Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2019 23:23 - КАКВО ОЗНАЧАВА "ДА ОБЕДИНИМ БЪЛГАРИЯ"
Автор: bojil Категория: Политика   
Прочетен: 4182 Коментари: 27 Гласове:
19

Последна промяна: 07.03.2019 14:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                   КАКВО ОЗНАЧАВА "ДА ОБЕДИНИМ БЪЛГАРИЯ"


   Да обединим България- това означава да постигнем вътрешно обединение като премахнем партиите,за да няма противопоставяния и дрязги между хората. Да премахнем туркоислямските малцинства,за да не създават проблеми на народа ни. В това число влизат циганите но не влизат помаците- те са чисти Българи. Да ги премахнем не означава да ги избиваме,а да ги пратим в тяхната родина- без значение дали това е Индия,Сомалия,Турция или Либия. Нашите уважения разбира се,но всяка "жаба" да си знае "гьола"!

  Да обединим България- това означава много неща. След вътрешното обединение трябва да има и външно. Това значи да обединим в една държава задграничните Българи от различните Български племена. Да научим да живеят заедно Българите от племето РУСИ и Българите от племето УКРИ. Да научим да живеят в единна нашенска държава Българите от племената ПОЛЯЦИ„ ЧЕХИ, ХЪРВАТИ, БЕЛАРУСИ, СЪРБИ, БОСНЕНЦИ, "СЛОВЕНЦИ" (ВЕНЕТИ), МОРАВЦИ, СОРБИ, ПОМЕРАНИ, ПРУСИ, ЛИТОВЦИ, ЛАТВИЙЦИ, ЕСТОНИ, РУСИНИ, ВЛАСИ, КАРАКАЧАНИ, ЦИНЦАРИ, "МАКЕДОНЦИ", АЛБАНЦИ (ШИПТАРИ) и пр.,като ги научим да говорят общия литературен Български който са говорели по-рано,и да се гордеят с него разбира се!

    image

  Да им въведем обща писменост- Кирилицата и да забраним варварските латиници и маймуници,които ползват някои от тях. Да въведем всеобща справедливост и да наказваме всеки крадец,мошеник или "велик вожд",който вдигне ръка на народа ни!

  Задачата е трудна,да не казвам неизпълнима. Ние обаче сме длъжни да дерзаем и да помечтаем!



Гласувай:
19


Вълнообразно


1. barin - Много неща, Божиле: да сме единни, ...
05.03.2019 06:35
Много неща, Божиле: да сме единни, да се поддържаме, да сме приобщени, да сме на една територия, да имаме самосъзнание, че сме българи, да знаем своя произход, да празнуваме характерните за народа празници, да спазваме обичаите и традициите и още много неща.
Поздрави!
цитирай
2. bojil - Много неща, Божиле: да сме единни, ...
05.03.2019 07:30
barin написа:
Много неща, Божиле: да сме единни, да се поддържаме, да сме приобщени, да сме на една територия, да имаме самосъзнание, че сме българи, да знаем своя произход, да празнуваме характерните за народа празници, да спазваме обичаите и традициите и още много неща.
Поздрави!

Така е- затова е трудно да не казвам невъзможно да се постигне такова нещо.
цитирай
3. vladtepes - За естонците
05.03.2019 11:16
Естонците са угро-фински народ и трябва да се върнат на Урал и в Западен Сибир, там е прародината им.
цитирай
4. getmans1 - А бе хора, всички от изброените вече ...
05.03.2019 23:29
А бе хора, всички от изброените вече си имат изградено национално самосъзнание а от там насетне и идентичност ... абе
цитирай
5. batogo - !!!:))) Поздравления, приятелю!
06.03.2019 10:10
Според мен същинско обединение може да се постигне и се постига само на базата на духовни принципи и морални ценности.
Като носители на просветлението и творческия, съзидателен, истинолюбив, справедлив дух ние, наследниците на Ботев, Левски, Раковски, народните будители и възрожденците ни, е добре да увличаме останалите, съжителстващи с нас националности, с личния си пример за мъдро добротворство, чест, почтеност, справедливост и хуманност. Да ги водим към Добрия път на мира, добротворството, просветлението, осъзнаването и идеалите, които в най-мрачни времена запазиха духа, честта, светлината и достойнството на нацията ни.
Процесът е бавен, но достоен и зависи от нас самите. С нови възродителни процеси, изселвания и прочее насилствени комунистически приумици на примитивното съзнание, нищо не се постига, освен негативи и гадости, приятелю!
цитирай
6. getmans1 - . . . Добре казано Бат ОГО, глобал...
06.03.2019 14:14
... Добре казано Бат ОГО, глобалистите, не интернационалистите с техните революции, ще направя направят света по-добро място за живеене.


batogo написа:
Според мен същинско обединение може да се постигне и се постига само на базата на духовни принципи и морални ценности.
Като носители на просветлението и творческия, съзидателен, истинолюбив, справедлив дух ние, наследниците на Ботев, Левски, Раковски, народните будители и възрожденците ни, е добре да увличаме останалите, съжителстващи с нас националности, с личния си пример за мъдро добротворство, чест, почтеност, справедливост и хуманност. Да ги водим към Добрия път на мира, добротворството, просветлението, осъзнаването и идеалите, които в най-мрачни времена запазиха духа, честта, светлината и достойнството на нацията ни.
Процесът е бавен, но достоен и зависи от нас самите. С нови възродителни процеси, изселвания и прочее насилствени комунистически приумици на примитивното съзнание, нищо не се постига, освен негативи и гадости, приятелю!

цитирай
7. leonleonovpom2 - Поздравления!
06.03.2019 14:40
Смело предложение!
Но нахакаността , а не умилкването се ценят в политиката А и не само в нея!
Кой обича истински мижитурките? Потупват ги по рамо, дават им парички и им се присмиват!
Благодетелите им!

Хубав ден!
цитирай
8. bojil - Естонците са ...
06.03.2019 15:57
vladtepes написа:
Естонците са угро-фински народ и трябва да се върнат на Урал и в Западен Сибир, там е прародината им.

Съгласен съм че за естонците има такава версия но има и друга,която ги сближава с нас.
цитирай
9. bojil - А бе хора, всички от изброените вече ...
06.03.2019 15:58
getmans1 написа:
А бе хора, всички от изброените вече си имат изградено национално самосъзнание а от там насетне и идентичност ... абе

Съгласен съм- така е за съжаление и точно затова съм писал,че можем само да си помечтаем.
цитирай
10. bojil - Според мен същинско обединение ...
06.03.2019 16:00
batogo написа:
Според мен същинско обединение може да се постигне и се постига само на базата на духовни принципи и морални ценности.
Като носители на просветлението и творческия, съзидателен, истинолюбив, справедлив дух ние, наследниците на Ботев, Левски, Раковски, народните будители и възрожденците ни, е добре да увличаме останалите, съжителстващи с нас националности, с личния си пример за мъдро добротворство, чест, почтеност, справедливост и хуманност. Да ги водим към Добрия път на мира, добротворството, просветлението, осъзнаването и идеалите, които в най-мрачни времена запазиха духа, честта, светлината и достойнството на нацията ни.
Процесът е бавен, но достоен и зависи от нас самите. С нови възродителни процеси, изселвания и прочее насилствени комунистически приумици на примитивното съзнание, нищо не се постига, освен негативи и гадости, приятелю!

Така е- с насилие няма да е хубаво в днешното време щото има и по-силни от нас,които може да решат да ни върнат "жеста" и това няма да ни хареса.
цитирай
11. bojil - . . . Добре казано Бат ОГО, глобал...
06.03.2019 16:02
getmans1 написа:
... Добре казано Бат ОГО, глобалистите, не интернационалистите с техните революции, ще направя направят света по-добро място за живеене.


batogo написа:
Според мен същинско обединение може да се постигне и се постига само на базата на духовни принципи и морални ценности.
Като носители на просветлението и творческия, съзидателен, истинолюбив, справедлив дух ние, наследниците на Ботев, Левски, Раковски, народните будители и възрожденците ни, е добре да увличаме останалите, съжителстващи с нас националности, с личния си пример за мъдро добротворство, чест, почтеност, справедливост и хуманност. Да ги водим към Добрия път на мира, добротворството, просветлението, осъзнаването и идеалите, които в най-мрачни времена запазиха духа, честта, светлината и достойнството на нацията ни.
Процесът е бавен, но достоен и зависи от нас самите. С нови възродителни процеси, изселвания и прочее насилствени комунистически приумици на примитивното съзнание, нищо не се постига, освен негативи и гадости, приятелю!


Интернационалистите впрочем са друг вид глобалисти и те не са принципно различни от онези,за които говориш.
цитирай
12. bojil - Смело предложение! Но нахака...
06.03.2019 16:04
leonleonovpom2 написа:
Смело предложение!
Но нахакаността , а не умилкването се ценят в политиката А и не само в нея!
Кой обича истински мижитурките? Потупват ги по рамо, дават им парички и им се присмиват!
Благодетелите им!

Хубав ден!

Прав си- това са част от уроците на нашия Съветник,с които се цели да бъдат приучени политиците ни към достойно държане в интерес на страната,а не към пълзачество и подлизурство.
цитирай
13. radostinalassa - Първата част, която се отнася за циганите ми харесва
06.03.2019 17:15
Но те предпочитат да отиват в Европа и да печелят много пари, след което се връщат пак тука. Второто предложение е глобалистко, доколкото и те искат да разрушат държавите и да обединят всички хора. А нали ние искаме да се отървем от тези в първата част. Естонците не са финоугри, както и останалите руси. И хаплогрупата И2 и N1 C ,N1 A са европеидни. Тук вече има 1/2 млн руси, по - малко германци. А за българския език си прав. Който говори от малък на него става доста по - умен от тези, които говорят на маймуница.
цитирай
14. getmans1 - . . . E, ние поне поживяхме в интер...
07.03.2019 09:25
... E, ние поне поживяхме в интернационалистическия рай макар, че не и световният му вариант и би требвало да правим по-добре разликата.
В това което сега живеем също е несъвършено но пък и няма как да стане със щрък на пръстите.


bojil написа:
getmans1 написа:
... Добре казано Бат ОГО, глобалистите, не интернационалистите с техните революции, ще направя направят света по-добро място за живеене.


batogo написа:
Според мен !


Интернационалистите впрочем са друг вид глобалисти и те не са принципно различни от онези,за които говориt.



цитирай
15. morskipesni - Да се маха със закон всичко мръсно и небългарско
07.03.2019 12:40
Например юалгата и подобните маанета, които се въртят (уви!) вече в цяла Европа. Да се забрани ислямската религия и всички свързани с нея атрибути-има страни в които това е факт! Да не се приемат емигранти, които не са приели Христа още на КПП-то! И разбира се- да се премахме отвратителната и зловредна партийна система!
цитирай
16. bojil - Но те предпочитат да отиват в Европа ...
07.03.2019 14:55
radostinalassa написа:
Но те предпочитат да отиват в Европа и да печелят много пари, след което се връщат пак тука. Второто предложение е глобалистко, доколкото и те искат да разрушат държавите и да обединят всички хора. А нали ние искаме да се отървем от тези в първата част. Естонците не са финоугри, както и останалите руси. И хаплогрупата И2 и N1 C ,N1 A са европеидни. Тук вече има 1/2 млн руси, по - малко германци. А за българския език си прав. Който говори от малък на него става доста по - умен от тези, които говорят на маймуница.

Има данни,че естонците са приели език близък до финския чак след XVII-XVIII в. което означава,че стария им изконен език е бил "славянски" (т.е. Български).
цитирай
17. bojil - . . . E, ние поне поживяхме в интер...
07.03.2019 17:07
getmans1 написа:
... E, ние поне поживяхме в интернационалистическия рай макар, че не и световният му вариант и би требвало да правим по-добре разликата.
В това което сега живеем също е несъвършено но пък и няма как да стане със щрък на пръстите.
bojil написа:
getmans1 написа:
... Добре казано Бат ОГО, глобалистите, не интернационалистите с техните революции, ще направя направят света по-добро място за живеене.


batogo написа:
Според мен !


Интернационалистите впрочем са друг вид глобалисти и те не са принципно различни от онези,за които говориt.

"Интернационализмът" в който живяхме бе с вкус на водка и мирис на мужишки ботуши- затова много малко хора у нас са наясно какво е това "глобализъм" и защо той е едносъщен с "интернационализма".
цитирай
18. bojil - Например ...
07.03.2019 17:34
morskipesni написа:
Например юалгата и подобните маанета, които се въртят (уви!) вече в цяла Европа. Да се забрани ислямската религия и всички свързани с нея атрибути-има страни в които това е факт! Да не се приемат емигранти, които не са приели Христа още на КПП-то! И разбира се- да се премахме отвратителната и зловредна партийна система!

Това го приемам- всеки който иска да остане у нас да се закълне в Христа приемайки кръщение,и да изяде публично поне 30 кг свинско а половината от него сланина,за да получи право да поиска наш паспорт.
цитирай
19. radostinalassa - Аз не съм съгласна тук да се заселват мигранти
07.03.2019 18:28
Всички араби да се връщат в родините си. Те са приспособени чрез хиляди години еволюция за живот там, където са родени. Тук няма място за готованци и за хора с друг начин на живот, религия и умствено развитие. Стигат ни нашите индуси.
цитирай
20. radostinalassa - Да ядат ако ще 1 тон свинско и ..
07.03.2019 20:10
гид в Арабия. Тук няма място за чужди подсоеве. Да подобряват генетиката на либералите.
цитирай
21. bojil - гид в ...
08.03.2019 10:55
radostinalassa написа:
гид в Арабия. Тук няма място за чужди подсоеве. Да подобряват генетиката на либералите.

Никога не забравяй кои са "либерастите"- това са "твоите" социалисти,съвсем същите!
цитирай
22. bojil - Всички ...
08.03.2019 10:56
radostinalassa написа:
Всички араби да се връщат в родините си. Те са приспособени чрез хиляди години еволюция за живот там, където са родени. Тук няма място за готованци и за хора с друг начин на живот, религия и умствено развитие. Стигат ни нашите индуси.

Напълно съгласен- така е!
цитирай
23. radostinalassa - Никога не забравяй кои са "либерастите"- това са "твоите" социалисти,съвсем същите!
08.03.2019 21:10
Сланината е полезна, но в количество колкото един пръст. Не прекалявай. Милиони пъти написах, че комунизъм не може да има, защото хората не са равни. Запиши си го вече някъде.Но при социализма нямаше толериране на болните хора, т.е. педерасите. Либерализма поставя ненормалните хора над нормалните целенасочено, и накрая ще се изроди във фашизъм, ако не се прекрати това безумие.
цитирай
24. bojil - Сланината е поле...
08.03.2019 22:12
radostinalassa написа:
Сланината е полезна, но в количество колкото един пръст. Не прекалявай. Милиони пъти написах, че комунизъм не може да има, защото хората не са равни. Запиши си го вече някъде.Но при социализма нямаше толериране на болните хора, т.е. педерасите. Либерализма поставя ненормалните хора над нормалните целенасочено, и накрая ще се изроди във фашизъм, ако не се прекрати това безумие.

А се въздържай да ми даваш съвети- не е полезно за настроението. Ако не го бях видял с очите си,можеше да ме будалкаш но не става- има си хас да не знам,че при комунастията болните имаха повече права от шефа на клиниката!
цитирай
25. radostinalassa - О, аз говоря за сексуалните отклонения.
09.03.2019 10:42
Тогава и сега те не се лекуват в клиниките. Съсредоточи се в написаното. Има хора, които са с акъла си и по тая причина не са комунисти, нито либерали. Нито демократи. Защото всички тези течения са прогнили и са част от Библейския проект, който цели да ни унищожи.
цитирай
26. bojil - Тогава и сега те не се лекуват в кл...
10.03.2019 12:36
radostinalassa написа:
Тогава и сега те не се лекуват в клиниките. Съсредоточи се в написаното. Има хора, които са с акъла си и по тая причина не са комунисти, нито либерали. Нито демократи. Защото всички тези течения са прогнили и са част от Библейския проект, който цели да ни унищожи.

Има и такива хора,съгласен съм.
цитирай
27. krumbelosvet - Ох, равнище, ниво по френски.
30.03.2019 12:40
Радостина: "Милиони пъти написах, че комунизъм не може да има, защото хората не са равни." Лелееее, кво откритие. Хората не биле равни! И това идиотите комунисти да не го знаят. И да издигнат една Русия и една България от дървеното рало до космоса...
А Божил, който предлага да обединим в българската държава не само всички българи по света, но и Русия, Полша и т.н., тоя божил и той разбира от комунизъм. И пише:
"има си хас да не знам,че при комунастията болните имаха повече права от шефа на клиниката!" Мани-мани.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bojil
Категория: Политика
Прочетен: 1799597
Постинги: 293
Коментари: 5339
Гласове: 64806
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Интересен комплект от финансови съвети
2. Русия искала да провали Илинденското въстание
3. Няма "славянска" азбука- има Българска
4. Как бе посърбен Българския град Пирот
5. Съвецки грабежи в България до 1947 г.
6. Коронавирусите не са нови за човека
7. Русия помагала на турците в арменския геноцид и карала султана да окупира половин България
8. Ботев за истинския лик на сърбите и "румънците"
9. Българските контрачети през Втората световна война
10. 6-те ястребинчета убити от шумкари,за да не ги издадат
11. Руският фокус с македонския заек
12. Какво е направила Русия за България
13. Царска Русия забранявала украинския език,няма общо с Кирил и Методий
14. Уранови находища в България
15. Насраните руски орли - велики стихове
16. Фалшивата ни история е резултат от руската хибридна война срещу нас
17. Москва се е подписала под договор, изрично позволяващ разширяване на НАТО
18. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу България
19. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу народа ни
20. Русия умишлено оставяла хората си да измират от глад,за да краде подаяния от Запада