Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2021 14:50 - ПОГЛЕД НАЗАД И ПОГЛЕД НАПРЕД
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 335 Коментари: 3 Гласове:
2

Последна промяна: 18.09.2021 14:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Назад обърна ли се: само топлота
и нежност, и любов сред мойте близки.
Та устоях на много грозота
и подлости от хората - огризки.

Но и приятелите ми по път
не бяха малко, имаше и верни,
макар че от домашния ми кът
по-хубав нямаше и по - лежерен.

И затова аз писах неведнъж-
и в другия живот ще моля Бога
за обич от родители, от мъж,
със който се живее без тревога.

Пък нека да раздавам доброта,
чак до безкрайност нека я раздавам.
Стотици пъти аз благодаря
на Господ, още той ми подарява.

Опазва ме от хиляди беди,
очите ми отваря и напътства.
Да бъда стожер? Нека. Да върви
животът като вечен златен пръстен,

със златни хора, повече на брой,
с които да сме просто съвместими.
И стихове, и стихове безброй,
и песни от сърце със светли рими.

Какво да искаш в този хубав свят?

Доброто си дошъл да претворяваш,
да бъдеш на човещина богат.
А другото? Небето ти го дава.

18 септември 2021г., София
Росица КОПУКОВА



Гласувай:
2



1. rosiela - ПОГЛЕД НАЗАД И ПОГЛЕД НАПРЕД
18.09.2021 14:50

Назад обърна ли се: само топлота
и нежност, и любов сред мойте близки.
Та устоях на много грозота
и подлости от хората - огризки.
Но и приятелите ми по път
не бяха малко, имаше и верни,
макар че от домашния ми кът
по-хубав нямаше и по - лежерен.
И затова аз писах неведнъж-
и в другия живот ще моля Бога
за обич от родители, от мъж,
със който се живее без тревога.
Пък нека да раздавам доброта,
чак до безкрайност нека я раздавам.
Стотици пъти аз благодаря
на Господ, още той ми подарява.
Опазва ме от хиляди беди,
очите ми отваря и напътства.
Да бъда стожер? Нека. Да върви
животът като вечен златен пръстен,
със златни хора, повече на брой,
с които да сме просто съвместими.
И стихове, и стихове безброй,
и песни от сърце със светли рими.
Какво да искаш в този хубав свят?
Доброто си дошъл да претворяваш,
да бъдеш на човещина богат.
А другото? Небето ти го дава.

18 септември 2021г., София
Росица КОПУКОВА
цитирай
2. missana - Рядко стойностна философия, облечена в поезия и мъдрост.
18.09.2021 20:40
Силно съм впачатлен от "хората-огризки". Винаги съм се молил да срещам повече просветлени хора, но последните времена сякаш са пречка за просветлението. Ала ти си го казала отлично, Роси:

"със златни хора, повече на брой,
с които да сме просто съвместими.
И стихове, и стихове безброй,
и песни от сърце със светли рими.

Какво да искаш в този хубав свят?
Доброто си дошъл да претворяваш,
да бъдеш на човещина богат.
А другото? Небето ти го дава."

Дай боже всеки да получи подобни прозрения, прочитайки горните редове!


цитирай
3. rosiela - Благодаря ти сърдечно, Младене.Трогната съм.
18.09.2021 22:22
missana написа:
Силно съм впачатлен от "хората-огризки". Винаги съм се молил да срещам повече просветлени хора, но последните времена сякаш са пречка за просветлението. Ала ти си го казала отлично, Роси:

"със златни хора, повече на брой,
с които да сме просто съвместими.
И стихове, и стихове безброй,
и песни от сърце със светли рими.

Какво да искаш в този хубав свят?
Доброто си дошъл да претворяваш,
да бъдеш на човещина богат.
А другото? Небето ти го дава."

Дай боже всеки да получи подобни прозрения, прочитайки горните редове!



цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6608191
Постинги: 5041
Коментари: 23945
Гласове: 9775
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031