Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.11.2018 11:51 - ПЪТЯТ КЪМ ИСТИНСКАТА СВОБОДА Е ОСЕЯН С ПАРЧЕТА ОТ СЪВЕТСКИ ПАМЕТНИЦИ – КОЙТО НЕ ИСКА ДА МИНЕ ПО НЕГО Е ВРАГ НА НАРОДА!
Автор: bojil Категория: Политика   
Прочетен: 7359 Коментари: 26 Гласове:
19

Последна промяна: 05.08.2019 19:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ПЪТЯТ КЪМ ИСТИНСКАТА СВОБОДА Е ОСЕЯН С ПАРЧЕТА ОТ СЪВЕТСКИ ПАМЕТНИЦИ – КОЙТО НЕ ИСКА ДА МИНЕ ПО НЕГО Е ВРАГ НА НАРОДА!


   Какво е истинска независимост от съветската система? Това е скъсване с идеологиите и практиките на колониалното минало,наказване на червените присвоители по чиято вина изчезна милионно и милиардно народно имущество,разрушаване на съветските паметници,изхвърляне на червените евангелия,пълно конфискуване имуществото на върхушката,която помагаше на окупатора и задължително пращане на червените величия по селата,където да работят до живот за да има поне веднъж народа ни някаква полза от тях.

  В България няма истински път към свободата без събаряне на съветските паметници- пътят към свободата минава през техните руини и докато тях ги има,народът никога няма да излезе от червените вериги! Съветските паметници у нас са окупаторски,понеже съветската армия не ни е освободила от нищо друго освен от нашето имущество! До 1944 г. у нас не е имало фашизъм,от който тази армия да ни освобождава- имаше народна демокрация,която се доказа като спаси Българските евреи и Българските цигани от пълно ликвидиране в нацистките концлагери!

   image

  Въпреки това съветските паметници у нас са стотици ако не и хиляди а в държави като Австрия и Германия,в които наистина имаше фашизъм и съветската армия ги "освободи" от него има само по няколко такива паметника! Това означава,че у нас тези паметници са издигнати с друга цел- да утвърждават и легитимират властта на съветските колонизатори и да възпитават верни на Съветска Русия поколения. Това е една от причините нашата младеж да бяга на Запад- тя не иска да бъде възпитавана и крадена от съветската "ценностна" система,иска свобода на инициативата и път към международно признание за всеки откривател,който успее с таланта си да изобрети нещо полезно за човечеството!

   image

   Червените натрапници плашеха народа на България с "паметници" (чучела) на армията,която ще дойде да го прегази ако не ги слушка. Днес времената са други и като не могат да вдигат достатъчно нови чучела,те го плашат с вуците ("вълците") на Путин,чрез техни моторизирани следовници в цялата ни изстрадала страна!

  Важен цитат от една ценна статия,която стана причина да напиша този материал достатъчно ясно обяснява това и всеки,който не иска да разбере тези неща е недоучил,недоразвит или нестандартен като гейовете,с които руската колониална пропаганда плаши свободния свят:

image

"Картината изобразява събрянето на паметника на английския крал Джордж III- ти хановерски по време на американската революция и война за независимост! Дали това е вандализъм и нецивилизованост? Все пак, бащите на американската независимост са такива хора като Бенджамин Франклин, Томас Джеферсън, Джордж Уошингтън, Александър Хамилтън, Аарън Бър, Джеймс Мадисън, Джон Адамс и т.н., все личности с висока образованост, съзнание и изобщо от Сой, както се казва. При това те, ВСИЧКИ, са англичани по рождение, език, култура, традиция. Да не говорим, че по онова време населението на тринадесетте английски колонии по атлантическия бряг са населени почти изцяло от англичани /тук-там по някой холандец, германец и французин/ и крал Джордж III- ти е бил техен законен държавен глава. Обаче те му бутнали паметника! Защо ли не са го запази ли? - Би било доста цивилизовано /според нашите червени русиянски патриоти/. Бутнали са го, защото са започнали създаването на независима държава, на сепаративна нация със свое управление, интереси, цели и съдба. Защото паметника на Джирдж е щял да възпитава не  независими, обичащи родината си американци, а британски поданици, лоялни на Лондон! Но бащите - основатели са били цивилизовани хора за разлика от тукашните червени русияни – адвокати на съветските МОЧА!"

(
http://nkf.blog.bg/politika/2018/10/06/za-syvetskite-pametnici-i-ruskite.1630079).

  Съветските паметници са важна част от системата,която крадеше Българския народ и му слагаше окови и всеки,който пречи на тяхното събаряне трябва да бъде съден като враг на народа! Истинския път към свободата минава точно през средата на тези паметници и през техните парчета- докато не ги разрушим и обърнем на чакъл,този път ще остане затворен за нас! Огромно свлачище от съветски паметници е задръстило пътя към свободата и е ни е блокирало в Девета глуха- докато не го разчистим и извървим,никога няма да стигнем до нея!
                                                           image

                          image


image




Гласувай:
22


Вълнообразно


1. germantiger - СЪГЛАСЕН СЪМ С НАПИСАНОТО В КРАТКИЯ ПОСТИНГ
06.11.2018 12:46
СПОМНИХ СИ И НАПИСАНОТО ОТ NKF ПО ТАЗИ ТЕМА - ПОДКРЕПЯМ ВИ

единствено следващото, което си написал е боклук:

... в държави като Австрия и Германия,в които наистина имаше фашизъм и съветската армия ги освободи от него има само по няколко такива паметника!
цитирай
2. bojil - СПОМНИХ СИ И НАПИСАНОТО ОТ NKF ПО ...
06.11.2018 13:27
germantiger написа:
СПОМНИХ СИ И НАПИСАНОТО ОТ NKF ПО ТАЗИ ТЕМА - ПОДКРЕПЯМ ВИ

единствено следващото, което си написал е боклук:

... в държави като Австрия и Германия,в които наистина имаше фашизъм и съветската армия ги освободи от него има само по няколко такива паметника!

Съгласен съм че това не е цялата истина но от гледна точка на червените "антифашисти",към които е отправено това послание е така. Въвеждам и тяхната гледна точка тук за да видят,че по тяхната логика съветските паметници трябваше да са най-много в Австрия и Германия. Те обаче са малко което значи,че логиката им не струва!
цитирай
3. radostinalassa - Аз написах на НКФ за паметника до..
06.11.2018 14:08
американското посолство, но мисля че той ми изтри коментара. Летците янки са ни бомбардирали, а не освобождавали. Не мислиш ли, че бъркаш руските юдеи с руският народ, това искам да те попитам.
цитирай
4. bojil - американското посолство, но мисля ...
06.11.2018 17:41
radostinalassa написа:
американското посолство, но мисля че той ми изтри коментара. Летците янки са ни бомбардирали, а не освобождавали. Не мислиш ли, че бъркаш руските юдеи с руският народ, това искам да те попитам.

Правилно- онези летци са ни освобождавали толкова,колкото и съветските армии а руския народ не го замесвам тук- той също като нас е потиснат от червената система,от всички народи той най-много пострада от нея. С американците днес сме приятели,но това не значи да вдигаме паметници на летци,които са избивали невинни жени и деца: ако потрябва такъв паметник,нека си направят военно гробище встрани от големите градове и да го поддържат по международните правила. Това се отнася за едните и за другите: голяма част от загиналите американски летци и съветски войници не са дошли срещу нас доброволно,а са пратени насила и повечето от тях не са искали да пострадат невинни хора,затова са хвърляли повечето си бомби в полето! На такива може да им бъдат вдигани паметници с предимство- днес ние не им знаем имената но народът знае,че такива хора наистина е имало и те според мен са герои понеже са рискували да бъдат разстреляни,но са хвърлили бомбените си товари в полето а не в центъра на градовете и така са спасили стотици,ако не и хиляди човешки животи!
цитирай
5. 1997 - Пътят към истинската свобода
06.11.2018 19:00
Пътят към истинската свобода минава през идеите какво съдържа свободата. Магна Харта, Общественият договор.
Това с паметниците е свободата на вандалите. Ако смятате, че рушенето на паметниците на Рим и горенето на Александрийската библиотека са свобода... толкова ви е умът. Варварски.
цитирай
6. bojil - Пътят към истинската свобода ми...
06.11.2018 22:43
1997 написа:
Пътят към истинската свобода минава през идеите какво съдържа свободата. Магна Харта, Общественият договор.
Това с паметниците е свободата на вандалите. Ако смятате, че рушенето на паметниците на Рим и горенето на Александрийската библиотека са свобода... толкова ви е умът. Варварски.

Нека не забравяме,че руснаци и англичани са чистопробни варвари пред римляните,Александрийската библиотека са я палили по-често римляни отколкото варвари а за хулените от теб вандали един римски автор казва:

"Вандалите са прями,откровени и морални хора а не притворни лицемери като римляните."

Така че ако питаш мен,аз не искам да съм римлянин- предпочитам да съм вандал!
цитирай
7. germantiger - ?!
07.11.2018 08:19
5. 1997 - Пътят към истинската свобода
06.11 19:00
Пътят към истинската свобода минава през идеите какво съдържа свободата. Магна Харта, Общественият договор.
Това с паметниците е свободата на вандалите. Ако смятате, че рушенето на паметниците на Рим и горенето на Александрийската библиотека са свобода... толкова ви е умът. Варварски.

...

ЗАЩО ВИЕ РУСНАЦИТЕ ЛИКВИДИРАХТЕ ПОТСДАМСКИТЕ КАЗАРМИ, КОИТО СА ДВОРЦОВ КОМПЛЕКС И НЕКАЗАРМИ ОТ ВРЕМЕТО НА ФРИДРИХ ВЕЛИКИ

ЗАЩО ВИЕ РУСАНЦИТЕ ДЕМОНТИРАХТЕ ФРИДРИХОВИЯ ПАМЕТНИК В ЦЕНТЪРА НА БЕРЛИН, ТА СЕ НАЛОЖИ ПОСЛЕ ДА ГО ВРЪЩАТЕ СЛЕД ДЕСЕТИЛЕТИЯ

ЗАЩО ВИЕ РУСНАЦИТЕ, ПОЛЯЦИТЕ, СЛАВЯНИТЕ ВЗРИВИХТЕ МЕМОРИАЛА И МОНУМЕНТА НА БИСМАРК

та питам защо вие червените българи разбихте маса паметници след 9 септември, вкл. в родния ми град варна
цитирай
8. 1997 - Личи си
07.11.2018 09:54
bojil написа:
Така че ако питаш мен,аз не искам да съм римлянин- предпочитам да съм вандал!

Само дето бъркаш коя е всъщност империята.
цитирай
9. batogo - !!!:))) Поздравления, Божо!
07.11.2018 11:10
Никой, освен сбърканите кремълски слуги и подлоги, не може да допусне за нормално страната му да е осеяна с паметници на завоеватели, отнели свободата и поругали честта, достойнството и духовността на един благороден народ, ограбвайки и присвоявайки земята и поминъка му, превръщайки Родината му в концлагер, а управлението Й в марионетка на анти-хуманните си апетити. НИКОЙ, освен червената чума, паразитираща все още на гърба на народа български, не би си позволил такава наглост!
Чест и почитания, родолюбиви и истинолюбиви приятелю!
цитирай
10. troina - подкрепям те тук, с две ръце, божиле!! дерзай.Чудесен постинг..
07.11.2018 11:38
"Вандалите са прями,откровени и морални хора а не притворни лицемери като римляните."

Така че ако питаш мен,аз не искам да съм римлянин- предпочитам да съм вандал!/

всяка дума е Истина..
дано ,повече хора се осъзнаят..
кои , и къде са..жидовете, радостна..
цитирай
11. radostinalassa - Не ми е известно руска войска да се е била с нас
07.11.2018 17:44
Тя ни е освободила от турско робство, след това пак не сме воювали едни срещу други. А янките са хвърляли не само бомби, но и детски играчки мини и са осакатявали наши деца. Ето това са варвари. Те убиваха наскоро и сръбски мирни жени и деца. Няма как да ги извиниш. Кофти генетика, и кофти храна.
цитирай
12. radostinalassa - Прав си, че римляните са лицемери
07.11.2018 19:10
Но не са само това. Те са палели библиотеките, за да изгорят доказателствата, че те са млад народ. Не са имали древна история като тази на " варварите".
Причината е , че те са смесен сой от чисти соеве, които съответно имат много по - дълга история от тази на смесения сой.
цитирай
13. planinitenabulgaria - Научих нещо ново:
07.11.2018 20:09
Съветската армия освободила Авствия и Германия!
Вече ще го знам, знае го Другарката радостинА, Товарищ венцИ.
Горячими маркспропутинскиме приветами,
Товарищ костЯ
цитирай
14. bojil - 5. 1997 - Пътят към истинската св...
08.11.2018 17:53
germantiger написа:
5. 1997 - Пътят към истинската свобода
06.11 19:00
Пътят към истинската свобода минава през идеите какво съдържа свободата. Магна Харта, Общественият договор.
Това с паметниците е свободата на вандалите. Ако смятате, че рушенето на паметниците на Рим и горенето на Александрийската библиотека са свобода... толкова ви е умът. Варварски.

...

ЗАЩО ВИЕ РУСНАЦИТЕ ЛИКВИДИРАХТЕ ПОТСДАМСКИТЕ КАЗАРМИ, КОИТО СА ДВОРЦОВ КОМПЛЕКС И НЕКАЗАРМИ ОТ ВРЕМЕТО НА ФРИДРИХ ВЕЛИКИ

ЗАЩО ВИЕ РУСАНЦИТЕ ДЕМОНТИРАХТЕ ФРИДРИХОВИЯ ПАМЕТНИК В ЦЕНТЪРА НА БЕРЛИН, ТА СЕ НАЛОЖИ ПОСЛЕ ДА ГО ВРЪЩАТЕ СЛЕД ДЕСЕТИЛЕТИЯ

ЗАЩО ВИЕ РУСНАЦИТЕ, ПОЛЯЦИТЕ, СЛАВЯНИТЕ ВЗРИВИХТЕ МЕМОРИАЛА И МОНУМЕНТА НА БИСМАРК

та питам защо вие червените българи разбихте маса паметници след 9 септември, вкл. в родния ми град варна

В онези времена като цяло бяха извършени маса престъпления: бяха разрушени много църкви и манастири,елитна интелигенция биваше избивана или прогонвана...
цитирай
15. bojil - Така че ако питаш мен, аз не искам да ...
08.11.2018 18:06
1997 написа:
bojil написа:
Така че ако питаш мен,аз не искам да съм римлянин- предпочитам да съм вандал!

Само дето бъркаш коя е всъщност империята.

Не съм убеден в това- защо да я бъркам?
цитирай
16. bojil - Никой, освен сбърканите кремълски ...
08.11.2018 18:09
batogo написа:
Никой, освен сбърканите кремълски слуги и подлоги, не може да допусне за нормално страната му да е осеяна с паметници на завоеватели, отнели свободата и поругали честта, достойнството и духовността на един благороден народ, ограбвайки и присвоявайки земята и поминъка му, превръщайки Родината му в концлагер, а управлението Й в марионетка на анти-хуманните си апетити. НИКОЙ, освен червената чума, паразитираща все още на гърба на народа български, не би си позволил такава наглост!
Чест и почитания, родолюбиви и истинолюбиви приятелю!

Старая се да правя каквото мога,за да се радват истинските патриоти като теб драги приятелю!
цитирай
17. bojil - "Вандалите са прями, откр...
08.11.2018 18:39
troina написа:
"Вандалите са прями,откровени и морални хора а не притворни лицемери като римляните."

Така че ако питаш мен,аз не искам да съм римлянин- предпочитам да съм вандал!/

всяка дума е Истина..
дано ,повече хора се осъзнаят..
кои , и къде са..жидовете, радостна..

Дано се осъзнаят,разбира се!
цитирай
18. bojil - (Не ми е известно руска войска да се е била с нас)
08.11.2018 18:41
radostinalassa написа:
Тя ни е освободила от турско робство, след това пак не сме воювали едни срещу други. А янките са хвърляли не само бомби, но и детски играчки мини и са осакатявали наши деца. Ето това са варвари. Те убиваха наскоро и сръбски мирни жени и деца. Няма как да ги извиниш. Кофти генетика, и кофти храна.

Воювали са срещу нас за съжаление- не забравяй,че в 1915 те нас ни нападнаха- не сме ги ние нападали,с грозни клетви са се заканвали да ликвидират България и само "революцията" от 1917 г. ги e спряла да не изпълнят заканите си!
цитирай
19. bojil - (Прав си, че римляните са лицемери)
08.11.2018 18:45
radostinalassa написа:
Но не са само това. Те са палели библиотеките, за да изгорят доказателствата, че те са млад народ. Не са имали древна история като тази на " варварите".
Причината е , че те са смесен сой от чисти соеве, които съответно имат много по - дълга история от тази на смесения сой.

Чистите соеве винаги имат по-дълга история- затова онези смесените ги гонят и преследват!
цитирай
20. bojil - Съветската ар...
08.11.2018 18:51
planinitenabulgaria написа:
Съветската армия освободила Авствия и Германия!
Вече ще го знам, знае го Другарката радостинА, Товарищ венцИ.
Горячими маркспропутинскиме приветами,
Товарищ костЯ

Слагам кавички на съответния текст,за да стана по-ясен: благодаря за полезната забележка.
цитирай
21. barin - Здравей, Божиле. Ще отговоря на ...
09.11.2018 16:50
Здравей, Божиле. Ще отговоря на Радостина, коментар №11, че българи и руснаци са се били веднъж- през Първата Световна война. Преди три дена ходих до Тутракан и посетих за втори път мемориала, посветен на победата над румънци и руснаци.
Поздрави!
цитирай
22. bojil - Здравей, ...
10.11.2018 01:18
barin написа:
Здравей, Божиле. Ще отговоря на Радостина, коментар №11, че българи и руснаци са се били веднъж- през Първата Световна война. Преди три дена ходих до Тутракан и посетих за втори път мемориала, посветен на победата над румънци и руснаци. Поздрави!

Toва е историческата истина приятелю- напомни я на нищо неподозиращата Радка,та да спре да храни илюзии за тези угрофински ликвидатори на истинското славянство.
цитирай
23. get - Здравей, Божиле. Ще отговоря на ...
10.11.2018 23:57
bojil написа:
barin написа:
Здравей, Божиле. Ще отговоря на Радостина, коментар №11, че българи и руснаци са се били веднъж- през Първата Световна война. Преди три дена ходих до Тутракан и посетих за втори път мемориала, посветен на победата над румънци и руснаци. Поздрави!

Toва е историческата истина приятелю- напомни я на нищо неподозиращата Радка,та да спре да храни илюзии за тези угрофински ликвидатори на истинското славянство.


А през 1913 г. подло и в нарушение двустранния таен военен договор, между България и Русия (от 1902г.) Николай II не само уговаря Румъния да ни нападне в гръб; но и осигурява два руски военни-понтонни мостове за да могат румънските войски да форсират Дунав!
- На това какво се вика: Братска дружба ... или ... Нож в гърба?
цитирай
24. bojil - Здравей, ...
11.11.2018 15:15
get написа:
bojil написа:
barin написа:
Здравей, Божиле. Ще отговоря на Радостина, коментар №11, че българи и руснаци са се били веднъж- през Първата Световна война. Преди три дена ходих до Тутракан и посетих за втори път мемориала, посветен на победата над румънци и руснаци. Поздрави!

Toва е историческата истина приятелю- напомни я на нищо неподозиращата Радка,та да спре да храни илюзии за тези угрофински ликвидатори на истинското славянство.


А през 1913 г. подло и в нарушение двустранния таен военен договор, между България и Русия (от 1902г.) Николай II не само уговаря Румъния да ни нападне в гръб; но и осигурява два руски военни-понтонни мостове за да могат румънските войски да форсират Дунав!
- На това какво се вика: Братска дружба ... или ... Нож в гърба?

Николай II бил голям подлец и с право си мисля,че без основание е канонизиран в Русия този престъпник!
цитирай
25. radostinalassa - Ще викаш Радка на баба си
12.11.2018 17:21
Влизай обратно в блатата, хвъркато.
цитирай
26. bojil - Влизай обратно в блатата, хвърк...
17.11.2018 21:42
radostinalassa написа:
Влизай обратно в блатата, хвъркато.

Какво му е на името "Радка"- много си е хубаво даже,нашенско отвсякъде!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bojil
Категория: Политика
Прочетен: 1772465
Постинги: 292
Коментари: 5326
Гласове: 64247
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Интересен комплект от финансови съвети
2. Русия искала да провали Илинденското въстание
3. Няма "славянска" азбука- има Българска
4. Как бе посърбен Българския град Пирот
5. Съвецки грабежи в България до 1947 г.
6. Коронавирусите не са нови за човека
7. Русия помагала на турците в арменския геноцид и карала султана да окупира половин България
8. Ботев за истинския лик на сърбите и "румънците"
9. Българските контрачети през Втората световна война
10. 6-те ястребинчета убити от шумкари,за да не ги издадат
11. Руският фокус с македонския заек
12. Какво е направила Русия за България
13. Царска Русия забранявала украинския език,няма общо с Кирил и Методий
14. Уранови находища в България
15. Насраните руски орли - велики стихове
16. Фалшивата ни история е резултат от руската хибридна война срещу нас
17. Москва се е подписала под договор, изрично позволяващ разширяване на НАТО
18. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу България
19. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу народа ни
20. Русия умишлено оставяла хората си да измират от глад,за да краде подаяния от Запада