Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.02.2022 22:51 - АКО КОМУНИЗМЪТ БЕ ОЦЕЛЯЛ И НАРЕДЕШЕ МАСОВА ВАКСИНАЦИЯ С РУСКИ ВАКСИНИ, НАЙ-КРЕСЛИВИТЕ АНТИВАКСЪРИ ПЪРВИ ЩЯХА ДА ОТИДАТ
Автор: bojil Категория: Политика   
Прочетен: 5406 Коментари: 42 Гласове:
55

Последна промяна: 22.02.2022 05:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
АКО КОМУНИЗМЪТ БЕ ОЦЕЛЯЛ И НАРЕДЕШЕ МАСОВА ВАКСИНАЦИЯ С РУСКИ ВАКСИНИ, НАЙ-КРЕСЛИВИТЕ АНТИВАКСЪРИ ПЪРВИ ЩЯХА ДА ОТИДАТ


   Войнстващото антиваксърство е част от плановете на Путя за дестабилизация на света. Идеята е проста: по-малко ваксинирани означава повече болни,по-голям хаос в здравеопазването и търговията,по-голяма криза в обществото!

                    image

  То е и начин да се прави бойкот на западните ваксини в интерес на руските,за които още няма пазар в България. Затова кресливите водачи на антиваксърството са по правило русофили,а нищо случайно няма в политическия живот на страна като нашата. По пътя на простата логика това означава,че ако съветския колониализъм още командваше България и бе наредил всеобща ваксинация с руски ваксини,лидерите на антиваксърите първи щяха да отидат и щяха да крият от народа,ако нещо се случеше с някой ваксиниран!



Гласувай:
55


Вълнообразно


1. dobrodan - Точно
08.02.2022 09:17
в десетката уцели.
цитирай
2. vladtepes - За ваксините
08.02.2022 10:41
Проблемът е, че сегашните недодялани псевдоваксини на практика не предпазват при това са със сериозни и чести странични ефекти. При комунизма вече щеше да има внедрени нормални ваксини от убит или отслабен вирус, които изграждат пълноценен имунитет към цялата му обвивка. За да се гарантират печалбите на няколко фирми наличните нормални инактивирани ваксини не се допускат до пазара, а се налагат насила РНК измишльотините. Държавите с най-много ваксинирани имат най-много заразени и най-препълнени болници, България с ниска ваксинация има сравнително малко случаи и относително ниско натоварване на болниците. Африкански държави с ниска степен на ваксинация имат съвсем малко случаи и минимално натоварване на болниците.
цитирай
3. barin - Здравей, Божиле. Много са антив...
08.02.2022 18:05
Здравей, Божиле. Много са антиваксърите, но не съм водил статистика за политическите им убеждения. Положението е такова, че постепенно те ще са изолирани, защото няма да ги допускат до културни мероприятия, събирания, Молове, заведения..... Мисля, че упорството е излишно. Все пак всеки трябва сам да прецени дали да се ваксинира. Аз никого не агитирам нито в едната насока, нито в другата.
Поздрави!
цитирай
4. radostinalassa - Ти ваксинира ли се?
08.02.2022 18:12
И колко пъти?
цитирай
5. bojil - :)
08.02.2022 20:14
dobrodan написа:
в десетката уцели.

Благодаря!
цитирай
6. bojil - (Ти ваксинира ли се?)
08.02.2022 20:15
radostinalassa написа:
И колко пъти?

Даа разбира се- всичко без бустерна,щото беше скоро- ти съмняваш ли се? Ее,позаблудена си малко но ще ти мине :)
цитирай
7. bojil - Здравей, Божиле. Много са антив...
08.02.2022 20:17
barin написа:
Здравей, Божиле. Много са антиваксърите, но не съм водил статистика за политическите им убеждения. Положението е такова, че постепенно те ще са изолирани, защото няма да ги допускат до културни мероприятия, събирания, Молове, заведения..... Мисля, че упорството е излишно. Все пак всеки трябва сам да прецени дали да се ваксинира. Аз никого не агитирам нито в едната насока, нито в другата.
Поздрави!

Благодаря приятелю- и аз не правя ако ме питат,честно им казвам какво мисля и не си кривя душата като пълзач-антиваксър :)
цитирай
8. bojil - Проблемът е, че сегашните недо...
08.02.2022 20:20
vladtepes написа:
Проблемът е, че сегашните недодялани псевдоваксини на практика не предпазват при това са със сериозни и чести странични ефекти. При комунизма вече щеше да има внедрени нормални ваксини от убит или отслабен вирус, които изграждат пълноценен имунитет към цялата му обвивка. За да се гарантират печалбите на няколко фирми наличните нормални инактивирани ваксини не се допускат до пазара, а се налагат насила РНК измишльотините. Държавите с най-много ваксинирани имат най-много заразени и най-препълнени болници, България с ниска ваксинация има сравнително малко случаи и относително ниско натоварване на болниците. Африкански държави с ниска степен на ваксинация имат съвсем малко случаи и минимално натоварване на болниците.

Това с африканските държави се дължи не на липсата на ваксини а на една особеност на вируса,замислена от китайците- тяхната цел е да намалят бялата раса,а после черната им е в кърпа вързана! Заблуда е,че комунизмът щеше да направи по-добра ваксина: такава може да имат само подлите китайци но както виждаш,на никой друг още не са я дали!
цитирай
9. radostinalassa - А ако съм прекарала САРС - КоВ 1...
08.02.2022 20:20
и вече имам имунитет и не ме хваща САРС - Ков 2 пак ли да се ваксинирам или да те нарека профан?




цитирай
10. radostinalassa - Ти си точно за комунизма...
08.02.2022 20:23
защото не те бива много в мисленето. Вървиш към Алцхаймер. Трябва да пазиш кетодиета.




цитирай
11. bojil - (А ако съм прекарала САРС - КоВ 1...`)
08.02.2022 20:24
radostinalassa написа:
и вече имам имунитет и не ме хваща САРС - Ков 2 пак ли да се ваксинирам или да те нарека профан?

Да- пак ще се ваксинираш,но не веднага а след няколко месеца време. Човек ако прекара грип в 2020 г.и се ваксинира в 2021 г.,през тази година няма ли хич да се ваксинира? :)
цитирай
12. radostinalassa - Ти ме разсмя
08.02.2022 20:26
Китайците баш, не евреите искали да намалят бялата раса. Китайците премахнаха правилото да имат само по 1 дете и скоро ще се удвоят. Ковида е измислен от евреите , за да се намали жълтата раса и циганската , каквото е там. Не мислиш ли така? Защо така? Нещо ти пречи винаги.





цитирай
13. bojil - защото не те бива много в мисленето. ...
08.02.2022 20:26
radostinalassa написа:
защото не те бива много в мисленето. Вървиш към Алцхаймер. Трябва да пазиш кетодиета.

Нищо де- теб нали те бива в хумора и сатирата- ти ще ме разсмиваш и ще компенсираш! :)
цитирай
14. radostinalassa - Значи 2 години не ме е хванал...
08.02.2022 20:29
Ковида 2, а някой си иска да се ваксинирам? Да хвана имунна недостатъчност. Защо така ? Стой повече на слънце и може да се сетиш.




цитирай
15. bojil - Китайците баш, не ...
08.02.2022 20:29
radostinalassa написа:
Китайците баш, не евреите искали да намалят бялата раса. Китайците премахнаха правилото да имат само по 1 дете и скоро ще се удвоят. Ковида е измислен от евреите , за да се намали жълтата раса и циганската , каквото е там. Не мислиш ли така? Защо така? Нещо ти пречи винаги.

Ковидът определено не е измислен от никакви бели хора включително евреи,че те са също от бялата раса и си патят от него!
цитирай
16. bojil - Ковида 2, а някой си иска да се вак...
08.02.2022 20:31
radostinalassa написа:
Ковида 2, а някой си иска да се ваксинирам? Да хвана имунна недостатъчност. Защо така ? Стой повече на слънце и може да се сетиш.

Ще хванеш на чепа дръжката и тогава ще усетиш,че не те бива да даваш съвети точно пък на мен! :)
цитирай
17. radostinalassa - Ваксина - Алцхаймер...
08.02.2022 20:31
Каква да е връзката? Мисли.
цитирай
18. bojil - (Ваксина - Алцхаймер...)
08.02.2022 20:34
radostinalassa написа:
Каква да е връзката? Мисли.

Връзката е лесно установима- хората със склонност към Алтсхаймер по-често стават антиваксъри!
цитирай
19. radostinalassa - И аз мога да псувам...
08.02.2022 20:37
като дебилите.
цитирай
20. radostinalassa - Връзката е в живака ...
08.02.2022 20:39
във ваксините и в мозъка им. И да знаеш, че пушачите не ги хваща. познай защо, нали ревеш, че си умен.




цитирай
21. radostinalassa - Евреите били от бялата раса - ти направо ме уби. Уби и генетиката.
08.02.2022 20:41
bojil написа:
radostinalassa написа:
Китайците баш, не евреите искали да намалят бялата раса. Китайците премахнаха правилото да имат само по 1 дете и скоро ще се удвоят. Ковида е измислен от евреите , за да се намали жълтата раса и циганската , каквото е там. Не мислиш ли така? Защо така? Нещо ти пречи винаги.

Ковидът определено не е измислен от никакви бели хора включително евреи,че те са също от бялата раса и си патят от него!

цитирай
22. radostinalassa - Правилно, отивай да мислиш
08.02.2022 20:43
Защо ли толкова ми приличаш на коня? Но той цвили в пустинята при негърките.
цитирай
23. radostinalassa - Нещо ти секна мисълта
08.02.2022 20:51
Пясъкът не ти понася.
цитирай
24. bojil - (Нещо ти секна мисълта)
10.02.2022 00:12
radostinalassa написа:
Пясъкът не ти понася.

Не ми е секвала мисълта море- секна ми свободното време,но ти трябва акъл за да го усетиш! :)
цитирай
25. bojil - Защо ли толкова ми приличаш на коня? ...
10.02.2022 00:14
radostinalassa написа:
Защо ли толкова ми приличаш на коня? Но той цвили в пустинята при негърките.

Сигурно щото искаш да си ми кобилка! :)
цитирай
26. bojil - (Евреите били от бялата раса - ти направо ме уби. Уби и генетиката.)
10.02.2022 00:17
radostinalassa написа:
bojil написа:
radostinalassa написа:
Китайците баш, не евреите искали да намалят бялата раса. Китайците премахнаха правилото да имат само по 1 дете и скоро ще се удвоят. Ковида е измислен от евреите , за да се намали жълтата раса и циганската , каквото е там. Не мислиш ли така? Защо така? Нещо ти пречи винаги.

Ковидът определено не е измислен от никакви бели хора включително евреи,че те са също от бялата раса и си патят от него!

Ти на генетиката ли бярваш или на очите си- я погледни ортодоксалните евреи и ми кажи- приличат ли на негри и индианци??!! :)
цитирай
27. bojil - (И аз мога да псувам...)
10.02.2022 00:21
radostinalassa написа:
като дебилите.

Псувкай си тогава мило, не се стеснявай от мен- гледай да ти олекне,пък после дай шанс и на мен! :)
цитирай
28. radostinalassa - Отговорите ти не струват
10.02.2022 17:48
Опитай пак.
цитирай
29. bojil - във ваксините и в мозъка им. И да з...
10.02.2022 19:36
radostinalassa написа:
във ваксините и в мозъка им. И да знаеш, че пушачите не ги хваща. познай защо, нали ревеш, че си умен.

Аз не съм жена като теб- и без да рева се справям :)
цитирай
30. bojil - (Отговорите ти не струват)
10.02.2022 19:37
radostinalassa написа:
Опитай пак.

Щом ти ги оценяваш така,значи са си супер! :)
цитирай
31. radostinalassa - Наблегни на пушачи, не на реване.
10.02.2022 20:55
bojil написа:
radostinalassa написа:
във ваксините и в мозъка им. И да знаеш, че пушачите не ги хваща. познай защо, нали ревеш, че си умен.

Аз не съм жена като теб- и без да рева се справям :)

цитирай
32. radostinalassa - Сега аз излизам в кома
10.02.2022 20:56
bojil написа:
radostinalassa написа:
Опитай пак.

Щом ти ги оценяваш така,значи са си супер! :)

цитирай
33. radostinalassa - Най - после получих прозрение и те разбрах
11.02.2022 15:59
Ти смяташ, че като не съм карала САРС - КоВ 2 ще ме хване трети вид Ковид. Но за него няма ваксина. Или ти си изработил такава?





цитирай
34. zaw12929 - .
11.02.2022 17:20
НА КОМУНИЗМА ЛЕКА МУ ПРЪСТ. А ВИРУСА НЕ ПИТА КОМУБИСТ ЛИ СИ ДЕМОКРАТ ИЛИ ТЪПАК
НЯМА ЗАСТРАХОВАНИ СРЕЩУ ШАНТАВИЯ ВИРУС , А ВАКСИНАТА ПАЗИ ДА НЕ УМЕШ ПРИ БОЛЕДУВАНЕ
ПАЗЕТЕ СЕ!
цитирай
35. joysii - Що глупости издрънкала само про...
12.02.2022 12:11
Що глупости издрънкала само простата Ласа! Тази жена, докато само драсне две думи, и веднага й лъсва ограничения акъл. Поздравления за постинга, bojil !
цитирай
36. radostinalassa - Чакаш да минат седемте дни и ...
13.02.2022 16:37
да те скрият? Като не можеш да коментираш, защо се пънеш да пишеш? .........
цитирай
37. zzz65 - Аз съм антиваксер, руски агент ли ...
16.02.2022 20:55
Аз съм антиваксер, руски агент ли съм? Когато пишеш нещо замисли се?Русия няма ли ваксина? Защо е да подкрепя антиваксерите?


цитирай
38. batogo - !!!:))) Комунизмът оцеля, приятелю!
17.02.2022 06:50
Червените мекерета и кремълските агенти никога не са изпускали властта, само се перестроиха от комунисти на капиталисти и станаха олигарси, които дообраха народа и държавата, за което обвиниха демокрацията, която въобще не се случи у нас. Те създадоха една уродлива псевдо-демокрация, за да излъжат наивниците и после да си изтрият насраните задници с нея.
Комунизмът е змията на дявола, която си сменя кожата според удобството, но си остава змия, а балъците я мислят за талисман, който ще им оправи живота!:)))
Хубав ден, Божо и знай, че докато един народ не се осъзнае и не изхвърли ченгетата от ДС, русо-робите на пУтин и червените олигарси от властта, няма да бъде свободен!
цитирай
39. bojil - Аз съм антиваксер, руски агент ли ...
22.02.2022 05:39
zzz65 написа:
Аз съм антиваксер, руски агент ли съм? Когато пишеш нещо замисли се?Русия няма ли ваксина? Защо е да подкрепя антиваксерите?

Определено съм на мнение,че не си никакъв руски агент приятелю- тук визирам най-вече истеричните лидери на антиваклърското "движение" а не обикновените достойни нашенци,които си имат лично мнение!
цитирай
40. bojil - (Наблегни на пушачи, не на реване.)
22.02.2022 05:41
radostinalassa написа:
bojil написа:
radostinalassa написа:
във ваксините и в мозъка им. И да знаеш, че пушачите не ги хваща. познай защо, нали ревеш, че си умен.

Аз не съм жена като теб- и без да рева се справям :)


Добре Радке: остави цигарите и алкохола или поне ги намали до 2 малки на ден :)
цитирай
41. bojil - Червените мекерета и кремълските ...
22.02.2022 05:47
batogo написа:
Червените мекерета и кремълските агенти никога не са изпускали властта, само се перестроиха от комунисти на капиталисти и станаха олигарси, които дообраха народа и държавата, за което обвиниха демокрацията, която въобще не се случи у нас. Те създадоха една уродлива псевдо-демокрация, за да излъжат наивниците и после да си изтрият насраните задници с нея.
Комунизмът е змията на дявола, която си сменя кожата според удобството, но си остава змия, а балъците я мислят за талисман, който ще им оправи живота!:)))
Хубав ден, Божо и знай, че докато един народ не се осъзнае и не изхвърли ченгетата от ДС, русо-робите на пУтин и червените олигарси от властта, няма да бъде свободен!

Това е вярно и много точно си го казал приятелю- комунизмът ще "оправи" живота на народа само тогава,когато народът оправи задниците на комунизма и на всичките му лидери! :)
цитирай
42. bojil - (Сега аз излизам в кома)
22.02.2022 05:48
radostinalassa написа:
bojil написа:
radostinalassa написа:
Опитай пак.

Щом ти ги оценяваш така,значи са си супер! :)


Крайно време беше :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bojil
Категория: Политика
Прочетен: 1799025
Постинги: 293
Коментари: 5339
Гласове: 64800
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Интересен комплект от финансови съвети
2. Русия искала да провали Илинденското въстание
3. Няма "славянска" азбука- има Българска
4. Как бе посърбен Българския град Пирот
5. Съвецки грабежи в България до 1947 г.
6. Коронавирусите не са нови за човека
7. Русия помагала на турците в арменския геноцид и карала султана да окупира половин България
8. Ботев за истинския лик на сърбите и "румънците"
9. Българските контрачети през Втората световна война
10. 6-те ястребинчета убити от шумкари,за да не ги издадат
11. Руският фокус с македонския заек
12. Какво е направила Русия за България
13. Царска Русия забранявала украинския език,няма общо с Кирил и Методий
14. Уранови находища в България
15. Насраните руски орли - велики стихове
16. Фалшивата ни история е резултат от руската хибридна война срещу нас
17. Москва се е подписала под договор, изрично позволяващ разширяване на НАТО
18. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу България
19. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу народа ни
20. Русия умишлено оставяла хората си да измират от глад,за да краде подаяния от Запада