Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2019 03:03 - ЕЛЕМЕНТАРНА ЛОГИКА СОЧИ,ЧЕ ВРАГОВЕТЕ НА ГЕРБ СА ВРАГОВЕ НА БЪЛГАРИЯ
Автор: bojil Категория: Политика   
Прочетен: 5133 Коментари: 44 Гласове:
20

Последна промяна: 18.05.2019 03:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
           ЕЛЕМЕНТАРНА ЛОГИКА СОЧИ,ЧЕ ВРАГОВЕТЕ НА ГЕРБ СА ВРАГОВЕ НА БЪЛГАРИЯ


   Не обичам политическите партии и не членувам в нито една,понеже разделят Българите и ги противопоставят. Не пиша тук за пари и не продавам народа си,понеже не съм партиен член а Българин. Имам обаче предпочитания и знам за коя партия не бива да се гласува. Знам и други неща но напоследък се замислих и разбрах,че враговете на ГЕРБ са врагове на България. Ето как стана това.

  От над 100 години Европа е двуполюсна и мненията на хората са разделени: за или против Антантата,за или против комунизма,за или против фашизма и нацизма,за или против исляма,за или против Русия. Ситуацията у нас не е по-различна а народът,въпреки усилията на червените се ориентира правилно,пожене е трудно да го накараш да приеме вчерашния крадец за днешен праведник. Той изглежда е схванал логиката,която сега ще обясня.

  Двуполюсният модел разделя Българите на "русофили" и русофоби. Партия ГЕРБ не е русофобска,но подкрепя европейското развирие на България. Нейният уклон към Запада ни раздалечава от Изтока,което дразни "русофилите" и туркофилите,които я намразват тъкмо заради това. По тази причина те са врагове на партия ГЕРБ и ще останат такива,докато тя не замени европейското развитие с евразийско.

  Сближаването с Русия вече видяхме докъде води: до перманентно обедняване на цялото население по вина на "фашистите", до обиране на всичките му спестявания от "западни империалисти", до формиране на фалшиви нации от довчерашни Българи, до концлагери за "народни врагове", до превръщане на Българската държава в турска и циганска, до масово бягство на милиони Българи от България и т.н. Народът разбра това и не иска то да продължи понеже,ако Русия не бе съсипала старата система на патриархалния царизъм,нито едно от тези неща нямаше да ни се случи!

  Значи сближението с Русия води България към сигурна гибел,а сближението със Запада й дава шансове да оцелее. Шансовете за оцеляване не са гарантирани при днешната влошена ситуация,но връщането на руския колониален гнет със сигурност ще гарантира гибелта й под маската на "равенство и братство" между престъпниците и порядъчните, между родолюбците и ренегатите, между стопаните на страната и гостите на страната (особено мургавите)!
     image

  Затова логиката е проста: който мрази ГЕРБ,отдалечава страната ни от Европа и я дърпа към Евразия. Евразия- това са Русия,Турция,Индия и арабския свят. Те не могат да предложат на България нищо освен робство,македонизация,ислямизация и циганизация или в най-добрия случай: превръщане в "16-та" република т.е.- заличаване на Българщината от картите на света. Затова няма истински родолюбец,който да милее за Русия- истински патриоти като Иван Вазов рано или късно съзират хищническото й лице,разкривено от омраза към Българщината и тогава я намразват. Поляци, украинци, литовци, чехи, финландци, грузинци, унгарци и пр. не са по-глупави от нас и не я мразят "без причина",ни заради гръцкото й православие.

  Да милееш за Русия е като да милееш за Турция т.е.- за своя поробител. "Русофилите" обаче са прекалено глупави или прекалено подкупни: затова евразийската клопка за България е награда за тях и те истерично настояват партията,която гради европейско бъдеще на страната да бъде ликвидирана на всяка цена и да се върнем в лапите на хищник,под чиито нокти изчезнаха милиони Българи! Затова враговете на ГЕРБ са врагове на България!



Гласувай:
26


Вълнообразно


1. 1997 - Омраза в политическите възгледи не ми е присъща
18.05.2019 08:38
Много елементарно мислене, bojil-е. Когато съм гласувал за кмет, то не е било от омраза към другите кандидати, а след колебания и решение в полза на един.
Не мразя нито ГЕРБ, нито ДПС или ВМРО. Просто смятам, че БСП е по- близо до истината.
цитирай
2. bojil - Много елементарно ...
18.05.2019 11:04
1997 написа:
Много елементарно мислене, bojil-е. Когато съм гласувал за кмет, то не е било от омраза към другите кандидати, а след колебания и решение в полза на един.
Не мразя нито ГЕРБ, нито ДПС или ВМРО. Просто смятам, че БСП е по- близо до истината.

Грешиш- не става въпрос за "омраза" към конкретни кандидати а към идеята,която ни сближава с поробителя. За мен истината не се състои в това да бъдем нечия колония, а да бъдем свободни и независими. Истината не е в това да се подлагаме на сърби,турци и македонисти- истината е да лавираме с големите сили но да имаме единна твърда позиция към крадците на Българщина включително и към онези,които си присвояват нашата Кирилица и нашите богатства. Западните "славяни" не са по-глупави от нас и не се сърдят на Русия заради черните й очи- всички те са единни срещу нея,понеже са я разобличили като враг на "славянството".
цитирай
3. mt46 - Не съм съгласен:
18.05.2019 11:06
1. С крайните позиции.
2. С тъпото делене на русофили-русофоби, комунисти-антикомунисти и т. н.
3. С ограниченото и пристрастно мислене, че едните са само добри, а другите са само лоши...
цитирай
4. bojil - 1. С крайните позиции. 2. С тъпото ...
18.05.2019 11:10
mt46 написа:
1. С крайните позиции.
2. С тъпото делене на русофили-русофоби, комунисти-антикомунисти и т. н.
3. С ограниченото и пристрастно мислене, че едните са само добри, а другите са само лоши...

Защо мислиш,че тези позиции са толкова крайни- напротив,в нашите сърца има място за всички други "славяни" та даже и руснаци,които са обикновени хора и нямат колониални апетити към нас. Не вярваме и в това,че едните са само добри а другите само лоши: изключения винаги има но тенденцията е проблемна- не са проблемни изключенията.
цитирай
5. milady - :-) хубав пост,честен, божиле, поздрави!
18.05.2019 11:55
но, все пак, аз не съм за никоя партия
/това са едно котило..продажници, в услуга на една ЮХ доктрина/ т.е. Мафия
ТЯ е опаснооо потайна, и затова ,норм.хора, не могат да прогледнат за Лъжата
повече,ще пиша довечера..
слагам ти плюс, защотоо..казах вече, защоо)))
цитирай
6. get - До 3. mt46 - Добре казвате "Не съм съгласен ..." - но не казвате ... ?
18.05.2019 12:42
mt46 написа:
1. С крайните позиции.
2. С тъпото делене на русофили-русофоби, комунисти-антикомунисти и т. н.
3. С ограниченото и пристрастно мислене, че едните са само добри, а другите са само лоши...


... "С какво сте съгласен"?
С това ставате досущ - другарката говорител на в-к "Дума" с нейм-1997?
Която ни РАЗКАЗВА - че не е екстремистка - А ПОДКРЕПЯ ПАРТИЯ С ЕКСТРЕМИСТКА ... достига(ла/ща) до ТЕРОРИЗЪМ - ИДЕОЛОГИЯ?

Хайде дайте си/ми КРИТЕРИИТЕ - по които ПРЕЦЕНЯВАТЕ ... "ПОЛЕЗНОСТТА" на Дадена Партия ... или ... ?
Та и аз да постъпвам - "мъдро" и "полезно" - като Вас? ... разпознавайки иделогически-екстремизъм при политическите-вълци, навлекли за пред мен "овцата" ... овчи ПРОПАГАНДНО-ПРЕИЗБОРНИ кожи?
цитирай
7. merlin68 - Елементарна логика базирана върху ...
18.05.2019 15:57
Елементарна логика базирана върху елементарни лъжи води до елементарни писания, колега Божил.
И това създава елементарно недоверие относно нечленуването, неплащането и прочие твърдения твои.
Партия ГЕРБ (аз няма да я сравнявам с БСП, или друга някоя партия защото не смятам, че те са кой знае колко по-свестни), е класическа мафиотска структура хранеща се от тялото на българския народ и готова да да се разбяга на Запад, кадето къта парици и имоти в замяна на продажбата на българските интереси.
Лъжа е всичко което си писал за периода в който България беше съюзник на СССР. В този период се построи всичко, което и до днес продължават да крадат политици и "бизнесмени", основно от партията която ти тъй любиш. България в онзи период увеличаваше населението си и доходите му. Милионите напуснали страната си, не са прогонени оттук от руснаци и комунисти, а от глада и мизерията донесени ни от Запада към който ти така усърдно ни числиш.
В България има русофили и русофоби, но не това е делението което ще определи съдбата ѝ. Това деление е друго - българофили и западофили и докато първите не хванат вас вторите за продажните гуши, България ще загива.
цитирай
8. bojil - но, все пак, аз не съм за никоя пар...
19.05.2019 01:19
milady написа:
но, все пак, аз не съм за никоя партия
/това са едно котило..продажници, в услуга на една ЮХ доктрина/ т.е. Мафия
ТЯ е опаснооо потайна, и затова ,норм.хора, не могат да прогледнат за Лъжата
повече,ще пиша довечера..
слагам ти плюс, защотоо..казах вече, защоо)))

Права си- аз съм против партиите ъобще но успявам да изтърпя някои по неволя,понеже народът ги приема.
цитирай
9. bojil - 1. С крайните позиции. 2. С тъпото ...
19.05.2019 01:22
get написа:
mt46 написа:
1. С крайните позиции.
2. С тъпото делене на русофили-русофоби, комунисти-антикомунисти и т. н.
3. С ограниченото и пристрастно мислене, че едните са само добри, а другите са само лоши...


... "С какво сте съгласен"?
С това ставате досущ - другарката говорител на в-к "Дума" с нейм-1997?
Която ни РАЗКАЗВА - че не е екстремистка - А ПОДКРЕПЯ ПАРТИЯ С ЕКСТРЕМИСТКА ... достига(ла/ща) до ТЕРОРИЗЪМ - ИДЕОЛОГИЯ?

Хайде дайте си/ми КРИТЕРИИТЕ - по които ПРЕЦЕНЯВАТЕ ... "ПОЛЕЗНОСТТА" на Дадена Партия ... или ... ?
Та и аз да постъпвам - "мъдро" и "полезно" - като Вас? ... разпознавайки иделогически-екстремизъм при политическите-вълци, навлекли за пред мен "овцата" ... овчи ПРОПАГАНДНО-ПРЕИЗБОРНИ кожи?

Повечето партии май ги сварваш по "бели гащи"- с овчите кожи на гърба,демагогстващи даже с религията.
цитирай
10. bojil - Елементарна логика базирана върху ...
19.05.2019 01:30
merlin68 написа:
Елементарна логика базирана върху елементарни лъжи води до елементарни писания, колега Божил.
И това създава елементарно недоверие относно нечленуването, неплащането и прочие твърдения твои.
Партия ГЕРБ (аз няма да я сравнявам с БСП, или друга някоя партия защото не смятам, че те са кой знае колко по-свестни), е класическа мафиотска структура хранеща се от тялото на българския народ и готова да да се разбяга на Запад, кадето къта парици и имоти в замяна на продажбата на българските интереси.
Лъжа е всичко което си писал за периода в който България беше съюзник на СССР. В този период се построи всичко, което и до днес продължават да крадат политици и "бизнесмени", основно от партията която ти тъй любиш. България в онзи период увеличаваше населението си и доходите му. Милионите напуснали страната си, не са прогонени оттук от руснаци и комунисти, а от глада и мизерията донесени ни от Запада към който ти така усърдно ни числиш.
В България има русофили и русофоби, но не това е делението което ще определи съдбата ѝ. Това деление е друго - българофили и западофили и докато първите не хванат вас вторите за продажните гуши, България ще загива.

Защо смяташ,че виновните партии ще бягат на запад а не на изток- БСП например,която е хиляди пъти по-виновна от ГЕРБ на запад ли ще бяга според тебе,когато народът я подгони за 100-годишните ненаказани престъпления? Сърбия на Цвъкан Василев не я броим за "запад" разбира се- тя е типичен "изток",срастнал се с Чукотка и Сибир! А дали Българофили са овчите кожи на руската прислуга или хората,които се мъчат да ни спасят от грабежите й- това народът вече го определи на не едни избори,а на множество поредни!
цитирай
11. batogo - !!!:))) Поздравления и поклон пред истинните ти думи, приятелю!
19.05.2019 16:08
Който все още не е осъзнал поради глупост или подкупност тази житейска истина, която ясно си изказал, съзнателно или несъзнателно работи във вреда на България, на нейната цивилизационна същност, избор, култура, ценности, благоденствие и просперитет. България като неделима част от Европейската цивилизация и Европейското единство е единствената стойностна и благоприятна перспектива пред страната ни и който работи против тази кауза, не заслужава да бъде наричан българин, защото е срам за Родината ни!
Чест и почитания за това патриотично послание, Божо!
цитирай
12. bojil - Който все още не е осъзнал поради ...
20.05.2019 00:48
batogo написа:
Който все още не е осъзнал поради глупост или подкупност тази житейска истина, която ясно си изказал, съзнателно или несъзнателно работи във вреда на България, на нейната цивилизационна същност, избор, култура, ценности, благоденствие и просперитет. България като неделима част от Европейската цивилизация и Европейското единство е единствената стойностна и благоприятна перспектива пред страната ни и който работи против тази кауза, не заслужава да бъде наричан българин, защото е срам за Родината ни!
Чест и почитания за това патриотично послание, Божо!

Благодаря за приятелския отзив- одобрения като твоето ме карат да продължавам,много е важно когато ми се дава рамо. Чрез теб сякаш говори гласът на народа ни- той не иска да бъде лъган,омръзна му да слугува на чужденци а иска да работи за себе си и да превърне държавата в процъфтяващ рай,но завистливи колонизатори пречат и ни бъркат ту в джоба,ту в Българските работи!
цитирай
13. morskipesni - Не друг, а ГЕРБ прогони от Родината 2 Милиона здрави и прави българи
20.05.2019 14:54
Сред които съм и аз, щастлив и преуспяващ. ГЕРБ е чума от която спасението е БЯГСТВО и ТОТАЛНА ДЕЗИНФЕКЦИЯ- вкл. на психиката, от гнусните ГЕРБ-ави лъжи и инсинуации.
цитирай
14. radostinalassa - Много неверни неща си написал
20.05.2019 19:24
Изглежда наистина си много млад. Младостта не е порок, но глупостта вече е.
цитирай
15. bojil - Изглежда наистина си много ...
20.05.2019 20:43
radostinalassa написа:
Изглежда наистина си много млад. Младостта не е порок, но глупостта вече е.

Достаътчно съм млад,за да видя с очите си какво направиха ГЕРБ и как ни обраха комунистите.
цитирай
16. bojil - Сред които съм и ...
20.05.2019 20:49
morskipesni написа:
Сред които съм и аз, щастлив и преуспяващ. ГЕРБ е чума от която спасението е БЯГСТВО и ТОТАЛНА ДЕЗИНФЕКЦИЯ- вкл. на психиката, от гнусните ГЕРБ-ави лъжи и инсинуации.

Аз пък лично видях как ГЕРБ взе "хляба" на голям брой от онези мафиоти и контрабандисти,които започнаха антинародната си дейност преди 75 години и 40% от тях още не са я приключили. Не твърдя че непременно си от тях но у теб има нещо,което те кара да се асоциираш с тях а това не е хубаво- онези хора не заслужават прогонване а концлагер,затова не е добре да се сравняваш с червената престъпна сган.
цитирай
17. radostinalassa - Просто не прави никаква разлика...
20.05.2019 21:10
между БСП и ГЕРБ. Те са съвсем еднакви. Тук ти е грешката. Политиците ги избират с конкурс по алчност и предателство. Много мислиш.
цитирай
18. bojil - между БСП и ГЕРБ. Те са съвсем едн...
20.05.2019 21:32
radostinalassa написа:
между БСП и ГЕРБ. Те са съвсем еднакви. Тук ти е грешката. Политиците ги избират с конкурс по алчност и предателство. Много мислиш.

Не ги виждам като еднакви засега но ако усетя нещо подобно,веднага ще си направя изводи разбира се!
цитирай
19. radostinalassa - Ти не си чувал за плана Ран Ът ?
20.05.2019 22:31
Казах ти да пишеш в отдел Забавление или в Плейбой.
Той е като доброто и лошото ченге, но върви неотклонно в една посока. И това започна в края на Студената война.
цитирай
20. zaw12929 - "Шоуто на Слави": Па...
21.05.2019 03:46
"Шоуто на Слави": Партиите получават над 6,5 млн. лева повече, отколкото би трябвало

Прочети още : https://www.actualno/politics/shouto-na-slavi-partiite-poluchavat-nad-65-mln-leva-poveche-otkolkoto-bi-trjabvalo-news_750807.html
© Actualno
цитирай
21. get - До 18. bojil - Божиле, да ти имам нервите и търпението с което понасяш епистоларните ПРОСТОТИИ на ВОДОПЛАВАЩАТА ?
21.05.2019 10:11
radostinalassa написа:
Казах ти да пишеш в отдел Забавление или в Плейбой.
Той е като доброто и лошото ченге, но върви неотклонно в една посока. И това започна в края на Студената война.


ПланЪТ известен, като "Ран-Ът"(по имената на авторите му - начена още от началото на "перестройката"?
Перестройката - започна с "Клубовете за гласност и демокрация", създадени от БеКаПе - по заръка на КаПеСС на СеСеСеРе-то!
Тоест "клубовете" бяха в същността си ФИЛИАЛИ НА БКП и то на най-верните ЧЛЕНОВЕ на Партията(с главна Буква)? ... а тя явяващ се по исторически и политически ТРАДИЦИИ, ФИЛИАЛ/слуга(!) НА БОЛШЕВИШКАТА-ЛЕНИНОВА ПАРТИЯ!
Човека - на който преписват, че е предателя на КОМУНИСТИЧЕСКАТА ИДЕЯ, респективно и популяризатор и изпълнител на Плана Ран-Ът - е товарищ Андрюша Луканов ... човек произхождащ от най-висшата, на висшата, ПАРТИЙНА АРИСТОКРАТИЧНА НОМЕНКЛАТУРНА ПРОСЛОЙКА!
ПланЪТ за "Перестройката", за който говорим - БЕ РАЗРАБОТЕН СЪВМЕСТНО ОТ ... руско/съветски и американски СПЕЦИАЛИСТИ В ОБЛАСТТА НА ИКОНОМИКАТА ... много преди РЕАЛНОТО НАЧЕВАНЕ НА "ДЕМОКРАТИЧНИТЕ ПРОЦЕСИ" В н.р.БЪЛГАРИЯ//същата явяваща се, след Втората световна война// КОЛОНИЯ НА СЪВЕТСКО-РУСКАТА ИМПЕРИЯ.
Окончателното, като акт Без-СРАМНО СЪБИТИЕ! - Покупко-продажбата НА БЪЛГАРИЯ барабар с целокупния й народ и НАЦИОНАЛНА СОБСВЕНОСТ, (наред с другите страни сателити/колонии/ на Руско-съветската империя) БЕ ИЗВЪРШЕН при срещата НА ВИСОКО РАВНИЩЕ, от държавните глави Буш-Горбачов, на 2–3 ,декември, 1989година на остров Малта. ... тук спирам без да СЪМ ПРИКЛЮЧИЛ ПОВЕСТВОВАНИЕТО СИ ... за БЕЗСРАМНАТА И НАГЛА ПОЛИТИКА/ОТНОШЕНИЕ - ЗА ПРЯКО и БЕЗПАРДОННОТО, УЧАСТИЕ(намеса) НА СССР/РУСИЯ във вътрешните работи/суверенитета на Родината ни!

Само ще кажа в заключение? - План Ран-Ът ... колкото е американски - толкова и съветски!
цитирай
22. radostinalassa - Е, добре е , че си мълчиш
21.05.2019 14:10
По - добро е от еротични мисли и думи.
цитирай
23. zaw12929 - Точно казано с малка корекция : ГЕРБ ...
21.05.2019 16:58
Точно казано с малка корекция : ГЕРБ СА ВРАГОВЕ НА МЪЛГАРРИЯ....
цитирай
24. bojil - (Ти не си чувал за плана Ран Ът ?)
21.05.2019 18:20
radostinalassa написа:
Казах ти да пишеш в отдел Забавление или в Плейбой.
Той е като доброто и лошото ченге, но върви неотклонно в една посока. И това започна в края на Студената война.

Чувал съм за него разбира се- той е направен по изрично настояване на Сесесер. Понеже не върви натрапените ни "братя" от Москва да ни унищожават лично и да се лишат от продажната русофилска сган,те са ни продали на Щатите при едно изрично условие- да ни унищожат доколко могат те! А дали въобще са ни продали или само са ни дали под наем за 70 години- това можем само да гадаем.! Г-н Съветник Исти всеки случай залага на второто!
цитирай
25. bojil - "Шоуто на ...
21.05.2019 18:25
zaw12929 написа:
"Шоуто на Слави": Партиите получават над 6,5 млн. лева повече, отколкото би трябвало

Прочети още : https://www/politics/shouto-na-slavi-partiite-poluchavat-nad-65-mln-leva-poveche-otkolkoto-bi-trjabvalo-news_750807.html © Actualno

Съгласен съм напълно- благодаря,аз съм на същото мнение: парите трябва да се измъкнат от мръсните ръце на партиите и да не им се дава пукната стотинка! Всички партии освен истинските народно-патриотични са вкарани у нас от чужбина,който ги е вкарал да си ги финансира!
цитирай
26. bojil - Казах ти да пишеш в отдел ...
21.05.2019 18:28
get написа:
radostinalassa написа:
Казах ти да пишеш в отдел Забавление или в Плейбой.
Той е като доброто и лошото ченге, но върви неотклонно в една посока. И това започна в края на Студената война.


ПланЪТ известен, като "Ран-Ът"(по имената на авторите му - начена още от началото на "перестройката"?
Перестройката - започна с "Клубовете за гласност и демокрация", създадени от БеКаПе - по заръка на КаПеСС на СеСеСеРе-то!
Тоест "клубовете" бяха в същността си ФИЛИАЛИ НА БКП и то на най-верните ЧЛЕНОВЕ на Партията(с главна Буква)? ... а тя явяващ се по исторически и политически ТРАДИЦИИ, ФИЛИАЛ/слуга(!) НА БОЛШЕВИШКАТА-ЛЕНИНОВА ПАРТИЯ!
Човека - на който преписват, че е предателя на КОМУНИСТИЧЕСКАТА ИДЕЯ, респективно и популяризатор и изпълнител на Плана Ран-Ът - е товарищ Андрюша Луканов ... човек произхождащ от най-висшата, на висшата, ПАРТИЙНА АРИСТОКРАТИЧНА НОМЕНКЛАТУРНА ПРОСЛОЙКА!
ПланЪТ за "Перестройката", за който говорим - БЕ РАЗРАБОТЕН СЪВМЕСТНО ОТ ... руско/съветски и американски СПЕЦИАЛИСТИ В ОБЛАСТТА НА ИКОНОМИКАТА ... много преди РЕАЛНОТО НАЧЕВАНЕ НА "ДЕМОКРАТИЧНИТЕ ПРОЦЕСИ" В н.р.БЪЛГАРИЯ//същата явяваща се, след Втората световна война// КОЛОНИЯ НА СЪВЕТСКО-РУСКАТА ИМПЕРИЯ.
Окончателното, като акт Без-СРАМНО СЪБИТИЕ! - Покупко-продажбата НА БЪЛГАРИЯ барабар с целокупния й народ и НАЦИОНАЛНА СОБСВЕНОСТ, (наред с другите страни сателити/колонии/ на Руско-съветската империя) БЕ ИЗВЪРШЕН при срещата НА ВИСОКО РАВНИЩЕ, от държавните глави Буш-Горбачов, на 2–3 ,декември, 1989година на остров Малта. ... тук спирам без да СЪМ ПРИКЛЮЧИЛ ПОВЕСТВОВАНИЕТО СИ ... за БЕЗСРАМНАТА И НАГЛА ПОЛИТИКА/ОТНОШЕНИЕ - ЗА ПРЯКО и БЕЗПАРДОННОТО, УЧАСТИЕ(намеса) НА СССР/РУСИЯ във вътрешните работи/суверенитета на Родината ни!

Само ще кажа в заключение? - План Ран-Ът ... колкото е американски - толкова и съветски!

Страхотно хубави коментари пишеш приятелю- аз и Г-н Съветника сме на мнение,че Русия не ни е продала а само ни е дала под наем на Щатите за период от 70 години по мое мнение.
цитирай
27. bojil - (Е, добре е , че си мълчиш)
21.05.2019 18:30
radostinalassa написа:
По - добро е от еротични мисли и думи.

:))

По неволя го направих- нямах време да дам отзив,благодаря.
цитирай
28. bojil - Точно казано с малка корекция : ГЕРБ ...
21.05.2019 18:32
zaw12929 написа:
Точно казано с малка корекция : ГЕРБ СА ВРАГОВЕ НА МЪЛГАРРИЯ....

:))

На "Мългаррия" може да са врагове- на България обаче не са поне засега,пък за после ще видим.
цитирай
29. radostinalassa - 24. bojil - Чудя се, как Господ е позволил да стане такава каша...
21.05.2019 18:42
в главата ти. Там всичко е обърнато наопаки. Защо е така ?
цитирай
30. bojil - (24. bojil - Чудя се, как Господ е позволил да стане такава каша...)
21.05.2019 18:45
radostinalassa написа:
в главата ти. Там всичко е обърнато наопаки. Защо е така ?

Защото мисля- не давам друг да мисли вместо мен,както правеха презрените сталинисти. "Каша" няма- всичко е строго подредено (и слава Богу!).
цитирай
31. radostinalassa - Искаш да кажеш, че някой ...
21.05.2019 19:33
мисли вместо мене? И кой е той ?
цитирай
32. bojil - (Искаш да кажеш, че някой ...)
21.05.2019 19:34
radostinalassa написа:
мисли вместо мене? И кой е той ?

Червеният "батюшка" в Москва!
цитирай
33. radostinalassa - Забелязвам, че днес много бързо реагиращ
21.05.2019 20:09
Не се налага да чакам по 2 дни за отговор. Това е потресаващо. Като бардака в Балтийско море.
Откъде да почнем ? От Сталин, който е избивал евреите? Екатерина ги е държала в зона на уседналост, без право на служба във войската и пр.
В Русия няма НПО - та на Сорос, а при ГЕРБ разцъфтяват. Парите много ги влечат, а и децата са наши, а не техни. Те са безродци.
цитирай
34. radostinalassa - Чатна ли?
21.05.2019 20:39
Ако ми използваш думите в новия пост, ще те банна за мошеничество.
цитирай
35. bojil - (Забелязвам, че днес много бързо реагиращ)
21.05.2019 23:24
radostinalassa написа:
Не се налага да чакам по 2 дни за отговор. Това е потресаващо. Като бардака в Балтийско море.
Откъде да почнем ? От Сталин, който е избивал евреите? Екатерина ги е държала в зона на уседналост, без право на служба във войската и пр.
В Русия няма НПО - та на Сорос, а при ГЕРБ разцъфтяват. Парите много ги влечат, а и децата са наши, а не техни. Те са безродци.

Ето как сама доказваш,че големия заговор срещу България го прави Русия- не евреите. Много хора твърдят,че Русия е под техен контрол сиреч всички злини,които е извършила срещу нас са по тяхна вина. Ти обаче казваш,че те нямат думата там което значи,че злините тя ни ги е правила- бе са ги правили евреите!
цитирай
36. bojil - Ако ми използваш думите в новия п...
21.05.2019 23:31
radostinalassa написа:
Ако ми използваш думите в новия пост, ще те банна за мошеничество.

Защо да ги използвам- не се налага засега а ти нищо лошо не си казала,така че не се бой.
цитирай
37. radostinalassa - Аз не се боя, ще се боиш ти.
22.05.2019 14:54
Как изопачаваш думите ми. Просто потресаващо. Типично дясно мислене, т.е. с десния край на мозъка. Нямам думи.
Отначало - тези управленци са удържали еверите, но не са ги изтребили до крак.
Сега по - ясна ли съм? И не пиши порнографски в блога ми. Ще те гумирам. Все пак има и Плейбой.
цитирай
38. radostinalassa - Защо не виждам ...
22.05.2019 15:07
думата водоплаващо , която мярнах да се уравновесява с дебела мумия и постен мозък? Внимавай, това наруши баланса. И без това не си интересен.
цитирай
39. bojil - Как изопа...
22.05.2019 21:18
radostinalassa написа:
Как изопачаваш думите ми. Просто потресаващо. Типично дясно мислене, т.е. с десния край на мозъка. Нямам думи.
Отначало - тези управленци са удържали еверите, но не са ги изтребили до крак.
Сега по - ясна ли съм? И не пиши порнографски в блога ми. Ще те гумирам. Все пак има и Плейбой.

Дали с левия край на мозъка или с десния има ли значение, щом 90% от него остават неизползвани? Ти мислиш с левия край а аз със десния- кой е по-горе тогава? Никой разбира се- и двамата сме прецакани но най-вече ти понеже аз съзнавам това,а ти не го осъзнаваш!
цитирай
40. bojil - (Защо не виждам ... )
22.05.2019 21:19
radostinalassa написа:
думата водоплаващо , която мярнах да се уравновесява с дебела мумия и постен мозък? Внимавай, това наруши баланса. И без това не си интересен.

Сигурно не съм я писал никъде- затова не я виждаш.
цитирай
41. radostinalassa - 39. bojil
23.05.2019 19:48
Това за левия край на мозъка е потресаващо. Невежеството ти е ужасяващо. Но да ми пробутваш Ге.чо е прекалено. Аз съм пас.
цитирай
42. bojil - Това за левия край на мозъка е пот...
24.05.2019 11:53
radostinalassa написа:
Това за левия край на мозъка е потресаващо. Невежеството ти е ужасяващо. Но да ми пробутваш Ге.чо е прекалено. Аз съм пас.

Нищо не ти пробутвам- какво се притесняваш,пише си човекът честно и почтено,пиши си и ти като имаш аргументи.
цитирай
43. get - До 41. radostinalassa - Много сте "умна" Глупост-А, мислеща и с двете полукълба на глотеуса си :)) !
24.05.2019 13:50
radostinalassa написа:
Това за левия край на мозъка е потресаващо. Невежеството ти е ужасяващо. Но да ми пробутваш Ге.чо е прекалено. Аз съм пас.


Няма "ляв" или "десен" К-Р-А-Й(?) НА МОЗЪКА! - Защото ЗА МИСЛЕНЕТО + ЕМОЦИИТЕ - отговарят и двете Мозъчни полукълба!

За "абстрактно-логическото" отговаря ЛЯВО ПОЛУКЪЛБО ... Което вие определено НЕ СТЕ ПОЛЗВАЛИ в постовете си от вида? ? ? ? ? :)))!

"Путин с апартаменти 77 и 153,7 кв.М и 2 гаража по 18 кв.М при €10 000 заплата" - ... и този:
"Акад. Георги Марков: Управляващите предават историята ни с компромисите към Македония, за да обслужат волята на Чичо Сам" - но най-вече Ей този?
:)) "Защо славяните са се приравнявали с финоугрите - А. Клесев" :))) ?

Лельо-Тьотя В ИСТОРИЧЕСКИТЕ ИЗВОРИ - НЯМА ОТБЕЛЯЗАНО ... ТЕ ТАКОВА ЖИВОТНО ИЛИ ЧОВЕК с ИМЕ "СЛАВЯН" или "СЛАВЯНИ"?
Този ТЕРМИН Е ИЗОБРЕТЕН В КАБИНЕТИТЕ ОТ РУСКИТЕ ЛЪЖЛИВИ УЧЕНИ ... щот ТЕ СА ПРЕДСТАВИТЕЛИ НА НАРОДА - Който по същността си Е УГРО-ФИНСКИ, изкуствено ПРИКРИЛ ПРОИЗХОДА СИ си, ЗАД МАСКАТА НА "СЛАВЯНИНИ" :))) !
цитирай
44. radostinalassa - Идеята на дърваря, че със Зав ...
24.05.2019 19:14
сме едно лице е смешна, и говори за забавен интелект. Сигурно е шега, та ти си толкова умен .
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bojil
Категория: Политика
Прочетен: 1771836
Постинги: 292
Коментари: 5326
Гласове: 64245
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Интересен комплект от финансови съвети
2. Русия искала да провали Илинденското въстание
3. Няма "славянска" азбука- има Българска
4. Как бе посърбен Българския град Пирот
5. Съвецки грабежи в България до 1947 г.
6. Коронавирусите не са нови за човека
7. Русия помагала на турците в арменския геноцид и карала султана да окупира половин България
8. Ботев за истинския лик на сърбите и "румънците"
9. Българските контрачети през Втората световна война
10. 6-те ястребинчета убити от шумкари,за да не ги издадат
11. Руският фокус с македонския заек
12. Какво е направила Русия за България
13. Царска Русия забранявала украинския език,няма общо с Кирил и Методий
14. Уранови находища в България
15. Насраните руски орли - велики стихове
16. Фалшивата ни история е резултат от руската хибридна война срещу нас
17. Москва се е подписала под договор, изрично позволяващ разширяване на НАТО
18. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу България
19. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу народа ни
20. Русия умишлено оставяла хората си да измират от глад,за да краде подаяния от Запада