Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2019 14:24 - ЗАЩО ИМЕТО "ЦСКА СОФИЯ" Е СМЕШНО ТА И ГЛУПАВО
Автор: bojil Категория: Политика   
Прочетен: 4134 Коментари: 41 Гласове:
24

Последна промяна: 22.10.2019 13:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                         ЗАЩО ИМЕТО "ЦСКА СОФИЯ" Е СМЕШНО ТА И ГЛУПАВО


   Името "ЦСКА София",което руски прислужник сложи на Български отбор е смешно та и глупаво поради следните няколко неща:

1. ЦСКА означава Централен спортен клуб на армията. Този отбор обаче е частен и ако принадлежи на някоя армия,това не е Българската.

2. Определението "Централен спортен клуб на армията" означава,че би трябвало да има и периферни спортни клубове на армията. Те би следвало да носят имена като ПФКА (Периферен спортен клуб на армията), ССКА (Селски спортен клуб на армията), ОСКА (Общински спортен клуб на армията), ЖСКА (Железопътен спортен клуб на армията), ФСКА (Флотски спортен клуб на армията), КСКА (Крайморски спортен клуб на армията) и пр. Такива клубове обаче няма което значи,че името ЦСКА е смешно та и глупаво.

3. Определението "Централен спортен клуб на армията" намеква,че някъде у нас има Централен спортен клуб на олигархията (ЦСКО), Центр.спортен клуб на енергетиката (ЦСКЕ), Центр.спортен клуб на управляващите (ЦСКУ) и пр. Такива неща обаче няма което значи,че правилното име на клуба не е това,което му е сложено в момента.

4. Името "ЦСКА СОФИЯ" е глупаво и по простата причина,че добавката "СОФИЯ" към него е ненужна и несмислена. За да има тя някакъв смисъл,би трябвало у нас да има поне още 2-3 клуба с подобни имена,които да се казват "ЦСКА ПЛОВДИВ", "ЦСКА ЛОВЕЧ", "ЦСКА КРАВОДЕР" и пр. Такива клубове обаче извън столицата няма- значи добавката "СОФИЯ" към името на клуба е сложена от някой малоумник с нисък интелект,който не е мислил какво значи предложеното от него име. Най-правилното име на клуба би следвало да е "Армейски спортен клуб на партията" (АСКПА) или "Централен спортен клуб на Партията" (ЦСКПА) което червените демагози обаче не приемат,понеже се изгубва връзката с Московския оригинал на този фалшификат.
                                     image

5. Глупави бяха и старите имена на "този" клуб,които му слагаха русолюбни олигофрени- "ЦСКА Червено знаме" би трябвало да значи,че някъде в страната има "ЦСКА Зелено знаме", "ЦСКА Кафяво знаме" или "ЦСКА Пембено знаме". "ЦСКА Септемврийско знаме" пък трябваше да значи,че някъде в страната е имало "ЦСКА Декемврийско знаме", "ЦСКА Февруарско знаме" и пр.,но такива отбори нямаше разбира се.

  От всичко това следва,че оборът на ЦСКА трябва да промени сегашното си име а ако не го направи,ръководството на Българската армия да го съди за спекулативна злоупотреба с нейното име и извличане на непозволени печалби с негова помощ,от които армията не е видяла дори една стотинка. Недоразумения като този отбор,за който няма никакви правилници нямат право да съществуват в България! От тях си пати целия ни футбол начело с Националния отбор- какъв стимул за качествена игра да имат футболисти и треньори които знаят че играли-неиграли,отборът им ще бъде вкаран през задната вратичка в "А" футболна група през същата година,в която по правилник трябваше да е във "В" група? А какъв стимул за качествена игра да имат другите отбори и футболисти,когато знаят че играли-неиграли,пак ще бъдат прецакани от тези червени тарикати и някой по-"обикновен" тим ще бъде изхвърлен от групата,за да бъде намърдан на мястото му този? Никакъв стимул разбира се- страна,в която правилниците важат за народните отбори и не важат за червените не може да развие футбол на високо световно равнище!

  Затова "мерките",които се взимат със сегашните смени в ръководството на БФС няма да имат траен резултат- ще се получи само временно камуфлажно раздвижване и после всичко ще се върне в старото си русло,проправено още по времето на "соца"! Нов бардак със стари шунди никога не тръгва- за да издигнем футбола у нас на невиждано високо равнище,трябва да зарежем старите клишета и да премахнем всяка останка от червените мърши,която трови живота на спортна България!



Гласувай:
25


Вълнообразно


1. peperutka - ..де да беше само..смешно....оххх,мъкоо мъкоо...
20.10.2019 15:45

руски прислужник сложи на Български отбор име което е
смешно та и глупаво
цитирай
2. bojil - руски прислужник сложи на ...
20.10.2019 16:12
peperutka написа:


руски прислужник сложи на Български отбор име което е
смешно та и глупаво

Права си- то не е само смешно,а е част от червената реалност.
цитирай
3. radostinalassa - Какво ще рече това ?
20.10.2019 21:44
би трябвало да има и пертиферни спортни клубове на армията
цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
20.10.2019 21:44
Съгласен съм с тебе, че ЦСКА е недоразумение
И докато има такива недоразумения , ще има и своеволия!
Така е, щом едни са миропомазани, останалите няма да ги гледат с респект , а с лошо око и с омраза! Една 28 хилядна армия с целия обслужващ персонал сигурно се доближава по численост с тези на хранилка в централния й клуб
Ами Тодор Живков проумя ,че този отбор е цирей за България! Уж противниците му държат да го има?
Ами като види чужденците в този Централен армейски клуб, боже прости ми, не съм расист, но първата мисъл на неосведомения ще бъде, че армията ни е наемническа! И че войниците й се набират от Африка и от Южна Америка!? Това правят богатите държави ! Следователно и ние сме такива!
Какви скромни управници имаме? Крият такава хубава истина от нас!?

Хубава вечер, Божиле!
цитирай
5. bojil - би трябвало да има и ...
21.10.2019 04:52
radostinalassa написа:
би трябвало да има и пертиферни спортни клубове на армията

Не разбра ли елементарна логика? За да има централен клуб,трябва да има и периферни клубове- инак онзи няма да е централен а уникален.
цитирай
6. bojil - Съгласен съм с тебе, че ...
21.10.2019 04:57
leonleonovpom2 написа:
Съгласен съм с тебе, че ЦСКА е недоразумение
И докато има такива недоразумения , ще има и своеволия!
Така е, щом едни са миропомазани, останалите няма да ги гледат с респект , а с лошо око и с омраза! Една 28 хилядна армия с целия обслужващ персонал сигурно се доближава по численост с тези на хранилка в централния й клуб
Ами Тодор Живков проумя ,че този отбор е цирей за България! Уж противниците му държат да го има?
Ами като види чужденците в този Централен армейски клуб, боже прости ми, не съм расист, но първата мисъл на неосведомения ще бъде, че армията ни е наемническа! И че войниците й се набират от Африка и от Южна Америка!? Това правят богатите държави ! Следователно и ние сме такива!
Какви скромни управници имаме? Крият такава хубава истина от нас!?

Хубава вечер, Божиле!

Прав си- "миропомазаните" клубове трябва да бъдат ликвидирани,както изисква впрочем и правилника- той не предвижда безнаказано съществуване на такива партийни самоделки.
цитирай
7. radostinalassa - Питам за пертиферни, а не ...
21.10.2019 18:53
bojil написа:
radostinalassa написа:
би трябвало да има и пертиферни спортни клубове на армията

Не разбра ли елементарна логика? За да има централен клуб,трябва да има и периферни клубове- инак онзи няма да е централен а уникален.

за периферни клубове, чатна ли сега ? Да не си неграмотен ?
цитирай
8. batogo - !!!:))) Не мога да не те поздравя за точните думи и диагнози, приятелю!
21.10.2019 19:19
У нас всичко си върви по шуро-баджанашки, естествено с неизбежен московски привкус. Общо взето братството и шуро-баджанащината открай време си вървят ръка за ръка с цветя за Москва...:)
цитирай
9. radostinalassa - Червената мърша отдавна е примесена с...
21.10.2019 21:50
западняшка мърша. Даже е изместена от нея. Особено по отношение на лошата храна.
цитирай
10. bojil - западняшка ...
22.10.2019 07:47
radostinalassa написа:
западняшка мърша. Даже е изместена от нея. Особено по отношение на лошата храна.

Ами то си е едно и също: червената произтича от западняшката и обратно.
цитирай
11. bojil - би трябвало да има и пертиферни с...
22.10.2019 07:49
radostinalassa написа:
bojil написа:
radostinalassa написа:
би трябвало да има и пертиферни спортни клубове на армията

Не разбра ли елементарна логика? За да има централен клуб,трябва да има и периферни клубове- инак онзи няма да е централен а уникален.

за периферни клубове, чатна ли сега ? Да не си неграмотен ?

А аз помислих,че ти си го написала негламотно и тактично си замълчах :)
цитирай
12. bojil - У нас всичко си върви по шуро-бад...
22.10.2019 07:50
batogo написа:
У нас всичко си върви по шуро-баджанашки, естествено с неизбежен московски привкус. Общо взето братството и шуро-баджанащината открай време си вървят ръка за ръка с цветя за Москва...:)

Оценявам високо приятелската подкрепа на хора като теб- благодаря! Отначало даже бях написал между вариантите "Шуробаджанашки спортен клуб на армията" (ШСКА),но после размислих и го поправих.
цитирай
13. vladtepes - За футбола
22.10.2019 14:30
Първо трябва да се въведат строги изисквания за лицензиране в професионалния футбол - всички в щаба да са най-малко бакалаври, поне половината магистри и задължително да има доктор по футбол. Кондиционните треньори могат да са бакалаври, магистри или доктори по лека атлетика, масажистите по кинезитерапия. Дава се гратисен период 6 години за обучаване на необходимите кадри в НСА и други университети и през това време всеки отбор трябва да представя ежегодно академични справки и уверения и ако някой отбор остане без зачислен докторант и/или без достатъчно обучаващи се в бакалавърски и магистърски се изхвърля във В група до отстраняване на пропуските. В по-късен етап може да се въведе изискване за хабилитирано лице и трима доктори по футбол поне за Първа лига.
цитирай
14. radostinalassa - Какво имаш предвид под червена храна ?
22.10.2019 14:44
При социализма храната ни беше много добра. А сега по западен маниер е канцерогенна и инсулто - / инфаркто - / образуваща. Пак си кривиш душата.
цитирай
15. bojil - При ...
23.10.2019 08:51
radostinalassa написа:
При социализма храната ни беше много добра. А сега по западен маниер е канцерогенна и инсулто - / инфаркто - / образуваща. Пак си кривиш душата.

В твоето твърдение има едно противоречие: средната продължителност на живота е доста по-голяма на Запад отколкото в "бившия" соцлагер: това за канцерогенни храни ли ти говори или за червена вражеска пропаганда?
цитирай
16. bojil - Първо трябва да се въведат строги ...
23.10.2019 08:55
vladtepes написа:
Първо трябва да се въведат строги изисквания за лицензиране в професионалния футбол - всички в щаба да са най-малко бакалаври, поне половината магистри и задължително да има доктор по футбол. Кондиционните треньори могат да са бакалаври, магистри или доктори по лека атлетика, масажистите по кинезитерапия. Дава се гратисен период 6 години за обучаване на необходимите кадри в НСА и други университети и през това време всеки отбор трябва да представя ежегодно академични справки и уверения и ако някой отбор остане без зачислен докторант и/или без достатъчно обучаващи се в бакалавърски и магистърски се изхвърля във В група до отстраняване на пропуските. В по-късен етап може да се въведе изискване за хабилитирано лице и трима доктори по футбол поне за Първа лига.

Твоето предложение изглежда отлично- дано спортните ни министри се вразумят и предприемат нещо в този дух,вместо да слагат начело полуграмотници с никакви други заслуги освен тяснопартийните!
цитирай
17. radostinalassa - ти си смешев, приемаш западняците за приятели
23.10.2019 11:49
bojil написа:
radostinalassa написа:
При социализма храната ни беше много добра. А сега по западен маниер е канцерогенна и инсулто - / инфаркто - / образуваща. Пак си кривиш душата.

В твоето твърдение има едно противоречие: средната продължителност на живота е доста по-голяма на Запад отколкото в "бившия" соцлагер: това за канцерогенни храни ли ти говори или за червена вражеска пропаганда?

Те ни взеха в ЕС , за да могат да примамват младите хора, да станем пазар за ГМО продуктите им, база за подход към Русия и жертва на стълкновение. Много си наивен. Може да живеят по - дълго, но важно е качеството на дългия живот, а не броя на годините.
цитирай
18. radostinalassa - Само чакам да видя...
23.10.2019 22:16
как ще извъртиш, че Русия е виновна за нашите беди. Давай, по фарисейски, но няма да ти се получи. Няма логика.
цитирай
19. get - Божиле, един руски поет го е казал ...
24.10.2019 19:09
Божиле,
един руски поет го е казал много точно - като за теб и спора ти с Глупостина-Помашка?!

"Да разобличим лъжец, осмеем глупостта и спорим с жена - досущ едно е –
с решето да изчерпим ний водите морски!
- От тези три неща избави ни Боже!"

... таз персона, с интелект на "У??ъ" - докато РЪСИ ГЛУПОСТИТЕ СИ НА АНГРО - прави всякакво коментиране безпредметно?
цитирай
20. radostinalassa - Айде бе, драги. Да не си в кома ?
24.10.2019 19:12
Чакаш да минат 7 дни и Гейчо да ме ругае ? Много ми приличаш на хитър западняк.
цитирай
21. bojil - При социализма храната ни беше ...
27.10.2019 01:12
radostinalassa написа:
bojil написа:
radostinalassa написа:
При социализма храната ни беше много добра. А сега по западен маниер е канцерогенна и инсулто - / инфаркто - / образуваща. Пак си кривиш душата.

В твоето твърдение има едно противоречие: средната продължителност на живота е доста по-голяма на Запад отколкото в "бившия" соцлагер: това за канцерогенни храни ли ти говори или за червена вражеска пропаганда?

Те ни взеха в ЕС , за да могат да примамват младите хора, да станем пазар за ГМО продуктите им, база за подход към Русия и жертва на стълкновение. Много си наивен. Може да живеят по - дълго, но важно е качеството на дългия живот, а не броя на годините.

Умните хора знаят,че нашата младеж бе прогонена от комунистите-социалисти: те я лишиха от бъдеще в България,те съсипаха перспективите й тук! Затова е цинично да се твърди,че Западът я бил примамвал: ами че той я примамваше и преди 1944 г.,но повечето младежи си стояха в България и тук градяха своето бъдеще! Когато червените ги лишиха от бъдеще,те взеха да мечтаят за Запада- на никой не му се остава в комунистическия ад! И днес ако комунизмът се върне,90% от Българите в страната ще се изнесат до 1-2 години,а за сметка на тях ще придойдат цигани,турци и други опростачени имигранти- само те могат да виреят в червеното бунище,а Българинът го е гнус от него!
цитирай
22. bojil - как ще извъртиш, че Русия е виновна ...
27.10.2019 01:21
radostinalassa написа:
как ще извъртиш, че Русия е виновна за нашите беди. Давай, по фарисейски, но няма да ти се получи. Няма логика.

Големият заговор срещу България го прави именно Русия- не поробения от нея "руски" народ!
цитирай
23. bojil - Името на персоната
27.10.2019 01:22
get написа:
Божиле,
един руски поет го е казал много точно - като за теб и спора ти с Глупостина-Помашка?!

"Да разобличим лъжец, осмеем глупостта и спорим с жена - досущ едно е –
с решето да изчерпим ний водите морски!
- От тези три неща избави ни Боже!"

... таз персона, с интелект на "У??ъ" - докато РЪСИ ГЛУПОСТИТЕ СИ НА АНГРО - прави всякакво коментиране безпредметно?

Името Русодостина добре й подхожда викаш :)
цитирай
24. bojil - Чакаш да минат 7 дни и ...
27.10.2019 01:25
radostinalassa написа:
Чакаш да минат 7 дни и Гейчо да ме ругае ? Много ми приличаш на хитър западняк.

"Западняк",подражаващ на Хитър Петър викаш??!! :)
цитирай
25. radostinalassa - Тук те цитират, че според теб няма славяни
27.10.2019 07:50
А защо има славянски учения в Сърбия ? Да не са се объркали ? Защо има славянски езици? А западняците са велиса смес. Напиши пост за тях. И какво ги обединява в борбата срещу нас. Това няма да е по силите ти. Ти си на нивото на примито.
цитирай
26. radostinalassa - И днес ако комунизмът се върне,90% от Българите в страната ще се изнесат до 1-2 години
27.10.2019 08:20
Лошото е , че нашите младежи се обучават тук и бягат. Ние губим два пъти. Скоро ще останат само пенсионери и най - цветните сигани. Отвори си очичките , но ти не си така важен. Важното е ББ да не спи. Но той е брат с тях, което не ни устройва никак.
цитирай
27. radostinalassa - Липсва коментара ми за джендърската дружинка
27.10.2019 11:26
Фарисейче подло, криеш коментари. Не те е срам.
цитирай
28. bojil - А защо има ...
28.10.2019 04:32
radostinalassa написа:
А защо има славянски учения в Сърбия ? Да не са се объркали ? Защо има славянски езици? А западняците са велиса смес. Напиши пост за тях. И какво ги обединява в борбата срещу нас. Това няма да е по силите ти. Ти си на нивото на примито.

"Славянските" езици са точно като "славяните"- съчинено от руски спекуланти ненаучно менте,каквото не се среща в нито един исторически оригинал,датиращ от тяхното време! Западняците просто преписват онова,което Русия им поднася- на тях не им се спори с такива неразбрани мошеници и по неволя се примиряват,щото и те са замесени в тази далавера. За сърбите да не говорим- такъв лъжлив и предателски народ като тях рядко се среща по света- срам ме е от това,че са оригинални роднини на "пра"-Българите!
цитирай
29. bojil - Лошото е, че нашите ...
28.10.2019 04:38
radostinalassa написа:
Лошото е , че нашите младежи се обучават тук и бягат. Ние губим два пъти. Скоро ще останат само пенсионери и най - цветните сигани. Отвори си очичките , но ти не си така важен. Важното е ББ да не спи. Но той е брат с тях, което не ни устройва никак.

Нашите младежи бягат от "хубавините" на червената система която не е реформирана сериозно,откак ни я наложиха със сила преди 75 години!
цитирай
30. bojil - Фарисейче ...
28.10.2019 04:40
radostinalassa написа:
Фарисейче подло, криеш коментари. Не те е срам.

Ми други коментари няма- това видях това публикувах,заблудила си се нещо.
цитирай
31. radostinalassa - Айде пътувай
28.10.2019 17:26
Ти си на нивото на Гейчо.
цитирай
32. get - ЗАЩО ИМЕТО "ЦСКА СОФИЯ&...
30.10.2019 12:50
bojil написа:

ЗАЩО ИМЕТО "ЦСКА СОФИЯ" Е СМЕШНО ТА И ГЛУПАВО



Защото Е СЪЩОТО - КАКТО СЪС москалите: УГРО-ФИНИ+ТЮРКИ - нямащи НИЩО ОБЩО С "РУСИНИТЕ КИЕВЛЯНИ" ... да се самоназовават РУСНАЦИ ?!
цитирай
33. bojil - Ти си на ...
30.10.2019 23:24
radostinalassa написа:
Ти си на нивото на Гейчо.

Ако бях на неговото ниво,щях да съм академик или поне професор!
цитирай
34. bojil - ЗАЩО ИМЕТО "ЦСКА СОФИЯ&...
30.10.2019 23:26
get написа:
bojil написа:

ЗАЩО ИМЕТО "ЦСКА СОФИЯ" Е СМЕШНО ТА И ГЛУПАВО



Защото Е СЪЩОТО - КАКТО СЪС москалите: УГРО-ФИНИ+ТЮРКИ - нямащи НИЩО ОБЩО С "РУСИНИТЕ КИЕВЛЯНИ" ... да се самоназовават РУСНАЦИ ?!

Поздравления за отличното попадение!
цитирай
35. radostinalassa - Казионни ли ?
31.10.2019 17:09
bojil написа:
radostinalassa написа:
Ти си на нивото на Гейчо.

Ако бях на неговото ниво,щях да съм академик или поне професор!

Те са доста изкукали.
цитирай
36. bojil - Ти си на ...
01.11.2019 02:33
radostinalassa написа:
bojil написа:
radostinalassa написа:
Ти си на нивото на Гейчо.

Ако бях на неговото ниво,щях да съм академик или поне професор!

Те са доста изкукали.

Taкива ги създаде соцялизъма
цитирай
37. radostinalassa - чакаме новия ..
03.11.2019 19:11
бисер. Ще ни развеселиш с отбора на мозъка си
цитирай
38. mrazekoff - Напълно съм
03.11.2019 20:41
съгласен с написаното, но искам да направя и едно малко отклонение. Става въпрос за още един отбор с измислено име. Това е "Септември". Все се мъча да разбера откъде идва това име и все не успявам. Защо именно Септември? Защо не е Май -един прекрасен месец? Защо не е Август, или Юли?
цитирай
39. bojil - бисер. Ще ни развеселиш с ...
03.11.2019 23:12
radostinalassa написа:
бисер. Ще ни развеселиш с отбора на мозъка си

Ами да се надяваме :)
цитирай
40. bojil - съгласен с написаното, но искам да ...
03.11.2019 23:17
mrazekoff написа:
съгласен с написаното, но искам да направя и едно малко отклонение. Става въпрос за още един отбор с измислено име. Това е "Септември". Все се мъча да разбера откъде идва това име и все не успявам. Защо именно Септември? Защо не е Май -един прекрасен месец? Защо не е Август, или Юли?

Благодаря за хубавия въпрос,но то е намекнато в текста приятелю: под "ЦСКА Септемврийско знаме" и "ЦСКА Януарско знаме" съм фиксирал именно тази глупост,която дойде от червения "Сепрември"- именно с него онази шайка се беше "временно" обединила,както не се и съмнявам че помниш.
цитирай
41. get - До 40. bojil - Божиле, явно както си изкушен от темата - явно не познаваш историята на ЦДНА ?
04.11.2019 13:04
bojil написа:
mrazekoff написа:
съгласен с написаното, но искам да направя и едно малко отклонение. Става въпрос за още един отбор с измислено име. Това е "Септември". Все се мъча да разбера откъде идва това име и все не успявам. Защо именно Септември? Защо не е Май -един прекрасен месец? Защо не е Август, или Юли?

Благодаря за хубавия въпрос,но то е намекнато в текста приятелю: под "ЦСКА Септемврийско знаме" и "ЦСКА Януарско знаме" съм фиксирал именно тази глупост,която дойде от червения "Сепрември"- именно с него онази шайка се беше "временно" обединила,както не се и съмнявам че помниш.


- Защото преди да стане Центален СК на Армията ... същият се наричаше Централен Дом На Армията?
А той бе създаден ПРИ ПОДОБНИ КАКТО СЕГАШНИТЕ ОБСТОЯТЕЛСТВА - когато по-стария предобраз на ЦДНА, казващ се "Централен дом на войската=ЦДВ" - се издъни, и от Първодивизионен, отпадна да играе в Зоните?
А този с по-старото ЦДНА - бе образуван от сливането на две дружества ЦДВ и СК "Чавдар - Ноември" ... и още едно друго "Чавдар"?

Така че ПРЕДОБРАЗА НА СОЦИАЛИСТИЧЕСКОТО наименование ЦеСеКлуб на Армията ... в по-стария си вариант носеше гордо допълнението Ноември - в чест на Октомврийската революция ... която по-късно подменихе със Деветосептемврийската ?

А по името на третото дружество "Чавдар" вляло се в ЦДНА - бе кръстена създадената вече по време, когато отбора се казваше ЦСКА - спортна школа "Чавдар"!
А от тази спортна школа "Чавдар" - се пръкна едно от първите дружество-СИЛОВА ГРУПИРОВКА с име СИК - все от момчетия възпитаници на Централния спортен клуб на армията - спортна школа "Чавдар" ... оглавили ВИС-1, престъпна силова групировка, създадена през 1991 г. от братята Васил и Георги Илиеви, бивши пехвилавнчета на ЦСКА !

И те така ... та и до момента е с ЦСКА ... то и с левскарското СИК - не е по-различно ... или със "Славистите" оглавявани от "мутрата-треньор" В. Стефанов - на който навремето отвлякоха сина му?
цитирай
42. bojil - съгласен с написаното, но искам да ...
04.11.2019 15:26
get написа:
bojil написа:
mrazekoff написа:
съгласен с написаното, но искам да направя и едно малко отклонение. Става въпрос за още един отбор с измислено име. Това е "Септември". Все се мъча да разбера откъде идва това име и все не успявам. Защо именно Септември? Защо не е Май -един прекрасен месец? Защо не е Август, или Юли?

Благодаря за хубавия въпрос,но то е намекнато в текста приятелю: под "ЦСКА Септемврийско знаме" и "ЦСКА Януарско знаме" съм фиксирал именно тази глупост,която дойде от червения "Сепрември"- именно с него онази шайка се беше "временно" обединила,както не се и съмнявам че помниш.


- Защото преди да стане Центален СК на Армията ... същият се наричаше Централен Дом На Армията?
А той бе създаден ПРИ ПОДОБНИ КАКТО СЕГАШНИТЕ ОБСТОЯТЕЛСТВА - когато по-стария предобраз на ЦДНА, казващ се "Централен дом на войската=ЦДВ" - се издъни, и от Първодивизионен, отпадна да играе в Зоните?
А този с по-старото ЦДНА - бе образуван от сливането на две дружества ЦДВ и СК "Чавдар - Ноември" ... и още едно друго "Чавдар"?

Така че ПРЕДОБРАЗА НА СОЦИАЛИСТИЧЕСКОТО наименование ЦеСеКлуб на Армията ... в по-стария си вариант носеше гордо допълнението Ноември - в чест на Октомврийската революция ... която по-късно подменихе със Деветосептемврийската ?

А по името на третото дружество "Чавдар" вляло се в ЦДНА - бе кръстена създадената вече по време, когато отбора се казваше ЦСКА - спортна школа "Чавдар"!
А от тази спортна школа "Чавдар" - се пръкна едно от първите дружество-СИЛОВА ГРУПИРОВКА с име СИК - все от момчетия възпитаници на Централния спортен клуб на армията - спортна школа "Чавдар" ... оглавили ВИС-1, престъпна силова групировка, създадена през 1991 г. от братята Васил и Георги Илиеви, бивши пехвилавнчета на ЦСКА !

И те така ... та и до момента е с ЦСКА ... то и с левскарското СИК - не е по-различно ... или със "Славистите" оглавявани от "мутрата-треньор" В. Стефанов - на който навремето отвлякоха сина му?

Това с ЦДНА го знаех,но за смешките с "Чавдар-Ноември" изобщо не бях чувал- наподобяват ми за историята с Чавдар Етрополе,благодаря!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bojil
Категория: Политика
Прочетен: 1772537
Постинги: 292
Коментари: 5326
Гласове: 64249
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Интересен комплект от финансови съвети
2. Русия искала да провали Илинденското въстание
3. Няма "славянска" азбука- има Българска
4. Как бе посърбен Българския град Пирот
5. Съвецки грабежи в България до 1947 г.
6. Коронавирусите не са нови за човека
7. Русия помагала на турците в арменския геноцид и карала султана да окупира половин България
8. Ботев за истинския лик на сърбите и "румънците"
9. Българските контрачети през Втората световна война
10. 6-те ястребинчета убити от шумкари,за да не ги издадат
11. Руският фокус с македонския заек
12. Какво е направила Русия за България
13. Царска Русия забранявала украинския език,няма общо с Кирил и Методий
14. Уранови находища в България
15. Насраните руски орли - велики стихове
16. Фалшивата ни история е резултат от руската хибридна война срещу нас
17. Москва се е подписала под договор, изрично позволяващ разширяване на НАТО
18. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу България
19. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу народа ни
20. Русия умишлено оставяла хората си да измират от глад,за да краде подаяния от Запада