Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2021 13:36 - "СЛАВЯНИТЕ" НЕ СА ДРЕВЕН НАРОД А ДНЕШНИ СЕКТАНТИ, КОИТО ВЯРВАТ САМО НА ГУРУТО В КРЕМЪЛ
Автор: bojil Категория: Политика   
Прочетен: 5913 Коментари: 33 Гласове:
58

Последна промяна: 12.08.2021 13:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
"СЛАВЯНИТЕ" НЕ СА ДРЕВЕН НАРОД А ДНЕШНИ СЕКТАНТИ, КОИТО ВЯРВАТ САМО НА ГУРУТО В КРЕМЪЛ


   "Славяните",които ожесточено ни размахват наши и чужди русофили не са древен народ а измислено преди 4-5 века понятие,с което голяма група псевдоучени прекръщават няколко други народа. Първия сигурен белег,че "славяни" няма е тоталната липса на етноними,близки до думата "славяни" през VI-X век,когато е била "силата" на Склавите и беглото споменаване на някакви СЛОВЕНИ,а не "славяни" през XIV-XV век. Втория сигурен белег е тоталната липса на каквито и да е "славяни" в трудовете на Йоан Малала (VI в.) и в Баварския географ (IX в.),въпреки многото споменати от тях древни народи,в това число и Българите.

  "Славянството" е измислено от Русия и е узурпирано изцяло от нея,а "славяните" служат за прокарване на руските и сръбски имперски интереси там,където народите не искат доброволно да се превръщат в сърби и руснаци. Затова "славянските" глупости са силни в днешна "Македония",която е преден фронт на войнстващия панславизъм.

                       image

  Сега определено можем да кажем,че днес на света има 200 милиона пъти повече "славяни",отколкото е имало преди 1000-1500 години. Най-заклетите "славяни" днес са неоспорими русофили,които помагат за прокарване на руските имперски интереси и за порусначването или ликвидирането на народи,които не слушкат "бащицата" в Кремъл. В такъв смисъл "славяните" не са древен народ а днешни сектанти,които вярват само на бащицата в Кремъл. Казано по-грубо "славяните" са група глупаци и садомазохисти,които обичат друг да ги връзва с въже за носа и да ги води там,където той си е наумил. Българите обаче не си падат по тоя тп извращения- затова русофилофобите сред тях са неподозирано много а тези,които не вярват на панславистките изцепки- още повече!

                                                 image



Гласувай:
60


Вълнообразно


1. fun1001 - :-))))
12.08.2021 14:01

...многоо дообре..оформено..
поздрав,божо!
цитирай
2. radostinalassa - А славянски езици има ли?
12.08.2021 14:14
И кои говорят на тях, ако признаеш, че ги има? 80% били овци, а 20% са идиотите.
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей, ,приятелю!
12.08.2021 15:31
Ако не беше изчезнала България от картата 14-ти, 15- ти век, сега това понятие или нямаше да го има, или те щяха дя се наричат ...Бълтари
Защото да си Българин, през тринадесети век е било престижно! Дори Вилардуен описва случай с печенег в днешен Кондофрей На въпроса какъв е, отговаря гордо-Булгар! Да принадлежиш съм Българите е било въпрос та престиж!
В издитането на Русия спомагат и Българи-за Московска Русия иде реч, не ,че при Киевска е различно! А Петър Първи и Есатерина Велика се стремят да я направят Русия Велика сила! Екатерина, с връзките си- успява Иначе, кой би пуснал руския флот през Гибралтар ,за да удари неподоцзиращите османлии в гръб?
Тя прегръща славянската идея! И я налага Известно е недоразумението ,че Аспарух заварва тук славяни, не Българи А Българи, с името си, живеят в Мизия от преди четири века? Но се подминават данните за Българи в Мизия, че те там живеят Какво излиза-удобното е вярно, неудобното, от същия автор- то е грешка! Или математически две и две ,като ни отърва не е четири ,а пет!?
А иначе какво излиза, че заварените славяните са ...Българи!?
Тя , Екатерина, е изумена и от множеството топоними ,славянски, в Испания, например А там славяни не са ходили никога! Виж, етноси от Бългтарските земи да?Далече преди...славяните!
Не ми се обяснява надълго и широка на хора ,които не искат най - вече, а други и не могат и да разбератНе ми прави удоволствие Предпочитам хора с буден ум!
Това, що за хора са славяните, лаконично го е изразил в изводите от изследванията си д-р Евгени Делев- От Българския етнос принудително са създадени 10 държави в течение на времето
Логически е така! Първата от тези държави е Българската- Велика България От нея водят началото Киевска Рус и Хърватска, освен Дунавска България И поредицата завършва с нещо очевадно-Македония!

Хубав ден!
цитирай
4. fun1001 - леоне, а т н траки ( тИраки) идват тук..
12.08.2021 19:31

от град Тир, Ливан, чети си материалите, докрай )

Публикувано във факти.бг: Инж. физик Евгени Делев

втпрос : Патриция Кирилова
/Вeчe и дeцaтa знaят, чe нaчaлoтo нa eврoпeйцитe ce фoрмирa пo зeмитe ни, c нaшитe гeни и ниe цивилизoвaмe кoнтинeнтa. Виe пoкaзвaтe рaзceлвaнeтo чрeз гeнeтичнитe пoкaзaтeли. Кoe бeшe изнeнaдвaщo в гeнeтичния път нa прeдцитe ни?

Кaктo вcички дoпуcкaт Бaлкaнитe нaиcтинa ca дрeвeн кръcтoпът нa култури, нaрoди и eзици. Нo в нaшият прoизхoд ce прeплитaт двe ocнoвни пoпулaции – мecтнoтo пaлeoлитнo бaлкaнcкo нaceлeниe, прeживялo в Дeнaрcкитe Aлпи в Хървaтcкa пocлeдния Лeдникoв пeриoд, и зaлятo oт виcoкoрaзвитoтo нeoлитнo нaceлeниe, дoшлo oт Близкия Изтoк и дoкaрaлo зeмлeдeлиeтo и cкoтoвъдcтвoтo. Cъщoтo тoвa нeceлeниe c пocлeдoвaтeлни мигрaциoнни вълни, вeчe прeз брoнзoвaтa eпoхa и пo-къcнo, идвaйки oт рaйoнa нa грaд Тир и зaceлвaйки втoричнo Бaлкaнитe, щe нaрeчeм тирaки или трaки. Тoзи прoцec ce виждa нe caмo c мигрaциитe нa хaплoгрупитe, нo и c прeнacянeтo нa кeрaмикaтa, тoпoнимитe и мнoгo други мeтoди.
цитирай
5. vencivaleri1951 - И пръв сред тези путиноиди и русофили е
12.08.2021 20:00
Паисий " История славяноболгарская"
цитирай
6. leonleonovpom2 - Юлия, не разбирам, каква връзка има това с написаното ог мен
12.08.2021 20:09
Аз разглеждам един по - нов период, от създаването на Дунавска България насам
За този период се отнася и казаното от д-р Евгени Делев, резултат на генетичните изследвания на екипа му!
Около две хиляди години преди това, от финикийците идва първата азбука, ползвана от гърци, римляни и от нас за съставяне на собствени азбуки! Това е по- важното в случая! А не кой ,какъв път е хванал и за какво! Номади има и в науката!
Тази азбука в " О писменехь" е наричана ту сирийска/асирийска/ ,ту Христова Казвам го аз , а не покойният ти кумир, който не беше наясно с всичко и със себе си дори! Защото е считана за божия, дар от бога , а Христос е син Божи!
Ако нещо не ти е ясно, питай, а не поучавай!
цитирай
7. elizabethborislavova - Бог много пъти казва, че българите са славяни
12.08.2021 21:08
Бог обича славяните. Не бягай от хубавото. Защо да загубиш вечния си живот?
България е най-велика сред всички народи и племена и високо е вдигнала светилника на вярата й в Бога


България е най-велика сред всички народи и племена и високо е вдигнала светилника на вярата й в Бога

http://slovosvetlina/?p=27437
цитирай
8. bojil - . . . многоо дообре. . оформено. . ...
13.08.2021 06:41
fun1001 написа:

...многоо дообре..оформено..
поздрав,божо!

Благодаря- поздрав и на теб!
цитирай
9. bojil - (А славянски езици има ли?)
13.08.2021 06:43
radostinalassa написа:
И кои говорят на тях, ако признаеш, че ги има? 80% били овци, а 20% са идиотите.

Идиотите поне са човеци- то меркурианци няма,ти ме питаш има ли меркуриански езици!
цитирай
10. bojil - Ако не беше изчезнала България от ...
13.08.2021 06:48
leonleonovpom2 написа:
Ако не беше изчезнала България от картата 14-ти, 15- ти век, сега това понятие или нямаше да го има, или те щяха дя се наричат ...Бълтари
Защото да си Българин, през тринадесети век е било престижно! Дори Вилардуен описва случай с печенег в днешен Кондофрей На въпроса какъв е, отговаря гордо-Булгар! Да принадлежиш съм Българите е било въпрос та престиж!
В издитането на Русия спомагат и Българи-за Московска Русия иде реч, не ,че при Киевска е различно! А Петър Първи и Есатерина Велика се стремят да я направят Русия Велика сила! Екатерина, с връзките си- успява Иначе, кой би пуснал руския флот през Гибралтар ,за да удари неподоцзиращите османлии в гръб?
Тя прегръща славянската идея! И я налага Известно е недоразумението ,че Аспарух заварва тук славяни, не Българи А Българи, с името си, живеят в Мизия от преди четири века? Но се подминават данните за Българи в Мизия, че те там живеят Какво излиза-удобното е вярно, неудобното, от същия автор- то е грешка! Или математически две и две ,като ни отърва не е четири ,а пет!?
А иначе какво излиза, че заварените славяните са ...Българи!?
Тя , Екатерина, е изумена и от множеството топоними ,славянски, в Испания, например А там славяни не са ходили никога! Виж, етноси от Бългтарските земи да?Далече преди...славяните!
Не ми се обяснява надълго и широка на хора ,които не искат най - вече, а други и не могат и да разбератНе ми прави удоволствие Предпочитам хора с буден ум!
Това, що за хора са славяните, лаконично го е изразил в изводите от изследванията си д-р Евгени Делев- От Българския етнос принудително са създадени 10 държави в течение на времето
Логически е така! Първата от тези държави е Българската- Велика България От нея водят началото Киевска Рус и Хърватска, освен Дунавска България И поредицата завършва с нещо очевадно-Македония!

Хубав ден!

Прав си приятелю- ако България не бе паднала под турско нямаше да има "славяни" и руснаци,нито власи,сърби и "македонци",да не говорим за украинци и беларуси- те всички щяха да минават под знаменателя БЪЛГАРИ!
цитирай
11. bojil - от град Тир, Ливан, чети си мат...
13.08.2021 06:52
fun1001 написа:

от град Тир, Ливан, чети си материалите, докрай )

Публикувано във факти.бг: Инж. физик Евгени Делев

втпрос : Патриция Кирилова
/Вeчe и дeцaтa знaят, чe нaчaлoтo нa eврoпeйцитe ce фoрмирa пo зeмитe ни, c нaшитe гeни и ниe цивилизoвaмe кoнтинeнтa. Виe пoкaзвaтe рaзceлвaнeтo чрeз гeнeтичнитe пoкaзaтeли. Кoe бeшe изнeнaдвaщo в гeнeтичния път нa прeдцитe ни?

Кaктo вcички дoпуcкaт Бaлкaнитe нaиcтинa ca дрeвeн кръcтoпът нa култури, нaрoди и eзици. Нo в нaшият прoизхoд ce прeплитaт двe ocнoвни пoпулaции – мecтнoтo пaлeoлитнo бaлкaнcкo нaceлeниe, прeживялo в Дeнaрcкитe Aлпи в Хървaтcкa пocлeдния Лeдникoв пeриoд, и зaлятo oт виcoкoрaзвитoтo нeoлитнo нaceлeниe, дoшлo oт Близкия Изтoк и дoкaрaлo зeмлeдeлиeтo и cкoтoвъдcтвoтo. Cъщoтo тoвa нeceлeниe c пocлeдoвaтeлни мигрaциoнни вълни, вeчe прeз брoнзoвaтa eпoхa и пo-къcнo, идвaйки oт рaйoнa нa грaд Тир и зaceлвaйки втoричнo Бaлкaнитe, щe нaрeчeм тирaки или трaки. Тoзи прoцec ce виждa нe caмo c мигрaциитe нa хaплoгрупитe, нo и c прeнacянeтo нa кeрaмикaтa, тoпoнимитe и мнoгo други мeтoди.

Интересни данни,няма съмнение!
цитирай
12. bojil - (И пръв сред тези путиноиди и русофили е)
13.08.2021 06:55
vencivaleri1951 написа:
Паисий " История славяноболгарская"

Паисий е заблуден оъ Мавро Орбини,но решава нещата със замах и щям му признавате заглавието,признайте и неговите думи (перифразирам):

"Българите се нарекоха "славяни",когато постигнаха славна победа над вселената!"
цитирай
13. bojil - Аз разглеждам един по - нов период, ...
13.08.2021 06:59
leonleonovpom2 написа:
Аз разглеждам един по - нов период, от създаването на Дунавска България насам
За този период се отнася и казаното от д-р Евгени Делев, резултат на генетичните изследвания на екипа му!
Около две хиляди години преди това, от финикийците идва първата азбука, ползвана от гърци, римляни и от нас за съставяне на собствени азбуки! Това е по- важното в случая! А не кой ,какъв път е хванал и за какво! Номади има и в науката!
Тази азбука в " О писменехь" е наричана ту сирийска/асирийска/ ,ту Христова Казвам го аз , а не покойният ти кумир, който не беше наясно с всичко и със себе си дори! Защото е считана за божия, дар от бога , а Христос е син Божи!
Ако нещо не ти е ясно, питай, а не поучавай!

Чудесен "лаф"- НОМАДИ В НАУКАТА,това са казионите! :)
цитирай
14. bojil - (Бог много пъти казва, че българите са славяни)
13.08.2021 07:03
elizabethborislavova написа:
Бог обича славяните. Не бягай от хубавото. Защо да загубиш вечния си живот?
България е най-велика сред всички народи и племена и високо е вдигнала светилника на вярата й в Бога


България е най-велика сред всички народи и племена и високо е вдигнала светилника на вярата й в Бога

http://slovosvetlina/?p=27437

Не го е казал Бог това,а някой червен спекулант от 20-ти век Бети. Затова истината е една: всички Българи не са "славяни", но всички "славяни" са Българи!
цитирай
15. leonleonovpom2 - Последво допълнение, Божиле!
13.08.2021 08:18
Историята на Паисий не е ли"СлОвеноБолгарская", Венци? За четящите Българи, да я четат!
В тази история има доста истини ,неудобни !Например, че първите ни владетели са ...князе !Защо се подминава този факт ? Неудобен е ,не съответства на тюркската хипотеза за произхода на Българите!?
Живял си във Франция! Тя е формирана от десетки етноси Но който и французин да попиташ, задължително ще каже " Аз съм французин"!
Защо трябва да се делим на Българи и славяни ,с акцент върху славяни?Българи са създали държавата ни, не някои други!
Ето, един знаменит историк, французин, споменава в Историята си за България/ сто години преди нашия Паисий / славяните! Ползва Орбини, длъжен е да го цитира, при идването на Аспарух ги споменава! Но после няма и дума за тях? Само Българи! Дори и недоразумението впаси/ военизираните Българи, овчари по поминък, оттам и валахи/ директно го пише-Българи! Защото е смешно Българската армия да е от власи? И така се стига до по- голямо недоразумение, Асеневци, дали кръв на всички европейски династии, да се считат за...власи?От наши историци?
Българи сме и ако някой търси пикантерии, не Българите са се"разтворили " в славяните, а е обратното! Поне в периода на Аспарух, преди това има разни версии! Не може да съществува принципна разлика /било езикова или народностна/ между Българи и славяни! Иначе е невъзможно да се създаде държава Ами ,видя се, колко е трудно ,дори между чехи и словаци, да не говорим за СССР и Южославия, близки народи, да се създаде обща държава! Как тогава е създадена България и тя е най-старата държава в Европа с това си име ?Гърция-много поздрави- от 1831 година имат държава с общите усилия на Англия и Русия!
Все едно днес във Франция да се търсят гали ?Наричат се, ама като прякор
Преди всичко са французи! Останалото е подробност, за учените!
Така трябва и да е при нас
Ти Венци, във Франция като Българин ли се представяше или като славянин? Второто- може, Но като подробност, като пикантерия Тафтология е, но е узаконено първото, то е официално название на народа ни! Ето , нидерландците изхвърлиха холандци от официална употреба! Вероятно и Българското Унгария ще ги последва....
Нямам нищо против славяните, синеоки, русокоси!Като такива са представени и мирмидонците на Ахил!
Противно на версиите за произхода им, това са хора, според генните изследвания с корен от Западното Причерноморието- нашите земи!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
16. radostinalassa - 20 % идиоти- човеци
13.08.2021 17:39
bojil написа:
radostinalassa написа:
И кои говорят на тях, ако признаеш, че ги има? 80% били овци, а 20% са идиотите.

Идиотите поне са човеци- то меркурианци няма,ти ме питаш има ли меркуриански езици!


Идиотите са степен на умственото изоставане преди олигофрените. Дано това те зарадва.




цитирай
17. slavianstvo - Дебилност, имбецилност, идиотия, ...
16.08.2021 03:56
Дебилност, имбецилност, идиотия, така вървят по тежест, а всички заедно се наричат олигофрения.
Това хубаво, а какво да правим със славянските езици?
цитирай
18. bojil - :)
16.08.2021 04:42
radostinalassa написа:
bojil написа:
radostinalassa написа:
И кои говорят на тях, ако признаеш, че ги има? 80% били овци, а 20% са идиотите.

Идиотите поне са човеци- то меркурианци няма,ти ме питаш има ли меркуриански езици!


Идиотите са степен на умственото изоставане преди олигофрените. Дано това те зарадва.

Tи не се смяташ за идиот- значи се броиш за овцa. Идиотите могат да пасат овце и да ги ядат- обратното не се е случвало! Игра на думи де :)
цитирай
19. bojil - Благодаря за въпроса! :)
16.08.2021 04:44
slavianstvo написа:
Дебилност, имбецилност, идиотия, така вървят по тежест, а всички заедно се наричат олигофрения.
Това хубаво, а какво да правим със славянските езици?

Ще ги подредим в тяхната истинска класификация- Българидни езици (езици от Българската група)!
цитирай
20. bojil - :)
16.08.2021 04:54
leonleonovpom2 написа:
Историята на Паисий не е ли"СлОвеноБолгарская", Венци? За четящите Българи, да я четат!
В тази история има доста истини ,неудобни !Например, че първите ни владетели са ...князе !Защо се подминава този факт ? Неудобен е ,не съответства на тюркската хипотеза за произхода на Българите!?
Живял си във Франция! Тя е формирана от десетки етноси Но който и французин да попиташ, задължително ще каже " Аз съм французин"!
Защо трябва да се делим на Българи и славяни ,с акцент върху славяни?Българи са създали държавата ни, не някои други!
Ето, един знаменит историк, французин, споменава в Историята си за България/ сто години преди нашия Паисий / славяните! Ползва Орбини, длъжен е да го цитира, при идването на Аспарух ги споменава! Но после няма и дума за тях? Само Българи! Дори и недоразумението впаси/ военизираните Българи, овчари по поминък, оттам и валахи/ директно го пише-Българи! Защото е смешно Българската армия да е от власи? И така се стига до по- голямо недоразумение, Асеневци, дали кръв на всички европейски династии, да се считат за...власи?От наши историци?
Българи сме и ако някой търси пикантерии, не Българите са се"разтворили " в славяните, а е обратното! Поне в периода на Аспарух, преди това има разни версии! Не може да съществува принципна разлика /било езикова или народностна/ между Българи и славяни! Иначе е невъзможно да се създаде държава Ами ,видя се, колко е трудно ,дори между чехи и словаци, да не говорим за СССР и Южославия, близки народи, да се създаде обща държава! Как тогава е създадена България и тя е най-старата държава в Европа с това си име ?Гърция-много поздрави- от 1831 година имат държава с общите усилия на Англия и Русия!
Все едно днес във Франция да се търсят гали ?Наричат се, ама като прякор
Преди всичко са французи! Останалото е подробност, за учените!
Така трябва и да е при нас
Ти Венци, във Франция като Българин ли се представяше или като славянин? Второто- може, Но като подробност, като пикантерия Тафтология е, но е узаконено първото, то е официално название на народа ни! Ето , нидерландците изхвърлиха холандци от официална употреба! Вероятно и Българското Унгария ще ги последва....
Нямам нищо против славяните, синеоки, русокоси!Като такива са представени и мирмидонците на Ахил!
Противно на версиите за произхода им, това са хора, според генните изследвания с корен от Западното Причерноморието- нашите земи!

Хубав ден, приятелю!

Здравей приятелю- прав си! Власите са овчари а Асеневци- "власи",значи кръвта на европейските династии е от наши овчарьЕ! :) Затова давам съвет- който овчарин поиска,нека се представя на Запад за "славянин"- не за Българин! Веднага ще го пратят в психиатрия да видят дали не е македонист,а после и на очен- да не е далтонист! Поне аз така бих постъпвал с всички подобни изкрейзляци!
цитирай
21. slavianstvo - Ще ги подредим в тяхната истинска ...
16.08.2021 06:18
bojil написа:
Ще ги подредим в тяхната истинска класификация- Българидни езици (езици от Българската група)!

Няма голямо значение как са наречени. Можем да наречем германските езици "футаркоидни", и пак ще си бъдат родствени в същата степен, както са и сега. При това по-голямата част от говорещите ги не наричат себе си германци. Всъщност и германците не наричат себе си германци :) и никой не прави драма от това. Един гръцки учен е кръстил така племе, което май и не е било германско по сегашните понятия, а римляните постепенно са го възприели за група народи с общи черти в език, бит, религия и т.н.
Тъй че "германски народи", "романски народи", " славянски народи" - това е по-скоро название "отстрани", за да бъдат обозначени някак, по някакъв признак. Вътре в тези обединения има различни варианти: да речем, сърби и българи или германци и холандци са по-близки, отколкото португалци и румънци.
Както и да е, можем да наречем славянските езици български, не пречи, стига всички да са съгласни. Обаче първите владетели на България от Аспарух нататък не са говорили някой от тях. Малко неудобно става, първите царе на България не са говорили български.

цитирай
22. mt46 - Това е лъжа и манипулация... :)
16.08.2021 12:28
"Славянството" е измислено от Русия и е узурпирано изцяло от нея"...
цитирай
23. radostinalassa - Славяни означава славни хора
16.08.2021 14:51
И това са българите. Или означава хора, които славят ин и ян. Българите са най - умните хора, ест. без 20% изгои.
цитирай
24. radostinalassa - Българидни езици може...
17.08.2021 22:18
да напише само имбецил. Българите са най - умните хора на Земята. Разбира се има 20% мърша.



цитирай
25. leonleonovpom2 - 21. slavianstvo - Ще ги подредим в тяхната истинска ... 16.08 06:18
18.08.2021 07:34
"Както и да е, можем да наречем славянските езици български, не пречи, стига всички да са съгласни. Обаче първите владетели на България от Аспарух нататък не са говорили някой от тях. Малко неудобно става, първите царе на България не са говорили български."

Това, че има съмнения, че първите ни владетели не са говорили на езика на простолюдието/ защото за него няма никакви доказателства ,да е говорило на друг език/ не дава никаква информация
В осемнадесети век, в двора на Прусия, в имперския на Русия- също, се говори и пише само на френски? Той е езикът на управляващите !Документации, преписки , само на френски!
Е, какъв извод да си направим тогава!? За това, сравнително близко време, хиляда години след Аспарух? Това ,че няма никаква пречка управляващите по Аспарухово време да ползват друг език! И сега английският е основен език за управляващите по света- в преговори, в преписки!
И никой не свързва този факт с езика ,говорим от управляваните!
цитирай
26. bojil - Ще ги подредим в тяхната истинска ...
19.08.2021 09:12
slavianstvo написа:
bojil написа:
Ще ги подредим в тяхната истинска класификация- Българидни езици (езици от Българската група)!

Няма голямо значение как са наречени. Можем да наречем германските езици "футаркоидни", и пак ще си бъдат родствени в същата степен, както са и сега. При това по-голямата част от говорещите ги не наричат себе си германци. Всъщност и германците не наричат себе си германци :) и никой не прави драма от това. Един гръцки учен е кръстил така племе, което май и не е било германско по сегашните понятия, а римляните постепенно са го възприели за група народи с общи черти в език, бит, религия и т.н.
Тъй че "германски народи", "романски народи", " славянски народи" - това е по-скоро название "отстрани", за да бъдат обозначени някак, по някакъв признак. Вътре в тези обединения има различни варианти: да речем, сърби и българи или германци и холандци са по-близки, отколкото португалци и румънци.
Както и да е, можем да наречем славянските езици български, не пречи, стига всички да са съгласни. Обаче първите владетели на България от Аспарух нататък не са говорили някой от тях. Малко неудобно става, първите царе на България не са говорили български.

Всичко това е вярно,с изключение пасажа за Аспарух. Той и народът му са говорили точно същия език който говорим и днес,само че малко архаичен.
цитирай
27. bojil - "Славянството" е измислено...
19.08.2021 09:14
mt46 написа:
"Славянството" е измислено от Русия и е узурпирано изцяло от нея"...

Не е лъжа приятелю- първите документи,в които думата "Българин" е изтривана и заменяна умишлено със "славянин" са се появили именно там.
цитирай
28. bojil - И това са българите. Или означава ...
19.08.2021 09:19
radostinalassa написа:
И това са българите. Или означава хора, които славят ин и ян. Българите са най - умните хора, ест. без 20% изгои.

Думата "славяни" се появява късно (XV-XVI в.) а асоциацията със "славни" още по-късно (в XVIII век) което означава че не е така,понеже истинската дума,появила се в XIII-ХIV век е СЛОВЕНИ и няма връзка с думата "слава".
цитирай
29. bojil - да напише само имбецил. Българите ...
19.08.2021 09:20
radostinalassa написа:
да напише само имбецил. Българите са най - умните хора на Земята. Разбира се има 20% мърша.

А ти как предлагаш да ги наречем- "негроидни" ли?
цитирай
30. bojil - :) !!!
19.08.2021 09:24
leonleonovpom2 написа:
"Както и да е, можем да наречем славянските езици български, не пречи, стига всички да са съгласни. Обаче първите владетели на България от Аспарух нататък не са говорили някой от тях. Малко неудобно става, първите царе на България не са говорили български."

Това, че има съмнения, че първите ни владетели не са говорили на езика на простолюдието/ защото за него няма никакви доказателства ,да е говорило на друг език/ не дава никаква информация
В осемнадесети век, в двора на Прусия, в имперския на Русия- също, се говори и пише само на френски? Той е езикът на управляващите !Документации, преписки , само на френски!
Е, какъв извод да си направим тогава!? За това, сравнително близко време, хиляда години след Аспарух? Това ,че няма никаква пречка управляващите по Аспарухово време да ползват друг език! И сега английският е основен език за управляващите по света- в преговори, в преписки!
И никой не свързва този факт с езика ,говорим от управляваните!

Точно така приятелю- поздравление за блестящия пример! Френския език на руските и английски управляващи не ги прави французи,а турския на мамелюците не превръща Египет в турска държава!
цитирай
31. slavianstvo - , . . . с изключение пасажа за Аспа...
22.08.2021 17:58
bojil написа:

,...с изключение пасажа за Аспарух. Той и народът му са говорили точно същия език който говорим и днес,само че малко архаичен.

И какво значи на езика, който говорим днес, името Аспарух? Тервел, Омуртаг, Кардам, Крум?
Понеже на езика, който говорят днес в българоидните държави като Чехия и Полша имената на първите им владетели като Святополк, Борживой, Спитигнев, Мешко, Болеслав значат нещо. Телериг и Токту какво значат на български?
цитирай
32. panazea - Здравей !
26.08.2021 07:20
Ако заместим навсякъде думата славяни с Българи ,
всичко ще си дойде на мястото.
Създали са термин славяни , за да премълчат името Българи!
Ако заместим всички разновидности : СтароСлавянски , СтароРуски , СтароСръбски , ЦърковноСлавянски ,СтароСлавонски и подобни с Български , всичко ще си дойде на мястото. Всички тези имена имат за цел да затрият Българщината .
Пан
цитирай
33. slavianstvo - "Както и да е, можем да наречем ...
12.11.2021 17:42
leonleonovpom2 написа:
"Както и да е, можем да наречем славянските езици български, не пречи, стига всички да са съгласни. Обаче първите владетели на България от Аспарух нататък не са говорили някой от тях. Малко неудобно става, първите царе на България не са говорили български."

Това, че има съмнения, че първите ни владетели не са говорили на езика на простолюдието/ защото за него няма никакви доказателства ,да е говорило на друг език/ не дава никаква информация
В осемнадесети век, в двора на Прусия, в имперския на Русия- също, се говори и пише само на френски? Той е езикът на управляващите !Документации, преписки , само на френски!
Е, какъв извод да си направим тогава!? За това, сравнително близко време, хиляда години след Аспарух? Това ,че няма никаква пречка управляващите по Аспарухово време да ползват друг език! И сега английският е основен език за управляващите по света- в преговори, в преписки!
И никой не свързва този факт с езика ,говорим от управляваните!


В Киев Игор, по произход варяг, или норман, или както и да го наречем, кръщава наследника си Святослав. Защо? - защото вероятно е имал славяни и сред най-приближените си, и сред военната си дружина, за народа да не говорим. В обкръжението на нашия Фердинанд I не се е е говорел български поне в първите години, обаче той кръщава синовете си с имена от българската история, разпространени и сред народа. Не ги е кръстил Алберт и Леополд примерно. Защо? Ясно е. Защо българскитв ханове до Покръстването имат имена, които са прототюркски или староперсийски, или каквито и да е, но не и славянски? Ама ще кажете, няма славянски. Е добре, защо имената на хановете не са на същия език, на който на първите руски, полски, моравски и т.н. князе и крале - народите, с които сега говорим на родствени езици?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bojil
Категория: Политика
Прочетен: 1772212
Постинги: 292
Коментари: 5326
Гласове: 64247
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Интересен комплект от финансови съвети
2. Русия искала да провали Илинденското въстание
3. Няма "славянска" азбука- има Българска
4. Как бе посърбен Българския град Пирот
5. Съвецки грабежи в България до 1947 г.
6. Коронавирусите не са нови за човека
7. Русия помагала на турците в арменския геноцид и карала султана да окупира половин България
8. Ботев за истинския лик на сърбите и "румънците"
9. Българските контрачети през Втората световна война
10. 6-те ястребинчета убити от шумкари,за да не ги издадат
11. Руският фокус с македонския заек
12. Какво е направила Русия за България
13. Царска Русия забранявала украинския език,няма общо с Кирил и Методий
14. Уранови находища в България
15. Насраните руски орли - велики стихове
16. Фалшивата ни история е резултат от руската хибридна война срещу нас
17. Москва се е подписала под договор, изрично позволяващ разширяване на НАТО
18. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу България
19. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу народа ни
20. Русия умишлено оставяла хората си да измират от глад,за да краде подаяния от Запада