЮЩИМИ У РУССКИХ И ТАТАР.

... С ДОПЪЛНЕНИЕТО - ЦИТАТ?

http://www-kazan/articles/tayny-tatarskogo-genoma-raskroem-soobshcha - ТАЙНЫ ТАТАРСКОГО ГЕНОМА / Айгуль ШАРАФИЕВА/2011
- Пока же на основе скудных данных татарский геном выглядит так: чуть больше, чем НА ТРЕТЬ, ТАТАРЫ - "АРИИ" (R1a), на ЧЕТВЕРТЬ - ФИННО-УГРЫ (N), на десятую часть принадлежат к роду J2. Столько же в татарской крови "африканской" гаплогруппы E, "древнеевропейской" I, "тюркской" R1b и совсем чуть-чуть "монголоидной" С и "крови индейцев" - Q.

ИЗВОД:
Очевидно е ... противоречивостта и колебливостта - ако стъпим ЕДИНСТВЕНО И САМО - НА ДАННИ, получени ЧРЕЗ ИЗСЛЕДВАНЕ НА ДНК на интересуващият ни НАРОД?
Защото НАРОДА - не е СБОР ОТ ХРОМОЗОМИ ... а нещо МНОГО ПО-СЛОЖНО И ВКЛЮЧВАЩО В СЕБЕ СИ ... ЕЗИК, КУЛТУРА материална и духовна и ред още фактори?
Предвид ТОВА СЛЕДВА ДА НАПРАВЯ историо-софската БЕЛЕЖКА - Че през ДЕВЕТНАДЕСЕТИ ВЕК - МОСКОВСКАТА ИМПЕРИЯ - ПРОЯВЯВА АПЕТИТИ КЪМ ЗАВЛАДЯВАНЕ НА ЗЕМИ НАСЕЛЕНИ ПРЕДИМНО СЪС "СЛАВЯНО"-езично НАСЕЛЕНИЕ?
- От това време датира СПЕКУЛАТИВНАТА ВЕРСИЯ-ТЕОРИЯ ... НА ИСТОРИЯ НА "РУСКИЯТ НАРОД" писана от Михаил Погодин - в която той ...?
Той "доказва" ЧЕ ИСТОРИЯТА НА ДЪРЖАВАТА "МОСКОВИТИЯ" - начева с генезиса НА ЕДИН "ТРИЕДИНЕН" - руско-"славянски" НАРОД(имал е в предвид БЕЛОРУСИ, КИЕВСКИ РУСИ и МОСКОВИТИ ?)!
- Като първоначално "ГИ НАСЕЛВА" в 11-12-ти векове по поречието на Днепър(отговарящо на Киевска Рус) а после "доказва" че са се "разелили" с което ... ЕДВА ЛИ НЕ още от 13-ти (ТРИНАДЕСЕТИ) ВЕК е възникнал "руският народ" - респективно и РУСКАТА ДЪРЖАВА ... предобраз на МОСКОВСКАТА ИМПЕРИЯ!
... в заключение и без да съм развил и на една-десета темата-проблем - Ще приключа казвайки?
- Тази ВЪЗПРИЕТА от ДЕВЕТНАДЕСЕТИ ВЕК ОТ ОФИЦИАЛНАТА ИМПЕРСКА история - "ТЕОРИЯ НА ПОГОДИН" - все още продължава ДА Е ОФИЦИАЛНА И ДО МОМЕНТА - в пост СЪВЕТСКО-ИМПЕРСКОТО образувание Руска федерация!

- А този, КОЙТО КАТО РАДОСТИНКА И ПОДОБНИТЕ Й - продължава ДА ПОВТАРЯ ТЕЗИ РУСКО-ИМПЕРСКИ (шитни!) - се явява СЪЗНАТЕЛЕН ПОТУРНАК-БЪЛГАРСКИ ... тъй като ПОВТАРЯЙКИ РУСКО-ИМПЕРСКИТЕ ЛЪЖИ - се явява ПРОВОДНИК НА РУСКАТА ЗАВОЕВАТЕЛНА ПОЛИТИКА - ТУК в ЮГО-ИЗТОЧНА ЕВРОПА!!!

п.п.
Ще е ПОЛЕЗНО ЗА ДОМОРАСЛИ "ГЕНЕТИЦИ" - като нашата дуняша-раша, Радостинка да изслуша ... и обърне най-вече ВНИМАНИЕ?
КАКВО КАЗВА в 35-та до 37-ма минути В ЛЕКЦИЯТА си, директора на Институт по обща генетика с името на Н.И. Вавилова РАН - доктора и професор Николай Казимирович Янковски
- Вот на етот адрес в ю-туб:
https://www.youtube/watch?v=_S44kUJJb7E&feature=youtu.be&t=33m25s

... та накрая ще завърша с кавърверсия на една руска "молитва"?
Спаси Господь от бури и потопа
А так же от а-к-т-и-в-н-о-с-т-и ХОЛОПА(!)...
Спаси от несвободы и оков
и от мерзавци - като българо-съветските ПОДЛОГИ.

Всичко,което си написал е вярно и с изключителна стойност приятелю- благодаря!
цитирай
47. zaw12929 - НОРМАЛНО Е ЗА ВАС ТУРСКИТЕ ФИРМИ ДА ...
05.10.2018 20:39
НОРМАЛНО Е ЗА ВАС ТУРСКИТЕ ФИРМИ ДА СЕ СЪЗДАВАТ ОТ ХОРА, КОИТО НЕ СА ТВОРЦИ- БЪЛГАРСКИ ШОПСКИ ХАРАКТЕР, ДА СИ МИСЛИ, ЧЕ ТОЙ Е НАЙ УМНИЯ И СЕ НАДСМИВА , ЗАЩОТО Е СЪЗДАЛ НЯКОЛКО БЪЛГАРСКИ СЕРИАЛА СЪС ПО 700 ЕПИЗОДА " ТА СЕ ЗАБАВЛЯВА НАД КЪСОМЕТРАЖНИТЕ ТУРСКИ ..."разсмя ме- "турски творец" е толкова смешно понятие..." зА ВАС ТУРЧИНА НЕ МОЖЕ ДА Е ТВОРЕЦ, ...МОЖЕ ПЪК ДА ИМАТ АМЕРИКАНСКИ РЕЖИСЬОРИ...
ВИЕ ИМАТЕ ПРАВО ДА СЕ НАДСМИВАТЕ, НО ЗАТОВА, ЧЕ В КОМУНИСТИЧЕСКО ВРЕМЕ СЕ ПРАВЕХА ПО 140 БЪЛГАРСКИ ФИЛМА, А ДНЕС...
ПРОСТЕНО ВИ Е ДА НЕ ЗНАЕТЕ, КАКВО Е ТОВА ТВОРЧЕСТВО... ТОЗИ ВАШ ПОСТИНГ Е ЗАБАВЕН ИЗРАЗ НА НЕУМЕСТНА УПОТРЕБА НА ОМРАЗАТА - ЩОМ НЕЩО Е ТУРСКО- ТО Е ЛОШО! ЕФЕКТЪТ Е ОТБЛЪСКВАЩ НАМЕРЕТЕ СИ ДРУГО ЗАНИМАНИЕ- ОМРАЗАТА РАНО ИЛИ КЪСНО СЕ ОБРЪЩА В ИНСУЛТ ИЛИ ИНФАРКТ!
СПРЕТЕ, ЗА ВАШЕ ДОБРО Е!...


цитирай
48. radostinalassa - Знам че е неправилно,но кажи го на червените професори да видиш как ще реагират- за тях всеки факт,който оборва техните глупости и грешки е расизъм или фашизъм.
05.10.2018 21:28
Изумително прав си. И аз пострадах от това. Но истината винаги излиза наяве.
цитирай
49. radostinalassa - Истината е горе долу следната
06.10.2018 08:23
При нахлуването на татарите Аспарух е взел хората си и се е върнал в България. Той не е искал да приеме властта на монголоидите. Затова системата на тъканна съвместимост на татарите и чувашите не е идентична с нашата, тази на македонците и русите . Те са асимилирани до някаква степен, въпреки че са Р1а1.
цитирай
50. breeze - Турските сериали са приятни за гледане.
06.10.2018 12:22
Народа ги обича. Отразяват действителността красиво и забавно.
При нас се набляга на арогантността и всякакви негативни измислици.
цитирай
51. radostinalassa - Гетчо е маниак
06.10.2018 16:03
Може да е женомразец или гей, защото подценява жените. А всъщност е като кон с капациили с липсваща зрителна периферия.
цитирай
52. bojil - НОРМАЛНО Е ЗА ВАС ТУРСКИТЕ ФИРМИ ДА ...
06.10.2018 20:18
zaw12929 написа:
НОРМАЛНО Е ЗА ВАС ТУРСКИТЕ ФИРМИ ДА СЕ СЪЗДАВАТ ОТ ХОРА, КОИТО НЕ СА ТВОРЦИ- БЪЛГАРСКИ ШОПСКИ ХАРАКТЕР, ДА СИ МИСЛИ, ЧЕ ТОЙ Е НАЙ УМНИЯ И СЕ НАДСМИВА , ЗАЩОТО Е СЪЗДАЛ НЯКОЛКО БЪЛГАРСКИ СЕРИАЛА СЪС ПО 700 ЕПИЗОДА " ТА СЕ ЗАБАВЛЯВА НАД КЪСОМЕТРАЖНИТЕ ТУРСКИ ..."разсмя ме- "турски творец" е толкова смешно понятие..." зА ВАС ТУРЧИНА НЕ МОЖЕ ДА Е ТВОРЕЦ, ...МОЖЕ ПЪК ДА ИМАТ АМЕРИКАНСКИ РЕЖИСЬОРИ...
ВИЕ ИМАТЕ ПРАВО ДА СЕ НАДСМИВАТЕ, НО ЗАТОВА, ЧЕ В КОМУНИСТИЧЕСКО ВРЕМЕ СЕ ПРАВЕХА ПО 140 БЪЛГАРСКИ ФИЛМА, А ДНЕС...
ПРОСТЕНО ВИ Е ДА НЕ ЗНАЕТЕ, КАКВО Е ТОВА ТВОРЧЕСТВО... ТОЗИ ВАШ ПОСТИНГ Е ЗАБАВЕН ИЗРАЗ НА НЕУМЕСТНА УПОТРЕБА НА ОМРАЗАТА - ЩОМ НЕЩО Е ТУРСКО- ТО Е ЛОШО! ЕФЕКТЪТ Е ОТБЛЪСКВАЩ НАМЕРЕТЕ СИ ДРУГО ЗАНИМАНИЕ- ОМРАЗАТА РАНО ИЛИ КЪСНО СЕ ОБРЪЩА В ИНСУЛТ ИЛИ ИНФАРКТ!
СПРЕТЕ, ЗА ВАШЕ ДОБРО Е!...

Не съм на "ТИ" с омразата,тя никак не ми е присъща. С едно само изключение- не прощавам на никой,който се гъбарка или се гаври с народа ми!
цитирай
53. bojil - (Знам че е неправилно,но кажи го на червените професори ...)
06.10.2018 20:20
radostinalassa написа:
Изумително прав си. И аз пострадах от това. Но истината винаги излиза наяве.

Радвам се,че си на моето мнение- поздравления!
цитирай
54. bojil - Народа ги ...
06.10.2018 20:22
breeze написа:
Народа ги обича. Отразяват действителността красиво и забавно.
При нас се набляга на арогантността и всякакви негативни измислици.

Нямам против че имаш право да говориш така- народът наистина ги обича но те са нож с две остриета,които ще го накарат да приеме безропотно всяко турско нахлуване и ще притъпят усета му за турската опасност,с която още не сме се разминали! Затова те никога не трябваше да стигат до народа ни- той нямаше как да обича нещо,което никога не е виждал! Обичта към турските сериали е обич и към самите турци,а това звучи абсурдно- мислиш ли,че такива хора ще са способни да поискат от Турция да ни се извини за геноцида,с който е съкратила населението на България десетократно?
цитирай
55. bojil - Може да е женомразец или гей, защото ...
06.10.2018 20:28
radostinalassa написа:
Може да е женомразец или гей, защото подценява жените. А всъщност е като кон с капациили с липсваща зрителна периферия.

Не е женомразец нито гей човека,а си е много голям патриот- затова не искам да го обиждаш!
цитирай
56. bojil - При нахлуването на татарите Асп...
06.10.2018 20:32
radostinalassa написа:
При нахлуването на татарите Аспарух е взел хората си и се е върнал в България. Той не е искал да приеме властта на монголоидите. Затова системата на тъканна съвместимост на татарите и чувашите не е идентична с нашата, тази на македонците и русите . Те са асимилирани до някаква степен, въпреки че са Р1а1.

Ако при идването на първите татари Аспарух е бил жив,той щеше да е на над 600-годишна възраст и щеше да е записан в книгата на Гинес като единствения човек-многовековник,когото историята помни!
цитирай
57. get - До 55. bojil - във връзка с разразилият се спор за моята "сексуалност" - Напомням на ... ?
06.10.2018 21:03
bojil написа:
radostinalassa написа:
Може да е женомразец или гей, защото подценява жените. А всъщност е като кон с капациили с липсваща зрителна периферия.

Не е женомразец нито гей човека,а си е много голям патриот- затова не искам да го обиждаш!


... ЗААРСКАТА (?-ми:))) фенка КАКВО КАЗВА НАРОДА - ЗА СЛУЧАЙ КАТО НЕЙНИЯТ?
МЪРЗЕЛА Е ТОЗИ КОЙТО МОРИ ЧОВЕК - а ИНТЕЛЕКТУАЛНИЯТ ТАКЪВ, Е ПРИЧИНА ЗА НЕБЛАГОПОЛУЧИЯТА МУ - ЗАЩОТО?
- Ако сИ бе дала труда ДА ПРОЧЕТЕ и преведе ОТ МНОГО ДОБРЕ "ПОЗНАТИЯ" И РУСКИ ЕЗИК - СЛЕДНОТО ... ОТ любимият и биолог-генетик, Анатолий Клесов ?

get написа:

И у русских, и у татар, — R1a ... (обща - п.м.)
Но У РУССКИХ И ТАТАР РАЗНЫЙ!
У них РАЗНЫЕ ИНДЕКСЫ.
У РУССКИХ в основном Z280, а у ТАТАР — Z93.
Они ПРОИЗОШЛИ ОТ ОДНОГО ОБЩЕГО ПРЕДКА R1a , но Z280 — это одна линия, а Z93 — другая.
Като те(линиите - д.м.) СА СЕ ОТДЕЛИЛИ - ПРИМЕРНО ПРЕДИ 5(ПЕТ) ХИЛЯДИ ГОДИНИ.
МНОГО ПРЕДИ ТЕЗИ ВРЕМЕНА - което ни е известно като МОНГОЛО-ТАТАРСКО ИГО.


- Радостинке, предид поведението КОЕТО ПРОЯВЯВАШ - те поздравявам с една култова ПЕСЕН:
https://www.vbox7.com/play:0e384038

... в която куплетиста ТВЪРДЕ ПОЕТИЧНО ОБЯСНЯВА ЕДНО ТАКОВА ПОВЕДЕНИЕ ... с подобаващите му ОПРЕДЕЛЕНИЯ - звучащи така?

Тъпа овца, тъпа овца тъпа овца,
била си и оставаш си така.
Тъпа овца, тъпа овца, тъпа овца,
била си и оставаш си така.
Ти си мислиш, че ще плача,
но сърцето ми е лед
пред врата ми, стадо чака, по-добри от теб! :))))

цитирай
58. batogo - Много точен анализ на ситуацията, Божо!
07.10.2018 09:36
Потвърждават го житейските факти от цялостното развитие на "прехода" и тенденциите, които стават все по-очевадни. Ако българите не се събудят и не отстоят родолюбието си, като изолират русофилската продажна паплач, недопускайки я никога вече до лостовете на властта, твърде е вероятно един ден да станат жертва на подобен сценарий, който се разигра в Крим.
Чест и почитания за будителската ти дейност, приятелю!
цитирай
59. bojil - Потвърждават го житейските факти ...
07.10.2018 19:35
batogo написа:
Потвърждават го житейските факти от цялостното развитие на "прехода" и тенденциите, които стават все по-очевадни. Ако българите не се събудят и не отстоят родолюбието си, като изолират русофилската продажна паплач, недопускайки я никога вече до лостовете на властта, твърде е вероятно един ден да станат жертва на подобен сценарий, който се разигра в Крим.
Чест и почитания за будителската ти дейност, приятелю!

Браво Огняне,добре дошъл приятелю- много се радвам че отново се появи!
цитирай
60. bojil - Може да е женомразец или гей, защото ...
07.10.2018 19:40
get написа:
bojil написа:
radostinalassa написа:
Може да е женомразец или гей, защото подценява жените. А всъщност е като кон с капациили с липсваща зрителна периферия.

Не е женомразец нито гей човека,а си е много голям патриот- затова не искам да го обиждаш!


... ЗААРСКАТА (?-ми:))) фенка КАКВО КАЗВА НАРОДА - ЗА СЛУЧАЙ КАТО НЕЙНИЯТ?
МЪРЗЕЛА Е ТОЗИ КОЙТО МОРИ ЧОВЕК - а ИНТЕЛЕКТУАЛНИЯТ ТАКЪВ, Е ПРИЧИНА ЗА НЕБЛАГОПОЛУЧИЯТА МУ - ЗАЩОТО?
- Ако сИ бе дала труда ДА ПРОЧЕТЕ и преведе ОТ МНОГО ДОБРЕ "ПОЗНАТИЯ" И РУСКИ ЕЗИК - СЛЕДНОТО ... ОТ любимият и биолог-генетик, Анатолий Клесов ?

get написа:

И у русских, и у татар, — R1a ... (обща - п.м.)
Но У РУССКИХ И ТАТАР РАЗНЫЙ!
У них РАЗНЫЕ ИНДЕКСЫ.
У РУССКИХ в основном Z280, а у ТАТАР — Z93.
Они ПРОИЗОШЛИ ОТ ОДНОГО ОБЩЕГО ПРЕДКА R1a , но Z280 — это одна линия, а Z93 — другая.
Като те(линиите - д.м.) СА СЕ ОТДЕЛИЛИ - ПРИМЕРНО ПРЕДИ 5(ПЕТ) ХИЛЯДИ ГОДИНИ.
МНОГО ПРЕДИ ТЕЗИ ВРЕМЕНА - което ни е известно като МОНГОЛО-ТАТАРСКО ИГО.


- Радостинке, предид поведението КОЕТО ПРОЯВЯВАШ - те поздравявам с една култова ПЕСЕН:
https://www.vbox7/play:0e384038

... в която куплетиста ТВЪРДЕ ПОЕТИЧНО ОБЯСНЯВА ЕДНО ТАКОВА ПОВЕДЕНИЕ ... с подобаващите му ОПРЕДЕЛЕНИЯ - звучащи така?

Тъпа овца, тъпа овца тъпа овца,
била си и оставаш си така.
Тъпа овца, тъпа овца, тъпа овца,
била си и оставаш си така.
Ти си мислиш, че ще плача,
но сърцето ми е лед
пред врата ми, стадо чака, по-добри от теб! :))))


И все пак Радостина започна да ми става симпатична приятелю- отговаря остро само ако бъде предизвикана,в противен случай е почти като нас.
цитирай
61. radostinalassa - bojil
10.10.2018 18:48
Ако гетчо ти казваше овца , дали щеше да ти е приятел? Интересен си ми. Точно него имах предвид под льольо. Мисля, че е пияница и двойник на коко38. Мой приятел нямаше да ругае хората, които явно са по - умни от него. Ти си особняк.
цитирай
62. milady - Радостина, не я разбираш ти..Военната музика..гледай си..холистичните сектори, мила..
22.10.2018 09:45
radostinalassa написа:
след като нашите политици като Плевнелиев ни скарваха с нея ? С магическа пръчка ли ?


Русия и хАмерика се управляват от едни и същи..пари..
в БъГъ-то..просто..източват и убиват и послед.които мърдат още..
стига свободни съчинения..и аз чета Геополитика, Езотерика, Окултни и др Науки
просто ми писна да лалосвам тук..напусто..
поздрав, Божиле, моите комлименти..
цитирай
63. bojil - след като нашите политици като П...
22.10.2018 15:09
milady написа:
radostinalassa написа:
след като нашите политици като Плевнелиев ни скарваха с нея ? С магическа пръчка ли ?


Русия и хАмерика се управляват от едни и същи..пари..
в БъГъ-то..просто..източват и убиват и послед.които мърдат още..
стига свободни съчинения..и аз чета Геополитика, Езотерика, Окултни и др Науки
просто ми писна да лалосвам тук..напусто..
поздрав, Божиле, моите комлименти..

Благодаря за високата оценка- ще се старая и занапред!
цитирай
64. bojil - Ако ...
22.10.2018 15:30
radostinalassa написа:
Ако гетчо ти казваше овца , дали щеше да ти е приятел? Интересен си ми. Точно него имах предвид под льольо. Мисля, че е пияница и двойник на коко38. Мой приятел нямаше да ругае хората, които явно са по - умни от него. Ти си особняк.

Не го имам за пияница,ама никак. Ругаенето наистина не ми харесва,но понякога съм принуден да изтърпявам и такива мнения.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bojil
Категория: Политика
Прочетен: 1772391
Постинги: 292
Коментари: 5326
Гласове: 64247
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Интересен комплект от финансови съвети
2. Русия искала да провали Илинденското въстание
3. Няма "славянска" азбука- има Българска
4. Как бе посърбен Българския град Пирот
5. Съвецки грабежи в България до 1947 г.
6. Коронавирусите не са нови за човека
7. Русия помагала на турците в арменския геноцид и карала султана да окупира половин България
8. Ботев за истинския лик на сърбите и "румънците"
9. Българските контрачети през Втората световна война
10. 6-те ястребинчета убити от шумкари,за да не ги издадат
11. Руският фокус с македонския заек
12. Какво е направила Русия за България
13. Царска Русия забранявала украинския език,няма общо с Кирил и Методий
14. Уранови находища в България
15. Насраните руски орли - велики стихове
16. Фалшивата ни история е резултат от руската хибридна война срещу нас
17. Москва се е подписала под договор, изрично позволяващ разширяване на НАТО
18. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу България
19. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу народа ни
20. Русия умишлено оставяла хората си да измират от глад,за да краде подаяния от Запада