Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2022 17:31 - ОТ ДНЕС ВЕЧЕ ХАРЕСВАМ ГОСПОЖА НИНОВА ЗА ТОЧНИЯ Й ИЗБОР
Автор: bojil Категория: Политика   
Прочетен: 3956 Коментари: 16 Гласове:
48

Последна промяна: 05.03.2022 01:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                      ОТ ДНЕС ВЕЧЕ ХАРЕСВАМ ГОСПОЖА НИНОВА ЗА ТОЧНИЯ Й ИЗБОР


   След днешната пресконференция на г-н Президента Румен Радев и воденото от него правителство съм вече възхитен от него- той се оказа невероятно точен наш човек,на какъвто ми е приличал винаги! Още предишните месеци ми направиха чудесно впечатление неговите изказвания за "Македония",с които причини сериозни главоболия на измамниците в Скопие и най-много за тях го поздравявам!
        image

  Мнението ми за него почна да се променя още тогава но като чух чудесната му позиция за руското нашествие срещу Украйна,колебанията ми окончателно отпаднаха и повярвах,че той е много точен и ценен политик,а конфронтацията с него е била огромна грешка!

      image

  В тази връзка се сетих и за госпожа Нинова,която предложи неговата кандидатура- тя много добре е знаела какъв политик предлага несъмнено,затова от днес започнах да харесвам и нея и също я поздравявам за точния избор! Ти си бил толкова наш човек господин Президент,а аз да не усетя навреме- от днес съм твой приятел!

  Да им е честита на комунетата-русоблизци истинската позиция на президента Радев- тя може да е леден душ за тях,но е хвалебствена ода за нас и за народа ни затуй- седете си мъдро в Сибир или Синдзян,и повече не припарвайте в свещената Българска земя!



Гласувай:
48


Вълнообразно


1. mt46 - ===
24.02.2022 17:47
Малко късно си загрял, но нищо... :)
цитирай
2. bojil - Малко късно си загрял, но нищо. . . ...
24.02.2022 17:50
mt46 написа:
Малко късно си загрял, но нищо... :)

А ти нима преди 5 години го загря? Съмнявам се дълбоко! :)
цитирай
3. radostinalassa - Радев е натовски възпитаник. Страх го е , че ако отпусне юздите на ....
24.02.2022 18:05
куролацията ние ще го доскалпираме и Байдън няма даже да се сети кой е той, и няма да го спаси. США са много далече. Ти ако си потатор , не ме бъркай със себе си. Анадънмо?




цитирай
4. bojil - куролацията ние ще го доскалпираме ...
26.02.2022 00:07
radostinalassa написа:
куролацията ние ще го доскалпираме и Байдън няма даже да се сети кой е той, и няма да го спаси. США са много далече. Ти ако си потатор , не ме бъркай със себе си. Анадънмо?

Ако бях потатор,щях да използвам турските думи "анадънмо" и "США"- точнo като теб!
цитирай
5. batogo - !!!:))) Здравей, Божо!
26.02.2022 07:59
Ако не е само мимикрия, постъпката му е достойна за държавен глава?!?!
Аз засега само наблюдавам, приятелю...:)))
цитирай
6. bojil - Ако не е само мимикрия, постъпката ...
26.02.2022 20:38
batogo написа:
Ако не е само мимикрия, постъпката му е достойна за държавен глава?!?!
Аз засега само наблюдавам, приятелю...:)))

Аз също се надявам да не е мимикрия приятелю
цитирай
7. radostinalassa - Откъде знаеш какво значи...
27.02.2022 20:59
потатор. наредете се на опашката.
цитирай
8. bojil - (Откъде знаеш какво значи...)
28.02.2022 11:18
radostinalassa написа:
потатор. наредете се на опашката.

Имам си интернет- а ти откъде го знаеш? :)
цитирай
9. radostinalassa - Няма да ти кажа, защото си куфалник.
28.02.2022 18:46
bojil написа:
radostinalassa написа:
потатор. наредете се на опашката.

Имам си интернет- а ти откъде го знаеш? :)

цитирай
10. bojil - (Няма да ти кажа, защото си куфалник.)
01.03.2022 05:03
radostinalassa написа:
bojil написа:
radostinalassa написа:
потатор. наредете се на опашката.

Имам си интернет- а ти откъде го знаеш? :)


Зеленичка си ми още,наивновата- не си прави труда,едно пиленце ми каза и вече се досетих! :)
цитирай
11. radostinalassa - Знаеш ли къде наричат алкохолиците потатори...
01.03.2022 15:26
за да не се усетят?





цитирай
12. bojil - (Знаеш ли къде наричат алкохолиците потатори...)
01.03.2022 17:29
radostinalassa написа:
за да не се усетят?

Ти може да имаш по-голям опит в алкохолизма,така че заповядай- дамите с предимство моля,аз съм кавалер! :)
цитирай
13. radostinalassa - Пак не ме разбра
01.03.2022 19:00
не се учудвам. Отивай в Украйна да се биеш
цитирай
14. bojil - (Пак не ме разбра)
02.03.2022 04:04
radostinalassa написа:
не се учудвам. Отивай в Украйна да се биеш

Аз си те разбрах отлично- ти не можа да ме разбереш :)
цитирай
15. radostinalassa - Като си ме разбрал...
02.03.2022 14:26
оповести го, че да разбера и аз знаеш ли го.
цитирай
16. bojil - оповести го, че да разбера и аз знаеш ...
05.03.2022 17:01
radostinalassa написа:
оповести го, че да разбера и аз знаеш ли го.

Знам го разбира се- аз ли няма да го знам? :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bojil
Категория: Политика
Прочетен: 1796567
Постинги: 292
Коментари: 5331
Гласове: 64759
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Интересен комплект от финансови съвети
2. Русия искала да провали Илинденското въстание
3. Няма "славянска" азбука- има Българска
4. Как бе посърбен Българския град Пирот
5. Съвецки грабежи в България до 1947 г.
6. Коронавирусите не са нови за човека
7. Русия помагала на турците в арменския геноцид и карала султана да окупира половин България
8. Ботев за истинския лик на сърбите и "румънците"
9. Българските контрачети през Втората световна война
10. 6-те ястребинчета убити от шумкари,за да не ги издадат
11. Руският фокус с македонския заек
12. Какво е направила Русия за България
13. Царска Русия забранявала украинския език,няма общо с Кирил и Методий
14. Уранови находища в България
15. Насраните руски орли - велики стихове
16. Фалшивата ни история е резултат от руската хибридна война срещу нас
17. Москва се е подписала под договор, изрично позволяващ разширяване на НАТО
18. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу България
19. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу народа ни
20. Русия умишлено оставяла хората си да измират от глад,за да краде подаяния от Запада