Постинг
30.12.2021 01:37 -
ЧУЖДИ ПОСТИЖЕНИЯ, КОИТО РУСИЯ ОТКРАДНА И ДНЕС ГИ ПРЕДСТАВЯ ЗА "СВОИ"
Автор: bojil
Категория: Политика
Прочетен: 12442 Коментари: 24 Гласове:
Последна промяна: 10.03.2022 22:37

Прочетен: 12442 Коментари: 24 Гласове:
56
Последна промяна: 10.03.2022 22:37


ЧУЖДИ ПОСТИЖЕНИЯ, КОИТО РУСИЯ ОТКРАДНА И ДНЕС ГИ ПРЕДСТАВЯ ЗА "СВОИ"
Краденето на технологии и културни постижения не е от вчера и не е чуждо на никоя велика сила но Русия и Китай са страни,в които краденото е в пъти повече от онова,което са могли да изобретят. Китайските кражби са безбройни и нямат равни на себе си- компасът, хартията, арбалетът, коприната, барутът, фойерверките, футболът и дори "китайската" стена не са никак китайски,а принадлежат на завладени или униощожени от Китай чужди народи. Днес обаче няма да се занимаваме с тях а ще разгледаме руските кражби които за Европа са най-актуални,понеже смотаната русофилска гаменщина непрекъснато и упорито ги представя за "руски". Ако има нещо руско в тях обаче то е именно кражбата,чрез която са присвоени от Русия а после- обявени за "руски"!
1. Кирилицата. Русия упорито я обявява за "славянска" (т.е. руска!), "македонска" (т.е. пак "славянска") или "византийска" (т.е. пак руска,понеже Русия била лъженаследника на "Византийската" империя! Тази средновековна азбука често я обявяват и за чисто "руска",понеже братята Кирил и Методий били намерили в Крим "рушки" (т.е. "руски") писмена,въз основа на които я били създали! Нищо не се казва обаче за факта,че Кирилицата е чисто Българско дело и е направена не от светите братя,а от Българските книжовници в средновековния Преславски университет,в който се пишело на Кирилица далеч преди първите "славяни", сърби, руснаци и "македонци" да чуят въобще нещичко нея! Нищо не се говори и за факта че "рушките" писмена, "Черноризец Храбър" и "славяните" се откриват само в руски ръкописи,които са подправени и дописани по заповед на Иван "Грозни" или Петър "Велики" късни преписи,а не древни оригинали (https://iliyanv.blog.bg/history/2021/12/20/falshifikatyt-za-bukvite-o-pismeneh-ot-chernorizec-hrabyr.1794714)!

2. Катюшите. Те са плод на италианската Машина Интернале,изобретена в началото на XIX-ти век по идея на Леонардо да Винчи.


3. Танкове Т-34. Те са направени по проект на американеца Уолтър Кристи с активното участие на немски инженери,без които този танк нямаше да просъществува дори ден!

4. Автомат "Калашников". Той е направен в 1947 г. съвсем неслучайно: до 1945 г. се е наричал ЩУРМГЕВЕЕР и бил немски (нацистки) автомат който е разработен от инженерите на Хитлер по време на войната,но през 1945 г. технологичните му чертежи и разработки са откраднати от сталинисти след което те почват да лъжат света,че един прост калашки мужик ги бил "изнамерил" сам в Русия!


5. Космическите ракети,с които Русия стигна до Космоса. Всички "руски" космически технологии са всъщност германски- затова съвсем неслучайно Русия полетя в Космоса през 1957 г.,а не в 1937-ма (кликни на изображението за да го увеличиш)!


Който иска повече подробности по въпроса,нека попита нашия немско-Български приятел germantiger,blog.bg и сам ще се убеди (https://germantiger.blog.bg/history/2021/12/29/za-nevejestvoto-pri-krumbelosvet.1796091)!
Краденето на технологии и културни постижения не е от вчера и не е чуждо на никоя велика сила но Русия и Китай са страни,в които краденото е в пъти повече от онова,което са могли да изобретят. Китайските кражби са безбройни и нямат равни на себе си- компасът, хартията, арбалетът, коприната, барутът, фойерверките, футболът и дори "китайската" стена не са никак китайски,а принадлежат на завладени или униощожени от Китай чужди народи. Днес обаче няма да се занимаваме с тях а ще разгледаме руските кражби които за Европа са най-актуални,понеже смотаната русофилска гаменщина непрекъснато и упорито ги представя за "руски". Ако има нещо руско в тях обаче то е именно кражбата,чрез която са присвоени от Русия а после- обявени за "руски"!
1. Кирилицата. Русия упорито я обявява за "славянска" (т.е. руска!), "македонска" (т.е. пак "славянска") или "византийска" (т.е. пак руска,понеже Русия била лъженаследника на "Византийската" империя! Тази средновековна азбука често я обявяват и за чисто "руска",понеже братята Кирил и Методий били намерили в Крим "рушки" (т.е. "руски") писмена,въз основа на които я били създали! Нищо не се казва обаче за факта,че Кирилицата е чисто Българско дело и е направена не от светите братя,а от Българските книжовници в средновековния Преславски университет,в който се пишело на Кирилица далеч преди първите "славяни", сърби, руснаци и "македонци" да чуят въобще нещичко нея! Нищо не се говори и за факта че "рушките" писмена, "Черноризец Храбър" и "славяните" се откриват само в руски ръкописи,които са подправени и дописани по заповед на Иван "Грозни" или Петър "Велики" късни преписи,а не древни оригинали (https://iliyanv.blog.bg/history/2021/12/20/falshifikatyt-za-bukvite-o-pismeneh-ot-chernorizec-hrabyr.1794714)!

2. Катюшите. Те са плод на италианската Машина Интернале,изобретена в началото на XIX-ти век по идея на Леонардо да Винчи.


3. Танкове Т-34. Те са направени по проект на американеца Уолтър Кристи с активното участие на немски инженери,без които този танк нямаше да просъществува дори ден!

4. Автомат "Калашников". Той е направен в 1947 г. съвсем неслучайно: до 1945 г. се е наричал ЩУРМГЕВЕЕР и бил немски (нацистки) автомат който е разработен от инженерите на Хитлер по време на войната,но през 1945 г. технологичните му чертежи и разработки са откраднати от сталинисти след което те почват да лъжат света,че един прост калашки мужик ги бил "изнамерил" сам в Русия!


5. Космическите ракети,с които Русия стигна до Космоса. Всички "руски" космически технологии са всъщност германски- затова съвсем неслучайно Русия полетя в Космоса през 1957 г.,а не в 1937-ма (кликни на изображението за да го увеличиш)!


Който иска повече подробности по въпроса,нека попита нашия немско-Български приятел germantiger,blog.bg и сам ще се убеди (https://germantiger.blog.bg/history/2021/12/29/za-nevejestvoto-pri-krumbelosvet.1796091)!
ЕТО КАК ДА ОЦЕЛЕЕМ КАТО НАРОД И КАТО ДЪР...
ПУТИН ВОЮВА, ЗА ДА ПЕЧЕЛИ ПРЕЗИДЕНТСКИ М...
БЪЛГАРСКИТЕ ПЛЕМЕНА УТИГУРИ И КУТРИГУРИ ...
ПУТИН ВОЮВА, ЗА ДА ПЕЧЕЛИ ПРЕЗИДЕНТСКИ М...
БЪЛГАРСКИТЕ ПЛЕМЕНА УТИГУРИ И КУТРИГУРИ ...
Следващ постинг
Предишен постинг
Кремъл русите? От нас ли?
цитирайradostinalassa написа:
Кремъл русите? От нас ли?
Не- от италианците!
Първата сметачна линийка е измислена от жена.
цитирайradostinalassa написа:
И откъде са откраднали...Кремъл русите? От нас ли?
И откъде са откраднали...Кремъл русите? От нас ли?
Италианци са им го строили.
А от нас СА откраднали СЕДЕМ МИЛИОНА ДОЛАРА, непосредствено след окупацията - Кога дойдоха през септември 1944 год. за втори път "да ни освобождават" !
По причина БРАТСКАТА ПОМОЩ на СССР - След "Девети" - България я постигнаха ТРИ ФАЛИТА!
Последният непосредствено преди ПРЕВРАТА ОТ ДЕСЕТИ НОЕМВРИ 1989 год.
П.П.
Божиле, без западна помощ - при руснаците я има десетина я не - читави технологични разработки!
По първа точка - грешиш, защото нито глаголицата, нито кирилицата могат да се квалифицират като български. Откъде-накъде? Това което си копирал е идиотската хипотеза на ilianv- псевдо-Илиян Вълчев, а всъщност Борислав Борисов-Боцмана, който си е въобразил, че св.св.К. и Методи, тяхното дело и прочее са измислица и манипулация на Ватикана. Каквито и аргументи да извади, няма обяснения за целта, защото тя е да подарят кулутурни предимства на БГ и българите. Като не си специалист как разбра къде е създадена кирилицата? Дори да е така, тя е създадена за славяните, наричани по-късно в дн. бълг. земи славяноболгари и то доста дълго! Сега с днешна дата, ако искате може и натовска да я изкараме!!! Във всеки случай тя няма нищо общо с българите, които се формират при княз Борис след християнизирането! Те пък - нямат нищо общо с прабългарите! Ако ще покрепяш докрай тезата на Боцмана, трябва да потвърдиш, че това е прабългарска азбука и ви е донесена от извънземните!!! По другите точки - не съм експерт!
цитирай[quote=kirk]
По първа точка - грешиш,
...
Като не си специалист как разбра къде е създадена кирилицата?
[/quotе]
Кога и как (на база какво писмо) е създадена "кирилицата" ...
Второ - а глаголицата ?!
цитирайПо първа точка - грешиш,
...
Като не си специалист как разбра къде е създадена кирилицата?
[/quotе]
Кога и как (на база какво писмо) е създадена "кирилицата" ...
Второ - а глаголицата ?!
radostinalassa написа:
Първата сметачна линийка е измислена от жена.
Няма лошо,но не е само това- жените са измислили невероятно много неща в зората на човечеството!
get написа:
Италианци са им го строили.
А от нас СА откраднали СЕДЕМ МИЛИОНА ДОЛАРА, непосредствено след окупацията - Кога дойдоха през септември 1944 год. за втори път "да ни освобождават" !
По причина БРАТСКАТА ПОМОЩ на СССР - След "Девети" - България я постигнаха ТРИ ФАЛИТА!
Последният непосредствено преди ПРЕВРАТА ОТ ДЕСЕТИ НОЕМВРИ 1989 год.
П.П.
Божиле, без западна помощ - при руснаците я има десетина я не - читави технологични разработки!
radostinalassa написа:
И откъде са откраднали...Кремъл русите? От нас ли?
И откъде са откраднали...Кремъл русите? От нас ли?
Италианци са им го строили.
А от нас СА откраднали СЕДЕМ МИЛИОНА ДОЛАРА, непосредствено след окупацията - Кога дойдоха през септември 1944 год. за втори път "да ни освобождават" !
По причина БРАТСКАТА ПОМОЩ на СССР - След "Девети" - България я постигнаха ТРИ ФАЛИТА!
Последният непосредствено преди ПРЕВРАТА ОТ ДЕСЕТИ НОЕМВРИ 1989 год.
П.П.
Божиле, без западна помощ - при руснаците я има десетина я не - читави технологични разработки!
Да приятелю,а Българските фалити по вина на Русия аз бих ги оценил като пет:
1. Трите фалита до 10-ти ноември
2. Лукановата зима
3. Жанвиденовият грабеж
По-"дребните" посегателства като обира на КТБ,за който руския циганин Цвъ Василев уж го издирват не влизат в сметката както виждаме...
kirk написа:
По първа точка - грешиш, защото нито глаголицата, нито кирилицата могат да се квалифицират като български. Откъде-накъде? Това което си копирал е идиотската хипотеза на ilianv- псевдо-Илиян Вълчев, а всъщност Борислав Борисов-Боцмана, който си е въобразил, че св.св.К. и Методи, тяхното дело и прочее са измислица и манипулация на Ватикана. Каквито и аргументи да извади, няма обяснения за целта, защото тя е да подарят кулутурни предимства на БГ и българите. Като не си специалист как разбра къде е създадена кирилицата? Дори да е така, тя е създадена за славяните, наричани по-късно в дн. бълг. земи славяноболгари и то доста дълго! Сега с днешна дата, ако искате може и натовска да я изкараме!!! Във всеки случай тя няма нищо общо с българите, които се формират при княз Борис след християнизирането! Те пък - нямат нищо общо с прабългарите! Ако ще покрепяш докрай тезата на Боцмана, трябва да потвърдиш, че това е прабългарска азбука и ви е донесена от извънземните!!! По другите точки - не съм експерт!
Преписал си куп лъжи и заблуди от смотаните червени учебници друже,а всичките ти твърдения са тотално сгрешени. Никой не може да оспори факта,че Кирилицата се появява за първи път в земята,която била територия на Българската държава по онова време- не е била територия на Русия, Великоморавия, Сърбия, Македония, "Византия" или "Славяния"! Само цитирам нашия приятел Щапаров Младши а това означава,че тя е неоспоримо Българско дело,което е стигнало до "славяните" благодарение на Българската държава- не на сръбската, руската, "славянската", "византийската" или "македонската"!
get написа:
[quote=kirk]
По първа точка - грешиш,
...
Като не си специалист как разбра къде е създадена кирилицата?
[/quotе]
Кога и как (на база какво писмо) е създадена "кирилицата" ...
Второ - а глаголицата ?!
По първа точка - грешиш,
...
Като не си специалист как разбра къде е създадена кирилицата?
[/quotе]
Кога и как (на база какво писмо) е създадена "кирилицата" ...
Второ - а глаголицата ?!
Понеже Кърк не отговаря,нека отговоря аз: и двете азбуки са създадени на база "пра"-Българското руническо писмо,към което е добавено и някакво гръко-финикийско влияние.
В руската Уикипедия, статия "Кирилица", е посочено, че въпросната е създадена в българската книживна школа.
Пак в руската Уикипедия, статия "Кремълска стена", е казано, че Иван Трети е поканил от Европа най-добрите архитекти за изграждане на познатата днес тухлена стена, и са изброени имената им.
Т.е. на ресурса, който в най-голяма степен отразява вижданията на академичната наука (поне в Русия е така, за еазлика от тук), никой нищо от това не си присвоява. Останалите диви глупости няма да коментирам. Те са като легендата, че американците всъщност не са стъпили на Луната, или че няма коронавирус.
цитирайПак в руската Уикипедия, статия "Кремълска стена", е казано, че Иван Трети е поканил от Европа най-добрите архитекти за изграждане на познатата днес тухлена стена, и са изброени имената им.
Т.е. на ресурса, който в най-голяма степен отразява вижданията на академичната наука (поне в Русия е така, за еазлика от тук), никой нищо от това не си присвоява. Останалите диви глупости няма да коментирам. Те са като легендата, че американците всъщност не са стъпили на Луната, или че няма коронавирус.
slavianstvo написа:
В руската Уикипедия, статия "Кирилица", е посочено, че въпросната е създадена в българската книживна школа.
Пак в руската Уикипедия, статия "Кремълска стена", е казано, че Иван Трети е поканил от Европа най-добрите архитекти за изграждане на познатата днес тухлена стена, и са изброени имената им.
Т.е. на ресурса, който в най-голяма степен отразява вижданията на академичната наука (поне в Русия е така, за еазлика от тук), никой нищо от това не си присвоява. Останалите диви глупости няма да коментирам. Те са като легендата, че американците всъщност не са стъпили на Луната, или че няма коронавирус.
Пак в руската Уикипедия, статия "Кремълска стена", е казано, че Иван Трети е поканил от Европа най-добрите архитекти за изграждане на познатата днес тухлена стена, и са изброени имената им.
Т.е. на ресурса, който в най-голяма степен отразява вижданията на академичната наука (поне в Русия е така, за еазлика от тук), никой нищо от това не си присвоява. Останалите диви глупости няма да коментирам. Те са като легендата, че американците всъщност не са стъпили на Луната, или че няма коронавирус.
За Кремъл нищо не съм казал- клипът е правен от руски активисти,а руската уикипедия я списват недоволни от Путинската диктатура руснаци,които са забегнали на Запад. В официалните им справочници и държавни учебници пише съвсем други неща,така че не се надявай- не са се поправили! Ако искаш да знаеш официалната руска позиция,не е нужно да ходиш далеч- иди само до Крива Паланка и там ще ти я кажат! Но да пишеш "Българска книжовна школа" и накрая да добавиш,че в нея не е имало никакви Българи а само "славяни" (сиреч руснаци по тяхному),все едно нищо не си направил!
Македония е българска само в мокрите сънища и полюции на бълг. аграрфашисти!!! Да не си ненормален нещо?! Тя и Тракия да не са ви нещо като историческо наследство от времето, когато сте утрепали динозаврите, а?! Не си ли чувал за Македонската империя?! Какво съм преписвал от червените учебници и къде?! Ти преписваш от съчинените в навечерието на думба-лумба 1300-годишнината от "основаването на бълг. държава" от кръга съветници на бай Тошо и Людмила тъпизми - спасители на евреите, спасители на човечеството и прочее лъжи, заблуди и самозаблуди!!! Щом цитираш shtaparov, значи няма какво да спорим - с кретиени не се спори, кретиен е синоним на аграр-!!! Балакрите в армията на Ал. Велики, ха-ха-ха, идиоооотиииииии!!! Държавата България и бълг. народност са създадени от архонта Михаил - бивш хан Борис, когато местните славяноезични и прочее етноси получават равноправие с татарчетата, а самите те изчезват постепенно!!! Никакви азбуки тийе не са саздавАли!!! Византия, управлявана от арменци ви ги е подарила!!! Пукни се, кретиен!!! Текезесарчета, които си мислят че "поправят" науката са ми най-смешни и жалки!
цитирайbojil-e, не съм давал обещание да давам разяснения и обяснения, нито пред Гьот с когото не контактувам и ти не си му адвокат, нито пред теб! Тук в този сайт е последното място, където бих публикувал моите находки, свързани с кирилицата и глаголицата. Цитираш учебници - руски???, а знаеш ли я тая поговорка: "Ако това, което пишеше в книгите, растеше по нивите..."??? Е, добре, нека ти вържа пак цървулите - българистите много обичат да се позовават на грешки в изворите, когато им отърва: лексемата Рушки в преписите, където я намират има и правилен "вариант", всъщност - оригинал, - Сурски!!! Пукни от мъка!!! Иначе да идем да питаме русняците дали през ВСВ не са си късали моряшките фанелки на гърдите с вика : "Фор Мадъ Раша!!!" Ха-ха-ха!!!
цитирайМисля, че е станало объркване около танка Т-34. Всъщност, машината, която е разработена на база на танка на Криспи е танкът БТ-7. Технологичната документация на танка БТ-7 е специално закупена с оглед на разработваната стратегия за настъпателни операции в дълбочина с използуване на бързоходни бронирани части. Не знам за сега, но по онова време танкът БТ-7 е бил най-бързият в света. Върху шосе той е развивал скорост от 70 километра в час. Имало е възможност да се свалят траковете (веригите) на танка и да се движи само на колела с максималната си възможна скорост. Всъщност съкращението БТ означава "быстроходный танк". Руските танкисти много са харесвала БТ-7, викали са му "бетушка", но през "Зимната война" срещу Финландия, танкът не се представя особено добре. Оказва се, че там БТ-7 са въвлечени не в бързи настъпателни операции, а в тежки боеве с много малък или никакъв настъпателен темп. Така те се превръщат в относително лесни мишени и загубите са значителни. Така се отваря "екологична ниша" да Т-34, който обаче не е танкът на Криспи. Впрочем, както писах по-горе, документацията и лицензът за производство на БТ-7 са закупени съвсем официално, срещу суха пара, иначе казано - срещу злато, добивано от затворниците на река Колима. Впрочем, по време на Голямата депресия, СССР използва ситуацията и купува комплектно цели машиностроитерлни, автомобилостроителни и тракторо (танко) строителни заводи от САЩ. Кризата тогава е такава, че никой не мисли на кого продава - важното е да има някакъв оборот. В СССР работят много американски инженери, които контролират шеф монтажа и настройването на производствените линии. Някои от тях дори имат неприятности с "органите", но тези случаи са пренебрежимо малко на фона на масовия "лов на вещици" сред съветските граждани по същото време. На много хора им прави впечатление, че много съветски автомобили са досущ като американските. Простото обяснение е, че те наистина са американски - документацията им е закупена заедно със заводите.
цитирайbojil написа:
В официалните им справочници и държавни учебници пише съвсем други неща,така че не се надявай- не са се поправили! Ако искаш да знаеш официалната руска позиция,не е нужно да ходиш далеч- иди само до Крива Паланка и там ще ти я кажат! Но да пишеш "Българска книжовна школа" и накрая да добавиш,че в нея не е имало никакви Българи а само "славяни" (сиреч руснаци по тяхному),все едно нищо не си направил!
Кои са тия държавни учебници? В РФ руската история се учи от шести до десети клас по няколко утвърдени от министерството учебници, учебни тетрадки, атласи и пр. Т.е. за 99% от хората това са историческите знания, които получават с образованието си - малцина стават историци после. В най-популярния учебник, този на Данилов, се казва, че още от Владимирово време в Русия идват книги и учени хора от България и Византия, основават школи и т.н. За никакви Македонии няма реч. Четете учебници, не глупости от нета. А, да, ама в учебниците не пише, че Кирил и Методий са българи сто и дванайсто поколение, не пише за най-древната азбука и най-точния календар. Ама то в никой учебник на света не го пише това, има го само във фантазиите и жълтите писания.
И то както и да е, с Русия сме в различни геополитически лагери, нормално е да ни мятат говна във вентилатора. Ние също се присъединяваме в санкциите за Украйна. А защо тия, които уж трябва да са ни съюзници, нашите европейски приятели, не са на наша страна по проблема с Македония, и по този начин играят за Сърбия? Нали оравим всичко, което са поискали досега?
Русия винаги е била и ще си остане един гигантски кърлеж, вкопчил се в плътта на планетата и на голяма част от човечеството, който изсмуква всичко, неспособен да остави нищо свястно след себе си! Тя е един злокачествен тумор, който сее червените си метастази по цял свят и предизвиква само смърт, беди и разрушения сред онези, които са го допуснали на територията си!
Чест и почитания за истинната публикация, приятелю!
цитирайЧест и почитания за истинната публикация, приятелю!
И нещо повече. Тея мужици откраднаха победите на Наполеон и на Хитлер. Кражбата на катюшите от Леонардо да Винчи обаче е върхът на нахалството. Векова са я пазили италианците, и никой не е успял да я открадне, освен мужиците. И чертежите на Т34 американците ги крият даже от себе си, и за заблуда произвеждат ДРУГИ танкове, а не най-ефективните във ВСВ. А мужиците хоп, наготово. После Хитлер заповадва до ги произведат и в Германия, но не успяват, оти не са крадци като мужиците!!! Хвала на безпристрастния Божил!!!
цитирайЗащо в търсачката Гугъл тази статия излиза с надзаглавие или някакво друго заглавие "Да възродим България". Няма никаква връзка със съдържанието, но пък за сметка на това много ми импонира, защото не спрЕхте да се възраждате, бе - 140 години след Освобождението, направо кът фтичката Феникс изгряла из селския нужник, цялата в "злато"!!! За смях и скротум на цял свят!
цитирайkirk написа:
bojil-e, не съм давал обещание да давам разяснения и обяснения, нито пред Гьот с когото не контактувам и ти не си му адвокат, нито пред теб!
Не искаш ... защото НЕ МОЖЕШ, поради ДОКАЗАНАТА ТИ ПРОСТОТИЯ !!
П.П.
Вероятно ГЛАГОЛИЦАТА Я Е СЪТВОРИЛ свети Иероним, още ПРЕЗ ЧЕТВЪРТИ ВЕК :))) ?!
21.
get -
До 15. teodordetchev - Здравейте, г-н Дечев! Накратко допълнение и от мен?
08.01.2022 11:37
08.01.2022 11:37
teodordetchev написа:
Мисля, че е станало объркване около танка Т-34. Всъщност, машината, която е разработена на база на танка на Криспи е танкът БТ-7. Технологичната документация на танка БТ-7 е специално закупена с оглед на разработваната стратегия за настъпателни операции в дълбочина с използуване на бързоходни бронирани части. Не знам за сега, но по онова време танкът БТ-7 е бил най-бързият в света. Върху шосе той е развивал скорост от 70 километра в час. Имало е възможност да се свалят траковете (веригите) на танка и да се движи само на колела с максималната си възможна скорост. Всъщност съкращението БТ означава "быстроходный танк". Руските танкисти много са харесвала БТ-7, викали са му "бетушка", но през "Зимната война" срещу Финландия, танкът не се представя особено добре.
Мисля, че е станало объркване около танка Т-34. Всъщност, машината, която е разработена на база на танка на Криспи е танкът БТ-7. Технологичната документация на танка БТ-7 е специално закупена с оглед на разработваната стратегия за настъпателни операции в дълбочина с използуване на бързоходни бронирани части. Не знам за сега, но по онова време танкът БТ-7 е бил най-бързият в света. Върху шосе той е развивал скорост от 70 километра в час. Имало е възможност да се свалят траковете (веригите) на танка и да се движи само на колела с максималната си възможна скорост. Всъщност съкращението БТ означава "быстроходный танк". Руските танкисти много са харесвала БТ-7, викали са му "бетушка", но през "Зимната война" срещу Финландия, танкът не се представя особено добре.
БТ-7(вече във доработката "М") е най-масово използваният от съветската армия през 1945 год. във войната и с/у Квантунската(японска) армия в Манджурия(Китай)?
За прототип на този Быстрый танк - най-вече в компоновка на корпус + ходова част и задвижване, се използва ... ОБЪРНЕТЕ ВНИМАНИЕ - Какво пишат самите руснаци по въпроса - Цитат?
"СССР закупил несколько танков M1931 (по другим источникам, M1928[2]) и использовал их при разработке БТ-2(предобраза на БТ-7) и Т-34.
Второ - За да онагледя КОНСТРУКТИВНОТО РАЗВИТИЕ на лекият БТ и средния танк Т-34(изготвени и двата на база "Танк на Кристи").
Ви давам линк към илюстративен пример за това, което обяснявам?
а)снимка:
https://commons.wikimedia/wiki/File:T-34_prototypes.jpg
б) с показателен текст:
"Эволюционная цепочка — от БТ-7 к Т-34. Слева направо — довоенные танки производства завода № 183: А-8 (БТ-7М), А-20, Т-34 обр. 1940 г. с пушкой Л-11, Т-34 обр. 1941 г. с пушкой Ф-34"
- С уважение и дано съм бил полезен?
22.
get -
До 18. krumbelosvet - дедо Круме, типично в твой стил, ГРЪМОГЛАСНО СЕ ИЗЛАГАШ ?
09.01.2022 17:04
09.01.2022 17:04
krumbelosvet написа:
...
Кражбата на катюшите от Леонардо да Винчи обаче е върхът на нахалството.
са я пазили италианците, и никой не е успял да я открадне, освен мужиците.
...
После Хитлер заповадва до ги произведат и в Германия, но не успяват, оти не са крадци като мужиците!!! Хвала на безпристрастния Божил!!!
...
Кражбата на катюшите от Леонардо да Винчи обаче е върхът на нахалството.
са я пазили италианците, и никой не е успял да я открадне, освен мужиците.
...
После Хитлер заповадва до ги произведат и в Германия, но не успяват, оти не са крадци като мужиците!!! Хвала на безпристрастния Божил!!!
- Та значи РАКЕТНО ОРЪЖИЕ от Леонардо до Каральов (който също участва в разработката на "Катюша" КАТО ЗАТВОРНИК) ... Казваш е нямало?
- Ами да пипомня НЕЩО НЕИЗВЕСТНО ТИ ?
При една от поредните РУСКО-ТУРСКИ войни, тази от 1828/29 год. Русите обсаждат през м.Август 1828 г. гр.Варна.
За превземането на същата от пехотата е необходима СИЛНА АРТЕЛИРИЙСКА ПОДКРЕПА. И наред с артелирийските системи ... виж какво още четем - Цитат?
"Вместе с корпусом к Варне прибыла первая русская РАКЕТНАЯ рота под командованием подполковника В. М. Внукова." - КРАЙ НА ЦИТАТА и-и-и ПРОДЪЛЖЕНИЕ С ИЛЮСТРАЦИИ/КАРТИНКИ като за червени кат'теб инджиЛери ?
В германския вермахта съществува техен аналог на РАКЕТНА АРТЕЛИРИЙСКА УСТОНАВКА викат и Nebelwerfer ?
И за която обясняват, че ... Цитат:
"немска артилерийска ракетна установка, разработена през 1930-те и използвана през Втората световна война срещу леки пехотни цели. Разполага с шест цеви с калибър 150 мм, от които се изстрелват 75 паундови ракети. Пълният залп протича в рамките на десет секунди.
Поради острият звук, който издават ракетите е причината да получи прякорите Пищящата Мими и Стенещата Мини от американските войници участвали в кампанията в Сицилия. Небелверфер е първата модерна ракетна установка за залпов огън от време на Втората световна война" ... дори отпреди съветския й аналог известен ни с името "Катюша".
- Е-ех, СМЕШЕН ПРИМЕР ЗА: Как русофилските страсти - могат да изиграят лоша шега дори с хора кичещи се с титлата инженер пред името :))).
са изобретени в Китай.
Но защо вермахта няма катюши? Нито ги има родината на Леонардо да Винчи?
Чеда психодесни, моля, не обяснявайте на инженер-изобретател разликата и ПЪТЯ от една най-обща ИДЕЯ, до конкретно инженерно решение. ВЕКОВЕ могат да делят, и почти винаги делят, едното от другото.
цитирайНо защо вермахта няма катюши? Нито ги има родината на Леонардо да Винчи?
Чеда психодесни, моля, не обяснявайте на инженер-изобретател разликата и ПЪТЯ от една най-обща ИДЕЯ, до конкретно инженерно решение. ВЕКОВЕ могат да делят, и почти винаги делят, едното от другото.
krumbelosvet написа:
са изобретени в Китай.
Но защо вермахта няма катюши? Нито ги има родината на Леонардо да Винчи?
Чеда психодесни, моля, не обяснявайте на инженер-изобретател разликата и ПЪТЯ от една най-обща ИДЕЯ, до конкретно инженерно решение. ВЕКОВЕ могат да делят, и почти винаги делят, едното от другото.
Но защо вермахта няма катюши? Нито ги има родината на Леонардо да Винчи?
Чеда психодесни, моля, не обяснявайте на инженер-изобретател разликата и ПЪТЯ от една най-обща ИДЕЯ, до конкретно инженерно решение. ВЕКОВЕ могат да делят, и почти винаги делят, едното от другото.
Барутът не е изобретен в Китай- откраднат е от него а разновидност на "катюшите" Хитлер си имал,но макар да бил богат на технологии не е разчитал на него,понеже бил беден на петрол и трябвало да мести установките с коне!
Търсене
Блогрол
1. Интересен комплект от финансови съвети
2. Русия искала да провали Илинденското въстание
3. Няма "славянска" азбука- има Българска
4. Как бе посърбен Българския град Пирот
5. Съвецки грабежи в България до 1947 г.
6. Коронавирусите не са нови за човека
7. Русия помагала на турците в арменския геноцид и карала султана да окупира половин България
8. Ботев за истинския лик на сърбите и "румънците"
9. Българските контрачети през Втората световна война
10. 6-те ястребинчета убити от шумкари,за да не ги издадат
11. Руският фокус с македонския заек
12. Какво е направила Русия за България
13. Царска Русия забранявала украинския език,няма общо с Кирил и Методий
14. Уранови находища в България
15. Насраните руски орли - велики стихове
16. Фалшивата ни история е резултат от руската хибридна война срещу нас
17. Москва се е подписала под договор, изрично позволяващ разширяване на НАТО
18. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу България
19. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу народа ни
20. Русия умишлено оставяла хората си да измират от глад,за да краде подаяния от Запада
2. Русия искала да провали Илинденското въстание
3. Няма "славянска" азбука- има Българска
4. Как бе посърбен Българския град Пирот
5. Съвецки грабежи в България до 1947 г.
6. Коронавирусите не са нови за човека
7. Русия помагала на турците в арменския геноцид и карала султана да окупира половин България
8. Ботев за истинския лик на сърбите и "румънците"
9. Българските контрачети през Втората световна война
10. 6-те ястребинчета убити от шумкари,за да не ги издадат
11. Руският фокус с македонския заек
12. Какво е направила Русия за България
13. Царска Русия забранявала украинския език,няма общо с Кирил и Методий
14. Уранови находища в България
15. Насраните руски орли - велики стихове
16. Фалшивата ни история е резултат от руската хибридна война срещу нас
17. Москва се е подписала под договор, изрично позволяващ разширяване на НАТО
18. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу България
19. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу народа ни
20. Русия умишлено оставяла хората си да измират от глад,за да краде подаяния от Запада