Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.12.2015 17:38 - НАЙ-ОПАСНИЯ МАСОВ УБИЕЦ НА ХХ ВЕК НЕ БЕШЕ РУСНАК,А РУСОФИЛ
Автор: bojil Категория: Политика   
Прочетен: 6458 Коментари: 17 Гласове:
26

Последна промяна: 28.12.2015 23:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
НАЙ-ОПАСНИЯ МАСОВ УБИЕЦ НА ХХ ВЕК НЕ БЕШЕ РУСНАК,А РУСОФИЛ


   Изминалият ХХ век се прочу с трима масови убийци: Ленин,Хитлер и Сталин,които до един бяха социалисти. Първият от тях освен всичко друго бе хомосексуалист (http://www.ukrpressbg.com/his-ukr-lenin.html)- извратен и циничен тип,но за късмет на човечеството напусна властта твърде бързо,преди да е успял да причини гибелта на повече от 10 млн. души. Той обичал да казва,че ако трябва ще бъде жертвано половината човечество пред олтара на революцията,но останалата половина ще бъде принудена да живее в комунизма. Циничните му постъпки и непристойни мерзости накрая омръзнаха на Господ,който го прати да ври в Ада. Владимир Ленин не бе руснак,но не бе и русофил- той мразеше руснаците и се готвеше да избие над половината от тях,за да прекърши порива им към свобода и да ги подчини на световния банков империализъм,който го изпрати в проспериращата дотогава Царска Русия,за да я съсипе и разгроми.

   Вторият масов убиец Адолф Хитлер се съюзи със Сталин и двамата заедно причиниха Втората дветовна война. Идеологията и политическите престъпления на Хитлер станаха причина за гибелта на около 45 млн. души: най-вече славяни (31 млн.) и германци (10 млн.). При него немците отначало живееха добре,но много скоро се потвърди Българската народна мъдрост "Много хубаво не е на хубаво" и животът на обикновените германци из основи се преобърна,а обичания от тях безметежен живот бе завинаги заличен.

  Третият масов убиец Йосиф Сталин не бе ни руснак ни комунист,а обикновен грузински гангстер с вероятен полуеврейски произход,член на разбойническа банда от крадци,занимаващи се с въоръжени грабежи. Той обаче бе русофил и веднъж добрал се до властта,реши да покаже на клетите ни руски братя че русофилите са много по-важни от тях. Той не избиваше предимно руснаци,както правеха Хитлер и Ленин,а избиваше наред- без да се интересува от народността на избитите хора,нито от тяхната вина или невинност. Основна вина на унищожените от него беше тази,че имаха дързостта да мислят със своите глави,а не с неговата. Неговите жертви са около 50 млн.,но най-вече славяни и германци. С това той печели сатанинския приз "Масов убиец на века" и удря в земята останалите двама,чиято съдба е тясно свързана с неговата*.

  За Ленин например се знае,че е пратен от Сталин на принудително лечение в клиника,от която няма излизане- любим прийом на Кремълско-Сталинската банда,упражнен през 1949 г. върху непослушния Георги Димитров. Съдбата на Хитлер още не е докрай изяснена,което отваря широко поле за най-невероятни хипотези и предположения- тях ще ги обсъдим в някой друг постинг. На пръв поглед Хитлер изглежда най-"добрия" между тези три криминални елемента но това вероятно не е така- за неописуемите му грехове към германския народ историята тепърва ще говори. Напълно е възможно той да не е бил германец а измамник,представящ се за такъв и изпълняващ заповедите на Сталин. Последният,макар да не бе комунист умело се преструваше на такъв и като такъв защитаваше интересите на същите новозабогатели одвъдокеански парвенюта,на които слугуваха останалите двама.


* Не прилагам към текста нито една снимка или портрет на тези три криминални елемента,понеже не считам за нужно техните омерзени личности да бъдат излишно популяризирани.






Гласувай:
29


Вълнообразно


1. aboychev - ТЕХЕН ДОСТОЕН
11.12.2015 17:58
НАСЛЕДНИК
СЕ ЯВЯВА
ВЛАДИМИР ШАЛОМОВИЧ ПУТИН
ЗАСЕГА ИЗОСТАВА В БРОЙКАТА
НО СЕ Е ЗАСИЛИЛ ДА НАВАКСВА
цитирай
2. bojil - НАСЛЕДНИК СЕ ЯВЯВА...
11.12.2015 18:45
aboychev написа:
НАСЛЕДНИК
СЕ ЯВЯВА
ВЛАДИМИР ШАЛОМОВИЧ ПУТИН
ЗАСЕГА ИЗОСТАВА В БРОЙКАТА
НО СЕ Е ЗАСИЛИЛ ДА НАВАКСВА

Все още не мога да кажа това,нито да се закълна в истинността на бащиното му име- прекалено е светъл за да не е руснак. Относно "наваксването" чувам такива твърдения и от другаде,но прекалено малката дистанция във времето все още пречи на трезвите преценки за личността на Путин комуто се приписва и произход от Чипровски Българи,избягали в Петроград след 1688 г.
цитирай
3. rustam - Съгласен напълно с изложеното в статията
11.12.2015 19:19
само да добавя:

Индивидът aboychev всъщност е субект, напълно отговарящ за принудитело психиатрично лечение!
цитирай
4. vencivaleri1951 - Ленин умира в дома си
11.12.2015 19:52
Бедата при него е , че след раняването му, той не се щади и дори отива на работа с неизвадени конци след операцията му в тила. Прави поредица от инвсулти след това .


През 93та американски и руски учени правят интересно изследване. От 24 година на миналия век до началото на Втората световна война е изследването.
Установява се , че за това време в САЩ са произнесени и изпълнени повече смъртни присъди, повече и с по дълъг период на лишаване от свобода са присъдите, повече загинали при въоръжени стълкновения.
Единствено СССР взима връх при смъртността в затворите и лагерите. И то е естествено имайки предвид климатичните разлики на местата пригодени за изтърпяване на наказанията.
Заражда се и следния спор.
Казват американците , че много от затворниците и екзекутираните са с политически мотив0Враг на народа

И наистина е така на пръв поглед. Десетки хиляди са "враговете"
Например в САЩ ако кметът Джон "бръкне в меда" него го съдят като всеки крадец
и отива като такъв в затвора. Семейството му не е съдебно преследвано.
Кметът Иван при същите провинения, не се съди като обикновен крадец, а като Враг на народа. Мотивът е, че след като избирателят го е овластил и той е използвал тази власт да краде е враг на този електорат-сиреч народа. Пълнолетните членове на семейството му също се подвеждат под отговорност/разбира се различна от титуляра на обвинението със следния мотив. Трудовото възнаграждение е общо взето публично, още повече за представители на семейството. При установени съществени разлики между доход и потребление не може да говорим за незнание, а
имаме помагачество в престъплението. Като се замисли човек има логика, както има логика овластените да получават и по сурови присъди
цитирай
5. slavimirgenchev1953 - Червените изверги
12.12.2015 06:48
"превъзхождат" многократно кафявия. Но пък и тримата са от един дол цоциалисти.
цитирай
6. bojil - само да...
12.12.2015 11:28
rustam написа:
само да добавя:

Индивидът aboychev всъщност е субект, напълно отговарящ за принудитело психиатрично лечение!

Не мога да потвърдя или отрека с увереност това,поради което се въздържам да отговоря. Не е нужно да обиждаме човека без причина- той си има свои възгледи,ние наши: защо да се заяждаме с него или с когото и да било?
цитирай
7. bojil - Бедата при него...
12.12.2015 11:39
vencivaleri1951 написа:
Бедата при него е , че след раняването му, той не се щади и дори отива на работа с неизвадени конци след операцията му в тила. Прави поредица от инвсулти след това .

През 93та американски и руски учени правят интересно изследване. От 24 година на миналия век до началото на Втората световна война е изследването.
Установява се , че за това време в САЩ са произнесени и изпълнени повече смъртни присъди, повече и с по дълъг период на лишаване от свобода са присъдите, повече загинали при въоръжени стълкновения.
Единствено СССР взима връх при смъртността в затворите и лагерите. И то е естествено имайки предвид климатичните разлики на местата пригодени за изтърпяване на наказанията.
Заражда се и следния спор.
Казват американците , че много от затворниците и екзекутираните са с политически мотив0Враг на народа

И наистина е така на пръв поглед........
Например в САЩ ако кметът Джон "бръкне в меда" него го съдят като всеки крадец
и отива като такъв в затвора. Семейството му не е съдебно преследвано.
Кметът Иван при същите провинения, не се съди като обикновен крадец, а като Враг на народа. Мотивът е, че след като избирателят го е овластил и той е използвал тази власт да краде е враг на този електорат-сиреч народа. Пълнолетните членове на семейството му също се подвеждат под отговорност/разбира се различна от титуляра на обвинението със следния мотив. Трудовото възнаграждение е общо взето публично, още повече за представители на семейството. При установени съществени разлики между доход и потребление не може да говорим за незнание, а
имаме помагачество в престъплението. Като се замисли човек има логика, както има логика овластените да получават и по сурови присъди

Това за Ленин е официална,преработена от червената цензура версия- истината е много по-прозаична: Сталин е побързал да се отърве от него,за да докопа кокала и да не бъде изпреварен. А за останалото съм принципно съгласен,макар "ленинската" им логика да е твърде цинична.
цитирай
8. bojil - (Червените изверги)...
12.12.2015 11:42
slavimirgenchev1953 написа:
"превъзхождат" многократно кафявия. Но пък и тримата са от един дол цоциалисти.

Абсолютно вярно- това го знам от 100 "години",но съм пропуснал да го напиша- веднага ще си "навасам",благодаря за напомнянето!
цитирай
9. aboychev - СТАЛИНИСТИТЕ
12.12.2015 14:03
МНОГО ОБИЧАТ ДА ОПРЕДЕЛЯТ
КОИ СА ЗА ПРИНУДИТЕЛНО ЛЕЧЕНИЕ
ТЕ ПРОСТО СЛЕДВАТ УКАЗАНИЯТА НА
ВОЖДА СИ
СПОРЕД ТЯХ
НЕХАРЕСВАНЕТО НА
РУСКИЯ ИДИОТИЗЪМ
Е ПСИХИЧЕСКО ЗАБОЛЯВАНЕ
НЕ ТАКА МИСЛЯТ
ОБАЧЕ
КОГАТО ИЗВЪРШВАТ НАЦИОНАЛНО ПРЕДАТЕЛСТВО
В ИНТЕУРЕС НА РУСИЯ
ТОГАВА ТО Е
БРАТСКИ КОМУНИСТИЧЕСКИ ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗЪМ
ТАКЪВ Е И КОЛЕКТИВИДА РУСТАМ
ЗА НЕГО НОРМАЛНОСТТА СЕ ИЗЛАЗЯВА
В ПРЕВЪЗНАСЯНЕТО НА
РУСКИЯ ФАКТОР
КАТО ДЕЙСТВИЯТА НА РУСКИТЕ ОМОНОВЦИ
В ПАРТИЙНИЯ ДОМ В ОДЕСА
И НА РУСКИТЕ
ГЛАВОРЕЗИ В ИЗТОЧНА УКРАЙНА
И
ЗАПАДНА СИРИЯ
цитирай
10. krumbelosvet - Всичко това тръгна от Първата Световна Война,
13.12.2015 11:44
а тия тримата нямат нищо общо с подпалването й. Първата тотална воина с масовите нечовешки ужаси започна и без социалистите. Извинявам се за напомнянето.
цитирай
11. bojil - а тия тримата нямат нищо общо с по...
13.12.2015 23:18
krumbelosvet написа:
а тия тримата нямат нищо общо с подпалването й. Първата тотална воина с масовите нечовешки ужаси започна и без социалистите. Извинявам се за напомнянето.

Така е- съгласен съм но хората,които създадоха социализма,подпалиха и войната.
цитирай
12. batogo - !!!:))) Поздравления за сериозния изследователски труд!
14.12.2015 07:19
Всичките тия родшилдови оръдия на разединението на света, веещи червени, червено-черни и черни знамена, са продукти на една блазнеща илюзия за господство на примитивите над човешкия свободен дух. Въпреки цялата си жестокост или, може би именно поради нея, те нямат никакъв шанс за осъществяване на жалките си амбиции, защото пътят на човечеството е напред и нагоре, а не назад и надолу.
цитирай
13. bojil - Всичките тия родшилдови оръдия на ...
14.12.2015 20:06
batogo написа:
Всичките тия родшилдови оръдия на разединението на света, веещи червени, червено-черни и черни знамена, са продукти на една блазнеща илюзия за господство на примитивите над човешкия свободен дух. Въпреки цялата си жестокост или, може би именно поради нея, те нямат никакъв шанс за осъществяване на жалките си амбиции, защото пътят на човечеството е напред и нагоре, а не назад и надолу.

И аз така мисля- те искат да спрат човечеството и да го поробят,но Господ ще ги спре преди това!
цитирай
14. zaw12929 - Когато се разгледа историята по ...
22.12.2015 22:30
Когато се разгледа историята по внимателно се установява, че гореспоменатите убийци са били инициирани, финансирани, въоръжавани от едни и същи пари и идеи- тези на САЩ. Винаги е важен поръчителят и той се занимава все с едно и също: да заграби богатата на ресурси Русия.
И в Германия и в Русия се създава социална държава-
Германия е инструмента да се покори Русия, другото са подробности: важното е, че за тези цели на САЩ се избиха милиони. Русофили, русофоби- дори американофили- не са важни. Важни са за пореден път лъжите, манипулациите и борбата за покоряване на чужди територии продължава, защото има неща, които сте пропуснали...Четете "Моята борба" Хитлер е казал всичко
Важното е, че ние сме днес колония, пак заради алчността на САЩ
цитирай
15. bojil - Когато се разгледа историята по ...
23.12.2015 15:29
zaw12929 написа:
Когато се разгледа историята по внимателно се установява, че гореспоменатите убийци са били инициирани, финансирани, въоръжавани от едни и същи пари и идеи- тези на САЩ. Винаги е важен поръчителят и той се занимава все с едно и също: да заграби богатата на ресурси Русия.
И в Германия и в Русия се създава социална държава-
Германия е инструмента да се покори Русия, другото са подробности: важното е, че за тези цели на САЩ се избиха милиони. Русофили, русофоби- дори американофили- не са важни. Важни са за пореден път лъжите, манипулациите и борбата за покоряване на чужди територии продължава, защото има неща, които сте пропуснали...Четете "Моята борба" Хитлер е казал всичко
Важното е, че ние сме днес колония, пак заради алчността на САЩ

Така е- съгласих се по принцип. Не съм на мнение само,че сме нечия колония днес: или поне така ми изглежда.
цитирай
16. zaw12929 - НЯМА РИМА, НО Е ВЕРНО! ЧЕСТИТ ПРАЗНИК!
24.12.2015 22:29
съгласих се по принцип. Не съм на мнение само,че сме нечия колония днес: или поне така ми изглежда.
цитирай
17. bojil - съгласих се по...
24.12.2015 23:46
zaw12929 написа:
съгласих се по принцип. Не съм на мнение само,че сме нечия колония днес: или поне така ми изглежда.

Честита Коледа и щастлива Нова година!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bojil
Категория: Политика
Прочетен: 1794644
Постинги: 292
Коментари: 5331
Гласове: 64744
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Интересен комплект от финансови съвети
2. Русия искала да провали Илинденското въстание
3. Няма "славянска" азбука- има Българска
4. Как бе посърбен Българския град Пирот
5. Съвецки грабежи в България до 1947 г.
6. Коронавирусите не са нови за човека
7. Русия помагала на турците в арменския геноцид и карала султана да окупира половин България
8. Ботев за истинския лик на сърбите и "румънците"
9. Българските контрачети през Втората световна война
10. 6-те ястребинчета убити от шумкари,за да не ги издадат
11. Руският фокус с македонския заек
12. Какво е направила Русия за България
13. Царска Русия забранявала украинския език,няма общо с Кирил и Методий
14. Уранови находища в България
15. Насраните руски орли - велики стихове
16. Фалшивата ни история е резултат от руската хибридна война срещу нас
17. Москва се е подписала под договор, изрично позволяващ разширяване на НАТО
18. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу България
19. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу народа ни
20. Русия умишлено оставяла хората си да измират от глад,за да краде подаяния от Запада