Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.11.2017 14:43 - ГЕЙПАРАДА НА СЕДМИ НОЕМВРИ
Автор: bojil Категория: Политика   
Прочетен: 3286 Коментари: 10 Гласове:
20

Последна промяна: 11.11.2017 20:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ГЕЙПАРАДА НА СЕДМИ НОЕМВРИ


Гейпарада октомврийски,
тоест седмоноемврийски-
куца,пъпли по терлици
край съвецки паметници.

Двайсет сталински овчици,
с памперси и патерици
мъкнат лозунги за скрап,
вместо да ги хвърлят в трап.

Всички улавци са там,
по два гроша ще им дам-
да си купят кроасанче,
да не мислят за джоланче.

"Партията" им го взе
и богатствата превзе,
но дурака си е тъп,
и крадеца му е скъп!

Днес парада куцащ,клет,
носи лозунги за смет,
и прославя си крадеца-
той пък го оножда,сеца.

Ой ви вази октомврийци,
дърти шматки,септемврийци-
никой вече му не дреме,
минало е вашто време!

Хубаво сте се събрали,
тъй препили и преяли-
я идете си в Сибира,
там си стройте келепира!

image

image




Гласувай:
20


Вълнообразно


1. nkf - Много свежо и много точно. :) Поз...
08.11.2017 15:37
Много свежо и много точно. :) Поздрави
цитирай
2. bojil - Много све...
08.11.2017 15:55
nkf написа:
Много свежо и много точно. :) Поздрави

Постарах се колкото можах и макар идеята да ми хрумна вчера,днес все пак се получи нещо.
цитирай
3. batogo - !!!:))) Поздравления, приятелю!
09.11.2017 07:17
Много добре си ги представил в целия им блясък и опорни точки. :)
цитирай
4. dadide - Toзи с портретчето
09.11.2017 08:10
на Сталин не трябва ли да е прибран вече? До колкото си спомням е подсъдно да изляза с потрет на Хитлер. Същото важи и за Сталин!
цитирай
5. bojil - Много добре си ги представил в целия ...
09.11.2017 11:40
batogo написа:
Много добре си ги представил в целия им блясък и опорни точки. :)

От време на време трябва да имаме повод и да се посмеем: тези хорица може да са излъгани и за съжаление,но хуморът е доста полезен за здравето на човека :))
цитирай
6. bojil - на Сталин не трябва ли да е прибран ...
09.11.2017 16:57
dadide написа:
на Сталин не трябва ли да е прибран вече? До колкото си спомням е подсъдно да изляза с потрет на Хитлер. Същото важи и за Сталин!

Това за Сталин дори е по-важно в някои отношения,но у нас нищо не се спазва както трябва- червената система ги научи да правят така.
цитирай
7. litatru - Здравей, Божиле!
11.11.2017 17:52
Много ми хареса стихотворението като творба, но ми стана жал, дето ги пращаш в "трап". Ми, може би си заслужават, но някои са просто заблудени (ако ги е хванала деменцията).
А иначе - Съветската ли армия да виним, или българските комунисти, които са допускали какво ли не?! Кой по- е виновен?!
Поздрави и уважение - Литатру! :)
цитирай
8. bojil - Много ми харе ...
11.11.2017 20:34
litatru написа:
Много ми хареса стихотворението като творба, но ми стана жал, дето ги пращаш в "трап". Ми, може би си заслужават, но някои са просто заблудени (ако ги е хванала деменцията).
А иначе - Съветската ли армия да виним, или българските комунисти, които са допускали какво ли не?! Кой по- е виновен?!
Поздрави и уважение - Литатру! :)

То и нас мен ми стана жал в един момент,затова го поправих щото беше още по-зле,но пак не ми харесва щото хората са възрастни,а аз съм учен от малък да уважавам възрастта. Затова,щом има и други да мислят като мен,веднага ще отстраня проблема- не им мисля злото на хората,определено: те по-скоро са жертви на системата,срещу която се борим.
цитирай
9. bojil - Много добре си ги опи...
11.11.2017 20:35
анонимен написа:
Много добре си ги описал! :)

Благодаря- притеснен съм само от това,че всеки анонимен коментар рано или късно изчезва от блога и аз не мога да направя нищо срещу това.
цитирай
10. bojil - Много добре си ги описал! :) Бл...
17.11.2017 16:53
bojil написа:
анонимен написа:
Много добре си ги описал! :)

Благодаря- притеснен съм само от това,че всеки анонимен коментар рано или късно изчезва от блога и аз не мога да направя нищо срещу това.

Ето,че системата изтри коментара ти уважаеми Анонимен: аз въобще не съм го пипал!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bojil
Категория: Политика
Прочетен: 1772626
Постинги: 292
Коментари: 5326
Гласове: 64251
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Интересен комплект от финансови съвети
2. Русия искала да провали Илинденското въстание
3. Няма "славянска" азбука- има Българска
4. Как бе посърбен Българския град Пирот
5. Съвецки грабежи в България до 1947 г.
6. Коронавирусите не са нови за човека
7. Русия помагала на турците в арменския геноцид и карала султана да окупира половин България
8. Ботев за истинския лик на сърбите и "румънците"
9. Българските контрачети през Втората световна война
10. 6-те ястребинчета убити от шумкари,за да не ги издадат
11. Руският фокус с македонския заек
12. Какво е направила Русия за България
13. Царска Русия забранявала украинския език,няма общо с Кирил и Методий
14. Уранови находища в България
15. Насраните руски орли - велики стихове
16. Фалшивата ни история е резултат от руската хибридна война срещу нас
17. Москва се е подписала под договор, изрично позволяващ разширяване на НАТО
18. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу България
19. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу народа ни
20. Русия умишлено оставяла хората си да измират от глад,за да краде подаяния от Запада