Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2019 03:45 - РОЛЯТА НА МАЛЦИНСТВАТА В СЪВРЕМЕННОТО БЪЛГАРСКО ОБЩЕСТВО
Автор: bojil Категория: Политика   
Прочетен: 8419 Коментари: 39 Гласове:
20

Последна промяна: 06.04.2019 03:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
           РОЛЯТА НА МАЛЦИНСТВАТА В СЪВРЕМЕННОТО БЪЛГАРСКО ОБЩЕСТВО

(появата на тази статия бе провокирана от http://grigorov1992.blog.bg/politika/2019/04/05/roliata-na-malcinstvata-v-syvremennoto-bylgarsko-obshtestvo.1651899)


   Ролята на малцинствата в страни като България най-добре личи от съдбата на държави като Австрийската и Османската империи,СССР и Югославия- при всеки кризисен момент наличието на такива малцинства довеждаше тези държави до сигурен разпад. Всичко друго извън тези факти е празно теоретизиране от сферата на добрите пожелания,която съществува само в приказките но не в реалния живот.

   image

   image

  Не бе по-различна съдбата на империи,пълни с различни малцинства като Римската, "Византийската", Британската и Френската но ако горепосоченият автор може да даде поне два примера на фона на моите осем,в които такива държави са преживели поне три тежки вътрешни,"подкрепени" от външнополитически кризи и не са се разпаднали от това- нека заповяда! Дори колосалния Китай тръгвал много често по пътя на разпада но го спасявала само небивалата езическа жестокост,с която неговите армии потушавали малцинствените бунтове. Последния път обаче той се спаси от унищожение едва след намесата на две суперсили в съдбата му- Сталинска Русия и Америка.

  Това "минаване метър" обаче няма да продължи вечно- още следващия път Китай ще се разпадне безвъзвратно на много държави и всяка поробена от него нация ще получи своята независимост,а други негови земи ще бъдат завзети от съседите. Тези неща за добро или за зло най-добре са ги схванали турците- те унищожиха с дивашка сила над 90% от "своите" национални и особено религиозни малцинства,понеже видяха докъде ги докарват те след всяка изгубена война. Така историческите факти учат,че истинската роля на малцинствата е винаги и единствено такава- да разпадат държавите или да бъдат унищожавани от тях!

   image
     image

  Има и друго: помаците не са никакво "национално" малцинство- те са пълноценни Българи,които са стопани на тази страна наравно с останалите и всеки опит да бъдат обявени те за "чужденци",за да бъдат отделени от снагата на тяхната майка България е чиста проба враждебен анти-Български сепаратизъм, който трябва да бъде наказван по турския "метод" т.е.- като бъдат унищожавани враждебните на държавата сили.

  
"Мирното съжителство" на различни народи е временно явление,за което можем само да мечтаем- то се постига само тогава,когато основния народ налага своите правила на другите народи а те по неволя ги приемат. Ако някое нищожно малцинство обаче поиска да наложи своите правила на мнозинството,фалшът на "мирното съжителство" веднага ще лъсне с цялата си сила!



Гласувай:
20


Вълнообразно


1. krumbelosvet - Ливанският пример
06.04.2019 07:07
Процъфтяващ Ливан с великия Бейрут, стана скотобойна, след като по-високата раждаемост на арабите наруши равновесието...
цитирай
2. barin - Здравей, Божиле. Ролята на малц...
06.04.2019 07:27
Здравей, Божиле. Ролята на малцинствата за България е голяма, а не трябва. По този начин на живот се стига до децентрализация и опити за поява на сепаратистки движения. Малцинствата трябва да се интегрират и полека да намаляват, както е било преди много векове. Единствено циганите не подлежат на цивилизация и асимилиране. Те са пречка, защото броят им расте на фона на намаляващото население на България.
Поздрави!
цитирай
3. 1997 - Така ли е?
06.04.2019 13:28
В САЩ емигрантите живеят в близост по национален признак- италианци до италианци, китайци до китайци, българи до българи и така се чувстват по- близки отколкото с другите. Като възникне криза, саксонците ще се постараят те да са по- добре, а латиносите, славяните и негрите- да се оправят. Ако кризата не бъде запушена със златото на някоя страна отвън, пренебрегнатите малцинства ще се разбунтуват. Хеле пък китайците и виетнамците под ръководството на компартии. :)
У нас малцинствата могат да станат екстремисти под влияние на външни, а не вътрешни фактори- мюсюлманите от Саудити, циганите- от мисионерите протестанти или мохамедани, а евреите- от Израел. Иначе имат представителство в НС.
цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, Божиле!
06.04.2019 14:40
Прав си, многонационалните империи са обречени на разпад
Затова Александър се стреми да създаде хомогенна, еднородна империя! Не успява, тя се разпада след смъртта му, а окончателно- след 2-3 века
Едно изключение е може би САЩ Там съжителстват десетки народи Твърди се ,че Тексас и Калифорния-предимно испаноезични , са винаги готови да се отделят Впрочем в договора на Тексас има и такава клауза..
Но икономическият просперитет крепи и поддържа единството Никой не бяга от доброто Докато го има, САЩ са непоклатими Затова и Китай се стреми към просперитет-икономически и го постига
Това е, според мен, пътят към единството
При нас!?
Ами миграцията показва хала ни...
Може да се правят изводи
Никой от САЩ не идва при нас да търси работа, обратно е!
И едва ли е повод за гордост!

Хубав ден!
цитирай
5. radostinalassa - По Конституция у нас няма малцинства
06.04.2019 18:46
Помаците са си българи генетично. Но властта ги оставя в ръцете на ДПС, които не им дават работа , ако не гласуват за тях. Те са си интегрирани. Циганите се толерират от фондациите на Сорос и се използват за гласоподаватели, за сплашването и ограбването на хората по селата, с цел да ги изгонят оттам. И да се използват пустеещите земи за неведоми цели в бъдеще.
цитирай
6. bojil - Процъфтяващ Ливан с великия Бей...
07.04.2019 11:45
krumbelosvet написа:
Процъфтяващ Ливан с великия Бейрут, стана скотобойна, след като по-високата раждаемост на арабите наруши равновесието...

Дал си отличен пример за това което се случва,когато нежелани малцинства превземат страната ти.
цитирай
7. bojil - Здравей, ...
07.04.2019 11:48
barin написа:
Здравей, Божиле. Ролята на малцинствата за България е голяма, а не трябва. По този начин на живот се стига до децентрализация и опити за поява на сепаратистки движения. Малцинствата трябва да се интегрират и полека да намаляват, както е било преди много векове. Единствено циганите не подлежат на цивилизация и асимилиране. Те са пречка, защото броят им расте на фона на намаляващото население на България.
Поздрави!

Точно така: за да забележим че се интегрират успешно,броят им трябва да намалява а не да се увеличава!
цитирай
8. bojil - В САЩ емигрантите живеят в близост ...
07.04.2019 11:51
1997 написа:
В САЩ емигрантите живеят в близост по национален признак- италианци до италианци, китайци до китайци, българи до българи и така се чувстват по- близки отколкото с другите. Като възникне криза, саксонците ще се постараят те да са по- добре, а латиносите, славяните и негрите- да се оправят. Ако кризата не бъде запушена със златото на някоя страна отвън, пренебрегнатите малцинства ще се разбунтуват. Хеле пък китайците и виетнамците под ръководството на компартии. :)
У нас малцинствата могат да станат екстремисти под влияние на външни, а не вътрешни фактори- мюсюлманите от Саудити, циганите- от мисионерите протестанти или мохамедани, а евреите- от Израел. Иначе имат представителство в НС.

"Саксонците" и "славяните" са на практика едно: разделени са само от времето.
цитирай
9. bojil - Помаците са си българи генетично. ...
07.04.2019 11:54
radostinalassa написа:
Помаците са си българи генетично. Но властта ги оставя в ръцете на ДПС, които не им дават работа , ако не гласуват за тях. Те са си интегрирани. Циганите се толерират от фондациите на Сорос и се използват за гласоподаватели, за сплашването и ограбването на хората по селата, с цел да ги изгонят оттам. И да се използват пустеещите земи за неведоми цели в бъдеще.

Неведомите цели са ясни- изкупуване на България от турци и руснаци и слагане на руско-сръбска граница насред нея. А помаците са абсолютно пълноценни Българи- аз никога не бих ги делил от останалите наши "етнически" групи като шопи, ахряни, мияци, мърваци, торлаци, торбеши. македонци, тронки, власи, сърби и пр.
цитирай
10. bojil - Прав си, многонационалните имп...
07.04.2019 11:59
leonleonovpom2 написа:
Прав си, многонационалните империи са обречени на разпад
Затова Александър се стреми да създаде хомогенна, еднородна империя! Не успява, тя се разпада след смъртта му, а окончателно- след 2-3 века
Едно изключение е може би САЩ Там съжителстват десетки народи Твърди се ,че Тексас и Калифорния-предимно испаноезични , са винаги готови да се отделят Впрочем в договора на Тексас има и такава клауза..
Но икономическият просперитет крепи и поддържа единството Никой не бяга от доброто Докато го има, САЩ са непоклатими Затова и Китай се стреми към просперитет-икономически и го постига
Това е, според мен, пътят към единството
При нас!?
Ами миграцията показва хала ни...
Може да се правят изводи
Никой от САЩ не идва при нас да търси работа, обратно е!
И едва ли е повод за гордост!

Хубав ден!

Абсолютни истини приказваш- никой не бяга от хубавото,затова сме длъжни да го създадем и да го приложим на дело!
цитирай
11. radostinalassa - Защо македонците да не са българи?
07.04.2019 12:45
Скоро ще кажеш, че и аз не съм българка. Не се увличай. Македония е отделена като държава от нас по заповед на Коминтерна, като са избити 15 000 българи от елита. Капиталистите правят същото, като въвеждат тестовата система в училищата и карат децата само да зубрят, за да се получат немислещи вишисти.
цитирай
12. krumbelosvet - Преди и след 9-ти, у нас имаше ДЪРЖАВА. Сега няма.
07.04.2019 15:50
Сбъдна се мечтата на идиота "колкото по-малко държава, толкова по-добре".
Предполагам, че Ливанският опит е дал на Политбюро КОЛИЧЕСТВЕНИЯТ показател, че над 10% малцинствата създават проблеми. И затова беше планиран "Възродителният процес". Безкръвен, за разлика от ВСИЧКИ СЪСЕДИ, и особено комшиите. Но цветната "революция" разруши всичко. В чужд интерес.
цитирай
13. radostinalassa - Библейският проект ни е ясен
08.04.2019 14:48
Основните му цели са замяната на съответния славянски език с латиница, и смесването на белия сой с подраси, доколкото тук няма негри и жълтокожи. Другите номера са за съкращаване и изгонване на белия сой.
цитирай
14. bojil - Скоро ще кажеш, че ...
09.04.2019 02:21
radostinalassa написа:
Скоро ще кажеш, че и аз не съм българка. Не се увличай. Македония е отделена като държава от нас по заповед на Коминтерна, като са избити 15 000 българи от елита. Капиталистите правят същото, като въвеждат тестовата система в училищата и карат децата само да зубрят, за да се получат немислещи вишисти.

Никога не съм казвал че не са: погледни по-добре!
цитирай
15. bojil - Сбъдна се мечтата на идиота &quo...
09.04.2019 02:23
krumbelosvet написа:
Сбъдна се мечтата на идиота "колкото по-малко държава, толкова по-добре".
Предполагам, че Ливанският опит е дал на Политбюро КОЛИЧЕСТВЕНИЯТ показател, че над 10% малцинствата създават проблеми. И затова беше планиран "Възродителният процес". Безкръвен, за разлика от ВСИЧКИ СЪСЕДИ, и особено комшиите. Но цветната "революция" разруши всичко. В чужд интерес.

Възродителният процес беше нужен в 1944-1954 г. Тогава можеше да успее,но гламавите сталинисти не позволиха да го направим когато трябваше а ни го набутаха после,та да си отимаме "ДПС"!
цитирай
16. bojil - Основните му цели са замяната на ...
09.04.2019 02:24
radostinalassa написа:
Основните му цели са замяната на съответния славянски език с латиница, и смесването на белия сой с подраси, доколкото тук няма негри и жълтокожи. Другите номера са за съкращаване и изгонване на белия сой.

Ако "белия сой" изчезне,хората които са го "борили" също ще изчезнат.
цитирай
17. batogo - !!!:))) Поздравления, Божо!
09.04.2019 08:46
Начинът ти на мислене по темата съдържа житейската истина и аз напълно го подкрепям. Законите в една държава трябва да бъдат ясни, точни и обективни, сиреч да не дават възможност за каквито и да е привилегии и шикалкавене около групови и партийни интереси. Всички, живеещи в държавата е добре да осъзнават ясно, че пред законите са равни и няма компромиси, нито възможности да ги избягват под каквато и да е форма. А на който законите в държавата не му допадат, е свободен да си търси късмета другаде, но не да прави опити да ги променя в своя полза и изгода за сметка на другите от Цялото.
Добър пример в това отношение са Щатите, които са многонационален конгломерат, но всички са равни пред Закона, а последствията са неизбежни, което ги прави силна коалиционна държава, в която всеки щат си има собствено законодателство, но то е по дух и принципи съобразено с федералното законодателство, сиреч с Конституцията, обединяваща всички щати в Едно Цяло.
Чест и почитания за повдигнатата актуална тема, приятелю!
цитирай
18. get - До 13. radostinalassa - Калино Радо, росна ливадо ... Не знаех, че и така любимите ти ... ?
09.04.2019 11:14
radostinalassa написа:
Библейският проект ни е ясен
Основните му цели са замяната на съответния славянски език с латиница, и смесването на белия сой с подраси, доколкото тук няма негри и жълтокожи. Другите номера са за съкращаване и изгонване на белия сой.


... са активни участници, в така наричаният от теб "библейско проект"?
Но според прочетеното(от мен ?) "славянския ИМПЕРСКИ проект" от времената на Сталин(не на Коминтерна) върви с пълна сила по нашите земи, български! Защо?

Защото РУСОФИЛИТЕ ПОЛИТИЦИ И ЧУЖДОПОКЛОННИЦИ - не само поругаха(след "Девети") личността на полковник Дрангов - но и съзнателно го оставиха в пълна забрава - да се не знае от българете!

Помнете - какво ни казва Дрангов, родом от Македония и днес още поробена?

„За да живее България има належаща нужда от нравствени великани, а не от безмълвни и поцепени нравствени кастрати.
За да побеждава България трябва да се води от възвишени характери, а не от безмълвни, раболепни чуждо и само поклонци.
Ново вино не се налива в стари мехове/ Евангелие на Матея/ Така е било, така е и така ще бъде и инак не може да бъде. Помнете дълбоката поука на почитания наш пустинник /св.Иван Рилски/:
"Причина за изчезване на всяко държавно устройство е безгрижието в развалата."! Помнете и усърдно чисто, метете стълбата само отгоре надолу!”
- Защото?
„Всеки началник да бъде глава, сиреч пример във всичко, което заставя да правят подчинените му.”
цитирай
19. radostinalassa - ако "белия сой" изчезне,хората които са го "борили" също ще изчезнат.
09.04.2019 14:58
И как ще стане това ? Ти си противоречиш.
цитирай
20. radostinalassa - Защо не махнеш тази цензура
09.04.2019 23:10
Няма да те ухапем. Вече забравих част от коментара си. Така няма никаква производителност.
цитирай
21. radostinalassa - И как ще стане това ? Ти си противоречиш.
10.04.2019 15:52
Отговори ли ми на въпроса? Не виждам отговор. Къде е той?!
цитирай
22. bojil - Начинът ти на мислене по темата с...
11.04.2019 05:35
batogo написа:
Начинът ти на мислене по темата съдържа житейската истина и аз напълно го подкрепям. Законите в една държава трябва да бъдат ясни, точни и обективни, сиреч да не дават възможност за каквито и да е привилегии и шикалкавене около групови и партийни интереси. Всички, живеещи в държавата е добре да осъзнават ясно, че пред законите са равни и няма компромиси, нито възможности да ги избягват под каквато и да е форма. А на който законите в държавата не му допадат, е свободен да си търси късмета другаде, но не да прави опити да ги променя в своя полза и изгода за сметка на другите от Цялото.
Добър пример в това отношение са Щатите, които са многонационален конгломерат, но всички са равни пред Закона, а последствията са неизбежни, което ги прави силна коалиционна държава, в която всеки щат си има собствено законодателство, но то е по дух и принципи съобразено с федералното законодателство, сиреч с Конституцията, обединяваща всички щати в Едно Цяло.
Чест и почитания за повдигнатата актуална тема, приятелю!

Благодаря- високата ти оценка е много ценна за мен!
цитирай
23. radostinalassa - Ако мислиш, че ще си губя времето да чета Г.
11.04.2019 15:20
много се лъжеш. Като нямаш отговор не пиши коментари.
цитирай
24. bojil - Библейският проект ни е ясен ...
12.04.2019 14:34
get написа:
radostinalassa написа:
Библейският проект ни е ясен
Основните му цели са замяната на съответния славянски език с латиница, и смесването на белия сой с подраси, доколкото тук няма негри и жълтокожи. Другите номера са за съкращаване и изгонване на белия сой.


... са активни участници, в така наричаният от теб "библейско проект"?
Но според прочетеното(от мен ?) "славянския ИМПЕРСКИ проект" от времената на Сталин(не на Коминтерна) върви с пълна сила по нашите земи, български! Защо?

Защото РУСОФИЛИТЕ ПОЛИТИЦИ И ЧУЖДОПОКЛОННИЦИ - не само поругаха(след "Девети") личността на полковник Дрангов - но и съзнателно го оставиха в пълна забрава - да се не знае от българете!

Помнете - какво ни казва Дрангов, родом от Македония и днес още поробена?

„За да живее България има належаща нужда от нравствени великани, а не от безмълвни и поцепени нравствени кастрати.
За да побеждава България трябва да се води от възвишени характери, а не от безмълвни, раболепни чуждо и само поклонци.
Ново вино не се налива в стари мехове/ Евангелие на Матея/ Така е било, така е и така ще бъде и инак не може да бъде. Помнете дълбоката поука на почитания наш пустинник /св.Иван Рилски/:
"Причина за изчезване на всяко държавно устройство е безгрижието в развалата."! Помнете и усърдно чисто, метете стълбата само отгоре надолу!”
- Защото?
„Всеки началник да бъде глава, сиреч пример във всичко, което заставя да правят подчинените му.”

Страхотно умни неща и красиво изразени са казали нашите велики предшественици- благодаря че ги цитираш,България трябва да ги знае!
цитирай
25. bojil - (ако "белия сой" изчезне,хората които са го "борили" също ще изчезнат)
12.04.2019 14:37
radostinalassa написа:
И как ще стане това ? Ти си противоречиш.

Не си противореча: от какво ще живеят паразитстващите на гърба ни,ако ние изчезнем а те не желаят да работят? Социалните помощи не са вечни: ако се свършат (не дай Боже!) хората,в чийто джоб червената държава бърка,за да дава на черни и червени мързеливци,те трябва да измрат от глад!
цитирай
26. bojil - (Защо не махнеш тази цензура )
12.04.2019 14:41
radostinalassa написа:
Няма да те ухапем. Вече забравих част от коментара си. Така няма никаква производителност.

Имаш право,но инак не мога да видя към коя статия има нов коментар. То и сега забравям да отговоря на хора,писали коментар към стари статии когато не съм имал време да отговоря веднага,тогава пък хептен всичко ще се окашка.
цитирай
27. bojil - Отговори ли ми на ...
12.04.2019 14:42
radostinalassa написа:
Отговори ли ми на въпроса? Не виждам отговор. Къде е той?!

Ето ти го отговора- налице е,просто бях претоварен предишните дни.
цитирай
28. bojil - много се ...
12.04.2019 14:44
radostinalassa написа:
много се лъжеш. Като нямаш отговор не пиши коментари.

Отговор по нашите теми винаги имам- въпрос на време и физическа възможност е да го дам.
цитирай
29. radostinalassa - bojil написа:Ето ти го отговора- налице е,просто бях претоварен предишните дни.
12.04.2019 17:08
Но аз не го виждам, къде е той ? Ако си натоварил Г..чо да ми отговаря, не се хаби. Не чета блогъри, чието име започва с Ге.
цитирай
30. bojil - Но аз не го ...
13.04.2019 15:20
radostinalassa написа:
Но аз не го виждам, къде е той ? Ако си натоварил Г..чо да ми отговаря, не се хаби. Не чета блогъри, чието име започва с Г.

Ето го отговора на Коментар №26,мисля че за него ме питаш.
цитирай
31. radostinalassa - 25. bojil - (ако "белия сой" изчезне,хората които са го "борили" също ще изчезнат)
13.04.2019 15:20
Не си прав, ние ще изчезнем и с удоволствие ще ни заменят с биороботите, които Йехова си е създал. Къде ми е отговора? Найн.
цитирай
32. bojil - Не си прав, ние ще изчезнем и с удо...
13.04.2019 15:22
radostinalassa написа:
Не си прав, ние ще изчезнем и с удоволствие ще ни заменят с биороботите, които Йехова си е създал. Къде ми е отговора? Найн.

Специално този пък отговор е на Коментар №25.
цитирай
33. radostinalassa - Добре , сега видях отговора
13.04.2019 22:36
Но пак си противоречиш, като хвалиш США. Та това е именно техния модел, либерален на отглеждане на негрите, които не стават за нищо. Трябва да се признае теорията за расите. Кои стават за нещо и кои са създадени от Йехова за биороботи. Но нещо им се е повредило и не желаят да работят. Това нещо е либералния модел.
цитирай
34. bojil - Но пак си ...
14.04.2019 11:15
radostinalassa написа:
Но пак си противоречиш, като хвалиш США. Та това е именно техния модел, либерален на отглеждане на негрите, които не стават за нищо. Трябва да се признае теорията за расите. Кои стават за нещо и кои са създадени от Йехова за биороботи. Но нещо им се е повредило и не желаят да работят. Това нещо е либералния модел.

Либералния модел е социалистически и не забравяй,че Югът на САЩ недолюбва негрите не от расизъм,а защото иска "всяка жаба да си знае гьола". Вярно,че тия негри не са дошли там по своя воля,но сега също против тяхната воля е редно те да бъдат върнати в Африка,където е тяхната родина. Има и друго: над 90% от негрите в САЩ са продадени за роби на белите от техните собствени негърски крале- не от някой нашенец!
цитирай
35. radostinalassa - Ако свържеш фактите, които изброяваме...
14.04.2019 11:36
стигамедо Библейския проект. Сивите дошли на Земята първо покоряват негрите. Дават имзлато , вземат дъщерите на шаманите за жени и узнават тайните им. Злато ! Същото правят и с жълтите. Само белите народи на Север им отказват. И започва борбата им срещу тях.
Семитите с смес между негри и бели западняци, които обичат да ходят в Африка.
Тук няма социализъм, нито фашизъм, нито капитализъм. Те са варианти на модела за поробването ни.
цитирай
36. get - До 34. bojil - Божиле, ти откъде си сигурен, че Росната заарска ливада Рада - не е и тя ... ?
14.04.2019 17:46
bojil написа:
radostinalassa написа:
Но пак си противоречиш, като хвалиш США. Та това е именно техния модел, либерален на отглеждане на негрите, които не стават за нищо. Трябва да се признае теорията за расите. Кои стават за нещо и кои са създадени от Йехова за биороботи. Но нещо им се е повредило и не желаят да работят. Това нещо е либералния модел.

Либералния модел е социалистически и не забравяй,че Югът на САЩ недолюбва негрите не от расизъм,а защото иска "всяка жаба да си знае гьола". Вярно,че тия негри не са дошли там по своя воля,но сега също против тяхната воля е редно те да бъдат върнати в Африка,където е тяхната родина. Има и друго: над 90% от негрите в САЩ са продадени за роби на белите от техните собствени негърски крале- не от някой нашенец!


... изпратен ни от Йехова, биоробот - съзнателно оспамващ(осиращ) постовете ти с РАСИСТКИТЕ СИ БЕЗУМИЯ - на роднина, на "славянския" министър на отбраната Сергей(людоеда) Кожегутович Шуйго или братовчед му и генерал на Руската кривославна църква Кирил-патриарха със "славянско бащинско име" полковник Гундяев ... ама не са само те ... то като гледам и Гадостина е част, от тяхното общество - "генетично" :))
цитирай
37. bojil - стигамедо Библейския проект. С...
14.04.2019 17:56
radostinalassa написа:
стигамедо Библейския проект. Сивите дошли на Земята първо покоряват негрите. Дават имзлато , вземат дъщерите на шаманите за жени и узнават тайните им. Злато ! Същото правят и с жълтите. Само белите народи на Север им отказват. И започва борбата им срещу тях.
Семитите с смес между негри и бели западняци, които обичат да ходят в Африка.
Тук няма социализъм, нито фашизъм, нито капитализъм. Те са варианти на модела за поробването ни.

Този "Библейски" проект не го имам за нещо автентично да знаеш- никой преди 20 века не е имал акъла да проумее как ще реагират хората на неговите писания след хиляди години. Никой освен Господ разбира се,а Неговите замисли определено не са античовешки!
цитирай
38. bojil - Но пак си ...
14.04.2019 17:59
get написа:
bojil написа:
radostinalassa написа:
Но пак си противоречиш, като хвалиш США. Та това е именно техния модел, либерален на отглеждане на негрите, които не стават за нищо. Трябва да се признае теорията за расите. Кои стават за нещо и кои са създадени от Йехова за биороботи. Но нещо им се е повредило и не желаят да работят. Това нещо е либералния модел.

Либералния модел е социалистически и не забравяй,че Югът на САЩ недолюбва негрите не от расизъм,а защото иска "всяка жаба да си знае гьола". Вярно,че тия негри не са дошли там по своя воля,но сега също против тяхната воля е редно те да бъдат върнати в Африка,където е тяхната родина. Има и друго: над 90% от негрите в САЩ са продадени за роби на белите от техните собствени негърски крале- не от някой нашенец!


... изпратен ни от Йехова, биоробот - съзнателно оспамващ(осиращ) постовете ти с РАСИСТКИТЕ СИ БЕЗУМИЯ - на роднина, на "славянския" министър на отбраната Сергей(людоеда) Кожегутович Шуйго или братовчед му и генерал на Руската кривославна църква Кирил-патриарха със "славянско бащинско име" полковник Гундяев ... ама не са само те ... то като гледам и Гадостина е част, от тяхното общество - "генетично" :))

:)) :))
цитирай
39. bojil - Предишната ми статия "Руска ...
22.04.2019 17:53
Предишната ми статия "Руска фирма продава апартаменти на загуба,за да издъни Българското правителство" бе изтрита от модераторите,понеже не ми дадоха време да поправя нещата които не им харесват.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bojil
Категория: Политика
Прочетен: 1771721
Постинги: 292
Коментари: 5326
Гласове: 64244
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Интересен комплект от финансови съвети
2. Русия искала да провали Илинденското въстание
3. Няма "славянска" азбука- има Българска
4. Как бе посърбен Българския град Пирот
5. Съвецки грабежи в България до 1947 г.
6. Коронавирусите не са нови за човека
7. Русия помагала на турците в арменския геноцид и карала султана да окупира половин България
8. Ботев за истинския лик на сърбите и "румънците"
9. Българските контрачети през Втората световна война
10. 6-те ястребинчета убити от шумкари,за да не ги издадат
11. Руският фокус с македонския заек
12. Какво е направила Русия за България
13. Царска Русия забранявала украинския език,няма общо с Кирил и Методий
14. Уранови находища в България
15. Насраните руски орли - велики стихове
16. Фалшивата ни история е резултат от руската хибридна война срещу нас
17. Москва се е подписала под договор, изрично позволяващ разширяване на НАТО
18. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу България
19. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу народа ни
20. Русия умишлено оставяла хората си да измират от глад,за да краде подаяния от Запада