Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2019 19:31 - КАК ГЛУПОСТТА НА ЕВРОПЕЙЦИТЕ ДАВА СИЛА НА ИСЛЯМА
Автор: bojil Категория: Политика   
Прочетен: 5418 Коментари: 46 Гласове:
29

Последна промяна: 26.04.2019 21:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                 КАК ГЛУПОСТТА НА ЕВРОПЕЙЦИТЕ ДАВА СИЛА НА ИСЛЯМА


   Историческият опит на народи като Българския говори,че ислямът е силен само когато черпи ресурси от новозавладени народи- християни,юдеи,езичници и пр. Когато няма такива,той изпада в трайна криза и запада до неузнаваемост. Големи западания имало няколко,невероятни възходи също. Възходите т.е. неговите инвазии идвали само тогава,когато някоя агресивна ислямска сила успеела да се добере до нови технологии от някъде- например от група завладени езичници,християни или чужди търговци.

  Днес ислямът пак е във възход което значи,че е взел нови технологии от някъде. От къде- това е ясно: взел ги е от Запада,понеже в Русия новите технологии са рядкост. Основните западни технологии,които възраждат неговия дивашки фанатизъм и деструктивната му сила са няколко:

1. Внос на технологии за производство на модерни оръжия,в това число ядрени. Възможностите,които дават тези технологии за нанасяне на изненадващи удари срещу по-силен противник дават нови шансове на исляма и той не пропуска да се възползва от тях.

2. Внос на механизирана техника- автомобили, танкове,, самолети, ракети, подводници, кораби и пр. Освен изброените вече предимства тя дава на ислямистите нови шансове за рекет,кражба на чужди деца с последващата им ислямизация и пр.

3. Внос на компютърна техника и технологии. Те дават шанс за много по-широко "рекламиране" на исляма,отколкото преди 30 години сме можели да си представим. Неговата "реклама" се прави чрез показване на турски сериали,Дубайски и Кувейтски богатства,огромни "петролни" сгради в Персийския залив,мигновени банкови преводи и пр.

4. Внос на ваксини и на медицински познания. Ваксините и медицинските познания на Запада направиха така,че малки доскоро страни от "Третия свят" станаха държави-гиганти с по 100,200 или 300 млн. население и почнаха да мечтаят за величието на страни като Англия и Франция,чието население днес е 50-60 млн.

  Подобен бум на исляма е имало при неговата поява през VII-IX в.,когато незапознати с пиратските му прийоми градове и държави станали лесна жертва на първите Мохамедови орди,плъзнали като епидемия из целия тогавашен свят. Тогава ислямът се обогатил с огромен брой нови технологии и съответно се засилил: "арабски" цифри от Индия,конски снаряжения от Персия и Скития,стенобитни машини от "Византия" и пр. Излишно е да казвам,че те веднага били впрегнати да служат на него а не на човешкия прогрес. Вторият му бум,свързан с разорителни агресии срещу много християнски държави станал през XIV-XVI в. когато турските орди,въоръжени по първа европейска мода с италиански,сръбски че и Български оръжия създали поредната ислямска империя с огромни размери. Наивните тогавашни европейци (венецианци, гърци, унгарци, сърби и пр.) сами подхранвали неговата агресия като продавали на турците съпернически градове и области, кораби, барут, оръдия, доспехи и всякакви авангардни технологии.

  Ислямът има и други силни страни,каквито европейците нямат:

1. Дивашки фанатизъм
2. Дисциплината,произхождаща от него
3. Перманентното насилие над по-слаби
4. Средновековни наказания за провинените престъпници
5. Подчиненото положение на жените

  Тези силни страни помагат на ислямските страни бързо да се отървават от разлагащи държавата престъпници- серийни убийци, наркомани, комунисти, психично болни, паразитстващи обществени прослойки,чуждофили (в т.ч. русофили) и пр. Народът неслучайно казва "покрай Илия и свети Илия"- затова по същия способ ислямът се отървава от пиячи и алкохолици, другомислещи колаборационисти, друговерци и жени, отказващи да раждат деца на ислямски мъже.
      image

  Всичко това превръща исляма в система,която е далеч по-жизнена и пригодена за олеляване от лъжовните европейски демокрации които,като продават нови технологии на ислямски потребители,проиграват бъдещето на децата си. Така глупостта на европейците дава сила на исляма а най-характерния начин,по който реагира и най-глупавия турчин когато види,че ти е бил в ръцете а ти си му простил е винаги един и същ:

  "Аллах е изпил акъла на глупавия гяур- затова ме остави да избягам!"

  Има една много точна приказка,написана като коментар към Днес.Бг преди няколко години. Името на нейния автор Българин е за жалост неизвестно,но той с основание пита:

  "На кого мислите ще благодарят ислямските "бежанци",когато преминат Средиземно море и попаднат в Европа- на Меркел или на аллах?"

  Отговор е безсмислено да даваме- той се подразбира от самосебе си.



Гласувай:
29


Вълнообразно


1. radostinalassa - Прав си
26.04.2019 20:12
Но това не е глупост, а начертан план на действие. Меркел не ги покани случайно. Целта им е да се отслаби Европа, да се смеси населението и с мигрантите.
Най - хубавото за США щее да сбие ЕС и Русия, и да събира богатствата на Сибир.
цитирай
2. rosiela - Има истина!
26.04.2019 20:13
Във Вашия материал.
цитирай
3. bojil - Но това не е глупост, а начертан план ...
26.04.2019 20:40
radostinalassa написа:
Но това не е глупост, а начертан план на действие. Меркел не ги покани случайно. Целта им е да се отслаби Европа, да се смеси населението и с мигрантите.
Най - хубавото за США щее да сбие ЕС и Русия, и да събира богатствата на Сибир.

Ако има някакъв план,той е начертан от мюсюлмани- не от американци!
цитирай
4. bojil - (Има истина!)
26.04.2019 20:42
rosiela написа:
Във Вашия материал.


Тази истина я долових отдавна- чак днес успях да я споделя.
цитирай
5. barin - Здравей, Божиле. За САЩ и Русия е ...
26.04.2019 21:29
Здравей, Божиле. За САЩ и Русия е изгодно други държави да се сбият, а те да оберат ресурсите. Ислямът винаги е настъпвал, не е спирал. Сега отново има засилен наплив, който трябва да се спре. Преди две-три години помня, че Европейския съюз не одобряваше политиката на Вишеграсската четворка, дори имаше опити за налагане на санкции. Срещу исляма трябва да сме единни и нащрек. Самата им доктрина е агресивна и настъпателна, каквато е била и преди векове.
Поздрави!
цитирай
6. radostinalassa - Да , чувала съм, че...
26.04.2019 23:38
НАТО слага ракетите си в Европа, за да достигне с тях Иран. Интересно ми е , защо тогава Русия създава нови оръжия, за да се предпази от НАТО. Сигурно ги е хванала параноя. И това, че земята им, която е богата на газ е взета на концесия от янките, или е изкупена от тях.
цитирай
7. eva666 - +++...щот си..прав, и си ми Приятел..
27.04.2019 10:29
как да отговоря на 3 те комента..с един..изстрел..
КОЙ отвори Търновските Порти, и хвърли Патриарх Евтимий в тъмница?
№2, пак нищо не каза...сус,мари,фурнаджийска продажна лопата..
изв, боже..

https://bulgarianhistory › Рубрики › Средновековни истории
цитирай
8. bojil - как да отговоря на 3 те ...
27.04.2019 18:18
eva666 написа:
как да отговоря на 3 те комента..с един..изстрел..
КОЙ отвори Търновските Порти, и хвърли Патриарх Евтимий в тъмница?
№2, пак нищо не каза...сус,мари,фурнаджийска продажна лопата..
изв, боже..

https://bulgarianhistory › Рубрики › Средновековни истории

Нямам нищо против намека ти- вярвам че си права.
цитирай
9. bojil - НАТО слага ...
27.04.2019 18:20
radostinalassa написа:
НАТО слага ракетите си в Европа, за да достигне с тях Иран. Интересно ми е , защо тогава Русия създава нови оръжия, за да се предпази от НАТО. Сигурно ги е хванала параноя. И това, че земята им, която е богата на газ е взета на концесия от янките, или е изкупена от тях.

Русия много често съгласува своите действия с американците,така че какво чудно?
цитирай
10. bojil - Здравей, ...
27.04.2019 18:22
barin написа:
Здравей, Божиле. За САЩ и Русия е изгодно други държави да се сбият, а те да оберат ресурсите. Ислямът винаги е настъпвал, не е спирал. Сега отново има засилен наплив, който трябва да се спре. Преди две-три години помня, че Европейския съюз не одобряваше политиката на Вишеграсската четворка, дори имаше опити за налагане на санкции. Срещу исляма трябва да сме единни и нащрек. Самата им доктрина е агресивна и настъпателна, каквато е била и преди векове.
Поздрави!

Прав си- доктрината им никога не се е променяла за разлика от нашата (християнската),а тази последователност е не само опасна за човечеството- тя говори,че тяхната сила трябва да бъде ликвидирана без да се подбират начини и средства.
цитирай
11. radostinalassa - При Горбачов и Елцин е имало предателство към страната им
27.04.2019 19:02
Но не може да се говори за съгласуване в действията на янките и русите. Може би говориш за петата колона в Русия.Никой не говори , че янките и Европа изхвърлят отпадъците си в Африка. Затова негрите живеят до 40 години и с удоволствие идват в ЕС. За войните на изток, които довеждат мигранти. Че США финансираха ИДИЛ.В Близкия изток има много петрол , в Либия е открито най - голямото подземно езеро с питейна вода, заради което май са убили Кадафи.
цитирай
12. bojil - Но не може да се говори за съгласу...
27.04.2019 23:31
radostinalassa написа:
Но не може да се говори за съгласуване в действията на янките и русите. Може би говориш за петата колона в Русия.Никой не говори , че янките и Европа изхвърлят отпадъците си в Африка. Затова негрите живеят до 40 години и с удоволствие идват в ЕС. За войните на изток, които довеждат мигранти. Че США финансираха ИДИЛ.В Близкия изток има много петрол , в Либия е открито най - голямото подземно езеро с питейна вода, заради което май са убили Кадафи.

Най-голямо предателство към Русия са направили Ленин и Сталин- не Елцин и Горбачов. А това ЦША дето си го писала не знам какво е
цитирай
13. radostinalassa - Ти не знаеш кой финансира ИДИЛ?
27.04.2019 23:56
Това са еверите, не се съмнявай. Арабите са богати , заради нефта си, докато дойдат янките и се намесят в живота им. Войната в Афганистан, Либия, Ирак, сега и Сирия.
Русия се намеси във войната , за да може да контролира корабите в Средиземно море, които съответно носят ракети и може да я заплашат.
Мисля, че бъркаш турската агресия през 18 век с днешните бежанци. Те се финансират от някого, за да дойдат в ЕС, иначе щяха да живеят в милионите палатки на Саудитска Арабия.
цитирай
14. get - До 12. bojil - Най-страшно става, кога Слепец с претенции за Вожд - се появи?
28.04.2019 11:47
bojil написа:
radostinalassa написа:
Но не може да се говори за съгласуване в действията на янките и русите. Може би говориш за петата колона в Русия.Никой не говори , че янките и Европа изхвърлят отпадъците си в Африка. Затова негрите живеят до 40 години и с удоволствие идват в ЕС. ... Че США финансираха ИДИЛ.В Близкия изток има много петрол , в Либия е открито най - голямото подземно езеро с питейна вода, заради което май са убили Кадафи.

Най-голямо предателство към Русия са направили Ленин и Сталин- не Елцин и Горбачов. А това ЦША дето си го писала не знам какво е


Първият и най-близък до "Ислямска държава" ИДИЛ/ISIS, ПРОЕКТ(!) - се СЪЗДАВА ОТ ЯНКИТЕ, в Азиатската част на Европа! ИЗВЕСТНА НИ ОЩЕ Й, като Московия!
Годината - е 1917-та !

Първоначално по проекта е работил М. Норман, директор на Националната банка на Англия(в същността си частна-корпоративна банка). С негова помощ се стига до абдикацията на Николай, всерусийският император. На власт Временното правителство - оглавено от Керенски.

В последствие В ИГРАТА СЕ НАМЕСВА Федералната резервна система на САЩ в лицето на на основната и най-важна Ню Йорк(клон/съставна част) Банк-а ... на практика, "банката на Рокфелерови"! Подкрепяща БОЛШЕВИКИТЕ Американска бизнес група - действа под фасадата на Американския червен кръст - виж повече по ?-са, в контекста: място и участие на Уильям Бойс Томпсон(директор на Федерална резервна банка в Ню-Йорк ?). Той и оглавяващ мисията на Червения кръст?

Болшевиките - получават Й ПОЛИТИЧЕСКА ПОДКРЕПА от тогавашния американски президент У. Уилсън! ... А ВЕЧЕ през годините след идването на Рокфелеровото "момче за поръчки", Сталин ... ролята на свръзка го играе Арм. Хамър Червения милиардер.

Докато, ВЕЧЕ през 1971г. Рокфелерови отново се завръщат ОФИЦИАЛНО в Съветска Русия - чрез откриване, оглавявяната от Дейвид Рокфелер JP-Morgan Chase & Co.

Искате ли факти - за крепката и нерушима дружба м/у США:))) и СССР от 1917 до МОМЕНТА - ако да? Четете за Гвишиани, Джермен Михайлович и неговият институт МИПСА?
... или за Х. Кисинджър агент "Бор" - борещ се за "многополюсен свят"?

- Абе изобщо "конвергенция" - нещо за което, нито "комунисти", нито "консерватори" или "либерали" с представка "нео-" - няма да ви обяснят?


Поздрав и - Христос Возкресе ... а дали във всеки един от нас, не се крие по едно Дете на Бог Отец?
цитирай
15. radostinalassa - bojil - Ти нямаш ли отговор за мене?
28.04.2019 15:26
Може да се върнем и към Йосиф, който е въвел лихварството в Египет и е разорил селяните. Библейският проект е в действие оттогава.
Но темата са арабите. Негрите са още по - лош материал, имат различни гени и имунитет и ще ни довлечат нови болести. Арабите също. Това е втората главна цел - да се смесят европейците с тези елементи. Но те изпитват естествена непоносимост един към друг. Остава да ги накарат да се избият помежду си. Но това не е хуманно, а някои се опитват да изглеждат хуманисти.
Ние сме сътворени по образ и подобие на Бога, а за Ге.чо не гарантирам. Има доста разсеяна мисъл. Може би Бог го е правил в напреднала възраст.
цитирай
16. radostinalassa - Е , Христос воскресе и коментара ми се появи
29.04.2019 09:25
Нямам отговор на писанията си. Аз следя геополитиката и това мнение ми се вижда добро. Ето сега САЩ искат да пречат на Иран да продава нефта си. Арабите ли са виновни или янките?
цитирай
17. get - 15. radostinalassa - bojil - Ти нямаш ли отговор за мене?
30.04.2019 12:25
radostinalassa написа:
Ти нямаш ли отговор за мене?


С единият отговор - нищо не можем стори ! Защото?

Йосиф, син Яков - живее по време на Египет, на фараоните? А ние говорим з съвременност!
При това време - ТЕЗИ КОИТО ТИ СЧИТАШ ЗА СВОИ РОДНИНИ - създават, така известния Новый Иерусалим в МОСКОВИЯТА?
Второ - вземат та преправят ХРИСТИЯНСКИТЕ КНИГИ - които им дадохме при кръщението - по византийско-юдейска наредба.
Ама Как може човек с мислене на новизлюпено водоплаващо да разбере това!

Четене му е майката ... за такива като теб, които се мислят, че са роднини с фино-угрите и самоедите !

Това което пиша - знам няма да разбереш, защото си ... ?

Но поне на първо време вземи потърси и разбери Кой бе патриарх Никон? Защо промени свещенните книги на Руската Кривославна църква ... и нарече резиденцията си Нов Ерусалим!?

- Мисълта ми е разсеяна за такива - като теб?
radostinalassa написа:
Ние сме сътворени по образ и подобие на Бога, а за Ге.чо не гарантирам. Има доста разсеяна мисъл.

При които са видими, Присъщите атрибути На Създателя им ... рога, копита и опашка!
цитирай
18. bojil - Това са ...
30.04.2019 17:07
radostinalassa написа:
Това са еверите, не се съмнявай. Арабите са богати , заради нефта си, докато дойдат янките и се намесят в живота им. Войната в Афганистан, Либия, Ирак, сега и Сирия.
Русия се намеси във войната , за да може да контролира корабите в Средиземно море, които съответно носят ракети и може да я заплашат.
Мисля, че бъркаш турската агресия през 18 век с днешните бежанци. Те се финансират от някого, за да дойдат в ЕС, иначе щяха да живеят в милионите палатки на Саудитска Арабия.

Това е вярно- вместо да отидат в богатите Кувейт,Дубай и Саудитска Арабия,те дошли да се свиросват при нас!
цитирай
19. bojil - Но не може да се говори за съгласу...
30.04.2019 17:10
get написа:
bojil написа:
radostinalassa написа:
Но не може да се говори за съгласуване в действията на янките и русите. Може би говориш за петата колона в Русия.Никой не говори , че янките и Европа изхвърлят отпадъците си в Африка. Затова негрите живеят до 40 години и с удоволствие идват в ЕС. ... Че США финансираха ИДИЛ.В Близкия изток има много петрол , в Либия е открито най - голямото подземно езеро с питейна вода, заради което май са убили Кадафи.

Най-голямо предателство към Русия са направили Ленин и Сталин- не Елцин и Горбачов. А това ЦША дето си го писала не знам какво е


Първият и най-близък до "Ислямска държава" ИДИЛ/ISIS, ПРОЕКТ(!) - се СЪЗДАВА ОТ ЯНКИТЕ, в Азиатската част на Европа! ИЗВЕСТНА НИ ОЩЕ Й, като Московия!
Годината - е 1917-та !

Първоначално по проекта е работил М. Норман, директор на Националната банка на Англия(в същността си частна-корпоративна банка). С негова помощ се стига до абдикацията на Николай, всерусийският император. На власт Временното правителство - оглавено от Керенски.

В последствие В ИГРАТА СЕ НАМЕСВА Федералната резервна система на САЩ в лицето на на основната и най-важна Ню Йорк(клон/съставна част) Банк-а ... на практика, "банката на Рокфелерови"! Подкрепяща БОЛШЕВИКИТЕ Американска бизнес група - действа под фасадата на Американския червен кръст - виж повече по ?-са, в контекста: място и участие на Уильям Бойс Томпсон(директор на Федерална резервна банка в Ню-Йорк ?). Той и оглавяващ мисията на Червения кръст?

Болшевиките - получават Й ПОЛИТИЧЕСКА ПОДКРЕПА от тогавашния американски президент У. Уилсън! ... А ВЕЧЕ през годините след идването на Рокфелеровото "момче за поръчки", Сталин ... ролята на свръзка го играе Арм. Хамър Червения милиардер.

Докато, ВЕЧЕ през 1971г. Рокфелерови отново се завръщат ОФИЦИАЛНО в Съветска Русия - чрез откриване, оглавявяната от Дейвид Рокфелер JP-Morgan Chase & Co.

Искате ли факти - за крепката и нерушима дружба м/у США:))) и СССР от 1917 до МОМЕНТА - ако да? Четете за Гвишиани, Джермен Михайлович и неговият институт МИПСА?
... или за Х. Кисинджър агент "Бор" - борещ се за "многополюсен свят"?

- Абе изобщо "конвергенция" - нещо за което, нито "комунисти", нито "консерватори" или "либерали" с представка "нео-" - няма да ви обяснят?


Поздрав и - Христос Возкресе ... а дали във всеки един от нас, не се крие по едно Дете на Бог Отец?

Во истина възкресе- поздрав и на теб приятелю!
цитирай
20. bojil - Може да се върнем и към ...
30.04.2019 17:14
radostinalassa написа:
Може да се върнем и към Йосиф, който е въвел лихварството в Египет и е разорил селяните. Библейският проект е в действие оттогава.
Но темата са арабите. Негрите са още по - лош материал, имат различни гени и имунитет и ще ни довлечат нови болести. Арабите също. Това е втората главна цел - да се смесят европейците с тези елементи. Но те изпитват естествена непоносимост един към друг. Остава да ги накарат да се избият помежду си. Но това не е хуманно, а някои се опитват да изглеждат хуманисти.
Ние сме сътворени по образ и подобие на Бога, а за Ге.чо не гарантирам. Има доста разсеяна мисъл. Може би Бог го е правил в напреднала възраст.

Чак сега ми остана време за отговор: не е нужно да хулим Бога с излишно фантазиране,а лошият материал наистина се среща по техните ширини,и ние нищо не можем да направим срещу това
цитирай
21. bojil - Нямам отговор на писанията си. Аз ...
30.04.2019 17:16
radostinalassa написа:
Нямам отговор на писанията си. Аз следя геополитиката и това мнение ми се вижда добро. Ето сега САЩ искат да пречат на Иран да продава нефта си. Арабите ли са виновни или янките?

Благодаря за поздрава- Христос възкресе,арабите винаги са повече виновни!
цитирай
22. bojil - Ти нямаш ли ...
30.04.2019 17:31
get написа:
radostinalassa написа:
Ти нямаш ли отговор за мене?


С единият отговор - нищо не можем стори ! Защото?

Йосиф, син Яков - живее по време на Египет, на фараоните? А ние говорим з съвременност!
При това време - ТЕЗИ КОИТО ТИ СЧИТАШ ЗА СВОИ РОДНИНИ - създават, така известния Новый Иерусалим в МОСКОВИЯТА?
Второ - вземат та преправят ХРИСТИЯНСКИТЕ КНИГИ - които им дадохме при кръщението - по византийско-юдейска наредба.
Ама Как може човек с мислене на новизлюпено водоплаващо да разбере това!

Четене му е майката ... за такива като теб, които се мислят, че са роднини с фино-угрите и самоедите !

Това което пиша - знам няма да разбереш, защото си ... ?

Но поне на първо време вземи потърси и разбери Кой бе патриарх Никон? Защо промени свещенните книги на Руската Кривославна църква ... и нарече резиденцията си Нов Ерусалим!?

- Мисълта ми е разсеяна за такива - като теб?
radostinalassa написа:
Ние сме сътворени по образ и подобие на Бога, а за Ге.чо не гарантирам. Има доста разсеяна мисъл.

При които са видими, Присъщите атрибути На Създателя им ... рога, копита и опашка!

Крилат лаф,изключителен,велик- Руската Кривославна църква !!! :)) :)) :))
цитирай
23. radostinalassa - bojil
30.04.2019 19:21
Аз естествено пишех на тебе, при положение , че ти си автор на постинга.
Бог не е виновен за лошия материал. Те са създадени по подобие на Господ, Йехова.
Защо му вменяваш такава ..., нямам думи.
цитирай
24. alexs - И не само глупостта на европейците. ...
30.04.2019 19:45
И не само глупостта на европейците....но и на американците....които считат Путин за главния противник
Всъщност Русия Европа и САЩ са под ислямска заплаха
С тази демотрафска криза перспективите пред християнските държави са ужасяващи....
Какво ще бъде след 100 години най вероятно ще се говори на арабски в Европа..





цитирай
25. radostinalassa - До водопотъващото нещо
01.05.2019 09:56
Всичко ми е ясно, няма нужда да ме продвещаваш. И при томва забележи, че не пиша до тебе. Много си неприятен .Къде се буташ, пиши си постинги. Говорим за исляма, не за Русия. И Г. Сидоров е мелез, но е приел руската идея. А болшиндтвото от евреите в Русия са Р1а.Не ги бъркай с арабите и семитите.
Просто не пиша до тебе, защото не ми се нравиш. Ясно ли е ?
цитирай
26. bojil - Аз естествено ...
01.05.2019 13:07
radostinalassa написа:
Аз естествено пишех на тебе, при положение , че ти си автор на постинга.
Бог не е виновен за лошия материал. Те са създадени по подобие на Господ, Йехова.
Защо му вменяваш такава ..., нямам думи.

Бог разбира се не е виновен,но той не е "Йехова" а Христос.
цитирай
27. bojil - И не само глупостта на ...
01.05.2019 13:09
alexs написа:
И не само глупостта на европейците....но и на американците....които считат Путин за главния противник
Всъщност Русия Европа и САЩ са под ислямска заплаха
С тази демотрафска криза перспективите пред християнските държави са ужасяващи....
Какво ще бъде след 100 години най вероятно ще се говори на арабски в Европа..

Прав си че опасността е огромна и всеобща,а "американците" съм ги сложил под общия знаменател "европейци",понеже повечето от тях не са с азиатски произход разбира се.
цитирай
28. bojil - Всичко ми е ...
01.05.2019 13:12
radostinalassa написа:
Всичко ми е ясно, няма нужда да ме продвещаваш. И при томва забележи, че не пиша до тебе. Много си неприятен .Къде се буташ, пиши си постинги. Говорим за исляма, не за Русия. И Г. Сидоров е мелез, но е приел руската идея. А болшиндтвото от евреите в Русия са Р1а.Не ги бъркай с арабите и семитите.
Просто не пиша до тебе, защото не ми се нравиш. Ясно ли е ?

Аз също съм на мнение,че "семитството" на евреите им е вменено и допълнително приписано. Не че са цвете за мирисане де.
цитирай
29. get - До 28. bojil - Божиле, доколкото виждам и ти, като подгласничката(ти) Водоплаваща си ... ?
01.05.2019 13:54
bojil написа:
radostinalassa написа:
Всичко ми е ясно, няма нужда да ме продвещаваш. И при томва забележи, че не пиша до тебе. Много си неприятен .Къде се буташ, пиши си постинги. Говорим за исляма, не за Русия. ... руската идея. ... евреите в Русия са Р1а.Не ги бъркай с арабите и семитите.
...

Аз също съм на мнение,че "семитството" на евреите им е вменено и допълнително приписано. Не че са цвете за мирисане де.


... станал жертва на Юдео-християнството, което в момента шества навсякъде - както на изток ОРТОДОКСИЯ така и на запад КАТОЛИЦИЗЪМ ?

За да не ми се обидиш преждевременно - Пояснявам?
В "арийската", тоест НАШАТА ЕВРОПЕЙСКА "сотерология/известна още и като/"есхатология" !!!-??? Се появява ЗА ПРЪВ ПЪТ образа на Сина Божий/Син человеческий ... тоест на това (или този) наричан от семитите-елини Кристос а от баш Семитите-израилити Машиах?
И двете думи ИМАТ АНАЛОГ В СЪВРЕМЕННИЯ БЪЛГАРСКИ ЕЗИК и са натоварени със смисала ПОМАЗАН ... защото и двете, идват от коренови - ДАЛИ В БЪЛГАРСКИЯ - съответно: "Мажа" и "Трия" ... това е "месия(та)" - както го наричат, съзнателно без да обясняват(!) ЗНАЧЕНИЕТО МУ - нашите "архиреи"?

Тези СОТЕРОЛОГИЧНИ ДУХОВНИ КОНЦЕПЦИИ - ги е НЯМАЛО И ГИ НЯМА В МОМЕНТА в ТАЗИ РЕЛИГИЯ - ОТ КОЯТО УЖ ПРОИЗЛИЗАЛО ХРИСТИЯНСТВОТО? - същата ни е известна, като ЮДАИЗЪМ, защо ли?

Второ: Еврейски - както ни е даден по смисъла на Библията(Стар завет) - НЯМА ТАКЪВ НАРОД ... още по-малко пък, ДРЕВНА ЕВРЕЙСКА ДЪРЖАВА !!?

- Ако не ми вярвате ВЗЕМЕТЕ ПРОЧЕТЕТЕ ЗА НАЧАЛО - книгите на професора от Тел-авивския у-т Шломо Занд?
а) Изобретяване на еврейския народ;
б) и с подобното заглавие " Изобретяване на -"- държава"? ... има и друг автори, но за начало ви е достатъчен и Шл. Занд!

- Да питам? Какъв Христос при това "божий Син" - може да се е родил на територията на несъществувалия античен Израил и най-вече ЮДАИЗЪМ? - Като на практика концептуално "Син Божий" Е РОДЕН ПОНЕ ПЕТ ВЕКА ПО-РАНО - ТУК на БАЛКАНИ!

П.П.
Руската идея - Е?
- Е чиста проба - юдаизъм пренесен на руска почва !
цитирай
30. radostinalassa - Къде са ми коментарите?
02.05.2019 22:02
Не си ги виждам.
цитирай
31. bojil - (Къде са ми коментарите?)
03.05.2019 09:57
radostinalassa написа:
Не си ги виждам.

Имаш 2 коментара на №23 и 25,без да броим този и написаните преди тях- няма проблеми.
цитирай
32. bojil - Всичко ми ...
03.05.2019 09:59
get написа:
bojil написа:
radostinalassa написа:
Всичко ми е ясно, няма нужда да ме продвещаваш. И при томва забележи, че не пиша до тебе. Много си неприятен .Къде се буташ, пиши си постинги. Говорим за исляма, не за Русия. ... руската идея. ... евреите в Русия са Р1а.Не ги бъркай с арабите и семитите.
...

Аз също съм на мнение,че "семитството" на евреите им е вменено и допълнително приписано. Не че са цвете за мирисане де.


... станал жертва на Юдео-християнството, което в момента шества навсякъде - както на изток ОРТОДОКСИЯ така и на запад КАТОЛИЦИЗЪМ ?

За да не ми се обидиш преждевременно - Пояснявам?
В "арийската", тоест НАШАТА ЕВРОПЕЙСКА "сотерология/известна още и като/"есхатология" !!!-??? Се появява ЗА ПРЪВ ПЪТ образа на Сина Божий/Син человеческий ... тоест на това (или този) наричан от семитите-елини Кристос а от баш Семитите-израилити Машиах?
И двете думи ИМАТ АНАЛОГ В СЪВРЕМЕННИЯ БЪЛГАРСКИ ЕЗИК и са натоварени със смисала ПОМАЗАН ... защото и двете, идват от коренови - ДАЛИ В БЪЛГАРСКИЯ - съответно: "Мажа" и "Трия" ... това е "месия(та)" - както го наричат, съзнателно без да обясняват(!) ЗНАЧЕНИЕТО МУ - нашите "архиреи"?

Тези СОТЕРОЛОГИЧНИ ДУХОВНИ КОНЦЕПЦИИ - ги е НЯМАЛО И ГИ НЯМА В МОМЕНТА в ТАЗИ РЕЛИГИЯ - ОТ КОЯТО УЖ ПРОИЗЛИЗАЛО ХРИСТИЯНСТВОТО? - същата ни е известна, като ЮДАИЗЪМ, защо ли?

Второ: Еврейски - както ни е даден по смисъла на Библията(Стар завет) - НЯМА ТАКЪВ НАРОД ... още по-малко пък, ДРЕВНА ЕВРЕЙСКА ДЪРЖАВА !!?

- Ако не ми вярвате ВЗЕМЕТЕ ПРОЧЕТЕТЕ ЗА НАЧАЛО - книгите на професора от Тел-авивския у-т Шломо Занд?
а) Изобретяване на еврейския народ;
б) и с подобното заглавие " Изобретяване на -"- държава"? ... има и друг автори, но за начало ви е достатъчен и Шл. Занд!

- Да питам? Какъв Христос при това "божий Син" - може да се е родил на територията на несъществувалия античен Израил и най-вече ЮДАИЗЪМ? - Като на практика концептуално "Син Божий" Е РОДЕН ПОНЕ ПЕТ ВЕКА ПО-РАНО - ТУК на БАЛКАНИ!

П.П.
Руската идея - Е?
- Е чиста проба - юдаизъм пренесен на руска почва !

Има много неща неизяснени или сгрешени в европейското минало,много работа за историците.
цитирай
33. radostinalassa - По А Клесев евреите и арабите имат един предшественик
03.05.2019 14:55
Той е живял преди 4000 години, след което те са се разделиил по религиозни причини. Това ни учи ДНК - генеалогията. Т.е. те са кръстоска между негри и бели. А генът на Коен носят всички управници на западни страни, плюс Обама, въпреки, че външно е негър. Кръвта вода не става.
цитирай
34. bojil - Той е живял преди 4000 години, ...
04.05.2019 15:24
radostinalassa написа:
Той е живял преди 4000 години, след което те са се разделиил по религиозни причини. Това ни учи ДНК - генеалогията. Т.е. те са кръстоска между негри и бели. А генът на Коен носят всички управници на западни страни, плюс Обама, въпреки, че външно е негър. Кръвта вода не става.

Не мога да отхвърля това нито да го потвърдя,понеже не съм виждал оригиналните резултати от генетичните им изследвания а не съм и генетик,за да тълкувам правилно намерените данни.
цитирай
35. radostinalassa - Самите евреи искат от Клесев да ги изследва
04.05.2019 17:14
Кланът на Мохамед е Р1а, май беше Курейши или не знам. Евреите са откраднали историята на шумерите, които са дошли от Балканите след потопа. Целта на църквите е да събира енергията на хората, това е най - скъпото нещо. А кой я използва се досещам.
цитирай
36. bojil - Кланът на Мохамед е Р1а, май беше ...
06.05.2019 00:33
radostinalassa написа:
Кланът на Мохамед е Р1а, май беше Курейши или не знам. Евреите са откраднали историята на шумерите, които са дошли от Балканите след потопа. Целта на църквите е да събира енергията на хората, това е най - скъпото нещо. А кой я използва се досещам.

Никой не е намирал кости на клана на Мехмед,за да може да ги изследва.
цитирай
37. radostinalassa - Нали имат потомци
06.05.2019 08:56
Така е установено и за Хитлер, че има еврейска и негърска кръв. Безумието му идва от смесената кръв, която дава психични и сексуални болести.
цитирай
38. get - До 36. bojil - Кланът на Мохамед е Р1а ... ОТГОВОР: Божиле, ако изхождаме единствено и само ... ?
07.05.2019 12:59
bojil написа:
radostinalassa написа:
Кланът на Мохамед е Р1а, май беше Курейши или не знам. Евреите са откраднали историята на шумерите, които са дошли от Балканите след потопа. Целта на църквите е да събира енергията на хората, това е най - скъпото нещо. А кой я използва се досещам.

Никой не е намирал кости на клана на Мехмед,за да може да ги изследва.


... от чисто ЮДЕЙСКАТА ДОКТРИНА - приета от националсоциалистическите/болшевишки = РАСИСТКИ АВТОРИ? Звучаща: "Завета на кръвта и Земята"?
То, тогава - клана на Мохамед, приеман за създателя на Исляма, е максимално близък - като ГЕНЕТИЧЕН МАРКЕР с така любимата на РУСКИТЕ РАСИСТКИ УЧЕНИ(идеите на които споделя Глупостина ?) - Теории за ПРЕОБДАВАЩА - под-хаплогрупа R1a1 - която те приемат, че е "РУСКА" ? :))
- По силата на едни такива от типа "Глупост-Тинини доказателства" - следва да стигнем до ИЗВОД: Най-близки "роднини" по линия на генетика(хаплогрупи) ... ? ОТГОВОР: По кръвно-майчина линия, Най-близки роднини на РУСНАЦИТЕ са ... АРАБИТЕ ?
- Но тук възниква, още едно НЕУДОБСТВО? Араби и евреи - според Библейските твърдения и езиковедско-етнографските ИЗВОДИ? СА исторически РОДСТВЕНИ/СИНОНИМНИ!
- От което? ... ако следвам РАСИСТКАТА "ЛОГИКА" - присъща на национал-социалистите(хитлеристи), национал-болшевики(сталинисти) - Тогава би трябвало да поставя ЗНАК ЗА РАВЕНСТВО=ЕДНАКВОСТ ... между: Араби//Мохамед: хаплогрупа R1a ПРОИЗВОДНИТЕ ОТ СЪЩАТА => германци: R1b1/Хитлер ... и ... руснаци: R1a1 - тоест случва се един логически АБСУРД! - Ако не вземем в предвид такива неща, като ЕЗИК, МАТЕРИАЛНА И ДУХОВНА КУЛТУРА? ... НЕ СТОРИМ ли ТОВА - Можем да изкараме Владимир Путин, (с най-вероятен произход от Ижорския/угро-фински народ) ... да го изкараме "пряк наследник" на пророка Мохамед - и като такъв?
Същият, Ще може ДА ПРЕТЕНДИРА - ДА Е ИМАМА("Шейх ул-Ислям:)) НА ВСИЧКИ ПРАВОВЕРНИ, тоест Мохамедани :)) ?

Схващаш(те) ли КЪДЕ КУЦА ЕДНА ТАКАВА "НАУЧНА ЛОГИКА" - демонстрирана и налагана ПРЕДИМНО ОТ ХОРА, като Радостин(А) - прекаляваща с четенето на долнопробни РУСКО УЛТРАНАЦИОНАЛИСТИЧНИ ТЕОРИИ ?

Поздрав и-и :)) както мюслимите ТВЪРДЯТ//Ще кажа в заключение:
- Един е Аллах//(Еллиаху(при юдаизъм:)) - а ВОВКА ПУТИН е пророка Му ?
цитирай
39. bojil - Така е установено и за Хитлер, че има ...
10.05.2019 10:32
radostinalassa написа:
Така е установено и за Хитлер, че има еврейска и негърска кръв. Безумието му идва от смесената кръв, която дава психични и сексуални болести.

Допускам да е имал смесена кръв,но това е трудно доказуемо сега.
цитирай
40. get - До 39. bojil - Безумието, както при Хитлер, така и при Сталин идва ... ?
10.05.2019 10:53
bojil написа:
radostinalassa написа:
Така е установено и за Хитлер, че има еврейска и негърска кръв. Безумието му идва от смесената кръв, която дава психични и сексуални болести.

Допускам да е имал смесена кръв,но това е трудно доказуемо сега.


... не от "смесена"-та кръв - тъй като по принцип СЪВРЕМЕННОТО ЧОВЕЧЕСТВО - е с ПЪРВОНАЧАЛЕН ПРОИЗХОД от ЧЕРНА Африка, а от друго?

По въпроса - пишат двама ПСИХОЛОЗИ - Чезаре Ламброзо и Макс Нордау ... при втория, книгата му е точно така озаглавена "Израждането"! - Защо ли?
цитирай
41. bojil - Кланът на Мохамед е Р1а, май беше ...
10.05.2019 14:12
get написа:
bojil написа:
radostinalassa написа:
Кланът на Мохамед е Р1а, май беше Курейши или не знам. Евреите са откраднали историята на шумерите, които са дошли от Балканите след потопа. Целта на църквите е да събира енергията на хората, това е най - скъпото нещо. А кой я използва се досещам.

Никой не е намирал кости на клана на Мехмед,за да може да ги изследва.


... от чисто ЮДЕЙСКАТА ДОКТРИНА - приета от националсоциалистическите/болшевишки = РАСИСТКИ АВТОРИ? Звучаща: "Завета на кръвта и Земята"?
То, тогава - клана на Мохамед, приеман за създателя на Исляма, е максимално близък - като ГЕНЕТИЧЕН МАРКЕР с така любимата на РУСКИТЕ РАСИСТКИ УЧЕНИ(идеите на които споделя Глупостина ?) - Теории за ПРЕОБДАВАЩА - под-хаплогрупа R1a1 - която те приемат, че е "РУСКА" ? :))
- По силата на едни такива от типа "Глупост-Тинини доказателства" - следва да стигнем до ИЗВОД: Най-близки "роднини" по линия на генетика(хаплогрупи) ... ? ОТГОВОР: По кръвно-майчина линия, Най-близки роднини на РУСНАЦИТЕ са ... АРАБИТЕ ?
- Но тук възниква, още едно НЕУДОБСТВО? Араби и евреи - според Библейските твърдения и езиковедско-етнографските ИЗВОДИ? СА исторически РОДСТВЕНИ/СИНОНИМНИ!
- От което? ... ако следвам РАСИСТКАТА "ЛОГИКА" - присъща на национал-социалистите(хитлеристи), национал-болшевики(сталинисти) - Тогава би трябвало да поставя ЗНАК ЗА РАВЕНСТВО=ЕДНАКВОСТ ... между: Араби//Мохамед: хаплогрупа R1a ПРОИЗВОДНИТЕ ОТ СЪЩАТА => германци: R1b1/Хитлер ... и ... руснаци: R1a1 - тоест случва се един логически АБСУРД! - Ако не вземем в предвид такива неща, като ЕЗИК, МАТЕРИАЛНА И ДУХОВНА КУЛТУРА? ... НЕ СТОРИМ ли ТОВА - Можем да изкараме Владимир Путин, (с най-вероятен произход от Ижорския/угро-фински народ) ... да го изкараме "пряк наследник" на пророка Мохамед - и като такъв?
Същият, Ще може ДА ПРЕТЕНДИРА - ДА Е ИМАМА("Шейх ул-Ислям:)) НА ВСИЧКИ ПРАВОВЕРНИ, тоест Мохамедани :)) ?

Схващаш(те) ли КЪДЕ КУЦА ЕДНА ТАКАВА "НАУЧНА ЛОГИКА" - демонстрирана и налагана ПРЕДИМНО ОТ ХОРА, като Радостин(А) - прекаляваща с четенето на долнопробни РУСКО УЛТРАНАЦИОНАЛИСТИЧНИ ТЕОРИИ ?

Поздрав и-и :)) както мюслимите ТВЪРДЯТ//Ще кажа в заключение:
- Един е Аллах//(Еллиаху(при юдаизъм:)) - а ВОВКА ПУТИН е пророка Му ?

Според същата "теория" излиза,че германци и евреи са най-близките роднини,а също руснаци и евреи :))
цитирай
42. bojil - Така е установено и за ...
10.05.2019 14:33
get написа:
bojil написа:
radostinalassa написа:
Така е установено и за Хитлер, че има еврейска и негърска кръв. Безумието му идва от смесената кръв, която дава психични и сексуални болести.

Допускам да е имал смесена кръв,но това е трудно доказуемо сега.


... не от "смесена"-та кръв - тъй като по принцип СЪВРЕМЕННОТО ЧОВЕЧЕСТВО - е с ПЪРВОНАЧАЛЕН ПРОИЗХОД от ЧЕРНА Африка, а от друго?

По въпроса - пишат двама ПСИХОЛОЗИ - Чезаре Ламброзо и Макс Нордау ... при втория, книгата му е точно така озаглавена "Израждането"! - Защо ли?

Изродени хора като тези двамата мразят цялото човечество,и то тях ги мрази.
цитирай
43. radostinalassa - СЪВРЕМЕННОТО ЧОВЕЧЕСТВО - е с ПЪРВОНАЧАЛЕН ПРОИЗХОД от ЧЕРНА Африка, а от друго?
10.05.2019 15:33
Тук вече сгази лука. Не сме видели негър да побелее, поумнее, да увеличи черния си дроб, да не спре да му расте мозъка. Тия ги разправяй на лаиците.
цитирай
44. bojil - Тук вече ...
10.05.2019 15:36
radostinalassa написа:
Тук вече сгази лука. Не сме видели негър да побелее, поумнее, да увеличи черния си дроб, да не спре да му расте мозъка. Тия ги разправяй на лаиците.

Както кучетата и котките са отделни породи,някои от които много различни,така са и хората- негрите не правят изключение.
цитирай
45. radostinalassa - Не те разбирам, нали все пак си има наука ?
10.05.2019 15:48
Родът човек има 4 вида - бяла, жълта ,. червена и черна раса.
Това е като семейство котки - лъв, пантера , ягуар, дива котка. Те не се смесват , защото инстинктът им ги води да не го правят. И при нас има такъв, но при пиянство, малоумие, наркотици, беднотия нещата се променят.
цитирай
46. bojil - Родът човек има 4 вида - бяла, жълта, ...
11.05.2019 00:50
radostinalassa написа:
Родът човек има 4 вида - бяла, жълта ,. червена и черна раса.
Това е като семейство котки - лъв, пантера , ягуар, дива котка. Те не се смесват , защото инстинктът им ги води да не го правят. И при нас има такъв, но при пиянство, малоумие, наркотици, беднотия нещата се променят.

За червена раса не съм чул а отделните кучешки породи лесно се смесват помежду си,което значи и расите.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bojil
Категория: Политика
Прочетен: 1778862
Постинги: 292
Коментари: 5326
Гласове: 64258
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Интересен комплект от финансови съвети
2. Русия искала да провали Илинденското въстание
3. Няма "славянска" азбука- има Българска
4. Как бе посърбен Българския град Пирот
5. Съвецки грабежи в България до 1947 г.
6. Коронавирусите не са нови за човека
7. Русия помагала на турците в арменския геноцид и карала султана да окупира половин България
8. Ботев за истинския лик на сърбите и "румънците"
9. Българските контрачети през Втората световна война
10. 6-те ястребинчета убити от шумкари,за да не ги издадат
11. Руският фокус с македонския заек
12. Какво е направила Русия за България
13. Царска Русия забранявала украинския език,няма общо с Кирил и Методий
14. Уранови находища в България
15. Насраните руски орли - велики стихове
16. Фалшивата ни история е резултат от руската хибридна война срещу нас
17. Москва се е подписала под договор, изрично позволяващ разширяване на НАТО
18. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу България
19. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу народа ни
20. Русия умишлено оставяла хората си да измират от глад,за да краде подаяния от Запада